پس از مسافرت هوایی تجاری در زمان خاموش در 1950s بسیار تغییر کرده است—تنگ تر صندلی های امن تر, پرواز, ظهور و سقوط از صندلی پشت صفحه نمایش—اما نه طبیعت از هواپیما خود را. لوله-و-طراحی بال, بعد از همه, است منطقی و کارآمد و ساختاری صدا. و چه اشکال دیگر خواهد پرواز ؟ مکعب ؟

احتمالا نه. اما یک ایده است که در هوا پس از 1990s ابتلا به یک باد دوم با تشکر از تلاش جدید توسط ایرباس. این هفته در سنگاپور نمایش هوایی اروپا planemaker نشان داد یک مدل کوچک از یک هواپیما آن را می گوید می تواند بریده بریده مصرف سوخت 20 درصد در مقایسه با امروز تک راهرو جت. این Maveric—نام مخفف “مدل هواپیما برای اعتبار سنجی و آزمایش قوی کنترل ابتکاری”—آخرین تجسم از مخلوط بال بدن.

می خواهید آخرین اخبار حمل و نقل هوایی در صندوق پستی خود را? ثبت نام در اینجا!

به عنوان نام نشان می دهد مثلثی Maveric تار تمایز بین بال و بدن است. ایرفویل طراحی و تولید آسانسور در سراسر بدنه و نه تنها بال—معنی قدرت بیشتر می رود بیشتر و کاهش بکشید. در یک صنعت که در آن بهبود بهره وری به طور کلی از ترفند ها را به موتور و هواپیما طراحی که ارائه 1 یا 2 درصد تورم 20 درصد بهبود خواهد بود ، با موتورهای بالای بدنه این Maveric را ایجاد نویز کمتر برای کسانی که بر روی زمین آن را می تواند در خود جای جدید سیستم محرکه از جمله هیبریدی و الکتریکی نیروگاه. برای مسافران طراحی خواهد کمتر معنی پنجره صندلی (بو!) اما امکانات بیشتری برای جایگزین صندلی تنظیمات و خلاق تر فضای تخصیص.

ایرباس راه اندازی برنامه های طراحی در سال 2017 و Maveric که 6.5 فوت با 10.5 پا بال برای اولین بار در زمان پرواز در سال گذشته است. پیشرفت سریع نیست خیلی تعجب آور به عنوان طراحی های حاوی بال بدن تا حد زیادی قابل درک است. از راه دور سرنشین X-48 ترکیبی بال بدن تکمیل بیش از 100 پرواز قبل از ناسا و بوئینگ پیچیده خود را پروژه مشترک در سال 2012. و Northrop B-2 bomber شده است پرواز برای نزدیک به 30 سال است.

Interior of a futuristic plane

داخل یک Maveric مانند هواپیما را کمتر پنجره صندلی اما اجازه می دهد برای صندلی تنظیمات.

حسن نیت ارائه میدهد از ایرباس

اما ساخت و طراحی مناسب برای استفاده تجاری است که بسیار متفاوت از گزاره کار ساخت آن به عنوان یک بمب افکن نظامی که در آن نگرانی های بیش از هزینه و راحتی کمتر فشار دادن. هواپیما ساختار با بزرگتر, داخلی, نیاز به جای های مختلف فشار مورد نیاز می گوید: دانشگاه تورنتو آیرودینامیک محقق توماس Reist. این ترفند خواهد ساخت هواپیما به اندازه کافی قوی برای انجام این کار بدون اضافه کردن وزن و کاهش بهره وری. ثبات نیز یک موضوع است. “بدون افقی و عمودی دم که لوله-و-بال هواپیما باید حفظ ثبات و کنترل هواپیما بسیار بیشتر به چالش کشیدن” Reist می گوید. B-2 است دشوار برای پرواز نیاز به ثابت کامپیوتری ثبات به نگه داشتن آن را با خیال راحت در هوا. به همین دلیل ایرباس می گوید: کنترل اولیه منطقه مورد علاقه برای Maveric برنامه.

بازده موفقیت می تواند قابل توجه باشد. این بهره وری افزایش می آید در درجه اول از نسبت بالاتر از سطح منطقه در معرض جریان هوا که aerodynamicists تماس wetted منطقه است. “آیرودینامیک بهره وری مقیاس با wetted-نسبت ابعاد,” Reist توضیح می دهد. بالا نسبت به شما اجازه می دهد به حداقل رساندن دو منابع کشیدن ساخته شده است که با تولید بالابر و از اصطکاک هواپیما برش را از طریق هوا.

Reist می گوید: مخلوط بال بدن تا حد زیادی در نظر گرفته شده است مطلوب برای هواپیما حامل بیش از 400 مسافر. که محبوب مورد استفاده این روزها اما یک Maveric مانند طراحی می تواند کارآمد تر ساخته شده برای کوچکتر هواپیما به عنوان طولانی به عنوان مرکز بدن باریک تر برای بهبود wetted-منطقه نسبت. ایرباس مدل ندارد باریک مرکز بدنه اما این شرکت نشان می دهد که هدف قرار دادن آن را در ابتدا به صورت تک راهرو هواپیمای منطقه ای.

ایرباس نیز با توجه به جایگزین نیروی محرکه منابع برای این هواپیما با توجه به حمل و نقل هوایی در هفته. کسانی که شامل یک EcoPulse سیستم توسعه یافته توسط Safran و ضاهر که با استفاده از سه الکتریکی روتور در هر بال طراحی شده یا با باتری یا برق-تولید سوخت و سوز موتور توربین.

اما بازاندیشی تجاری جت بسیار ساده است. پس از مهندسین ثبت نام در ساختار و بهره وری, تنظیم کننده های خطوط هوایی و دیگران می خواهند به بررسی هواپیما برای همه چیز از سازگاری با موجود فرودگاه برای تخلیه بار به مسافر پذیرش.

ایرباس می گوید: زمان برنامه تظاهرات به پایان خواهد رسید و مدتی در این سال با یک دوم دور از مطالعات به دنبال دارد. جای تعجب نیست آن را داده است هیچ جدول زمانی برای هر تمدید توسعه و یا ورود به خدمت. بنابراین در حال حاضر ما گیر با ol’ لوله و بال—اما حداقل شما می توانید نگه دارید نمایش با بهره گیری از صندلی کنار پنجره.


بزرگ تر سیمی داستان
  • این ragtag تیم ملی که ذخیره 38,000 بازی های فلش از اینترنت فراموشی
  • چگونه چهار هکرهای چینی گفته می شود در زمان پایین Equifax
  • کوچک سلول های مغز است که اتصال ما سلامت روانی و جسمانی
  • ونکوور می خواهد برای جلوگیری از سایر شهرستانها’ اشتباه با Uber و Lyft
  • وهم آور repopulation از منطقه ممنوعه فوکوشیما
  • 👁 تاریخچه راز از صورت به رسمیت شناختن. به علاوه آخرین اخبار در مورد هوش مصنوعی
  • ✨ خود را بهینه سازی صفحه اصلی زندگی ما با دنده تیم بهترین میدارد از ربات خلاء به قیمت مناسب تشک هوشمند بلندگو

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

نرم افزار گرامرلی