درآمد های اینترنتی آنلاین

روزنامه های چاپی و آنلاین همیشه به تبلیغات بستگی دارند تا بتوانند درآمد اشتراک را تکمیل کنند. شکل 1 نشان می دهد که چگونه نرخ کلیک تبلیغات از طریق صفحه نمایش دیجیتال در دستگاه های تلفن همراه پایین مانده است. مصرف کنندگان به احتمال زیاد روی تبلیغات فیس بوک یا تبلیغات بومی کلیک می کنند. تبلیغاتی که در کنار یک داستان در قالب روزنامه های سنتی ظاهر می شوند ، از طریق تبلیغات بنر برای وب سازگار شده اند. تبلیغات نمایشگر یا بنر معمولاً برای خواندن بیننده و مصرف کنندگان مختل کننده است و از این رو نادیده گرفته می شود. تبلیغات بنر باعث حفظ حریم خصوصی مصرف کننده از طریق اسکریپت ها و کوکی ها می شود و این باعث می شود تجربه کاربر صدمه ببیند .13 فریبنده ترین شکل تبلیغات آنلاین ، پیام های “blockblock” تمام صفحه را در پیش می گیرند تا مصرف کنندگان بتوانند به محتوای مورد نظر خود دسترسی پیدا کنند. به دلیل پایین بودن نرخ کلیک ، ناشران باید با اصلاح روشهای تبلیغاتی خود روشهای جدیدی برای کسب درآمد از محتوای خود بیابند.

هنگامی که تعداد آنها به دلیل پدیده ای بنام “Blindness Blindness” افزایش می یابد ، مصرف کنندگان نسبت به تبلیغات بنر بی تفاوت می شوند ، در حالی که کاربران آگاهانه یا ناخودآگاه آگاهی از تبلیغات را هنگام مرور اینترنت نادیده می گیرند. به دلیل صفحه نمایش کوچکتر این پلت فرم ، هر دو تبلیغات بنر و سد راه ، به تجربه کاربر بیشتر از دستگاه های تلفن همراه آسیب می رسانند.

مصرف کنندگان نسبت به تبلیغات بومی که مطابق با فرم و عملکرد طبیعی پلتفرم است تحمل بیشتری دارند .144 بهترین تبلیغات بومی به تجربه کاربر کمک می کند و برای مصرف کنندگان ارزش افزوده می دهد. بر خلاف تبلیغات بنر ، تبلیغات بومی بدون سرگرمی و آزار دهنده سرگرمی و اطلاعات را فراهم می کند. در حالی که اینترنت تبلیغات را مهم تر می کند ، مصرف کنندگان تبلیغات برنامه ای را آزار دهنده و مضطرب می دانند. کسب و کار آنلاین

از آنجا که تلفن های هوشمند و مصرف شبکه های اجتماعی از طریق اینترنت همه گیر می شوند ، مدل های تجاری میراث دیگر قابل استفاده نیستند. شرکت های رسانه ای دیجیتال با مدل های تجاری مناسب برای اینترنت ، مشاغل روزنامه و رسانه را وابسته به گردش محلی و سیستم های توزیع محدود می کنند. تبلیغات آنلاین سریعتر ، ارزان تر ، قابل اندازه گیری ، تعاملی و مستقیم تر از نسخه های آنالوگ است. مشاغل روزنامه و مجامع نشر سنتی نمی توانند با افزایش درآمدهای تبلیغاتی آنلاین در جهان زنده بمانند زیرا آنها قادر به سرمایه گذاری در پتانسیل جدید و گسترش جریانهای تبلیغاتی نیستند.

کسب درآمد از اطلاعات توزیع شده دیجیتالی ، نیاز به طرز فکر جدیدی دارد که انتخاب فراوانی را که مصرف کنندگان دارند ، تشخیص می دهد که بیشتر آنها دسترسی آزاد به محتوا را امکان پذیر می کند. در دنیای دیجیتال تعداد نامحدودی از صفحات وجود دارد که می تواند منتشر شود و تعداد نامحدودی از تبلیغات برای فروش وجود دارد. هزینه حاشیه نشر و فروش آگهی نزدیک به صفر است.

استارت آپ های اخبار دیجیتال امروز روش های جدیدی را برای کسب درآمد با استفاده از اینترنت اختراع می کنند که در آن مصرف کنندگان می توانند به اکثر مطالب به صورت رایگان دسترسی پیدا کنند. افزایش استفاده از اینترنت و پیشرفته تر شدن باعث شده است تا سازمان های بزرگی مانند Vox و BuzzFeed به همراه نشریات طاقچه ای که موضوع خاص یا مشخصات شخصی یا شخصی علاقه شخصی مصرف کنندگان مانند Skift ، Stratechery و Politico را در بر می گیرد ، ظهور کنند. مصرف کنندگان بسته به بسترهایی مانند Facebook ، Twitter ، ایمیل و Apple News بستگی دارند تا به جای انتخاب یک روزنامه چاپ شده از آستان خود ، محتوای نوشتاری را دریافت کنند. سیستم عامل های دیجیتال می توانند به سرعت نوآوری کنند ، مقادیر دقیق میزان خواندن را تعیین کنند و با کمترین هزینه سرمایه گذاری های ناموفق را خاموش کنند.

III. تاریخچه روزنامه صنعت و تحول رسانه ای
یوهان کارولوس اولین روزنامه را در سال 1609 در چاپخانه منتشر کرد. از آن زمان ، این روزنامه به یک رسانه جمعی تبدیل شده است که شهروندان باسواد جهان را آموزش داده و به آنها آگاه می کند .15 از بیش از یک قرن پیش ، صنعت روزنامه با یک تغییر بزرگ فناوری روبرو شد. . در دهه 1890 ، خدمات تلفنی و حمل و نقل پیشرفته بشر گزارشگری را متحول كردند در حالی كه ماشینهای Linotype سرعت چاپ را افزایش دادند. این جابجایی های فناوری ، تولید انبوه روزنامه ها را امکان پذیر کرده و استخر خوانندگان و تعداد روزنامه هایی را که چاپ و توزیع شده اند ، افزایش می دهد. تعداد روزنامه های روزنامه انگلیسی زبان از 850 در سال 1880 به 2200 در سال 1910 افزایش یافت. تیراژ روزانه از 3.1 میلیون به 22.1 میلیون در مدت مشابه افزایش یافت.

روزنامه ها از 1833 شروع به شارژ هر سکه برای مشتریان کردند اما تا دهه 1880 هنگامی که آدولف اوچ از نیویورک تایمز و ویلیام راندولف هارتست مدل کسب و کار تبلیغاتی را برای روزنامه ها تهیه کردند ، اجرای تبلیغات را شروع نکردند. به قول گوتر مدیریت پیتر دراکر ، “تبلیغات این امکان را برای آنها فراهم کرد که عملاً رایگان توزیع شوند ، بدون آنکه سود حاصل از بازار باشد.” 16 تا سال 1914 ، 66 درصد از درآمد روزنامه ها از تبلیغات درآمد ، رقمی که افزایش یافت. 80 درصد درآمد تا دهه 1990. برای افزایش درآمد ، روزنامه ها برای فروش و توزیع انگیزه داشتند

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>