آگهی دلار نگه داشتن جریان به Google و Facebook—در حال حاضر

دو آگهی آنلاین غول می گویند کسب و کار به شدت کاهش یافت و در میان Covid-19 مستندات در مارس اما تثبیت شده در ماه آوریل است.

در آوریل سال 2018 به عنوان خشم عمومی بیش از کمبریج Analytica رسوایی نزدیک اوج خود مارک زوکربرگ نشسته قبل از کنگره برای یک ماراتن دو روز شنیدن. یکی از به یاد ماندنی ترین تعاملات آمد که حزب جمهوری خواه و سناتور اورین هچ خواسته زوکربرگ چگونه Facebook احتمالا می تواند حفظ یک مدل کسب و کار که شارژ نمی کند کاربران برای خدمات خود را.

“سناتور ما اجرای تبلیغات” زوکربرگ پاسخ داد: شکستن به نادر پوزخند. لحظه ای رفت و ویروسی به عنوان مثال از قانونگذاران ” جهل دنیای فناوری—اگر تخم را به سرعت روشن است که او در واقع می دانید که چگونه Facebook ساخته شده از پول او خواسته بود برای اثبات یک نقطه.

اینترنت اقتصاد تنها رشد بیشتر وابسته به تبلیغات در دو سال گذشته. آن نیرویی که حفظ بسیاری از ناشران پر خزانه Instagram اثرگذارندهها و یوتیوب و قدرت شبکه های اجتماعی محبوب ترین. اما Facebook و گوگل باقی می ماند دوقلو تیتان صنعت حسابداری برای بیش از نیمی از تمام هزینه ها در آمریکا, آگهی, بازار, به گفته شرکت تحقیقاتی eMarketer.

رمان coronavirus را از چنگال مرگ در اقتصاد جهانی نیست و به خوبی جواب برای بسیاری از کسب و کار ، تبلیغات گنجانده شده است. Facebook و گوگل نشان داد نتایج مالی سه ماهه اول در این هفته هر دو شرکت شانس بهتر از حد انتظار نشان دادن قابل ملاحظه اما نه فاجعه بار کاهش در درآمد تبلیغ در چند هفته گذشته از ماه مارس به عنوان بسیاری از نقاط جهان توقیف. نتایج آمد به عنوان یک شگفتی تحلیلگران که تا به حال ترس آنها خواهد صدای یک ناقوس مرگ برای بازاریابی دیجیتال و اکوسیستم.

“گوگل انجام شده و حتی کمی بهتر از بیشتر خوش بینانه در کنار انتظارات ما را در Facebook گفت:” نیکول پرین یک تحلیلگر اصلی در eMarketer. “به طور کلی به نظر می رسد مانند آن را به دنبال مورد به خوبی به عنوان ما می تواند امید برای تبلیغات دیجیتال.”

اما این شرکت هشدار داد که همه چیز می تواند بدتر به عنوان همه گیر همچنان ادامه دارد. Facebook گفت: آن دچار یک “شیب تند کاهش” در درآمد تبلیغ در ماه مارس و آگهی قیمت کاهش یافت به عنوان تقاضا فرو برد. بزرگترین رکود آمد از بخش های اقتصاد شده اند که در سخت ترین ضربه گیر مانند خودرو و سفر در حالی که هزینه در بازی و تجارت الکترونیک بخش های باقی مانده سالم ، در تماس با سرمایه گذاران Facebook CFO دیو Wehner گفت: هزینه تبلیغات می تواند قرارداد و حتی بیشتر در ماه های آینده.

گوگل پدر و مادر الفبا کمتر آینده در گزارش خود در روز شنبه گفت که آن را تا به حال تجربه “قابل توجه و ناگهانی کاهش درآمد تبلیغات” نسبت به پایان ماه مارس. “اگر چه ما دیده می شود برخی خیلی زود نشانه هایی از بهبود در تجاری جستجو در رفتار توسط کاربران آن است که روشن نیست که چگونه با دوام و یا monetizable این رفتار خواهد بود” گفت: الفبای CFO اموزش Porat. او گفت: این شرکت انتظار دارد در سه ماهه جاری به “یک مشکل برای ما تبلیغات کسب و کار” که حدود 85 درصد از حروف الفبای انگلیسی درآمد.

هر دو شرکت’ نتایج تشویق سرمایه گذاران انتظار داشتند بدتر است. Facebook سهام به اندازه 10 درصد در بعد از ساعات معاملات روز شنبه. الفبای سهام افزایش یافت 9 درصد در طول روز پس از نتایج آن است.

در پی موفقیت های Facebook و گوگل به نظر نمی رسد به احتمال زیاد به حمل بیش از بقیه از تبلیغات دیجیتال میباشد. اگر هر چیزی, آن را تنها در سیمان بیشتر این تکنولوژی غول’ duopoly, پرین می گوید.

“آنها واقعا قوی مالی و موقعیت که در آن رفتن چندین ماه با افسرده درآمد نمی تواند یک مشکل برای عملیات خود می گوید:” پرین. “برای برخی از نقل قول را تمام کردن ‘رقابت’ کار در برنامه ریزی وب سایت است که ممکن است خیلی بیشتر از یک مشکل است. “


بزرگ تر سیمی داستان
  • این کارگزاران بازار سهام از سحر و جادو: جمع آوری بازی برای نگه می دارد
  • ظهور یک هندو vigilante در سن واتساپ و مودی
  • چگونه برای پوشش دادن آهنگ خود را هر زمان که شما بروید آنلاین
  • ساخت شهرستانها برای دوچرخه و اتوبوس و پا—نه ماشین
  • توقیف: یک عکاس قطاری کابین-تب رویاهای
  • 👁 AI آشکار بالقوه Covid-19 درمان است. به علاوه: دریافت آخرین اخبار AI
  • ✨ خود را بهینه سازی صفحه اصلی زندگی ما با دنده تیم بهترین میدارد از ربات خلاء به قیمت مناسب تشک هوشمند بلندگو

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net