زیرساخت های مسابقه تسلیحاتی است که سوخت رسانی آینده از بازی

به عنوان بازی های ویدئویی شرکت های به طور فزاینده تغییر به ابر مراکز داده اند که outsized اهمیت است.

آینده بازی زندگی در داخل قفس های فلزی, اگر شما بر این باورند برخی از بزرگترین شرکت های بازی وجود دارد. انباشت اشیاء بدست آمده در سخت افزار قفسه های چشمک زن با چراغ سبز آن را محاسبه داخل انباشته هم کامپیوتر و پمپ از یک سرور از راه دور از طریق بزرگ زیرزمینی لوله. آن است که توزیع شده در سراسر جهان—شانگهای و لندن و پراگ ویرجینیا—از وصف ناپذیر شهر بلوک در اندازه های معماری monoliths. برای دیدن آن از نزدیک شما نیاز به تصویب از طریق سطوح مختلف امنیتی است.

بیش از دو سال گذشته به نظر می رسد هر عمده بازی و فن آوری شرکت با راه اندازی یک ابر خدمات: مایکروسافت پروژه xCloud سونی پلی استیشن در حال حاضر گوگل Stadia کارت گرافیک Nvidia کارت گرافیک GeForce حالا Tencent را شروع کنید. Facebook و آمازون گزارش خرناس اطراف بیش از حد. برای هزینه ماهانه—$10 به $35—کاربران می توانید یک کتابخانه از بازیهای رایانهای بر روی تقاضا جریان به تلفن, تلویزیون, کنسول, کامپیوتر و یا قرص خود را.

بزرگ با تکنولوژی انتظار cloud gaming به سفید داغ اگر عمده حول و حوش آنها تحت فشار قرار دادند به آن می گوید: هر چیزی. مانند بسیاری از برش لبه تکنولوژی را پوشاند این فن آوری در پشت سحر و جادو دادن به شما این تصور است که شما به سختی برخورد با سخت افزار در همه. آن را به یک اثر جذاب. برای آن نمی افتد. در مصاحبه با WIRED مردم در پشت برخی از cloud gaming بزرگترین خدمات و مرکز داده سازمان برداشته پرده در زیرساخت های تأمین انرژی این غیرمادی خدمات. بسیاری معتقدند که رقابت شدید تر می شود و cloud gaming می بیند توده تصویب موفقیت در cloud gaming می تواند به معنای یک زیرساخت مسابقه تسلیحاتی.

“ما در یک فرهنگ ‘فوری’ وقتی که می آید به هر نوع از رسانه های الکترونیکی می گوید:” مایکروسافت شرکت معاون رئیس جمهور از cloud gaming کریم Choudhry. او پیچ در پیچ برای cloud gaming زمین: جهان را هشت میلیارد انسان بیش از دو میلیارد پارسه. بازی است که به عنوان فرهنگی تاثیرگذار به عنوان موسیقی و تلویزیون و فیلم. و تا زمانی که ابر بازی وجود نداشت انبوه Netflix برای بازیهای رایانهای بر روی تقاضا محتوا است که با آن دستگاه-اگنوستیک. علاوه بر این می گوید Choudhry “ما می دانیم که ما در حال رفتن به فروش دو میلیارد کنسول.”

چیزی به عنوان ساده به عنوان خلبانی Witcher 3‘s Geralt چند قدم به سمت چپ در یک cloud gaming خدمات. زدن کنترل آنالوگ سهام آغاز پینگ پنگ نامرئی سیگنال به uber-قدرتمند و کامپیوتر از راه دور: از کنترل از طریق اینترنت به ابر سرویس بازی را به نزدیکترین مرکز داده و سپس ابر سرور بازی که فرآیندهای خود عمل و محاسبه یک بازی جدید در دولت—که آن را پس از آن تغذیه به مانیتور خود را که در آن Geralt به رشد شاخص و نزدیک به نوار.

Cloud gaming توسط نرم افزار به عنوان یک سرویس. که خدمات دو جانبه: یک کتابخانه از بازیهای رایانهای ابر ارائه دهنده خدمات مذاکره با ناشران بازی و راه را برای جریان آن بازی بر روی اینترنت است. این فرهنگ “فوری” تولید شده بزرگ خواسته که برای تحویل خدمات: low-latency بنابراین شما می توانید به طفره رفتن از یک دسته کوچک موسیقی جاز در Street Fighter V; و هیچ packet loss بنابراین خود را بسیار زنده-ظاهری سرپرستی شخصیت نیست و به طور ناگهانی مرده است. در حالی که یک سرویس عملکرد بستگی دارد در بخش در خانه خود اینترنت وضعیت و تغییر خواهد کرد و با ورود 5G حداقل بر روی تلفن خود را—بسیاری از آن موفقیت پایدار خواهد لولا در داده های کوتاه و بی وقفه از یک سفر دور که ممکن است از سخت افزار خود را به یک مرکز داده است.

“این همه چیز را علاوه بر پهنای باند دوم تنها به پهنای باند می گوید:” دیوید مریلند, Deloitte ارشد ابر استراتژی افسر از اهمیت مراکز داده به ابر بازی رقبا. “این شرکت است که فراهم می کند سریع ترین زیرساخت و بزرگترین امتیاز از حضور در مراکز داده در سراسر جهان است. که میخوام به کسی که قراره موفق خواهد بود.”

اگر شما در حال بازی خدای جنگ در مصر اما شما cloud gaming خدمات را به نزدیکترین مرکز داده در قطر وجود دارد ممکن است به اندازه کافی تاخیر بین ورودی و Kratos حرکات برای قطع ارتباط عاطفی شما از گیم پلی. ارسال یک تبر بریده بریده سیگنال از ایالات متحده شرق به غرب ساحل طول می کشد 40 تا 60 میلی ثانیه; زمان کافی برای نا امیدی به خزش در. به عنوان بسیاری از مردم که ممکن است بهترین زمان تاخیر ممکن است شما نیاز به خود و یا اجاره فضا از بسیاری از خوب قرار دارد و اطلاعات مراکز. “کوچکترین افزایش زمان نهفتگی تاخیر و یا لرزش می تواند ارسال adopters اولیه دور از این سیستم عامل جدید و به کنسول ها و رایانه های شخصی می گوید:” جنیفر کاری معاون ارشد رئیس جمهور از محصول و تکنولوژی در مرکز داده colocation شرکت INAP. “فقط 20 تا 30 میلی ثانیه اضافی می تواند تفاوت بین یک ردیف بالا و عملی است.”

در عین حال cloud-gaming-قادر به مراکز داده ها می تواند هزینه صدها میلیون دلار برای ساخت. آنها نیاز به مرکزی برای جمعیت زیادی—در داخل و یا در نزدیکی شهرستانها—نیاز به فیبر نوری اتصال و خوردن مقدار بسیار زیاد از قدرت از جمله خنک کننده. آنها می تواند بزرگ; مایکروسافت صاحب یک دوبلین مرکز داده که 550,000 متر مربع نزدیک به 10 زمین فوتبال. در بالای اندازه و محل این امکانات نیاز به top-of-the-line, سخت افزار, امنیت, تعمیر و نگهداری. و سرور های بازی تخصصی با قدرتمند کارت گرافیک و دیگر اکتان بالا با تکنولوژی حصول اطمینان از زمان تاخیر کم فراتر از آنچه ممکن است انتظار می رود از یک سرور که میزبان Google Docs. این یک خطر عظیم الجثه به سرمایه گذاری همه که پول نقد در زیرساخت های حمایت از نه کاملا-اصلی-و در عین حال فن آوری است. در سپیده دم از cloud gaming برخی از شرکت های فن آوری در حال بهتر راه اندازی بیش از دیگران برای موفقیت در یک صنعت خیلی متکی به زیرساخت ها است.

“این یک چیز گران قیمت می گوید:” جیم پول, معاون رئیس جمهور از توسعه کسب و کار در Equinix بزرگترین مرکز داده و colocation دهنده در جهان است. کنسول های ساده ریاضی: اگر سونی باعث می شود یک میلیون جعبه آن را احتمالا خواهد شد به فروش یک میلیون جعبه. یک صد میلیون دلار سرمایه گذاری در مراکز داده به صورت cloud gaming, یک میلیون دلار سرمایه گذاری در بالا پایان بازی سرور—این ممکن است به پرداخت برای سالها یا حتی تا کنون. “چیزی که در مورد سرویس های ابری است که بسیاری از مردم درک نمی این است که شما در حال سرمایه گذاری یک مقدار عظیم از سرمایه جلوتر از تقاضا است.”

شرکت های کوچکتر eyeing cloud gaming هستند به مراتب بیشتر ذاتی ظرفیت و مقیاس بزرگ با تکنولوژی بازیکنان که در حال حاضر تسلط بر زیرساخت ها است. شما نمی توانید تنها با کشیدن یک طناب و باد به دیجیتال املاک و مستغلات سرمایه دار خیلی مهم. هیچ راه آسان برای دهه از پول سرمایه گذاری در زیرساخت ها است.

قرار می دهد که شرکت های که خود عظیم شبکه جهانی از مراکز داده—از جمله Microsoft, Facebook و گوگل در یک مزیت متمایز. آن را فقط یک ماده از ظرفیت; مایکروسافت پروژه xCloud توسعه دهندگان کار از نزدیک با لاجوردی مرکز داده تیم برای بهینه سازی خدمات و ادغام آن با چند نفره, خواستگاری و Xbox Live خدمات می گوید مایکروسافت Choudhry. دو سال پیش Choudhry وعده داده شده از ایکس باکس سر فیل اسپنسر به ساخت یک نام تجاری جدید پلت فرم برای xCloud. (“هر زمان که شما ساخت یک نام تجاری جدید پلت فرم وجود دارد بسیار اصطکاک می شود که تزریق به سیستم” او می گوید). با 55 مراکز داده در سراسر 140 کشور, مایکروسافت قادر به تغییر نرم افزار از خود ایکس باکس موجود پلت فرم به ابر برای ارائه xCloud چیزی که او فکر می کند باعث می شود مایکروسافت رقابتی تر از شرکت هایی که لازم نیست خود را در مراکز داده. (هفته گذشته مایکروسافت اعلام کرد این امر می تواند با همکاری Facebook را xCloud به Facebook بازی.)

“هر شرکت است که نه خود را و عمل خود را در ابر به پرداخت حاشیه به شخص دیگری برای به دست آوردن دسترسی به ابر زیرساخت” Choudhry می گوید. “آنها فقط رفتن به ساختاری محروم در برابر یک شرکت مثل مایکروسافت که عمیق, سرمایه گذاری, تاریخچه و دارایی در سراسر محتوای جامعه و ابر.” آن را بسیار مخاطره آمیز به محوری از قبل موجود ابر زیرساخت به یک cloud gaming خدمات. به علاوه او می افزاید: “داشتن و راه اندازی مراکز داده معناست که ما قادر به بهینه سازی همه چیز را از بالا به پایین مفید است که نه تنها برای بازیکنان بلکه برای ما از هزینه چشم انداز.” در دراز مدت در مراکز داده ها می تواند سرمایه گذاری های بزرگ تکنولوژی, اما آن را یک تا جلوی هزینه به راست یکی و آن را آنلاین دریافت کنید.

گوگل تاسیس ابر زیرساخت های بیش از حد البته کوچکتر از لاجورد است. زمانی که گوگل اعلام کرد Stadia خدمات آن ساخته شده بزرگترین چلپ چلوپ در میان مصرف کنندگان در بخش, از آنجا که این شرکت تا به حال یک نقطه ورود به cloud gaming: 21 مراکز داده در سراسر جهان و در حال رشد است. هنوز خیلی از آمریکای جنوبی و آسیا هستند unserviced توسط Stadia و گوگل صاحب هیچ مراکز داده در آفریقا و استرالیا است. Cloud gaming ترین قانع کننده زمین به جمعیت بیشتر متکی به بازی های موبایل—چین و ژاپن و کره جنوبی—هنوز زمان تاخیر ممکن است تاثیر کاربران رضایت. (حداقل تا زمانی که 5G.) نگرانی ها در مورد احتمال افزایش زمان نهفتگی تحت سلطه اوایل گفتگو در مورد استادیوم. بنابراین برای نگه داشتن زمان تاخیر پایین گوگل منتشر شده رسمی Stadia کنترل همراه با برخی از حیله گر تکنولوژی برای آنچه در آن خواستار “منفی با زمان نهفتگی.” گوگل می گوید آن را نیز با استفاده از ورودی پیش بینی تکنولوژی است که باعث ایجاد یک بافر برای کاهش ورودی تاخیر.

(گوگل کاهش یافته است به مصاحبه برای این داستان.)

خود داشتن ابر مالی و ساختاری استفاده, اما این همه چیز نیست. ترین ابر شرکت های بازی از جمله کسانی است که خود را خود را در مراکز داده, اجاره فضا, یک عمل به نام colocation. جذاب رزین رنگ colocation کسب و کار به عنوان “دیجیتال املاک و مستغلات.” واقعا آن را اجاره رک در مراکز داده و نصب top-of-the-line سخت افزار است که پشتیبانی از cloud gaming. Colocation ارائه دهندگان روابط با ارائه دهندگان خدمات اینترنت و ارائه دهندگان خدمات تلفن همراه در آنچه به نام “مشابه ارز”—اساسا ترافیک شبکه هاب توزیع داده ها که در آن نیاز به رفتن.

Nvidia که دارای 15 مراکز داده در سراسر شمال امریکا و اروپا و آسیا می گوید آن می تواند رسیدن به 80 درصد از پهنای باند خانه جهان در عرض 20 میلی ثانیه در بخشی به دلیل آن را با این نسخهها کار با colocation ارائه دهندگان خدمات است که مکان در هر شهرستان. “آنها واقعا بزرگ و مراکز داده در چند مکان, اما آن را به اندازه کافی برای ابر بازی می گوید:” Phil Eisler مدیر کل Nvidia GeForce در حال حاضر از خدمات رقبا. Eisler نگاه که حتی بزرگترین ابر-داشتن شرکت های اجاره فضا در colocation امکانات تقریبی به خود را دارند.

Colocation گران است, هر چند نه فقط برای فضا اما برای محاسباتی کالا. اگر چه Nvidia خود را ندارد ابر به ماهوت پاک کن زدن به یک cloud gaming خدمات شرکت کند که یکی دیگر از منابع: انجمن سخت افزار و زیرساخت های آن را. Nvidia فروش ابر سرور های بازی ترکیب قدرتمند Nvidia Quadro RTX 6000 و 8000 gpu ها با مجازی GPU نرم افزار نیز ساخته شده توسط Nvidia. “ما gaming-نوع سرور در مکان های بیشتر از هر کسی” او می گوید:, و اضافه کرد که “یک سرور یوتیوب نیست Stadia سرور.” در حالی که دیگر cloud gaming شرکت ها ممکن است بیشتر در مراکز داده و در مجموع آنها اغلب مجبور به خرید کارت گرافیک Nvidia سخت افزار برای ارسال Witcher 3‘s Geralt عکسبرداری از آسمان به مشتریان گوشی های آندروید.

اگر یک cloud gaming دهنده نیست و به طور گسترده ای توزیع ابر-ساخت چیزهای یا بازی-تأمین مسائل حداقل زمانی که آن را می آید به زیرساخت های فیزیکی از کارت های انباشته در برابر آنها.

در ماه مه سال 2019 پلی استیشن کارکنان گفته بلومبرگ آنها شوکه شده بودند که سونی اعلام کرد که همکاری با مایکروسافت برای استفاده از آن لاجوردی مراکز داده برای پلی استیشن در حال حاضر. برای هفت سال دیگر از رقبای خود—Sony تا به حال شده است در حال توسعه آن ابر بازی پلت فرم با خرید Gaikai و آن تکنولوژی ابر برای $380 میلیون. اما پس از سالها تلاش و رنج به دور از Sony cloud gaming ابتکار فرود آمد با معادل کارتون گوزیدن صدا. پلی استیشن در حال حاضر اشتراک ضربه 2.2 میلیون مشترک در ماه آوریل سال 2020 اما با توجه به چندین داوران آن را در ادامه به عمده مشکلات با تاخیر.

سونی بازی های بزرگ و سود از ادراک انحصار معاملات با ناشران. آن کنسول پلی استیشن 4 به طور قابل ملاحظه محبوب تر از مایکروسافت ایکس باکس یکی از. اما این مزیت می تواند محو اگر بازی کنسول بادها در قبرستان از دو پاس tech. سونی ندارد یک ابر. سونی زد توسعه اختصاصی خود را, سخت افزار سرور در سال 2014 هشت سفارشی پلی استیشن 3 کنسول در یک سرور رک. کنسول’ gpu ها? ساخته شده در مشارکت با Nvidia. (Sony کاهش یافته است به مصاحبه برای این داستان و وضعیت فعلی آن ابر سرور های بازی ناشناخته است.)

یک دهه از هم اکنون cloud gaming زیرساخت ها ممکن است به طور گسترده ای در نظر گرفته شود یک کالا. بر خلاف مایکروسافت, گوگل و انویدیا و سونی نیست کالایی آن cloud gaming منابع برای مصرف. “من فکر می کنم آنها احتمالا باید نگران می گوید:” پاتریک مورهد رئیس جمهور از صنعت فن آوری تحلیلگر شرکت بایر بینش و استراتژی.

Gaikai مؤسسین و سابق پلی استیشن در حال حاضر رئیس David Perry خواسته مهم سوال لفظی در مصاحبه ای با the Verge: “اگر شما مسئول پلی استیشن شما در سخت افزار و یا کسب و کار شما در گیم پلی کسب و کار ؟ من فکر نمی کنم که روشن بود. چرا که اگر شما در سخت افزار, کسب و کار این است که بسیار جالب است. اگر شما بچه ها ساختمان سخت افزاری و کسی که شروع به صحبت کردن در مورد ابر آن را فقط مانند ‘Meh ما باید کار را به انجام.'”

نینتندو برای آن انتخاب کرده است یک مسیر متفاوت است. با mirthful اول بازی و کنسول به فروش می رسد که بیش از 55 میلیون دستگاه نینتندو نکرده هر نوع تعهد به ابر بازی قمار است. در راه آن را حس می کند; نینتندو دستاورد بزرگ است ترکیب سخت افزار خصلت مانند کنترل حرکت و جابجایی کنترل با دمدمی مکانیک گیم پلی. هیچ جهان است که در آن است که ترجمه را به دستگاه منکر ابر بازی.

نینتندو است که مصون سازی آن شرط در ابر بازی های آینده تمرکز در حال حاضر بر روی آن. در مصاحبه با نیکی ژاپنی, انتشار, نینتندو جمهور Shuntaro Furukuawa اذعان کرد که این رویکرد چیزی است که می تواند حفاظت از آنها باید cloud gaming تبدیل شدن به بازار انبوه:”این امکان وجود دارد که ابر بازی می تواند گرفتن منافع عمومی در 10 سال از در حال حاضر,” او گفت: “این یک راه طولانی قبل از ما واقعا می دانیم نتیجه.”

فوروکوا اشاره کرد که در حالی که او فکر نمی کند, اختصاصی, بازی, سخت افزار از بین خواهد رفت و نه سرمایه گذاری در cloud gaming ممکن است خود را در معرض خطر بیش از حد. “این امر می تواند بی معنی به تمرکز صرفا بر روی روش بازی است که تنها می تواند بر روی سخت افزار اختصاص داده شده. هنگامی که مخاطبان خود را شروع می شود گفت: آنها می توانید بر روی دیگر کنسول ها و یا گوشی های هوشمند به جای شما به پایان رسید,” او می گوید.

نزدیک ابر ها چیزی جز مجموعه ای از فیزیکی مهم است. آن را سخت به تصور کنید که آنها را به عنوان چیزی جز آن دسته از قطعات. Cloud gaming است. آن را هرگز تضمین شده است که یک ahead-of-the-curge تکنولوژی را گرفتن در راه سازندگان آن زمین آن است. اما برای ابر بازی شروع به سر در ساختمان خارج زیرساخت به نظر می رسد ارزش قمار است.


بزرگ تر سیمی داستان
  • دوست من زده شد ALS. به مبارزه با عقب او ساخته شده است یک جنبش
  • پوکر و روانشناسی از عدم قطعیت
  • كلاسيك, هکرها ساختمان بهتر Nintendo Game Boy
  • درمانگر در است—و آن را به یک برنامه chatbot
  • چگونه برای تمیز کردن لباس های قدیمی خود را رسانه های اجتماعی پست
  • 👁 مغز مفید مدل برای هوش مصنوعی ؟ به علاوه: دریافت آخرین اخبار AI
  • 🏃🏽♀️ می خواهید بهترین ابزار برای دریافت سالم است ؟ ما را بررسی کنید دنده تیم میدارد برای تناسب اندام بهترین انتقالها دنده در حال اجرا (از جمله کفش و جوراب) و بهترین هدفون

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.net