قانون 10: صحبت زیادی کنید در نزدیکی تاریخ انتشار کتاب ، ناشر شما می تواند به مصاحبه هایی کمک کند ، که ممکن است شامل رادیو ، پادکست ها ، روزنامه ها و تلویزیون باشد. اگر از قبل در رسانه ها مخاطب دارید ، ایده خوبی است که با آنها ارتباط برقرار کنید و ببینید که آیا آنها نیز علاقه مند هستند یا خیر. همچنین ممکن است گزینه ای برای گفتگوهای عمومی درباره کتاب وجود داشته باشد. اینها ممکن است رویدادهای یک طرفه یا کنفرانس های فن آوری و / یا کسب و کار با چندین سخنران دیگر باشد. هر رویدادی دارای شکاف زمانی و مخاطبان کمی متفاوت خواهد بود ، بنابراین اگرچه ممکن است بخواهید چند مباحث تکراری را شامل شوید ، اما باید برنامه ریزی کنید که انعطاف پذیر باشید. جلوگیری از مغایرت تبلیغات عمومی با کار علمی شما می تواند دشوار باشد. در بعضی موارد ، ممکن است لازم باشد وقایع مربوط به کتاب را به دلیل تعهدات دانشگاهی موجود ، رد کنید. این مرحله تبلیغاتی کار زیادی است ، اما می تواند بسیار سرگرم کننده نیز باشد. پس از ماهها کار به تنهایی روی کتاب ، فرصتی است که می توانید داستان ها و ایده های موجود در کتاب خود را با مخاطبان گسترده تری به اشتراک بگذارید. به عنوان یک نویسنده ، این احساس شگفت انگیز است که ببینید مردم از چیزی که شما ایجاد کرده اید لذت می برند. http://tinyurl.com/rpxvrnp https://rebrand.ly/7wfl5yp https://bit.ly/2XtPrLa https://xip.li/6Ofbpc https://is.gd/oPBD0R https://v.gd/N1YLjV https://v.ht/r2nO https://plink.ir/Cv78S https://clck.ru/Mvo4B http://ulvis.net/nQId https://cutt.ly/YtCKlTQ https://shrtco.de/hqYIX http://tny.im/Vd8Ac منبع : https://b2n.ir/951151 كتابخانه الكترونيك دانشگاه علوم پزشكي