چگونه برای درمان آپنه خواب

[ad_1]

آپنه خواب یک اختلال خواب مشخص با قطع تنفس و نفس نفس نفس سنگین خروپف. در طول شب شما به احتمال زیاد به تجربه مکث در تنفس و حتی گاهی اوقات تا 30 بار در یک ساعت. این وضعیت برگ شما احساس خسته و تحریک پذیر در طول روز تاثیر می گذارد و کیفیت خود را از زندگی است.

عوارض دراز مدت آپنه خواب عبارتند از: افزایش خطر ابتلا به دیابت و مشکلات حافظه و اختلال عملکرد جنسی و سکته مغزی و بیماری قلبی است. اگر شما در حال تجربه علائم نشان داده شده در بالا این احتمال وجود دارد که شما مبتلا به یک اختلال خواب معمولا شناخته شده به عنوان آپنه انسدادی خواب.

آپنه انسدادی خواب مطرح می شود که بافت نرم در پشت گلو استراحت و مسدود کردن راه های هوایی شما باعث خروپف با صدای بلند. اما خروپف به تنهایی نشانه ای است که شما مبتلا به آپنه خواب است. باید آن را همراه با سایر علائم: مشکل تمرکز بیداری با خشکی گلو بی خواب و بی خوابی بیش از حد در طول روز خواب آلودگی تحریک پذیری و افسردگی است. کمبود انرژی و خستگی هستند مهم ترین علائم آپنه خواب است.

درمان های پزشکی

تشخیص آپنه خواب می تواند نگران کننده برای شما آن است که یک بیماری قابل درمان است. لحظه ای که شما گمان می برند که شما می تواند مبتلا به این اختلال به پزشک خود مراجعه کنید برای تشخیص مناسب. زیر رایج ترین مداخلات پزشکی برای آپنه انسدادی خواب.

1. مثبت Airwave فشار دستگاه

فشار مثبت دستگاه های اغلب استفاده می شود برای درمان خفیف و شدید اشکال از آپنه. آنها با استفاده از طیف وسیعی از ماسک های که شما می پوشند به صورت چسبیده بر دهان و بینی خود را به عنوان شما خواب. آنها اجازه می دهد تا فشار هوا به جریان از طریق گلو و جلوگیری از راه هوایی خود را از سقوط است. تحت فشار هوا عرضه شده است از طریق یک لوله متصل به دستگاه. در اینجا چند گزینه است که به شما در دسترس هستند.

• فشار مثبت مداوم (CPAP) دستگاه

این روش در نظر گرفته شده است ‘استاندارد طلا’ برای درمان آپنه انسدادی خواب. مستلزم آن با پوشیدن یک ماسک مانند دستگاه را پوشش می دهد که دهان و بینی خود را. این مکانیزم باعث افزایش جریان هوا نگه می دارد که خود را به امواج رادیو و تلویزیون باز در حالی که شما خواب. CPAP در گذشته یافت شده ناراحت کننده بیماران; اما, آن را به روز رسانی شده است و در حال حاضر ساکت تر و سبک تر و کاربر پسند است.

در نظر گرفتن این گزینه درمان آن را به عنوان ممکن است به شما فوری تسکین علائم و ترویج خود را به طور کلی خوب بودن. خود را سازگار استفاده شده نتایج مثبت است.

اگر چه CPAP شایع ترین دستگاه درمان آپنه خواب وجود دارد که کمتر سرزده و نیز مورد استفاده در درمان انواع خفیف آپنه خواب است. اینها تطبیقی سروو-تهویه دستگاه بازدم فشار مثبت راه هوایی (EPAP) و BiLevel فشار مثبت راه هوایی (BPAP).

• تطبیقی سروو-دستگاه تهویه

این دستگاه برای درمان آپنه مرکزی و آپنه انسدادی خواب. این فروشگاه ها اطلاعات خود را به طور منظم تنفس و خود به خود اعمال فشار راه هوایی برای جلوگیری از مکث در نفس خود را در حالی که شما خواب.

• بازدم فشار مثبت راه هوایی (EPAP)

این دستگاه ممکن است به نفع مردم با خفیف تا متوسط آپنه. آنها کمتر سرزده از دستگاه CPAP و تنها پوشش سوراخهای بینی خود را. آنها به نگه داشتن راه هوایی باز است.

• Bilevel فشار مثبت راه هوایی (BPAP)

این دستگاه با این نسخهها کار به طور خودکار با تنظیم فشار در حالی که شما خواب. این می افزاید: بیشتر فشار هوا در حالی که شما استنشاق و کمتر زمانی که شما بازدم. این ابزار می تواند یک جایگزین برای کسانی که مشکلات با استفاده از CPAP. برخی از BPAP دستگاه بسیار پیشرفته است که آنها از ارسال یک نفس اگر آنها تشخیص یک مکث در تنفس خود را.

2. لوازم دهان

این جا در دهان فقط مانند یک ورزش نگهبانی دهان. یک دندانپزشک آموزش دیده در دندان پزشکی خواب باید آنها را حل کنند. آنها خود را به زبان و فک پایین تر رو به جلو در هنگام خواب; نگه داشتن راه هوایی باز است. فک پایین تغییر دستگاه و حفظ زبان دستگاه دو مشترک هستند. عوارض جانبی شایع شامل بزاق تجمع تهوع تغییر دائمی در موقعیت دندان های فک و دهان است.

3. عمل جراحی

عمل جراحی باید آخرین گزینه شما پس از شما خسته از همه دیگران به دلیل خطر آلوده شدن. آن را مستلزم برداشتن بیش از حد بافت در پشت گردن و در داخل بینی خود را راهنمای خود لوزه ها و آدنوئید و همچنین بازسازی فک خود را برای بزرگ کردن راه هوایی فوقانی.

به عنوان یک بیمار پزشک خود باید به اطلاع شما از گزینه های درمان در دسترس برای شما و توصیه بهترین بر اساس تشخیص.

خود-کمک به درمان

علاوه بر مداخلات پزشکی در دسترس به شرح زیر تغییر سبک زندگی و کمک به استراتژی می تواند کمک به شما در مدیریت علائم آپنه خواب است.

1. از دست دادن وزن

صرف نظر از وزن خود را هر کس دارای یک لایه چربی در اطراف گردن بخش است. این سلول های چربی, رشد و کوچک کردن بسته به شاخص توده بدن خود را. شاخص توده بدان معنی است که شما بیشتر سلول های چربی در اطراف گردن خود را. بیشتر قابل توجه آنها بیشتر مایع آنها را حفظ کنید; در نتیجه آنها اعمال فشار بیشتر بر روی راه هوایی فوقانی که مانع تنفس خود را. از دست دادن وزن است بنابراین لازم است برای مدیریت علائم آپنه خواب.

را تا یک رژیم ورزش است که مناسب شما و تکمیل آن را با یک رژیم غذایی سالم است. ورزش حداقل چهار بار در هفته. از آن خواهد شد کاهش میزان چربی در اطراف گردن خود را در منطقه; در نتیجه بهبود علائم آپنه خواب. مطالعات نشان داده است که برخی از افراد دیگر ممکن است نیاز به درمان پس از از دست دادن وزن.

مصرف رژیم غذایی فیبر بالا و مقدار زیادی آب کمک خواهد کرد که شما با کاهش وزن و کنترل وزن است.

2. مدیریت مصرف الکل خود را

الکل است که یک شل کننده عضلانی و خود را به آرامش عضلات گلو مانند زبان کوچک و کام. این دو عضلات کمک به کنترل تنفس خود را به عنوان شما خواب. الکل شل شدن آنها و راه هوایی را مسدود; در نتیجه شما نفس نفس به نفس. اجتناب از مصرف الکل و حداقل سه ساعت قبل از رفتن به رختخواب.

3. اجتناب از سیگار کشیدن

سیگار کشیدن منجر به التهاب و احتباس مایعات در امواج رادیو و تلویزیون. این التهاب است که به احتمال زیاد برای جلوگیری از خود را از امواج رادیو و تلویزیون است که منجر به اختلال خواب است. فکر می کنم در مورد لگد زدن این عادت و شما را درو خواهد کرد به طور قابل توجهی از طریق بهبود کیفیت خواب.

4. جلوگیری از استفاده بیش از حد از قرص های خواب آور و آرام بخش

بیش از شمارنده قرص های خواب آور و آرام بخش اثر مشابه به الکل است. آنها خود را شل کنید و گلو و عضلات و مانع تنفس و اختلال در تنفس خود را. اجتناب از استفاده از آنها را مگر اینکه تحت تجویز پزشک.

5. تنظیم موقعیت خواب خود

موقعیت خواب خود را به طور مستقیم اثرات خود را در آپنه خواب علائم. جلوگیری از خواب در پشت خود را به عنوان آن را پرس کام خود بافت و زبان در برابر پشت گلو که بدتر خروپف شما.

سعی کنید خواب در سمت خود را با استفاده از یک بالش برای بالا بردن سر خود را. شما می توانید با در نظر گرفتن خواب در معده خود را به عنوان به خوبی.

6. درمان سرفه و احتقان و اسید معده به مری

این شرایط می تواند تداخل با تنفس عادی خود; از این رو ضروری است برای درمان آنها. سرفه می تواند شما را تحریک راه های هوایی فوقانی و افزایش خروپف. گرفتگی بینی باعث ایجاد مشکل در تنفس از طریق بینی بدتر شدن علائم آپنه خواب. اسید معده می تواند باعث تحریک گلو و صدای جعبه باعث تورم در نتیجه افزایش, در حال خواب آپنه علائم.

موسسه ملی بهداشت نشان داد که آپنه خواب است که علت شماره یک بیش از حد خواب آلودگی در طول روز در بزرگسالان است. تاثیر آن بر بهره وری و رفاه عمومی است. این بیماری همچنین می تواند منجر به سلامت طولانی مدت عوارض که برخی از آنها تهدید کننده زندگی. آن را به آرامی اگر شما تجربه علائم مرتبط با این اختلال است. اطمینان حاصل شود که شما به دکتر خود مراجعه کنید و تشخیص مناسب به عنوان آپنه خواب یک بیماری قابل درمان است. اقدام در حال حاضر!

[ad_2]