آیا شما می خواهید لاغر اندام, بدن باب روز است که مطلقا نمی کشد متعدد برنامه های ویرایش عکس برای رسیدن به? آیا شما می خواهید به عنوان یک فرد که مو و آرایش نگاه red-carpet-آماده بلافاصله پس از خروج از ورزشگاه ؟ آیا شما می خواهید به خوردن تنها نور اسموتی کاسه و کاملا unfazed توسط این واقعیت است که آنها سرد ماست و سوپ ؟ سعی کنید این چای! 30-روز سم زدایی بسته شده است در حال حاضر تنها $85—فقط استفاده از کد تخفیف زیر است. اوه راستی: #ad.

در Instagram, زرق و برق دار اثرگذارندهها واسطه “تناسب اندام” یا “سم زدایی” چای (همراه با “مو ویتامین” “اشتها” آبنبات چوبی و مکمل های دیگر) بسیار شایع چشم خود را احتمالا متوقف دیدن آنها. هر کس در این پلت فرم به نظر می رسد برای شروع روز خود را با سلطه برخی از ترکیب گیاهان و قارچ یا جلبک پودر. در میان بیشتر از همه جا چای شرکت ادعا می شود قادر به کمک به شما از دست دادن وزن خود را متوقف میگرن unclog شریان ها و درمان سرطان و سرماخوردگی است Teami که محصولات شده اند ترویج شده توسط مشاهیر مانند Cardi, B.

به طور طبیعی هیچ شواهد علمی وجود دارد و برای حمایت از این ادعا و اثرگذارندهها که کار با Teami به طور معمول موفق به فاش کردن که آنها در حال پرداخت برای این پست. امروز آنها تا به حال برای پاسخ به این کمیسیون تجارت فدرال ساخته شده است که شکایت رسمی خود در مورد شرکت های گمراه کننده تاکتیک های بازاریابی. FTC می خواهد Teami به جریمه $15.2 میلیون دلار مجموع آن مشکوک فروش. نه Teami و نه Cardi B بلافاصله در پاسخ به درخواست برای نظر.

چای امیدوار کننده غیر محتمل نتایج جستجو—اغلب مربوط به از دست دادن وزن—یک جزء اصلی از Instagram تاثیر گذار بازاریابی برای حداقل پنج سال است که به منزله نیمی از برنامه وجود دارد. به هر دلیل, چای, شرکت همواره موفق به خصوص در جذب افراد مشهور تاییدیه: Kylie Jenner, و چند تن دیگر از اعضای Kardashian, clan, خواننده های رپ, Nicki Minaj and Iggy Azalea, خواننده, Jordin Sparks و megapopular تناسب اندام اثرگذارندهها مانند Katya Elise هنری باید همه ترویج چای ادعا برای کمک به شما از دست دادن وزن و کاهش نفخ برای رسیدن به یک Instagrammably معده تخت. شاید مشاهیر واقعا دوست دارم چای; شاید چای بازاریابی غیر سودآور است. با توجه به اینکه Teami گزارش شده است که قادر به پرداخت $15.2 میلیون FTC دستور داده است و تا به حل و فصل با FTC برای یک مقدار پایین تر پرداخت از $1 میلیون آنها ممکن است پرداخت کمی بیش از حد خوب.

گسترده واکنش در برابر این محصولات شده است حداقل به عنوان قابل توجه به عنوان وفقه ارتقاء آنها. در سال 2015 بر اساس UK-تاجر چای Bootea مواجه انتقاد به اتهام باعث خارش حاملگی ناخواسته (با نام مستعار “Bootea نوزادان”). چای و مواد تشکیل دهنده می تواند باعث کاهش اثر قرص های ضد بارداری و زنان ادعا کرد این شرکت را ندارد این موضوع را کاملا روشن است. از آن پس شرکت هایی مانند Teami, FitTea و شکم صاف Co (همراه با مشهور حمایت آنها) مواجه شده اند شکایت از افرادی که سوال نه تنها فقدان پشتوانه علمی است اما فرهنگ رژیم غذایی که باعث لاغری به سلامتی و با استفاده از افراد با دسترسی به جراح پلاستیک و مربیان شخصی به ترویج محصولات گران قیمت که بعید است که به تولید نتایج مشتریان به دنبال آن هستند. اغلب عوارض جانبی از این چای شامل تهوع و دلدرد و اسهال. اغلب شرکت های قاب ناراحتی به عنوان یک مثبت نشانه ای از “سموم” خروج از بدن است. در واقع تقریبا همه از این چای حاوی یک گیاه به نام سنا که یک ملین طبیعی. هر وزن از دست رفته بر روی یک “teatox” است که به احتمال زیاد بیشتر آب و مدفوع.

در 2018, خوب جای بازیگر Jameela جمیل عناوین ساخته شده با تماس با دیگر افراد از جمله Khloe Kardashian و Cardi B برای ترویج سم زدایی چای. “من امیدوارم که همه این افراد مشهور گه شلوار خود را در” جمیل توییتی. هنگامی که واکنش واز شدت the Kardashians و دیگر مشاهیر شناخته شده اند به حذف پست های ستایش این محصولات اما اولین پیامد های واقعی از سم زدایی چای درام به نظر نمی رسد تا سال 2019. در سال گذشته Instagram اعلام کرد که این امر می تواند محدود کردن پست های ترویج رژیم غذایی چای می لرزد و آبنبات چوبی نشان آنها را تنها به کاربران بیش از سن 18 سالگی. سیاست نیز ساخته شده کاهش وزن احتکار نقض دستورالعملهای انجمن. اگر یک پست شامل یک معجزه کاهش وزن ادعا می کنند و یک پیشنهاد تجاری (مانند کد تخفیف) آن را رهبری برای ممنوعیت.

که به نظر می رسد برای پایان دادن به این مشکل, اما, به عنوان FTC شکایت علیه Teami نشان می دهد آن است. آن را بیش از حد آسان به جایگزین “کاهش وزن” برای کلماتی مانند تناسب اندام, سم زدایی و سلامتی و جذابیت این محصولات بیش از حد قوی است. مهم نیست که Goopified محصولات مانند Teami را وعده داده است که در آن هیچ خورجین از گیاهان می تواند ارائه. استراتژی بازاریابی خود را طراحی شده است برای ایجاد یک حسرت برای “تعمیر سریع” کاهش وزن بسیار شدید آن را لغو حس مشترک به ویژه در رسانه های اجتماعی فرهنگ بهینه سازی شده برای aspirational عکس هایی که منحرف کردن اذهان از در حال حاضر سخت به پیدا کردن چاپ کوچک. آن را تشویق به دیدن FTC در نظر گرفتن علاقه به یک موضوع اغلب به عنوان رد بیهوده و بیمعنی اما آن را تنها می تواند موثر باشد اگر آن را فقط به یکی از بسیاری از شکایت آمده است. با توجه به کسانی که ادعا Bootea بچه ها در مهد کودک, در حال حاضر, آن را نیز سال دیر شده است. و این چای.


بزرگ تر سیمی داستان
  • چگونه کره شمالی هکرها غارت بانک ها در سراسر جهان
  • سریع واکر گیر می شود در خط کند
  • کیت تف, اسپرم اهدا کنندگان و در پایان از خانواده اسرار
  • داخل مارک زوکربرگ را از دست داده و نوت بوک
  • لطفا لطفا لطفا همین حالا مسخره تئوری های توطئه
  • 👁 می خواهید یک چالش واقعی ؟ آموزش هوش مصنوعی به بازی D&D. Plus, آخرین اخبار AI
  • 💻 ارتقاء کار خود را با بازی ما دنده تیم های مورد علاقه, لپ تاپ, کیبورد تایپ جایگزین و سر و صدا لغو هدفون

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im