یک نماینده مجلس می خواهد قطار سریع برگرد تا اقتصاد ایالات متحده

ما نماینده ست Moulton ماساچوست پیشنهاد صرف $205 میلیارد دلار بیش از 5 سال برای اتصال شیکاگو با آتلانتا پرتلند با ونکوور.

متهم نماینده ست Moulton از قطار بیش از حد در خطر خود را. بله دموکرات ماساچوست مشغول به کار برای یک زمان بر روی یک سرعت بالا-راه آهن پروژه در تگزاس است که در حال حاضر در نهایت صعود به سمت پیشگامانه مراسم است. او را فشرده جدید راه آهن تونل در بوستون. او یک تقویت کننده برای رفت و آمد راه آهن. اما از او بپرسید که چرا او را دوست دارد قطار و او را صحیح شما بصورتی پایدار و محکم. “این است که من فقط مثل قطار خیلی,” او می گوید. “ما باید یک سیستم حمل و نقل است که متعادل و به مردم می دهد گزینه است.”

در روز سه شنبه, Moulton رونمایی بلند پروازانه و گران قیمت—برنامه ریزی برای انجام درست آن. در یک لایحه و همراه با کاغذ سفید به کنگره پیشنهاد دولت فدرال صرف $205 میلیارد بیش از پنج سال در ملی راه آهن با سرعت بالا شبکه. که پول می تواند به نوبه خود تشویق دلار دیگر 243 میلیارد دلار در تطبیق دولت محلی و خصوصی سرمایه گذاری Moulton می گوید. این لایحه ایجاد یک واحد ملی چشم انداز از یک شبکه راه آهن است که می تواند راهنمای سرمایه گذاری های آینده و آهن از مقررات به سرعت ساخت و ساز. این امر تشویق شرکت های خصوصی به کار گیرند جدید شبکه راه آهن به جای گفتن Amtrak است که در طرح ریزی یک 700 میلیون دلار از دست دادن این سال است. آن را به نقل از شرکت هایی مانند قطار ویرجین ایالات متحده آمریکا است که اجرا می شود و امید به گسترش یک خط راه آهن در فلوریدا و تگزاس مرکزی راه آهن, Moulton کارفرمای سابق که در حال کار برای ساخت یک در تنها ستاره امور خارجه به عنوان مدل.

به اندازه کافی با این پول و این تصویر: دالاس به هوستون بدون 3.5-ساعت ماشین سواری. شیکاگو به آتلانتا با کمتر آب و هوا تاخیر و توقف در ایندیاناپولیس و چاتانوگا در طول راه. پورتلند به ونکوور در 220 مایل در ساعت است. سهل انگاری به SFO—شلوغ ترین داخلی شرکت هواپیمایی مسیر در آمریکا در کمتر از سه ساعت در واقع بدون ورود لعنت خروج یا ورود به سالن. آلودگی کمتر (این خطوط راه آهن خواهد بود الکتریکی) و مرگ و میر کمتر. (هیچ کس درگذشت ژاپنی Shinkansen راه آهن با سرعت بالا سیستم در آن 55 سال سابقه در مقایسه با 36,120 در جاده های آمریکا در سال گذشته به تنهایی. گسترده است cushy صندلی با مقدار زیادی از legroom نیست خورشید درخشان را از طریق ویندوز.

گسترده چشم انداز مطمئن است به صورت سفت مخالفت و تست خواهد شد واشنگتن اشتها برای گران زیرساخت های مبتنی بر بسته محرک اقتصادی طراحی شده برای مقابله با این بیماری همه گیر ناشی از اقتصادی مرکز شهر. در اواخر ماه مارس رئیس جمهور تهمت نشانه در توییتر که او علاقه مند ترجمه برای حمایت از یک “بسیار بزرگ و جسورانه” طرح تمرکز بر “بازسازی یک بار بزرگ زیرساخت های شهرستان ما!” (او به معنای “کشور است.”) اما در بیانیه هفته گذشته رئيس جمهور در دفتر مدیریت و بودجه ذکر شده در بالای آن محرک اولویت به عنوان مالیات حقوق و دستمزد تعطیلات, آزاد شرکت از مسئولیت و “اجازه اصلاحات به منظور تسهیل در پروژه های زیربنایی”—گریه به دور از پررنگ و گسترده زیرساخت های برنامه است. کنگره-ناظران می گویند جمهوری خواه شور و شوق برای نوشتن یک بررسی پایانی و سریع است.

هنوز Moulton طرح پژواک ایده تندرست اطراف در سیاست حمل و نقل محافل است. همه گیر تغییر کرده است راه housebound آمریکایی ها در کار و بازی. خیابان ها شده اند خالی به همه اما ضروری کارگران را متوقف رفت و آمد روزانه خود را. کسانی که می توانند باید روشن از حمل و نقل عمومی—تنگ دالان سطوح پرتکاپو با چه کسی می داند چه به دوچرخه پیاده روی شاید حتی روروک مخصوص بچه ها سفر. برای بسیاری در محافل سیاستگذاری این بیماری همه گیر است tabula rasa, یک لحظه به تجدید نظر در وضعیت موجود حمل و نقل و توسعه تحت سلطه توسط ماشین. چرا که نه بیشتر مسیرهای دوچرخه سواری? چرا که نه بیشتر اسکوتر ؟ چرا راه آهن با سرعت بالا?

یک دلیل این است که آمریکایی ها به نظر می رسد که جمعی با سرعت بالا-راه آهن PTSD خماری از کالیفرنیا پروژه است که در بسیاری از راه های رفته از ریل. پس از سالها تاخیر و عدم تخطی از هزینه این پروژه به معنای کشتی سواران بین لس آنجلس و سان فرانسیسکو در حال حاضر انتظار می رود به هزینه بیش از 80 میلیارد دلار و باز در 2033 25 سال پس از رای دهندگان کالیفرنیا تایید بودجه آن است. Moulton تیم می گوید از آن گرفته شده به دور یک دسته کامل از “درس های آموخته شده” از کالیفرنیا افتضاح که این برنامه به درخواست طرح جدید.

دولت اوباما در سال 2009 محرک شامل 8 میلیارد دلار برای راه آهن با سرعت بالا و هدفمند در جهت به اصطلاح بیل-پروژه های آماده. اما برنامه کندتر بود برای دریافت زمین نسبت به سایر عناصر از حمل و نقل محرک در بخشی به دلیل آن جدید بود و نیاز به طراحی شده است. یک تجزیه و تحلیل توسط جف دیویس عضو ارشد اتاق فکر این Eno مرکز حمل و نقل یافت حمل و نقل وزارت فدرال راه آهن و دولت در حال صرف فقط 19.2 درصد از آن اختصاص داده با سرعت بالا راه آهن سرمایه از ابتدای سال 2014 زمانی که بسیاری از قطعات دیگر از زیرساخت های محرک بود به سر برد. حتی بیشتر از “معمولی” است که بخشهایی از محرک مانند $27.5 میلیارد دلار اختصاص داده شده به بزرگراه در زمان در حالی که به شدت به روزمره آمریکایی است. یک گزارش منتشر شده توسط سرویس پژوهشی کنگره در این ماه نشان داد که اشتغال اثرات محرک بودند “نسبتا ” متوسط” و بیشتر به نظر می رسید برای کمک به دولت ها و شهرداری ها در حفظ و کارگران خود را به جای اضافه کردن امکانات جدید.

درس دیویس می گوید که با سرعت بالا-راه آهن سرمایه گذاری نیست سریع-و-کثیف اقتصادی افزایش دهد. آن را آهسته تر. “راه آهن با سرعت بالا خواهد بود وحشتناک در کوتاه مدت محرک,” او می گوید: با تاکید بر “کوتاه مدت است.” “شما نمی تواند انتظار آن را به تاثیر هر زمان به زودی.”

که است که می گویند دیویس روشن است که راه آهن با سرعت بالا است بد خرید در حال حاضر. A $205 میلیارد دلار سرمایه گذاری ممکن است به اندازه کافی برای ساخت یک جامع شبکه ملی او می گوید: اما آن می تواند کمک به گوشت گاو تا شهر به شهر اتصالات. که در آن Moulton می گوید او می خواهم برای دیدن کارگران ساخت و ساز شروع می شود. در شمال غربی اقیانوس آرام به عنوان مثال مایکروسافت پیوست و با محلی واشنگتن و بریتیش کلمبیا سازمان به صرف بیش از 1 میلیون دلار در یک مطالعه امکان سنجی برای یک یوجین به پورتلند به سیاتل به ونکوور مسیر که پوشش 316 کیلومتر و سفر به 220 مایل در ساعت است. این پروژه به دور از حتی شروع خط اما Moulton می گوید این یک مثال از اینکه چگونه مناطق ممکن است با هم کار کنند برای ایجاد چیزی بزرگ است.

همانطور که برای Moulton او به دنبال به جلو به هر گونه خاص سوار قطار اگر و یا زمانی که این شبکه ملی ساخته شده است. او به دنبال به جلو به یکی از اولین. که خواهد شد یک نقطه اوج او فکر می کند. “خط اول را الهام بخش بسیاری علاقه بیشتری در راه آهن با سرعت بالا در دیگر نقاط کشور” او می گوید. در حال حاضر او برای متقاعد کردن کنگره است.


بزرگ تر سیمی داستان
  • اعترافات مارکوس Hutchins هکر که ذخیره شده اینترنت
  • که اختراع چرخ ؟ و چگونه آنها آن را انجام دهد ؟
  • 27 روز در توکیو بای: آنچه اتفاق افتاده است در الماس شاهزاده
  • چرا کشاورزان آزادسازی شیر حتی به عنوان نفر گرسنه
  • نکات و ابزار برای برش مو در خانه
  • 👁 AI آشکار بالقوه Covid-19 درمان است. به علاوه: دریافت آخرین اخبار AI
  • 🏃🏽♀️ می خواهید بهترین ابزار برای دریافت سالم است ؟ ما را بررسی کنید دنده تیم میدارد برای تناسب اندام بهترین انتقالها دنده در حال اجرا (از جمله کفش و جوراب) و بهترین هدفون

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.net