یک Coronavirus پوشش نقره ای: کمتر رانندگی کمتر سقوط

یک مطالعه نشان می دهد که کالیفرنیا مستند محدودیت های کاهش تصادفات است که کشتن و یا به طور جدی آسیب مردم به 200 روز از 400 در همان آخرین دوره سال است.

برای تمام بدبختی Covid-19 است فرفورژه, پناهگاه در محل سفارشات اعمال شده در نام بهداشت عمومی را به همراه داشت چند مزایای حداقل برای رانندگی. آمریکایی رانندگان در حال قرار دادن نیمی از مایل خود odometers به عنوان آنها معمولا در این زمان از سال با توجه به Arity یک تجزیه و تحلیل داده های شرکت. یک نتیجه کاهش آلودگی هوا. دیگر کمتر است, تصادفات, صرفه جویی در زندگی و پول است. در کالیفرنیا به تنهایی آن پس انداز مقدار به برخی از 40 میلیون دلار در هر روز بیش از 1 میلیارد دلار از وزارت امور خارجه رفت و به lockdown mode در ماه مارس است.

که در شکل ارائه شده در یک مطالعه جدید توسط محققان در دانشگاه UC Davis—تعجب آور است تنها اگر شما نمی اقتصادی را در نظر امواج از یک تصادف. شمارش هزینه های درمانی و بهره وری ضرر و زیان ناشی از صدمات و مرگ و میر تصادفات هزینه اقتصاد ایالات متحده بیش از 75 میلیارد دلار در سال 2017. پرتاب در اموال آسیب های پاسخ اضطراری, بیمه, هزینه, ازدحام و اجتناب ناپذیر دادگاه و آن را به مراتب بیشتر است. در سال 2010 در سال های اخیر که در مجموع در دسترس است, تصادفات هزینه US $242 میلیارد. کالیفرنیا اختصاص 20 میلیارد دلار از این مبلغ.

دفعات بازدید: همه ما coronavirus پوشش در اینجا.

بله حتی که شمع از پول است اما یک تپه کوچک در سایه کوه از ویرانی اقتصادی از رمان coronavirus که تحت فشار قرار دادند تا 26 میلیون آمریکایی از کار و خورده طریق 2 تریلیون دلار مراقبت در عمل در چند هفته. اما کالیفرنیا $40 میلیون-یک روز پس انداز است که با توجه به ارزش حداقل به دو دلیل.

برای اولین بار آن را روشن اغلب نادیده گرفته قیمت با تکیه به شدت بر روی خودرو شخصی. حدود 86 درصد از ما مسافران درایو خود را به و از کار و در انجام زندگی می کنند با کوچک اما خطر واقعی از یک تصادف است که می تواند کشتن آسیب و یا ناراحتی آنها. توسط مسافر-مایل در حال حرکت با اتوبوس یا قطار است یک دهم به عنوان کشنده و یا کمتر با توجه به شورای ملی ایمنی.

پس انداز بنیادی از پناهگاه در محل سفارشات, یک رمان دولت تدبير برای کنترل یک بیماری همه گیر. “درک که چگونه یک سیاست است که کار مهم را به انجام به سرعت به عنوان امکان پذیر است بنابراین شما می تواند به افزایش اثرات مثبت و سعی کنید برای کاهش اثرات منفی می گوید:” فریزر شیلینگ که codirects UC Davis جاده بوم شناسی مرکز و نوشت: این گزارش. “چه تاثیر چیزی که شما ساخته شده تا در پرواز؟”

شیلینگ مطالعه را پوشش می دهد کالیفرنیا بزرگراه برای یک دوره بیش از سه هفته از آغاز ماه مارس 22, چند روز پس از آن ایالت پناه-در-محل سفارش اثر صورت گرفت. در مقایسه با مدت مشابه در سال 2019, ترافیک در این بزرگراه ها کاهش یافته و به میزان 55 درصد است. متوسط سرعت خودرو افزایش حدود 4 مایل در ساعت و تصادفات کاهش یافت و به حدود 500 روز از 1000. دویست و سی و هفت نفر کشته و یا مجروح کردن از 448 در همان دوره در سال 2019. کسانی که باعث کاهش آهنگ با اطلاعات شیلینگ کشیده از چهار ساکرامنتو-بیمارستان منطقه که دیدم یک ترکیب 38 درصد کاهش صدمات به رانندگان و موتورسواران و 46 درصد کاهش صدمات به عابرین پیاده و دوچرخه سواران.

Arity ملی داده های مشابه به نظر می رسد. بر اساس اطلاعات از 23 میلیون رانندگان این گزارش افت بیش از 50 درصد در خودرو مایل سفر. بزرگترین قطره بیش از 60 درصد رخ داده در نیویورک نیوجرسی و میشیگان. بیشتر روستایی-متحده شاهد تغییرات کوچک: رانندگی کاهش یافته و به کمتر از 45 درصد در آرکانزاس, آیداهو, کنتاکی, یوتا و وایومینگ.

برای محاسبه پس انداز از کالیفرنیا به تازگی امن جاده شیلینگ فرمول استفاده می شود از اداره فدرال بزرگراه, که حساب برای چیزهایی مانند صدمه به اموال از دست رفته و زمان در محل کار, بیمه ادعا می کند و ارزش پولی از یک زندگی انسانی است. نتیجه این است که یک برآورد دلیل آن روشن نیست که چگونه زمان تحول اقتصادی ممکن است تغییر ریاضی مفروضات اساسی. ازدحام برای مثال هزینه نمی کند به همان اندازه در حال حاضر به طور معمول پس از کمتر مردم در حال رانندگی به کار می کنند. اما هزینه ها به احتمال زیاد بالاتر در کالیفرنیا از آنها در سراسر کشور به لطف طلایی دولت هزینه های بالای زندگی. “قطعا وجود دارد wiggle اتاق” کنیا می گوید. او فکر می کند که پس انداز واقعی هستند بیشتر قابل توجه است. “این یک حداقل است.”

کالیفرنیا آهنگ ازدحام با دقت بیشتری نسبت به اکثر متحده اما حتی داده های خود را نتواند نشان دهد که هنوز هم رانندگی و جایی که آنها در حال رفتن. شیلینگ مطالعه با تکیه بر داده ها از گشت بزرگراه کالیفرنیا را پوشش می دهد که عمدتا بزرگراه همراه با برخی از عمده سطح خیابان. که برگ سوال در مورد چگونه بسیاری از مردم در حال رانندگی در سطح خیابان. احتمالا برخی از مردم در حال رانندگی بیش از حد معمول شاید به این دلیل که آنها هنوز در حال کار هستند اجتناب از حمل و نقل عمومی و دیگر هیچ نگرانی در مورد نشستن در ترافیک. به عنوان خانه تحویل چیزهایی مانند مواد غذایی سنبله که بیشتر معنی رانندگی در جاده های محلی.

بزرگتر پرسش هستند که چه اتفاقی می افتد هنگامی که پناهگاه در محل سفارشات در حال کاسته و یا برداشته و اینکه آیا بازگشت به خودروهای پاک کردن جریان هوا-کیفیت و هزینه صرفه جویی می گوید: Alexandre Bayen که هدایت موسسه مطالعات حمل و نقل در دانشگاه برکلی است. متوسط قیمت گاز در کالیفرنیا $2.77 در هر گالن در مقایسه با $4.04 یک سال پیش. ملی پر کردن هزینه های کمتر از کمتر از 2 دلار یک گالن. مردم شروع سفر آنها بوده ام قرار دادن برای هفته ها. کسانی که گزینه ای از رانندگی هستند به احتمال زیاد برای جلوگیری از حمل و نقل عمومی به خصوص اگر اتوبوس و مترو سیستم نمی تواند به اندازه کافی ظرفیت برای حفظ سواران گسترش است. برنامه هایی مانند منطقه خلیج گاه به گاه همسفری احتمال کاهش محبوبیت برای ماه همانطور که مردم سعی کنید برای به حداقل رساندن تماس نزدیک با غریبه ها Bayen می گوید. “بخش سخت است بازگشایی.”


بزرگ تر سیمی داستان
  • این کارگزاران بازار سهام از سحر و جادو: جمع آوری بازی برای نگه می دارد
  • ظهور یک هندو vigilante در سن واتساپ و مودی
  • چگونه برای پوشش دادن آهنگ خود را هر زمان که شما بروید آنلاین
  • ساخت شهرستانها برای دوچرخه و اتوبوس و پا—نه ماشین
  • توقیف: یک عکاس قطاری کابین-تب رویاهای
  • 👁 AI آشکار بالقوه Covid-19 درمان است. به علاوه: دریافت آخرین اخبار AI
  • ✨ خود را بهینه سازی صفحه اصلی زندگی ما با دنده تیم بهترین میدارد از ربات خلاء به قیمت مناسب تشک هوشمند بلندگو

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net