مدیریت IBS – بهترین مواد غذایی برای سندرم روده تحریک پذیر

[ad_1]

برای افراد مبتلا مدیریت سندرم روده تحریک پذیر است که یک موضوع بسیار داغ. حتی اگر دانشمندان واقعا نمی دانم چه چیزی باعث سندرم روده تحریک پذیر آنها در توافق هستند که مواد غذایی را تا به چیزی برای انجام با اختلال عملکردی. آن را حس می کند با توجه به اینکه در آن طول می کشد محل در دستگاه گوارش که در آن غذا می رود. بنابراین آنچه که ما غذا خوردن را به یک اثر در راه روده ما تابع.

ایجاد تغییرات رژیم غذایی سالم

در هر زمان ما را از تغییرات در رژیم غذایی ما, ما همچنین ایجاد تغییرات در بدن ما هضم و پردازش مواد غذایی. این تغییرات در رژیم غذایی را تغییر شیمیایی تعامل درگیر در هضم غذا. این است که یک عنصر حیاتی در مدیریت سندرم روده تحریک پذیر است که هر کس می تواند اجرا بلافاصله و بدون تلاش زیادی. غذا چیزی است که همه ما باید داشته باشند و خوشبختانه چیزی که ما می توانید کنترل کنید.

سندرم روده تحریک پذیر یک اختلال عملکردی

اگر چه انتخاب غذا را تفاوت برای بسیاری از افراد سندرم روده تحریک پذیر است و نه فقط یک اختلال است که می آید از غذایی که می خورند. آن است که اساسا یک اختلال عملکردی است که اغلب آشکار خود را حتی زمانی که ما فکر می کنم ما خورده ام یک رژیم غذایی سالم است. گاهی اوقات استرس و اضطراب می تواند باعث حمله, اما آن را سخت تر به آدرس و می تواند به عنوان یک بسیار ذهنی مهم است. جای تعجب نیست که بیماران اغلب جدی گرفته نمی از جامعه پزشکی است که می تواند هنوز هم ارائه یک درمان جامع برنامه ریزی برای مدیریت سندرم روده تحریک پذیر.

حذف غذاهای مشکل ساز

یکی از راه های موثر برای کنترل علائم خود را با یک برنامه رژیم غذایی است که حذف مشکل ساز مواد غذایی در حالی که مکمل با مواد غذایی که می تواند کمک به کاهش علائم است. خوب است به یاد داشته باشید این است که هیچ فرمول ثابت برای ایجاد رژیم غذایی برای سندرم روده تحریک پذیر. نتایج همیشه دروغ استراتژیک ترکیبی از مواد غذایی به ترویج کمتر علائم و سالم دستگاه گوارش.

غذاهای ماشه هستند و بدیهی است که کسانی که ایجاد تنش در معده که پس از آن باعث می شود آن را به تابع در شیوه ای غیر طبیعی. برخی از غذاهای ماشه هستند کسانی که محتوای چربی بالا در حالی که بسیار کم فیبر هستند. روغن, کرم, مرغ, پوست, غذاهای سرخ شده و شیر نارگیل یکی از شایع ترین مواد غذایی که باعث مشکلات.

چربی های شناخته شده برای ایجاد یک کندتر هضم غذا در معده. زمان بیشتری طول می کشد تا باکتری های روده به هضم مواد غذایی, بالاتر از خطر ایجاد گاز در نتیجه بسیاری از بیماران سندرم روده تحریک پذیر رنج می برند از گاز روده که در خود نیز همراه با اسهال, نفخ, یبوست و دیگر علائم اصلی.

غذاهای با محتوای کافئین مانند قهوه و شکلات و کربنات میدان نیز شناخته شده است باعث سندرم روده تحریک پذیر. این باید حذف از لیست خود را از مواد غذایی به طوری که شما می توانید در اطراف از احتمال تحریک ظهور شکم عوارض.

دریافت بیشتر فیبر محلول

در ضمن به منظور تسهیل بهتر حرکت مدفوع در روده بزرگ از آن بهترین است که شما را به مقادیر اضافی در رژیم غذایی فیبر محلول است. این درست است به خصوص برای کسانی که از یبوست رنج می برند غالب روده تحریک پذیر. یبوست مشخص شده توسط فشرده مدفوع و یا بیش از حد مدفوع شل. فیبر به عنوان neutralizer پس از آن می افزاید: فله به مدفوع به اداره آسان تر اخراج از سیستم.

در اینجا برخی از مواد غذایی هستند که برای سندرم روده تحریک پذیر رژیم غذایی برنامه:

1. ماست پروبيوتيک

2. سفیده تخم مرغ

3. چای سبز

4. سویا و حبوبات

5. برنج قهوه ای

6. ماهی

7. تکیه مرغ

8. کم اسید میوه ها و سبزیجات

9. عسل خام

10. پنیر بز

[ad_2]

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>