فروش خودروهای الکتریکی در حال, افزایش, با کارخانه ها کار کامل-pelt به بوسیله اسباب گردنده کردن به عنوان بسیاری از باتری به عنوان امکان پذیر است. و ایجاد برخی از تنگناها.

جهانی تولید خودروهای برقی پیش بینی شده است به بالای چهار میلیون خودرو در سطح جهان در این سال افزایش به 12 میلیون نفر در سال 2025 است. در اروپا به تنهایی 540,000 خودروهای برقی فروخته خواهد شد در این سال افزایش از 319,000 سال گذشته است. برای این اتفاق نمی کنیم فقط نیاز به gigafactories به ساخت باتری اما همچنین نیاز به دریافت نگه دارید از کلید مواد ویژه لیتیوم و کبالت و طلا راش در هر دو در حال حاضر آغاز شده است.

هفته گذشته بار گزارش داد که جگوار لندرور خواهد توقف تولید در I-سرعت سنجاق تقصیر را به گردن کمبود در باتری ساز LG Chem. مرسدس بنز نصف آن سال 2020 اهداف تولید پس از کمبودها با همان تامین کننده. “در حال حاضر EV جذب مسلما محدود بیشتر با کمبود ظرفیت تولید از هر چیز دیگری می گوید:” Paul Anderson, co-مدیر مرکز بیرمنگام برای عناصر استراتژیک و مهم مواد است. “عدم وجود باتری با ظرفیت تولید یک بخش کلیدی این است که چرا با عجله به ساخت gigafactories.”

یک فقدان عظیم کارخانه یک مشکل است که می تواند نسبتا به راحتی حل شد. “در ماه ژوئن 2019 وجود دارد 91 کارخانه در خط لوله برای تولید سلول های لیتیوم یون در سراسر جهان است که حدود نیمی بودند در حال حاضر در تولید سال گذشته می گوید:” گاوین هارپر محقق در فارادی موسسه باتری تحقیقات ،

چیزی نیست که به راحتی حل مسئله به اندازه کافی مواد خام از زمین خارج شد. “این پیش بینی شده است که به عنوان تقاضا برای وسایل نقلیه الکتریکی موج وجود دارد می تواند محدودیت های اطراف کلید عناصر استراتژیک و مهم مواد مورد نیاز برای باتری EV تولید در آینده می گوید:” هارپر.

گذشته از معمول مانع از منابع و استخراج ذخایر و پردازش مواد برای استفاده از مواد تشکیل دهنده کلیدی برای EV باتری چهره جغرافیای سیاسی تحول از جمله تجارت و جنگ و محلی تظاهرات و بالا بردن حقوق بشر و نگرانی های زیست محیطی. که باعث خواهد شد “ساختاری undersupply می گوید:” اندرو لیلند سر از مشاوره استراتژیک در معیار معدنی هوش و می تواند ویران در EV زنجیره تامین فقط به عنوان صنعت امیدوار است به اصلی بروید.

نگاهی لیتیوم. در حال حاضر ما به اندازه کافی—بیش از حد در واقعیت است. در حالی که افزایش قیمت مواد هسته ای در باتری های لیتیوم یون موجب معدن عجله در استرالیا و آرژانتین و شیلی و—که در بین آنها ارائه شده 91 درصد از عرضه در سال 2017, می گوید هارپر—رکود در تقاضا ناشی از ضعیف بازار خودرو و کاهش در کمک های مالی برای خرید چنین خودرو در چین کند شده سرعت از معدن و کارخانه فرآوری ساخت و ساز.

لیلند می گوید در سال 2015 وجود دارد شاید 15 جمله لیتیوم معادن. “در حال حاضر شما نزدیک به 30, 35,” او می گوید. بسیاری از کسانی که در استرالیا هستند که در حال حاضر بزرگترین تولید کننده لیتیوم با چین بزرگترین مشتری; در 1990s ما اصلی بود لیتیوم تامین کننده به جهان اما در حال حاضر آن را فقط یکی از عمده تولید کننده. اما فقط به این دلیل که لیتیوم نیست بر روی زمین خود را معنا نیست که شما نمی توانید در آن را دریافت کنید. به ما می کند هنوز هم کوچک لیتیوم سپرده—در اطراف Salton Sea در کالیفرنیا—اما سپرده در استرالیا و آمریکای جنوبی گسترده در مقایسه ، اما امریکا لیلند امتیاز صاحب دو تا از بزرگترین شرکت های شیمیایی.

چین در سطح جهان بزرگترین بازیکن در لیتیوم جای تعجب نیست به عنوان آن را نیز ساخت و خرید EVs. “این است که شروع به نگرانی بسیاری از oem ها می گوید:” لیلند با اشاره به جنگ تجاری موجب شده توسط یک صدای جیر جیر از ما رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن. “مردم نمی خواهند یک نقطه شکست در زنجیره تامین خود را—شما واقعا نمی تواند سرمایه گذاری میلیاردها دلار و سپس یک شبه یک صدای جیر جیر به معنی صادرات تعرفه باعث می شود کسب و کار خود و ناپایدار.”

لیتیوم معادن نیز در صورت اعتراض از کشاورزان در پرتغال و جوامع بومی در شیلی قفل معدن و تلاش در کشور, طرح سوال نه تنها از عرضه اما اخلاق—با چالش های مواجه شده توسط کبالت.

بر خلاف لیتیوم بسیار کبالت است که در یک محل, جمهوری دموکراتیک کنگو یا DRC—59 درصد از جهان را تامین منابع است از آن کشور است. در میان نگرانی های بسیاری وجود دارد و شواهد از استفاده گسترده از کودکان کار و در سال گذشته شرکت های فن آوری شدند و شکایت خود را به اتهام نقش در مرگ و آسیب دیدگی کودکان است. پس از آن وجود دارد سخت اقتصاد: کبالت نیز یکی از گران ترین فلزات در EV, باتری, هزینه بین $33,000 35.000 دلار در هر تن. و ما به سادگی ممکن است به اندازه کافی عرضه است. پژوهشی از دانشگاه MIT نشان می دهد وجود دارد نه به اندازه کافی توانایی معدن و پردازش مواد برای دیدار با تقاضا است. تحقیقات نشان می دهد که تقاضا می تواند به 430,000 تن در دهه آینده است که 1.6 بار امروز ظرفیت.

یک راه حل می تواند پیدا کردن یک جایگزین برای کبالت در EV باتری. یکی از عمده تولید کننده چینی معاصر Amperex Technology (CATL) در حال حاضر تولید باتری که با استفاده از فسفات به جای نیکل-کبالت-آلومینیوم و یا نیکل-منگنز-کبالت ترکیب. که جلب توجه تسلا با گزارش ها نشان می دهد این شرکت است که به دنبال برای اضافه کردن لیتیوم آهن فسفات باتری به گزینه های خود را.

در 2018, ایلان ماسک مدیر عامل شرکت تسلا قول داد که شرکت خود را متوقف خواهد کرد با استفاده از کبالت در نسل بعدی باتری, اما این معامله در چین است که به احتمال زیاد برای کوتاه برد اتومبیل به عنوان فسفات باتری ندارد و همان ظرفیت کبالت هستند. ما در حال رفتن به نیاز به باتری و یا رفع کبالت اگر EV فروش رفتن به ادامه افزایش می یابد.

بدون در نظر گرفتن مواد در سوال یک پاسخ به کمبود عرضه می تواند بازیافت که می تواند کمک به کاهش اثرات زیست محیطی از EV باتری در حالی که همچنین استفاده مجدد از مطالب انتقادی به معنای نیاز کمتر به استخراج و فرآوری. “برخی از این باتری ها را در زندگی دوم زندگی’ در برنامه های کاربردی دیگر که به طور بالقوه کمتر خواهان می گوید:” هارپر. “با این حال نهایی سرنوشت همه باتری های لیتیوم یون که باید آنها بازیافت می شوند که در نهایت دیگر قابل استفاده است.”

اما در حال حاضر تحقیقات نشان داده است که تلاش های موجود برای بازیافت چنین باتری مناسب نیست برای مقیاس است که یک تغییر به EVs باعث خواهد شد. “البته آن را برخی از زمان قبل از اینکه تعداد قابل توجهی از EV باتری رسیدن به پایان زندگی برای این منابع در عین حال تجهیزات برای تولید EV باتری را به آمده از منابع اولیه اما ما معتقدیم بازیافت خواهد شد که نقش بسیار مهمی بازی در آینده ارائه مواد برای صنعت خودرو است.”

اما این فقط یک راه حل برای یک محدوده گسترده ای مشکل است. تغییر به EVs نیاز به باتری است. در حال حاضر تولید آنها تنگنا اما یک بعدی به احتمال زیاد عرضه است. ما می توانیم دوباره اختراع باتری با استفاده از مواد مختلف حل بازیافت سردرگمی و یا به سادگی تکان شدید و سخت تر لیتیوم و کبالت از زمین بیرون—اما اگر این صنعت نمی کند مرتب کردن بر اساس موضوع سریع EVs در حال رفتن به تلو تلو خوردن.

این داستان در ابتدا در ظاهر سیمی انگلستان است.


بزرگ تر سیمی داستان
  • جلبک خاویار کسی ؟ آنچه ما می خواهیم غذا خوردن در سفر به مریخ
  • تحویل ما را خداوند از راه اندازی زندگی
  • کد وسواس رمان نویس می سازد نوشتن یک ربات. طرح غلیظ
  • سیمی راهنمای به اینترنت از چیزهایی که
  • چگونه برای به اشتراک گذاری فایل امن آنلاین
  • 👁 تاریخچه راز از صورت به رسمیت شناختن. به علاوه آخرین اخبار در مورد هوش مصنوعی
  • 🏃🏽♀️ می خواهید بهترین ابزار برای دریافت سالم است ؟ ما را بررسی کنید دنده تیم میدارد برای تناسب اندام بهترین انتقالها دنده در حال اجرا (از جمله کفش و جوراب) و بهترین هدفون

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de