بتا فن آوری چیزهای دیگر که عرضه جمعه تساوی با الهام از فوق العاده کارآمد Arctic tern. صنایع دستی ممکن است یک روز حمل و نقل اندام برای پیوند.

هوا-تاکسی راه اندازی بتا فن آوری های جدید خود را عرضه هواپیما روز شنبه با هلیکوپتر ترابری از براق سفید مدل در سراسر دریاچه چاپلین از برلینگتون ورمونت به پلاتس بورگ, New York. کد نام آلیا برقی عمودی-برخاست و فرود (eVTOL) هواپیما جانشین آوا یک نمونه کوچکتر این شرکت مورد استفاده برای آزمایش با نیروی محرکه استراتژی و یادگیری در مورد خصوصی آیرودینامیک کوچک, هیجانی, عمودی-بلند پرواز است.

با توجه به بنیانگذار شرکت Kyle, Clark, Alia قابل توجه پیکربندی شکل زیبا و ظریف مدیون بدهی به طولانی ترین مهاجرت پرنده در جهان Arctic tern. این شامل یک دو دم مجمع با حمایت زاویه دار خرپا به طور چشمگیری قوسی بال و قوس مخروطی wingtips. این پرستوی دریایی دم پیکربندی و بال مواضع “ثابت کرد یک پایه برای شروع از” کلارک می گوید.

برای پرستوی دریایی ویژگی های آن فعال ultraefficient طولانی محدوده پرواز. بتا امید به عملکرد مشابه. اولیه آن مشتری, ایالات درمان در حال توسعه ساخته اندام برای انسان پیوند و در نظر دارد به استفاده از بتا هواپیما به عنوان کارآمد و سازگار با محیط زیست سیستم توزیع.

بتا نیست, انتشار عملکرد مشخصات جز به می گویند که هدف آن ساخت یک نمونه اولیه است که می تواند پرواز 250 مایل و شارژ در کمتر از یک ساعت. آلیا تا 50 فوت بال و باید یک وزن برخاست 6,000 پوند—نمونه airlifted در ورمونت روز جمعه وزن 3,800 پوند داشتن محروم شده باتری و دیگر قطعات سنگین. پیشه وری با استفاده از چهار به صورت افقی نصب شده بر روتور به صورت عمودی بلند و یک رو به عقب پروانه برای افزایش سرعت در پرواز رو به جلو. گسترده بال را تولید آسانسور به صورت کارآمد تر رو به جلو پرواز و به جای تکیه بر موتور به انجام همه کار را به عنوان در eVTOL هواپیما که مشتق بسیاری از آسانسور خود را از روتور. آن را با استفاده از موجود فن آوری باتری و مستقر می شود به عنوان بخشی از یک اکوسیستم است که شامل ایستگاه های شارژ در مراکز شهری در بیمارستان ها و یا در مکان های از راه دور به گسترش این هواپیما محدوده.

فراتر از حمل و نقل اندام بتا امید به گسترش به برنامه های تجاری باری و مسافری حمل هوایی تاکسی. این یکی از دو شرکت همراه با Joby حمل و نقل هوایی به تازگی انتخاب شده توسط نیروی هوایی ایالات متحده برای پیشبرد به مرحله بعدی توسعه در آن چابکی نخست eVTOL برنامه.

هواپیما را به شکل غیر معمول افزایش ابرو, اما آن نیروی محرکه استراتژی است که به احتمال زیاد به افزایش و حتی بیشتر—در eVTOL حمل و نقل هوایی, جامعه, به هر حال. بسیاری از eVTOL توسعه دهندگان با استفاده از tilt-rotor سیستم است که در آن چند روتور نقطه skyward برای برخاست و فرود و سپس گام به جلو برای افقی پرواز. بتا استفاده می شود که استراتژی برای آوا, اما آن را ثابت بیش از حد پیچیده برای مهندسین می خواهید به استقرار آن را در یک هواپیما تولید می باشد. “هدف اصلی ما این است که به دیدار ما اولین مشتری ماموریت قابل اعتماد ارگان تحویل هنگامی که و که در آن مورد نیاز آن” کلارک می گوید. “ما نمی توانست یک هواپیما است که به هر حال امکان اینکه پایه برای تعمیرات با توجه به یک سیستم پیچیده است.”

به جای تیلت-روتور آلیا با استفاده از چهار ثابت روتور در بالای هواپیما و یک فروشنده-سرپا نگه داشتن در عقب به سرعت پرواز رو به جلو. این استراتژی مورد نیاز توسعه جدید و فوق العاده کارآمد روتور اما آنها را می توان در بهینه سازی فقط برای یک کار عمودی پرواز—به جای دو. این سادگی نمی خواهد تنها هواپیمای قابل اعتماد تر بتا ادعا اما همچنین آسان تر به گواهی و مقرون به صرفه تر, چرا که آن را به قطعات کمتر در مقایسه با tilt-rotor سیستم و کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری.

چون روتور و فروشنده موتور هر کدام یک کار تک و مهندسین بهینه سازی می تواند طرح های خود را بدون هیچ گونه نگرانی در مورد مبادلات می گوید: نیروی محرکه مهندس هرمان Wiegman که در طراحی ذخیره سازی انرژی در سیستم های GE جهانی تحقیقات قبل از ترک برای کمک به فرم بتا در سال 2016. “ما همچنین آورده موتور طراحی و ساخت کاملا در خانه, که ما را قادر به به طور کامل سفارشی طراحی این برنامه” Wiegman می گوید.

به طور مشابه بتا خرید باتری آن از سلول های شناخته شده تولید کنندگان صنعتی اما طرح و ساخت بسته در-خانه. این بسته در میان چیزهای دیگر نشسته در زیر کابین تولید یک مرکز ثقل پایین است که به هواپیما ثبات بیشتر و مقاومت به gusts باد یا آشوب—چیزی Wiegman می گوید نیز کمک خواهد کرد که در آینده مسافران acclimate خود را به کوچکتر هواپیما از آنها به طور معمول استفاده می شود.

بتا امیدوار به شروع آزمایش انتقال از عمودی به پرواز رو به جلو در پلاتس بورگ مدتی در این تابستان. این هواپیما در حال حاضر انجام شده است افسار شناور آزمون و با سرعت بالا تاکسی آزمون با استفاده از ارابه فرود در محل سورتمه برنامه ریزی برای طراحی نهایی. ایده کلارک می گوید: برای درک آن پرواز ویژگی به عنوان یک معمولی هواپیما پس از آن پیشرفت به اندازه گیری عملکرد خود را به عنوان یک هلیکوپتر و سپس در نهایت به عنوان هر دو ترکیب شده است. بتا در حال توسعه است پرواز-سیستم کنترل نجوم و قدرت نرم افزار مدیریت به منظور افزایش عملکرد خود را به نقطه که در آن می تواند قابل اعتماد را هر دو فوری پیوند ارگان تحویل به بیمارستان ها و ارسال به مسافران در سراسر شهرها و یا بین شهرستانها.


بزرگ تر سیمی داستان
  • که کشف اولین واکسن?
  • نحوه اعتراض با خیال راحت: چه باید بکنید و چه برای جلوگیری از
  • به عنوان مراقبت های بهداشتی حرکت آنلاین بیماران در حال گرفتن در پشت سمت چپ
  • خارج شده و کارکنان را به نشان می دهد خود را ضد سرقت AI کار نمی کند
  • اعترافات مارکوس Hutchins هکر که ذخیره شده اینترنت
  • 👁 مغز مفید مدل برای هوش مصنوعی ؟ به علاوه: دریافت آخرین اخبار AI
  • 🏃🏽♀️ می خواهید بهترین ابزار برای دریافت سالم است ؟ ما را بررسی کنید دنده تیم میدارد برای تناسب اندام بهترین انتقالها دنده در حال اجرا (از جمله کفش و جوراب) و بهترین هدفون

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.nettny.im