در میان همه گیر قاشق سحر و جادو می خورد کیک

با این کشور در مستند حتی دیجیتال مارک های در حال صدمه زدن به. اما برخی از شرکت ها می گویند کسب و کار بهتر از همیشه است.

تولد در قرنطینه باید بیشتر شده است, تلخ و شیرین, تنها و بیکس امور. در Instagram, کسانی که جشن در ماه آوریل منفجر کردن شمع در تنهایی و یا ارسال عکس از اتاق نشیمن خود را با شماره شکل بالن وجود ندارد اما هر مهمان. وجود ندارد بسیار سرگرم کننده در یک تولد هنگامی که آن را از یک.

اما وجود دارد مقدار زیادی از سرگرم کننده در سحر و جادو قاشق غلات راه اندازی خود را جشن اولین سال در کسب و کار. این برند پر آن Instagram با technicolored مربع از کیک تولد, sprinkles در و آید تپه کاسه پر پروتئین و کم کربوهیدرات غلات و حبوبات آن را به فروش می رساند برای $10 در هر زیبایی نشان داده شده ، ساخت آن را از طریق سال اول به عنوان یک راه اندازی به نظر می رسید مانند علت برای جشن, اما پس از آن در ماه گذشته از فروش برخی از بالاترین قاشق سحر و جادو است دیده نشده است.

“کسب و کار ما است, قفسه پایدار مواد غذایی که خریداری آنلاین و تحویل مستقیم به مردم درب می گوید:” گابی Lewis, قاشق سحر و جادو را از مؤسسین. “بله ما قطعا شاهد افزایش تقاضا است.”

هنگامی که قاشق سحر و جادو راه اندازی شد در ماه آوریل گذشته این امید را برای حبوبات چه Warby Parker آیا برای عینک و یا چه کنایه بود برای مسواک: نگاهی آشنا و روزمره محصول آن را یک Instagrammable تب و تاب بودن, تا, تبر واسطه و ارسال آن را مستقیما به مشتریان درب—به طور مستقیم به مصرف کننده به عنوان buzzy مدل کسب و کار است که اغلب به نام. حبوبات رسیده بود برای اختلال های چند میلیارد دلاری در بازار تحت سلطه گردن کلفت کنگلومرا و احاطه سال ضعیف فروش. سحر و جادو قاشق هدفمند سلامت آگاهانه millennials با keto-دوستانه مواد غریب, بسته بندی و طعم دهنده است که گوش دادن به دوران کودکی مورد علاقه: میوه ای مات, دارچین و کاکائو. راه اندازی مطرح 5.5 میلیون دلار در دانه بودجه همراه با سرمایه گذاری شخصی از kingmakers مستقیم به مصرف کننده شرکت: Joey Zwillinger (از مؤسسین Allbirds) جف ریدر (از مؤسسین هری) و دیو Gilboa و نیل بلومنتال (به cofounders از Warby Parker) همه لباس پوشیدن و به عنوان نوازنده Questlove و Digg.com بنیانگذار کوین رز.

راه اندازی مستقیم به مصرف کننده با نام تجاری اغلب به DTC یا D2C—به طور خودکار مشورت درخشش آن را چند سال پیش ، این رویکرد که یکباره نوپا مثل کاسپر Glossier و دلار اصلاح باشگاه به یک میلیارد دلار ارزیابی شد و در حال حاضر نشان دادن برخی از سویه حتی قبل از این بیماری همه گیر. رقابت در حال رشد بود و به این ترتیب هزینه های. نتایج همیشه پایدار منجر به بالا اخیر-مشخصات حدودی مانند هوای صداها و کاسپر عمومی بازار اولین. سرمایه گذاران شروع به تقاضا سود نه تنها مشتریان جدید است. و پس از آن آمد Covid-19.

قاشق سحر و جادو به نظر نمی رسد به عنوان در معرض خطر این بیماری همه گیر را تکان به عنوان برخی از آن دیگر DTC برادران تا کنون. بروکلین مبتنی بر شرکت در حال صرف سال گذشته ramping تا تولید انبوه-خرید و تخصص آن مواد تشکیل دهنده و آموزش نحوه تولید و حتی بیشتر و بیشتر روشن جعبه های رنگی. زمانی که این بیماری همه گیر آمار کسانی که همه چیز در آمد دستی. “در کل ما شده ایم نسبتا تاثیر پذیری در زنجیره تامین, می گوید:” گرگ Sewitz دیگر مؤسسین. و آنها را دیده ام بیشتر از تقاضا است. پس از همه گیر شروع لوئیس می گوید قاشق سحر و جادو دیده است “معنی دار پرش ماه به ماه بیشتر از هر چیزی که ما دیده ایم در قبل از ماه.”

قاشق سحر و جادو نیست به تنهایی. دیگر مستقیم به مصرف کننده شرکت های در حال تجربه افزایش می دهد. Otherland که باعث می شود شمع و Tracksmith که به فروش می رساند activewear باید هر دو گزارش برجستگی در فروش. بنابراین باید loungewear سازندگان مانند پر جنب و جوش و Thinx که باعث می شود دوره جذب ، (“دوره متوقف نمی برای بیماری های همه گیر” می گوید: یک بنر در وب سایت این شرکت.)

مستقیم به مصرف مواد غذایی راه اندازی در حال دیدن یک تفاوت بزرگ. “اکثر مردم در حال حاضر راحت خرید آنلاین و در سراسر اکثر خرده فروشی دسته بندی می گوید:” اندرو Lipsman اصلی خرده فروشی تحلیلگر در eMarketer. “که در آن همه گیر در حال ساخت یک تفاوت در مواد غذایی و نوشیدنی طبقه بندی شده آهسته به شیفت آنلاین.” بیشتر مردم در حال پخت و پز در خانه هنگامی که کافه ها و رستوران ها بسته هستند و در حالی که فروشگاه های مواد غذایی باز باقی می ماند ترس از ابتلا به این ویروس منجر شده خریداران به دنبال گزینه های دیگر.

“کاربران جدید فوق العاده جالب می گوید:” نیکول کوئین یک شریک در Lightspeed سرمایه گذاری که سرمایه گذاری در شرکت هایی مانند Rothy و Brandable. (Lightspeed نیز یک سرمایه گذار در قاشق سحر و جادو.) “من مادر او هرگز سعی آنلاین مواد غذایی. اما در حال حاضر او را مانند ” من 70 سال من نمی خواهم به خطر بیرون رفتن من منظور خواهد شد روزانه برداشت.’ آن را به باز کردن کل کاربر جدید پایه است.” روزانه برداشت یک سرویس اشتراک تمرکز بر غذاهای سالم دیده است یک افزایش در فروش پس از همه گیر شروع می گوید: راشل دروری دربارهی این شرکت و مدیر عامل و موسس. “در طی ماه گذشته بوده ایم و شتم مشتریان کسب هدف به طور متوسط 70 درصد در هر روز است.” مواد غذایی خدمات اشتراک به طور کلی به نظر می رسد بهره گیری از لحظه ای. آبی صحن سهام شروع به پریدن کرد بیش از 300 درصد در ماه مارس; HelloFresh انتظار اول آن سالانه سود این سال است.

ضربه زدن به آن نقاط عطف می تواند به نظر می رسد مانند اعتبار سنجی از DTC مدل. این پناهگاه در محل سفارشات با توجه به Covid-19 “یک فرصت منحصر به فرد برای بسیاری از مستقیم به مصرف کننده و شرکت ها برای انجام آنچه انجام می دهند به خوبی و حرکت به سرعت به بهره برداری می گوید:” کیتلین Strandberg یک اصل در VC شرکت Lerer Hippeau است که سرمایه گذاری در مارک های مانند Allbirds کاسپر Glossier و Warby Parker. “اما این تنها کار می کند در دسته های خاصی.”

در دیگر دسته بندی ها, تصویر bleaker. خرده فروشی شیرجه—که به شرح زیر شرکت تجارت الکترونیک—یافت می شود که در هفته بیش از هفته کاهش یافت 7 درصد در سراسر مستقیم به مارک های مصرف کننده در ماه مارس با برخی از دسته بندی محصولات مانند لباس و کفش, ضربه به خصوص سخت است. از مدیران اجرائی از Allbirds, Rothy را وزارت تامین و Cuyana باید تمام گفت که درآمد پایین است. (Rothy و وزارت تامین باید پس از چرخد به ساخت تجهیزات حفاظت فردی مانند ماسک.) با مرزهای بسته و مردم ماندن در خانه در چمدان هنگام راه اندازی دور اعلام کرد اخراج و furloughs در ماه آوریل پس از دیدن 90 درصد کاهش در فروش. شرکت با یک رد پای خرده فروشی نیز به کردند و یا اخراج کارکنان.

حتی برای راه اندازی هنوز هم به خوبی انجام می دهند در حال حاضر هیچ تضمینی وجود ندارد از آن گذشته خواهد شد. این سوال برای راه اندازی است که دیده می شود بیشتر کاربران در طول این زمان این است که آیا یا نه اخیر خود برنده می outlast همه گیر و بلندی رکود است. “راه شما تولید تکرار خرید است که از طریق وفاداری به نام تجاری می گوید:” Strandberg. “پس در این لحظه که همه چسب به تلفن های خود را, شما می توانید ضبط اولیه که توجه و حفظ این توجه از مصرف کنندگان؟”

برخی از چالش های فوری رو DTC راه اندازی کرده اند کاسته مانند هزینه های بازاریابی است. قیمت تبلیغات بر روی سیستم عامل مانند Facebook و Instagram, که در آن بسیاری از این شرکت پیدا کردن مشتریان جدید را کاهش و در هفته های اخیر. اما هیچ تضمینی وجود ندارد که آن دسته از مشتریان جدید را سود. “نرخ آگهی در سراسر هیئت مدیره باید کاهش یافت, به ویژه برای تبلیغات اجتماعی که در آن D2Cs در حال بدیهی است که به شدت متکی می گوید:” Lipsman. “در حالی که از لحاظ نظری ممکن است به کاهش خرید مشتریان هزینه های کمتری وجود دارد مشتریان برای به دست آوردن حق در حال حاضر.” و در پایان روز DTC شرکت نیاز مصرف کنندگان به صرف پول که آیا آن را در $1,000 تشک و یا 10 دلار در جعبه های غلات.

سحر و جادو قاشق بنیانگذاران نگه داشتن چشم در حال مشتریان جدید خود را, اما آنها به آسانی پذیرفت که هر چیزی می تواند اتفاق می افتد. “این خواهید بود برای دیدن چگونه این همه نقش شش و یا نه و یا 12 ماه از هم اکنون می گوید:” لوئیس. “است که آن وحشت خرید ؟ آن است که مردم در تلاش برای به دست آوردن غذا آنلاین به دلایل ایمنی? و یا افرادی هستند که در واقع راحت تر با این کانال؟” او اضافه می کند که این تیم “تلاش برای خواندن بیش از حد به اعداد نگاه ما در این لحظه است.”


بیشتر از سیمی در Covid-19
  • چگونه آرژانتین سخت مستند زندگی را نجات داد
  • یک تاریخ شفاهی از روز همه چیز تغییر
  • در یک بیمارستان پیدا کردن بشریت در یک بحران غیر انسانی
  • چگونه است که این بیماری همه گیر کوروناویروس تاثیر تغییر آب و هوا ؟
  • پرسش و پاسخ: همه خود را Covid-19 سوال پاسخ داده
  • دفعات بازدید: همه ما coronavirus پوشش در اینجا

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

نرم افزار گرامرلی

ایندکسر

دیدگاهتان را بنویسید

hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik türkçe anime izle Fethiye Escort android rat duşakabin fiyatları fud crypter hack forum bayan escort - vip elit escort lyft accident lawyer html nullednulled themesbuy stripe accountNovagrakorsan taksiAyırma BüyüsüOmeglegates of olympus oynaSweet Bonanza OynaEvde Paketleme İşi İstanbul