یک الگوی رفتاری حساب در مورد یک بازار در حال حاضر تاسیسات

احساس ناتوان و خارج از کنترل در Clueless دراو یافت پناهگاه در یک محل که در آن او می تواند جمع آوری افکار خود را و به دست آوردن مجدد قدرت: در حال حاضر توقیف Westside غرفه. هنگامی که جکی براون کشیده نیش conning هر دو فدرال و تفنگ خود را-در برخورد همدست او را انتخاب Del Amo مد مرکز. زمانی که آنها نمی گیر در مدرسه (یا رخت کن, استخر) که در Fast Times at Ridgemont High صرف بیشتر وقت خود را در شرمن اوکس ایرانیان. هالیوود نمی ایجاد بازار اما آن را نشانی از تکرار آنچه Angelenos می دانم درست باشد: این مراکز بازرگانی و حیاتی برای شهر فرهنگ است.

وجود ندارد بهتر دیجیتال نمایندگی از این از طنز توییتر حساب اختصاص داده شده به آمریکا در نام تجاری غول پیکر, خرید, سرگرمی و مجتمع مسکونی در گلندیل یک حومه شهر لس آنجلس در شهر شمال شرقی مرز. آمریکا در نام تجاری الگوهای رفتاری است absurdist بهشت hyperspecific ویروسی طنز—تمام اختصاص داده شده به یک بسیار عجیب و غریب محل آراسته خرده فروشی هیون که بسیاری از خانه محدود جنوب کالیفرنیا گم شده این روزها.

The Americana at Brand ذاتا مسخره است. آن را به یک فضای باز جایگزین سنتی (و محصور) گلندیل ایرانیان در سراسر خیابان. آن را طراحی شده به مانند یک شهر کوچک در مرکز و در حالی که آن را از لحاظ فنی در مرکز شهر گلندل آن را پر از تجمل فروشگاه های زنجیره ای و رستوران ها به جای مستقل mom-and-pop مغازه ها. و هیچ شهر کوچک—نه ستاره توخالی نیست پونی—تا کنون خیلی مسخره است. در اینجا وجود دارد یک Bellagio-سبک چشمه است که در آن آب به رقص فرانک سیناترا آهنگ. یک واگن برقی رول را از طریق نه کاملا-بزرگ-به اندازه کافی فضا دارند جایگزین برای مونوریل. کیک در حال توزیع از یک دستگاه خودپرداز یک سرمایه یک کافه به عنوان یک جایگزین برای کافی شاپ ها و ایجاد مجدد برج ایفل نشسته است در بالای یک طبقه پارکینگ. آن را احساس بسیار شبیه یک پارک و لوله های بتنی دیوار که مشرف کلرادو بلوار در انتهای جنوبی این مجموعه یک یادآوری است که در واقع مالکیت خصوصی است. علاوه بر این آمریکا هرگز واقعا می بندد: بالاتر از خرده فروشی فضاهای آپارتمان لوکس است که برای 3000 $در یک ماه اجازه می دهد تا ساکنان به احساس مانند آنها زندگی در یک جعلی شهر کوچک و یا یک مرکز خرید—در ابد. (اگر دومی تجدید نظر به شما ، شاید شما دیده نمی Dawn of the Dead.)

در عین حال چیزی است که وجود دارد جذاب در مورد آن حتی بیشتر شعله ور عناصر. آن را نگه می دارد همینطور نوه ها از حومه با تمام این شهر تجملات (که گمان می کنم همچنین درخواست تجدید نظر کلی از لس آنجلس به عنوان یک کل). آن را احساس نمی کند مانند مراکز از گذشته مانند گلندیل ایرانیان در سراسر خیابان است که با Americana الگوهای رفتاری حساب شده یک خون دشمنی. این تمام من است مال من سرد بازار پرنیان بسیار تیز رسیده برای تمسخر.

“زمانی که من شروع به حساب من احساس من تا به حال چیزی برای اثبات مورد گلندیل می گوید:” مرد پشت @americanamemes که خواست ناشناس باقی می ماند. (او جای تعجب نیست یک کمدی نویسنده ای که زندگی نه چندان دور از Americana at Brand.) “آن را سرد در آن uncoolness و هر زمان که شما اشاره, به کسی که شما زندگی می کنند در گلندیل آنها معمولا بپرسید ‘که در آن شما زندگی می کنند در رابطه با آمریکا?'”

او شروع به حساب در مارس 2019 گرفتن الهام از دیگر hyperspecific الگوی رفتاری حساب. یک lowkey وسواس با الگوهای رفتاری در حال حاضر چشمانداز به او کمدی زندگی به عنوان یک standup او می خواهم ترکیب تو رفتگی در دیوار الگوهای رفتاری خود را به مجموعه ساخت جوک در مورد کمیک بود که به نظر می رسد قبل از اینکه او را در یک صف و یا مخاطبان که نشسته بودند در طول نشان می دهد. حساب پیشرفت طبیعی از این علاقه خاص و نویسنده آن توانایی خود را به روز ویروسی توییتر شوخی—و یا زمان coronavirus نگرانی مربوط به آن بسیار خاص اسم چشمگیر است. “جدید اینترنت صحبت به مانند 100 نفر در مورد چیزی فوق العاده تو رفتگی در دیوار و پیدا کردن عجیب و غریب, مخاطبان,” او می گوید. “این آمریکا است که مانند فرزند خوانده از [لس آنجلس] مراکز و به همین دلیل است که طنین انداز با مردم است. [آن هم] واقعی خوب بازار.”

قادر بودن به سرعت مقایسه و کنتراست مراکز در نزدیکی یک تشخیص استعداد—و این چیزی است که برای اولین بار مرا جلب کرد به Americana طنز حساب که اغلب pokes در آن رقابت از طریق زبان جهانی memes. خود فروشگاه اپل بسیار بهتر از این یکی در گالری بدیهی است که آن رستوران به مراتب برتر به دادگاه مواد غذایی در وستفیلد, مد, مربع است. در آن طول می کشد به درایو تمام راه را به سانتا مونیکا و برای چه ؟ سوم خیابان تفرجگاه را چشمه بمکد!

به عنوان نسبتا جدید پیوند به لا منطقه Americana memes به من کمک کرد ایجاد یک حس جغرافیا در یک محل من قبلا تنها شناخته شده به عنوان یک توریست. در حال حاضر که من در اینجا زندگی می کنند, من مراقبت بیشتر در مورد که در آن برای پیدا کردن ملزومات از جاذبه های (اگر چه آمریکا است و مسلما یکی از دومی). فقط به عنوان افراد شخصیت محلات شهر آنها را نیز به شخصیت های محلی خود را خرید اماکن و آنها احساس می کنم به شدت در مورد آنها. قرار دادن آن بر روی اینترنت همیشه نتایج در یک مسخره هرج و مرج است. می توانید هر چیزی را توصیف انرژی از توییتر و یا لا—بهتر از مردم خشمگین از عقاب راک پلازا طرفداران وادار کردن آمریکا memes حساب به عذر خواهی برای پانچ کردن ؟ احتمالا نه.

شرکت های استروژن برندهاتبدیل شده اند مانند مردم در رسانه های اجتماعی و fandom تبدیل شده است به طوری که انتقاد شدید از چیزی است که ما مانند این است که به راحتی تفسیر به عنوان یک توهین شخصی. اما Americana خوراک توییتر است که تنها یک منبع از شادی آن starry-eyed محبت برای یک محل است که کاملا رک و پوست کنده کمی احمق بزرگتر از فقط یک مرکز خرید در جنوب کالیفرنیا. وجود دارد به عنوان بسیاری از جوک ها در مورد تخفیف معیار مجموعه Blu-rays در Barnes & Noble و Shen Yun تابلوهای تبلیغاتی وجود دارد به عنوان الگوهای رفتاری مورد هرگز پرداخت برای پارکینگ (هر کس می داند که شما پارک در گالری به صورت رایگان و راه رفتن در سراسر خیابان). که کسی در نیویورک می توانید پیدا کردن طنز در تایید صحبت می کند به این درخواست از آمریکا در نام تجاری خود: چیزی وجود دارد به عشق, در اعماق, در مورد تلاش برای ایجاد دنیوی و دست و پا گیر کمی خاص تر حتی اگر نتیجه وجود ندارد.

The Americana at Brand memes حساب شاید خالص تر از موضوع وسواس خود را. در حالی که می توان آن را هتاک آن صدای بی یکی که به سادگی می خواهد به جشن عمیقا عجیب و غریب بیان سرمایهداری است. به تازگی آن را ارائه سرویس خود را به کسانی که هنوز به جایی که دلتنگ برای مدت زمان چهار هفته پیش قبل از coronavirus خاموش کردن زمانی که یک خسته سفر به آمریکا—پیدا کردن پارکینگ, wading را از طریق جمعیت با چشمه ایستاده در خط در نوعی کیک کوچک دستگاه خودپرداز—فقط یکی دیگر از عجیب و غریب موضوع در تار و پود لا زندگی است. در حالی که آن را نمی توانید چیزی واقعی مجازی Cheesecake Factory است به اندازه کافی برای ارائه یک کمی آرامش در غیر قابل پیش بینی جهان است.


بزرگ تر سیمی داستان
  • چرا رشد درختان بسیار مهم برای مبارزه با تغییر آب و هوا
  • که در زمان در پوردو داروسازی برای آن OxyContin بازاریابی
  • در حالی که بسیاری از رستوران ها مبارزه در اینجا این است که چگونه یکی از پر رونق
  • چرا ما فقط ممنوعیت تبلیغات هدفمند?
  • این زمان برای انجام چیزهایی که شما نگه داشتن قرار دادن. در اینجا چگونه است.
  • 👁 چرا نمی توانید AI درک علت و اثر ؟ به علاوه: دریافت آخرین اخبار AI
  • 💻 ارتقاء کار خود را با بازی ما دنده تیم های مورد علاقه, لپ تاپ, کیبورد تایپ جایگزین و سر و صدا لغو هدفون

tinyurlis.gdv.gdclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>