برای سال در حال حاضر 10 ، 000 قدم در روز تبدیل شده است, استاندارد طلا را برای مردم در تلاش برای بهبود سلامت خود را — و تحقیقات اخیر نشان می دهد برخی از مزایای می تواند از حتی فقط 7,500 مراحل. اما اگر شما در حال تلاش برای جلوگیری از افزایش وزن جدید دانشگاه بریگهام یانگ مطالعه نشان می دهد هیچ تعداد مراحل به تنهایی این ترفند را انجام دهد.

محققان از BYU ورزش وزارت علوم همراه با همکارانش از تغذیه, رژیم های غذایی و مواد غذایی وزارت علوم مورد مطالعه 120 دانشجویان سال اول بیش از شش ماه از آنها به عنوان شرکت در یک مرحله از شمارش آزمایش. شرکت کنندگان راه می رفت یا 10,000, 12,500 یا 15,000 مراحل یک روز از شش روز هفته به صورت 24 هفته در حالی که محققان به دنبال خود مصرف کالری و وزن.

هدف از این مطالعه بررسی اگر به تدریج بیش از توصیه می شود مرحله تعداد 10 ، 000 قدم در روز (در 25% افزایش) خواهد حداقل رساندن وزن و افزایش چربی در دانشجويان سال اول دانش آموزان است. در پایان آن مهم نیست اگر دانش آموزان راه می رفت و حتی بیشتر از 15000 گام; آنها هنوز به دست اورد وزن. دانش آموزان در این مطالعه به دست آورده به طور متوسط حدود 1.5 کیلوگرم (تقریبا 3.5 پوند است.) در طول دوره مطالعه; 1 به 4 کیلوگرم میانگین وزن است که معمولا مشاهده شده در طول سال تحصیلی از دانشگاه, با توجه به مطالعات قبلی.

“ورزش به تنهایی نیست همیشه موثر ترین راه برای از دست دادن وزن” گفت: نویسنده سرب Bruce Lee, استاد علوم ورزشی در BYU. “اگر شما پیگیری مراحل آن ممکن است سود در افزایش فعالیت فیزیکی اما مطالعه ما نشان داد که آن را نمی خواهد ترجمه به حفظ وزن و یا جلوگیری از افزایش وزن.”

افراد مورد مطالعه عینک pedometers 24 ساعت در روز به مدت شش هفته پژوهش از پنجره. به طور متوسط دانش آموزان راه می رفت حدود 9,600 مراحل را هر روز قبل از مطالعه. در پایان این مطالعه شرکت کنندگان در 10,000-مرحله گروهی به طور متوسط 11,066 مراحل کسانی که در 12,500-مرحله گروهی به طور متوسط 13,638 مراحل و کسانی که در 15,000 مرحله گروهی به طور متوسط 14,557 مراحل بعد.

اگر چه وزن بود تحت تاثیر افزایش قدم وجود دارد تاثیر مثبتی بر فعالیت بدنی الگوهای که “ممکن است دیگر عاطفی و فواید” نویسندگان این مطالعه گفت. یکی مثبت و اگر نه تعجب آور نتیجه این مطالعه این بود که زمان کم تحرک بود به شدت کاهش می یابد در هر دو 12,500 – و 15000-گروه های مرحله. در 15,000 مرحله گروهی بیحرکت زمان کاهش یافته تا آنجا که 77 دقیقه در روز است.

“بزرگترین سود از مرحله توصیه گرفتن مردم از سبک زندگی بیحرکت” بیلی. “حتی اگر آن را نمی خواهد جلوگیری از افزایش وزن خود را در آن مراحل بیشتر همیشه بهتر است برای شما.”

داستان منبع:

مواد ارائه شده توسط دانشگاه بریگهم جوان. Original نوشته شده توسط تاد Hollingshead. توجه داشته باشید: محتوا ممکن است برای ویرایش سبک و طول.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

نرم افزار گرامرلی