چگونه مشتری های ترجمه را با استفاده از رسانه های اجتماعی پیدا کنیم

شرکتهای ترجمه از جهانی شدن رقابت شدید در امان نیستند و اینترنت رشد کرده است. بنابراین ، برای ایجاد تجارت ، آنها باید از تاکتیک های مختلفی استفاده کنند ، مانند درگیر کردن کارشناسان فرهنگی و تلاش برای یافتن مشتری های ترجمه با استفاده از رسانه های اجتماعی.

چرا که نه؟ امروزه رسانه های اجتماعی یکی از راههای بسیاری برای بازاریابی و یافتن مشتری است. و با دانش صحیح ، برنامه های انعطاف پذیر ، استراتژی های خلاقانه و پاسخ سریع ، خواهید فهمید که سیستم عامل های رسانه های اجتماعی ابزارهای بازاریابی م effectiveثر و مکانی عالی برای یافتن مشتریان هستند. اگر در تلاش برای گسترش تجارت خود در خارج از کشور و دستیابی به بازارهای خارجی از طریق شبکه های اجتماعی هستید ، کار با یک متخصص فرهنگی از یک شرکت ترجمه حرفه ای برای اطمینان از صحبت با زبان هدف با مخاطب مورد نظر ضروری است.

بازاریابان شبکه های اجتماعی برای شرکت های ترجمه باید بدانند که  بسترهای متناسب با تجارت آنها وجود دارد. بنابراین  شناسایی بسترهای صحیح برای یافتن مشتری های ترجمه با استفاده از رسانه های اجتماعی مهم است.

گذشته از این ، بازاریاب های شبکه های اجتماعی باید بدانند که هنگام استفاده از سیستم عامل های شبکه های اجتماعی برای بازاریابی ، باید و نبایدهایی نیز وجود دارد. هر پلتفرم دارای نقاط قوت و ضعف ، پایگاه های مختلف کاربر و مصرف کنندگان مختلف است. به همین ترتیب ، یادگیری نحوه جذب و جذب کاربران شبکه های اجتماعی و تبدیل آنها به مشتری بسیار ضروری است. مترجمان با زبانها و فرهنگها سروکار دارند و مشتریان مختلفی را اداره می کنند. آنها همچنین باید کارشناس فرهنگی باشند.

شما وقتی بازاریاب شبکه های اجتماعی هستید نمی توانید سستی کنید. وقتی می خواهید مشتری های ترجمه را با استفاده از رسانه های اجتماعی پیدا کنید ، باید به آن اختصاص دهید. شما باید نظارت مداوم انجام دهید ، بلافاصله به پیام ها پاسخ دهید و به افرادی که به اطلاعات صحیح علاقه مند هستند ، ارائه دهید. این کار را برای جلب کردن آنها انجام می دهید تا به جای جستجوی بازاریابان دیگر برای یافتن پاسخ ها یا راه حل های مورد نیاز ، بیشتر بدانند

انتخاب بستر مناسب رسانه های اجتماعی 

امروزه شبکه های رسانه های اجتماعی رایج هستند. لازم است بررسی کنید آیا می توانید از این شبکه ها به عنوان ابزاری برای بازاریابی استفاده کنید یا می توانید از آنها برای یافتن مشتری ترجمه استفاده کنید. برای تأثیرگذاری بیشتر  به عنوان یک بازاریاب آنلاین ، باید در پی ترافیک هدفمند باشید. شما در حال سرمایه گذاری ، وقت و هزینه در شبکه های رسانه های اجتماعی هستید. با دستیابی به مشتریانی که به محصول یا خدمات شما نیاز دارند ، آنها را برای شما مناسب سازید  . به همین دلیل است که شما مجبورید شبکه های رسانه های اجتماعی مناسب را انتخاب کنید.

چگونه انتخاب درستی انجام می دهید؟

هر شبکه اجتماعی ویژگی های خود را دارد که به شما کمک می کند اگر بستر برای محصولات و خدمات شما مناسب است ، ارزیابی کنید.

در اینجا چند سوال برای کمک به شما در انتخاب صحیح آورده شده است.

 

  • هدف شما چیست؟

 

هدف شما از استفاده از شبکه های اجتماعی برای بازاریابی و تبلیغات چیست؟ آیا می خواهید آگاهی از برند خود را ارتقا دهید؟ آیا می خواهید با ایجاد یک رویداد اعتبار خود را ارتقا دهید؟ آیا می خواهید محصول یا خدمات جدیدی راه اندازی کنید؟ به اندازه لازم س questionsال کنید ، و در نظر بگیرید که ابزارهایی که در اختیار دارید می توانند برای شما چه کاری انجام دهند.

 

  • مخاطبان خود را مشخص کنید

 

پس از هدف خود ، باید مخاطبان هدف خود را به طور دقیق تعریف کنید. آیا آنها از کشور شما هستند یا از محلی متفاوت هستند؟ سن آنها چقدر است؟ آیا شما مردان و زنان را هدف قرار داده اید؟

دانش ، سبک زندگی ، استعدادها ، افکار ، مهارت ها ، سرگرمی ها ، رویاها و احساسات هدف ترجمه مقاله خود را تعریف کنید. آنچه را که آنها نیاز دارند و می خواهند تعیین کنید. پاسخ مشکلاتی را که بار آنها را تحمیل می کند ارائه دهید.

پاسخ های شما به این سالات درک درستی از مشتریان هدف شما خواهد داد. پس از انجام این کار ، شما آماده ارزیابی سیستم عامل های مناسب هستید ، کسانی که مشتریان آینده شما بیشتر وقت خود را در آنجا می گذرانند.

 

  • از نوع محتوای رسانه ای که مشتریان شما ترجیح می دهند ، مطلع شوید

 

بازاریابی آنلاین روش های سمعی و بصری و تعاملی را برای دسترسی به مخاطبان به شما ارائه می دهد. مشخص کنید مشتری های آینده شما چه نوع محتوایی را بیشتر مفید و جذاب می دانند. آیا آنها پادکست ، فیلم یا مقاله را ترجیح می دهند؟ آیا آنها اهل گرافیک و اینفوگرافی هستند یا ترجیح خاصی ندارند؟

هنگامی که به دنبال مشتری ترجمه با استفاده از رسانه های اجتماعی هستید ، آماده انجام کارهای مقدماتی باشید. تعیین مشخصات جمعیتی مخاطبان شما را در انتخاب بستر مناسب رسانه های اجتماعی راهنمایی می کند. به عنوان مثال ، اگر به افراد جوان فروشی می کنید ، بدانید که آنها دوست ندارند متن های طولانی را مشاهده کنند. هزاره ها به تحریک مداوم نیاز دارند ، بنابراین شما برای جلب توجه آنها و جلب توجه آنها به مواد خلاقانه ای نیاز دارید.

به طور معمول ، استفاده از هر نوع محتوای رسانه ای در تمام شبکه های رسانه های اجتماعی کاملاً درست است. اما برای اطمینان از نتایج مثبت ، بهتر است نوع محتوای رسانه ای خود را با سبک شبکه اجتماعی متناسب کنید.

ویژگی های شبکه های اجتماعی محبوب

هر شبکه اجتماعی بیشتر به نوع متفاوتی از کاربر متوسل می شود. یکی از کارهایی که باید انجام دهید این است که اطلاعات جمعیتی آنها را بفهمید ، بنابراین می توانید مکان مورد علاقه مخاطب خود را برای معاشرت پیدا کنید.

  • برای بازار جوان تر ،  اسنپ ​​چت انتخاب خوبی است. Snapchat chan هنگام هدف قرار دادن مصرف کنندگان بین 18 تا 25 سال که 60٪ از کاربران آن را تشکیل می دهند ، مفید خواهد بود. این پلتفرم برای مخاطبان جوان هیجان انگیز است زیرا طول عمر پست ها فقط 24 ساعت است. کاربران دوست دارند فرصت ها را دنبال کنند ، و آنها بسیار پرشور هستند. وقتی می خواهید احساس فوریت ایجاد کنید ، یک بستر عالی برای تبلیغات است. Snapchat گزینه های پیام صوتی ، تصویری و پیام مستقیم را ارائه می دهد.
  • توییتر  یک پلتفرم همه کاره است که تقریباً توجه هر کاربر را به خود جلب می کند ، که آن را به یک بستر عالی برای تبلیغ کالاهای مصرفی با جذابیت گسترده تبدیل می کند. توییتر همچنین برای فریلنسرها ، آژانس ها و مشاغل مفید است. توییتر در سطح جهانی قابل دسترسی است و علی رغم مخاطبان جوانی که دارد (18 تا 29) ، یک بستر عالی برای انواع مختلف تجارت است.
  • فعال ترین کاربران فیس بوک در محدوده سنی 25 تا 34 سال قرار دارند. زنان بیشتری نسبت به مردان از فیس بوک استفاده می کنند. این یک ابزار عالی برای تبلیغات است زیرا ابزارهای دقیق هدف یابی مخاطبان را ارائه می دهد. این ویژگی تجارت الکترونیکی و گزینه ای برای پخش مستقیم دارد.
  • اگر می خواهید متخصصان را هدف قرار دهید ، LinkedIn پلتفرم اصلی شما است. مردان بیشتر از زنان از آن استفاده می کنند. میانگین سنی فعال ترین کاربران بین 30 تا 64 سال است. LinkedIn برای بازاریابی B2B و یک شبکه حیاتی زمانی مناسب است که شما باید متخصصان پرشور و بسیار ماهری را پیدا کنید.
  • بستر دیگری که بیشتر کاربران مرد دارد  اینستاگرام است.  اگر برای محصولات خود مواد تصویری دارید ، می توانید از اینستاگرام برای فیلم های کوتاه و تصاویر دلپذیر استفاده کنید. ویژگی “Stories” این شبکه ویروسی است. همچنین پیام رسانی مستقیم و ویدئویی را ارائه می دهد.

چگونه مشتری های ترجمه را با استفاده از رسانه های اجتماعی پیدا کنیم

یک قاعده را باید به خاطر بسپارید – وقتی می خواهید  مشتری های ترجمه را با استفاده از رسانه های اجتماعی پیدا کنید ، باید در  مورد مشتریان احتمالی خود صحبت کنید .

شما به دنبال مشتری های آینده هستید ، بنابراین روش شما باید متفاوت باشد. اگر به  دنبال مترجم هستید ،  با آنها صحبت می کنید ، بنابراین مقالات مرتبط با صنعت ، نحوه عملکرد و بهترین روش ها را در اختیار آنها قرار می دهید.  

اگر می خواهید  با مشتریان ارتباط برقرار کنید ،  در مورد صنعت آنها صحبت کنید  زیرا علاقه آنها در اینجاست. به همین ترتیب می توانید درباره مزایای ترجمه به صنعتشان اطلاعاتی در اختیار آنها قرار دهید  .

  1. پژوهش. مهم است مشخص کنید که می توانید مشتری های آینده خود را در کدام صنایع پیدا کنید. این تنها راه برای شماست که مشتری های هدف خود را تعیین کنید. اگر مشتریان هدف خود را شناسایی کرده باشید ، می توانید وسایل گفتگو با آنها را پیدا کنید. شما قادر خواهید بود که بدانید که چه چیزهایی نیاز دارند و راه حل صحیحی برای مشکل آنها ارائه دهید. اگر این کار را نکنید ، با افراد بیشتری که علاقه ای به خدمات شما ندارند صحبت خواهید کرد.

پس از دانستن اینکه مخاطبان خاص شما چه کسانی هستند ، می توانید برنامه بازاریابی محتوای خود را تهیه کنید. محتوا را برای مشتریان احتمالی که می خواهید به آنها دسترسی پیدا کنید بنویسید. وبلاگهای خود را در وب سایت خود بارگذاری کنید و آنها را در شبکه های رسانه های اجتماعی متناسب با مشخصات مخاطبان خود به اشتراک بگذارید.

از وبلاگهای اصلی خود استفاده کنید و انواع دیگری از محتوا را که احساس می کنید برای مخاطب هدف شما ارزشمند است دوباره به اشتراک بگذارید. بهترین مطالب را برای اشتراک مجدد انتخاب کنید ، به یک گردآورنده اخبار تبدیل شوید.

  1. برای جستجوی مشتری های احتمالی از ویژگی های شبکه های اجتماعی استفاده کنید. به عنوان مثال ، اگر به دنبال شرکت های مالی نیاز به خدمات ترجمه اسپانیایی آمریکای جنوبی هستید ، می توانید از Twitter استفاده کنید. به یاد داشته باشید وقتی می خواهید مشتری های ترجمه را با استفاده از رسانه های اجتماعی پیدا کنید ، هیچ میانبری وجود ندارد. شما باید فرایندی را طی کنید. با استفاده از کلمات کلیدی مناسب ، محتوای مربوط به بخش خاص را جستجو کنید. در مرحله بعد ، اخبار مربوط به مکان مورد نظر ، مانند آمریکای جنوبی را جستجو کنید. پس از یافتن اخبار و سایر مطالب مرتبط ، می توانید این مطالب را از طریق کانال های رسانه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید.
  • برای نمایش مقالات وبلاگ و سایر وبلاگ های مرتبط ، از یک برنامه خوراک RSS استفاده کنید. محتوایی را که از طریق سیستم عامل های رسانه های اجتماعی خود به اشتراک می گذارید با محتوای کل و محتوای خود جایگزین کنید.

با ارائه این نوع محتوا به مشتریان هدف خود ، مشتریان آینده را جذب خواهید کرد. به همین ترتیب ، شما به عنوان یک متخصص صنعت شهرت پیدا می کنید. برنامه ریزی برای انتشار مطالب شما بسیار مهم است. مطالب خود را به طور مساوی در طول هفته توزیع کنید.

  1. یک برنامه منظم داشته باشید. هنگامی که یک برنامه منظم دارید ، برای حفظ آن تلاش کنید ، بنابراین مشتریان بالقوه شما به دنبال اطلاعات در جای دیگری نیستند. این مرحله به ایجاد ارتباط نزدیکتر با مخاطبان هدف کمک می کند: شما اعتماد آنها را جلب کرده و منبع دانش ارزشمندی می شوید.

اگر می خواهید مشتری های ترجمه را با استفاده از رسانه های اجتماعی پیدا کنید ، تحقیقات بازار و مصرف کننده بسیار مهم است. اهداف رسانه های اجتماعی خود را تعیین کنید و مخاطبان خود را مشخص کنید. بدانید کدام شبکه های رسانه های اجتماعی بیشتر با کسب و کار شما سازگار است و مخاطبان هدف شما از کدام شبکه ها استفاده می کنند. اگر در حال توسعه بازارهای دیگری هستید ، با کارشناسان فرهنگی کار کنید تا تلاش های بازاریابی شما ادامه داشته باشد. علاوه بر این ، مراقب باشید که انواع مختلفی از مواد را برای بازاریابی خود استفاده کنید. اطمینان حاصل کنید که هنگام ارائه اطلاعاتی که مشتریان احتمالی شما می خواهند ببینند یا بخوانند ، یک برنامه منظم را رعایت کنید.

اگر در حال توسعه بازارهای جدید در مکان های خاص هستید ، از دانش خود به عنوان کارشناس فرهنگی استفاده کنید تا مشتری های احتمالی را پیدا کنید.

از بهترین شرکت ترجمه استفاده کنید

شما همیشه بهترین ها را می خواهید ، بنابراین وقتی به ترجمه و سایر خدمات مرتبط با زبان نیاز دارید ، به بهترین شرکت ترجمه ، Day Translations، Inc اعتماد کنید. قیمت گذاری ما بسیار رقابتی است و زمان چرخش ما عالی است. ما کارشناس فرهنگی و متخصص ترجمه هستیم.

ترجمه روز فقط با زبان مادری هایی که در کشور زندگی می کنند کار می کند تا اطمینان حاصل شود که دانش ذاتی زبان و فرهنگ محلی را دارند.

با استفاده از شبکه عظیم مترجمان خبره و متخصصان موضوعی مستقر در سراسر جهان ، می توانیم بلافاصله شما را به یک مترجم مناسب جهت مدیریت پروژه متصل کنیم. علاوه بر این ، ما هر روز از سال 24/7 روز باز هستیم. با ما 1-800-969-6853 تماس بگیرید یا از طریق تماس با ما ایمیل بفرستید .

Tags:  , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>