کلیه اسرار رژیم غذایی است که می تواند معکوس مزمن نارسایی کلیه

[ad_1]

یک زمان وجود دارد که درمان اصلی برای پیشرفته نارسایی کلیه شد و کلیه و دیالیز است که — اگر چه موثر — نیاز به طور منظم تکرار و بسیار ناخوشایند است.

پس از آن هیجان انگیز برای دیدن شده اند وجود دارد برخی از بسیار امیدوار کننده گزارش منجر به بیماری کلیه پژوهشگران ایرانی که مقالات منتشر شده در بسیار مورد توجه قرار گرفته مجلات پزشکی کارشناسی در مورد موفقیت خود را در معکوس بیماری کلیوی با استفاده از یک ویژه طراحی شده کلیه رژیم غذایی.

اخیرا تحقیقات اخیر توسط دکتر چارلز اوباش دکترا در کوه سینا دانشکده پزشکی در بر داشت یک رژیم غذایی کاملا با سطح بالایی از چربی است اما محدود کربوهیدرات و تنها با متوسط مصرف پروتئین در واقع می تواند معکوس نارسایی کلیه در عنوان کمی تا دو ماه. در واقع آن یافت شده است که تنها چهار هفته در رژیم غذایی ممکن است به اندازه کافی برای معکوس کردن اسلاید به نارسایی کلیه.

کلید راز یک نارسایی کلیه رژیم غذایی در اطراف برخی از بیماری های کلیوی محدودیت های رژیم غذایی. این خدمات عبارتند از:

پروتئین است.

نمک یا سدیم.

پتاسیم است.

فسفر.

در حالی که این موارد هنوز هم میتوان در یک نارسایی کلیه, رژیم غذایی, منو این مقدار باید به شدت کنترل شده و بسته به درجه ای از آسیب هایی که رخ داده است به کلیه ها. دلیل این است که توانایی های آسیب دیده کلیه به دفع مقادیر بیش از حد از این مواد محدود است. برای مثال کلیه ها سالم می تواند در مقابله با آنجا که 4700 میلی گرم پتاسیم در حالی که یک فرد مبتلا به بیماری کلیوی باید خود را نگه دارید مصرف روزانه به شدت زیر 2700 میلی گرم است. مجاز روزانه توصیه شده برای پتاسیم برای سالم و مردمی است که در 3,500 میلی گرم است.

مشابه محدودیت اعمال می شود زمانی که شما نیاز به اتخاذ یک کم فسفر رژیم غذایی به دلیل اختلال در کلیه ها می تواند تنها منطقی رسیدگی 700 – 900 میلی گرم روزانه در مقایسه با تا 2000 میلی گرم در روز سالم جفت کلیه ها می تواند به مقابله با.

بسیاری از مردمی که در مورد خطرات بیش از حد نمک یا سدیم و این در حال حاضر به طور کلی به خوبی مشخص شده بر روی برچسب های مواد غذایی. آن است که توصیه می شود که شما غذا خوردن ندارد بیش از 2400 میلی گرم نمک و یا سدیم روزانه. متاسفانه, آن را بسیار آسان به بیش از این توسط یک حاشیه گسترده ای به دلیل نمک موجود در تقریبا تمام غذاهای فرآوری شده و حتی در بعید ترین مکان هایی مانند غلات صبحانه و حتی برندهای آب معدنی.

به طور کلی سالم جفت کلیه ها قادر به تخلیه بیش از حد اگر چه ثابت سطح بالایی را با آن خطر افزایش فشار خون-که به نوبه خود — می تواند به صدمه به کلیه ها.

اما اگر شما از یک بیماری مزمن نارسایی کلیه و رژیم غذایی و مصرف نمک باید به شدت کنترل شده بین 1000 و 2000 میلی گرم در روز از همه منابع بسته به سطح خود را از اختلال کلیوی است. این است که برای جلوگیری از مضر ساخت تا از نمک است که می تواند در نتیجه سیال ساختمان در ریه ها, و آن را بسیار سخت برای نفس کشیدن و حتی آوردن در مورد نارسایی قلبی به علت overworking قلب توسط مایع اضافی در جریان خون است.

بیش از حد پروتئین مصرف یکی از علل بروز بیماری های کلیوی. بنابراین نه تنها این مقدار از پروتئین مصرف شده که در یک نارسایی کلیوی رژیم غذایی مهم است کیفیت است.

و اگر شما افسرده شده اند با این همه دل تنگی در مورد آنچه که شما می توانید غذا خوردن, اجازه دهید در حال حاضر جشن تمام برچسب ها: رفتار است که شما می توانید جشن در حالی که در یک نارسایی کلیه برنامه رژیم غذایی.

رئیس در میان کسانی که یکی از بالاترین اشکال از پروتئین با کیفیت: ماهی های چرب مانند ماهی قزل آلا خوشمزه. این است که غنی از امگا 3 روغن که نشان داده شد در تحقیقات توسط دکتر الکساندر برگ از دانشکده پزشکی هاروارد که تغذیه روغن ماهی به حیوانات مبتلا به بیماری های کلیوی و آسیب دیده 100% درمان است. 3 اونس قطعه ماهی قزل آلا وحشی حاوی 50 میلی گرم سدیم 274 میلی گرم فسفر و 368 میلی گرم پتاسیم است.

و شما همچنین می توانید جشن قرمز فلفل که خام خوشمزه پر شده با برنج و سبزی و یا بو داده در روغن زیتون. هنوز نصف فنجان تنها حاوی 1 میلی گرم سدیم 10 میلی گرم فسفر و 88 میلی گرم پتاسیم است. چه چیزی بیشتر آنها یک منبع غنی از ویتامین C (حاوی دو بار به عنوان بسیاری به عنوان یک فلفل سبز). آنها همچنین حاوی ویتامین A و همچنین ویتامین B6 و فولیک اسید و فیبر است. رنگ قرمز نیز نشان می دهد که آنها حاوی لیکوپن یک آنتی اکسیدان به فکر حفاظت در برابر برخی سرطان ها.

شما همچنین می توانید لذت بردن از پیاز در بسیاری از غذاهای به اضافه کردن بافت و عطر و طعم چرا که آنها نه تنها در میان سالمترین به خوردن آنها نیز کهنه با فلاونوئیدها به خصوص کورستین یک آنتی اکسیدان قوی است که کار می کند به کاهش بیماری های قلبی و محافظت در برابر بسیاری از سرطان ها. و پیاز را نگه دارید و خود را تحت کلیه اهداف رژیم غذایی حاوی فقط 3 میلی گرم فسفر 3 میلی گرم سدیم و 116 میلی گرم پتاسیم در 1/2 فنجان. پیاز نیز یک منبع خوب از کروم یک ماده معدنی است که کمک می کند تا با کارآمد متابولیسم کربوهیدرات و چربی و پروتئین است.

و حتی بیشتر هیجان انگیز اخبار, توسعه, رژیم های غذایی مبتنی بر این همه بسیار محترم پژوهشی اجازه داده است برخی از مردمی با پایان مرحله نارسایی کلیوی به واقع خود را معکوس بیماری کلیوی به حدی است آنها در واقع موفق به جلوگیری از شروع دياليز کليه در همه.

[ad_2]

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>