همه می دانند که فیس بوک تجارت بزرگی است. از زمان تاسیس در سال 2004 ، این شرکت ترجمه تخصصی مقاله حسابداری با استخدام بیش از 6000 نفر از کارکنان ، با داشتن دفاتر در 25 کشور در سراسر جهان ، رشد کرده است. این سایت به طور متوسط روزانه 757 میلیون کاربر فعال روزانه در دسامبر 2013 داشت. همچنین کسانی که از رایانه های شخصی و لپ تاپ های خود برای دسترسی به فیس بوک استفاده می کنند ، این سایت ماهانه حدود 945 میلیون کاربر فعال ماهانه را که برای دسترسی به آن از دستگاه های تلفن همراه استفاده می کردند ، ثبت کرد .

با وجود تعداد زیادی کاربر تلفن همراه ، شاید تعجب آور نباشد که برنامه جدید Facebook Paper چند ساعت پس از انتشار در فوریه 2014 نمودارهای برنامه را شلیک کرده است . در زمان نگارش ، برنامه رایگان لیلکی در شماره 5 جدول برنامه iTunes بود.

ابزاری برای مترجمان
برای جلب چیزهای فراتر از فقط کاربر معمولی فیس بوک ، از کاغذ استفاده می شود. مترجمان مترجم تخصصی حسابداری در سراسر جهان مشتاقانه منتظر انتشار آن هستند. با روش برنامه برای جمع آوری عکس ها ، داستان ها ، فیلم ها و پیوندهایی که توسط کاربران فیس بوک در قالب خبری منتشر شده است ، اساساً ترکیبی بین فیس بوک و eZine ایجاد می کند.

برای مترجمان ، این ترکیبی است که به راحتی قابل هضم است نه تنها از وضعیت دوستان آنها ، بلکه همچنین از به روزرسانی ها و پیوندهایی که از طریق صفحات مرتبط با ترجمه ارائه می شود و آنها از طریق سایت اصلی فیس بوک دنبال می شوند.

از آنجا که این برنامه اشتراک گذاری محتوا با دیگران را آسان می کند ، درست همانطور که از برنامه فیس بوک انتظار می رود ، مترجمان می توانند به راحتی به روزرسانی های مربوطه و خبری را که با آن روبرو می شوند ، منتقل کنند.

چهره جدید شبکه های اجتماعی
مترجمان همچنین مشتاقانه مشاهده کرده اند که مقاله چگونه کار می کند. فیس بوک به عنوان گوگل ترجمه یک رهبر بازار در شبکه های اجتماعی و ترجمه به زبان های مختلف به خودی خود ، در طول این سالها کارهای ترجمه ای زیادی ایجاد کرده است. به نظر می رسد اکنون برنامه Paper آن نیز همان کار را انجام داده است ، زیرا فیس بوک با حتی بیشتر کاربران در کشورهای بیشتری تماس می گیرد.

مقاله هنگام مشاهده فیس بوک دیدگاهی کاملاً تازه ارائه می دهد. در گذشته ، تغییرات اساسی در ارائه فیس بوک همیشه با استقبال خوبی مواجه نشده است. علی رغم این واقعیت که آنها از یک سرویس کاملا رایگان استفاده می کنند ، بسیاری از کاربران احساس مالکیت می کنند و قبل از اعمال تغییرات باید با آنها مشورت شود. اگرچه با توجه به ماهیت انتخاب ذاتی یک برنامه ، بعید به نظر می رسد که کاغذ با مقاومت یکسانی در برابر تغییر مواجه شود ، گرچه فقط زمان می تواند مشخص کند!

به روزرسانی های بیشتر در زمان واقعی
مترجمی که از فیس بوک به عنوان وسیله ای برای یافتن کار و برقراری ارتباط با مشتری استفاده می کنند نیز از این برنامه بهره مند می شوند ، زیرا Paper به روزرسانی های بیشتر در زمان واقعی را در دسترس آنها قرار می دهد. برای صنعتی که ارتباطات در آن سلطان است ، بدون شک این بسیار مورد استقبال قرار خواهد گرفت.

آیا برنامه جدید Facebook Paper را امتحان کرده اید؟ در موردش چی فکر می کنی؟ با به اشتراک گذاشتن تجربیات خود در جعبه نظر ، ما را مطلع کنید.