اپل مجموعه آب و هوا اهداف برای سال 2030 پیوستن به آمازون و مایکروسافت

اگر هر چیزی, این طرح های جدید نشان می دهد که پیش از آن تلاش فقط به اندازه کافی نیست.

این واقعیت است که ما در وسط یک بیماری همه گیر باعث می شود آن را آسان برای فراموش کردن در مورد آن دیگر عظیم جهانی اورژانس حلق آویز بر سر ما: بحران آب و هوا. و در عین حال, دانشمندان, دانشمندان و دیگر متفکران سریع به اشاره است که این بیماری همه گیر و بحران آب و هوا—همراه با شدید اجتماعی و نابرابری هستند از نزدیک مرتبط است.

بزرگ با تکنولوژی شرکت نیز به طور کامل آگاه از این به عنوان شتاب رشد فناوری بخش در معرض عظیم آن کربن منابع گرسنه مراکز داده و-بسیار-تعمیر محصولات. در تلاش برای مقابله با برخی از این تاثیر اپل امروز اعلام کرد که آن را بردن آن آب و هوا تعهد است. این شرکت نشان داد برنامه ریزی برای تبدیل شدن به کربن خنثی در سراسر کل آن کسب و کار از جمله ساخت و تا سال 2030. این هم خبر جدید بازیافت ربات است که استخراج فلزات خاکی کمیاب از یکی از شکننده ترین سیستم های در آی فون.

با این تعهد جدید اپل است پس در قدم به قدم از آمازون و مایکروسافت و گوگل که معرفی شده اند تجدید نظر مربوط به آب و هوا اهداف در سال گذشته است. “ما واقعا افتخار از آنچه که ما تا کنون انجام داده ایم اما ما همچنین می دانیم که لحظه ای ما در تماس با ما برای دیدار با این نسل با چالش تغییرات آب و هوایی و برای سرعت بخشیدن به صنعت گسترده تغییر به نشان می دهد آنچه ممکن است می گوید:” لیزا جکسون, اپل, معاون رئیس جمهور, محیط زیست, سیاست اجتماعی و طرح های سابق و مدیر ما سازمان حفاظت محیط زیست.

آن باقی مانده است دیده می شود چقدر از کوپرتینو را طرح خواهد شد و در واقع قابل اجرا در سال 2030 و چقدر از آن مشاهده خواهد شد در آینده به عنوان زرنگ و دانا روابط عمومی شیرین کاری. تعهدات عمومی ساخته شده توسط اپل و دیگر شرکت ها گاهی اوقات به عنوان خوانده شده مانند یک سیستم مربوط به آب و هوا buzzwords. چنین زبانی را دشوار است به کشف کردن بدون دانستن دقیقا چگونه این شرکت برنامه ای برای خنثی کردن و یا کاهش استفاده از انرژی در تولید و یا حمل و نقل فرآیندهای. و در مصاحبه با خبرنگاران در هفته گذشته Jackson ارائه شده boilerplate پاسخ به سوالات در مورد برخی از شیوه های اپل است برای انتقاد در گذشته مانند طراحی سخت به تعمیر محصولات و محکم کنترل دستگاه تعمیرات. جکسون با تاکید بر دوام به جای گفتن “بهترین تعمیر زمانی است که شما لازم نیست به یک تعمیر در همه.”

اما اپل 10 سال نقشه راه است که هنوز هم یک گام بزرگ در جهت درست می گوید الیزابت جردیم ارشد شرکت مبارز صلح سبز ایالات متحده آمریکا است. “حتی قبل از اینکه ما زمان دولت آمریکا در بخش فن آوری بود مرتب کردن بر اساس از اول تکان دهنده در figuring چگونه به آدرس آن شرکت های بزرگ زیست محیطی رد پای” جردیم می گوید. “در حال حاضر ما در حال دیدن همه از شرکت های فن آوری re-up آب و هوا خود را تعهدات. من فکر می کنم این یک نوع شناخت است که خود را در اهداف قبلی انجام داده اند به اندازه کافی برای پرداختن به تغییرات آب و هوا. اما همچنین نمی توان آن را این شرکت ها به تنهایی قرار داده است که بالا تاثیر استراتژی در محل.”

هسته ای تلاش

در بهار سال 2018 اپل اعلام کرد که آن شرکت ها و دفاتر و مراکز داده ها و فروشگاه های خرده فروشی در حال اجرا بر روی 100 درصد انرژی های تجدید پذیر. در حال حاضر جکسون می گوید: این شرکت قصد دارد تا یک شبکه صفر کربن در سراسر کل آن کسب و کار, چرخه محصولات خود را تولید و عرضه زنجیره ای تا سال 2030.

این یک طرح بزرگ با توجه به چگونه بسیاری از میلیون ها نفر از محصولات اپل تولید در هر سال و اکثریت قریب به اتفاق کربن تولید گازهای گلخانه ای به این شرکت آمده از آن تامین کنندگان و تولید کنندگان در چین. با این تعهد جدید اپل می گوید 75 درصد از تلاش خود را معطوف به حوزه انرژی های تجدید پذیر و تولید بازده در حالی که 25 درصد از آن تلاش می شود که اختصاص داده شده به حذف کربن از طریق مشارکت با حفاظت از جنگل ها شدند.

اپل ارتباط و نفوذ بیش از آن در بسیاری از تامین کنندگان ممکن است بیشتر موثر. آی فون ساز گفت که آن را در حال حاضر تعهدات از بیش از 70 کنندگان به استفاده از 100 درصد انرژی های تجدید پذیر برای اپل تولید—که اگر زمانی خواهد بود که معادل مصرف 3 میلیون خودرو از جاده خارج و هر سال اجتناب از 14.3 میلیون تن دی اکسید کربن معادل. این شرکت همچنین همکاری با ما-چین سبز صندوق یک صندوق سهام خصوصی و متعهد خواهد شد 100 میلیون دلار در انرژی-پروژه های بهره وری در سمت عرضه است.

در حذف کربن طرف اپل می گوید این کار با وجوه زیست محیطی مانند حفاظت بین المللی برای سرمایه گذاری در جنگل مرمت. یکی از این پروژه ها شامل “حیاتی حرا اکوسیستم” در کلمبیا; دیگری است که در دشت مراتع از کنیا. آره: اپل در حال وارد شدن به درختان.

اپل نیز مشغول به کار کم-کربن طراحی و نوآوری مواد جدید از جمله کربن و آلومینیوم و ذوب فرایند مورد استفاده در جدید 16-inch MacBook Pro. این شرکت ادعا می کند آن آلومینیوم نوآوری به تنهایی کاهش می یابد این شرکت کربن توسط 4.3 میلیون متریک تن در سال 2019. و آن را می گوید که همه از محصولات شرکت Apple منتشر شد در سال گذشته ساخته شده با برخی از مواد بازیافتی هر چند این بدان معنا نیست که همه آنها ساخته شده از 100 درصد مواد قابل بازیافت.

وجود دارد متعلق به یک ربات است که برای

بخشی از اپل فشار به سمت recyclability در سال های اخیر درگیر روبات—شروع با “لیام” در سال 2016 و به دنبال آن در سال 2018 توسط “دیزی”—که پیاده کردن بیش از یک میلیون اپل هر سال در چنین راهی است که گوشی قسمتهای داخلی را می توان مورد استفاده مجدد قرار. در حال حاضر وجود دارد “دیو” یک ربات جدید که پیاده کردن موتور Taptic از آی فون بخشی از دستگاه است که شبیه سازی حرکت و ارتعاش زمانی که شما سخت را فشار دهید بر روی صفحه نمایش تلفن. دیو طراحی شده است برای بازیابی نادر زمین-آهن ربا و مواد دیگر از کوچک جزء.

در نهایت این شرکت می گوید آن را راه اندازی یک تاثیر شتاب دهنده خواهد شد که بخشی از آن به تازگی اعلام کرد 100 میلیون دلار سرمایه گذاری صندوق در نژادی سهام عدالت و طرح های. این هم یک لیزا جکسون-led پروژه. تاثیر شتاب دهنده قرار است برای حمایت از اقلیت متعلق به کسب و کار و راه حل های که می تواند تاثیر مثبت برای جوامع به طور نامتناسبی تحت تاثیر تغییر آب و هوا.

چه سبز دره سیلیکون?

اپل تنها نیست در محیط جدید و بلند پروازانه آب و هوا-مرتبط با اهداف. در سپتامبر گذشته آمازون گذاشته یک طرح جدید برای استفاده از 80 درصد انرژی تجدید پذیر تا سال 2024 اجرا به طور کامل در انرژی های تجدید پذیر تا سال 2030 و شرکت کربن خنثی توسط 2040 10 سال جلوتر از پاریس توافق را تا سال 2050 هدف است.

که در همان هفته گوگل اعلام کرد بزرگترین شرکت خرید از انرژی های تجدید پذیر تا کنون افزایش تعهد شرکت به مطابقت آن سالانه مصرف برق با انرژی های تجدید پذیر. شایان ذکر است که در حدود همان زمان ده ها هزار نفر از کارمندان گوگل و آمازون و برجسته دیگر شرکت های فن آوری قابل توجه بود به عنوان وسیله ای برای هل دادن خود را به شرکت های تهاجمی تر نسبت به اهداف پایداری.

در ژانویه سال 2020 مایکروسافت هم فراتر رفت و اعلام کرد که “شبکه صفر” کافی نیست. در عوض این شرکت گفت: این امر می تواند کربن منفی تا سال 2030 به طور موثر حمایت برای رفتن به عقب در زمان به “حذف از محیط زیست تمام کربن این شرکت منتشر شده یا به طور مستقیم یا توسط برق مصرف پس از آن تاسیس شد و در سال 1975 است.” و Facebook است متعهد به کاهش انتشار گازهای گلخانه ای در حالی که 86 درصد از رسانه های اجتماعی شرکت عملیات کسب و کار در حال حاضر طراحی شده توسط انرژی های تجدید پذیر.

اما شیطان گاهی اوقات نهفته در جزئیات صلح سبز را جردیم امتیاز—به خصوص وقتی که می آید به مفهوم کربن حذف و یا شیپور خاموشی. ردپای این شرکت های فن آوری همچنان به رشد و حتی به عنوان آنها در حال ساخت در جدید آب و هوا وعده. (در Facebook مثال بالا: Facebook برق استفاده در مراکز داده است رسید و حتی آن را به عنوان متعهد به انرژی های تجدید پذیر.) در یک دنیای ایده آل, Jardim می گوید: شرکت های بزرگ خواهد تمرکز بر اجازه می دهد کربن به اتمسفر در وهله اول به همان اندازه به عنوان آنها را جبران کربن یا کربن حذف اقدامات است. یک راه حل مانند کاشت درختان بیشتر به نظر می رسد مانند یک “بسیار socializable پاسخ” اما آن را نیز یک پیچیده.

“گاهی اوقات مردم فکر می کنم” من ما فقط آن را از جو آن را آسان برای انجام این کار'” جردیم می گوید. “صلح سبز از دیدگاه است که آسان به انجام است. آن را بسیار گران قیمت است.” صلح سبز رفته است تا آنجا که تماس کربن جبران برنامه “اصل روابط عمومی در نظر دارد.”

به عبارت دیگر به عنوان شرکت خود را ارتقا آب و هوا ابتکارات آنها باید نگاه به شدت کاهش کلی خود را از اتکا به انرژی از سوخت های فسیلی و انتشار کربن نه فقط انصراف از آن را. جردیم با استفاده از آمازون به عنوان مثال: این شرکت متعهد شده است که 50 درصد از آمازون محموله خواهد بود “خالص کربن صفر” تا سال 2030 یک هدف خواهد شد که تا حدودی فعال با ناوگان EVs و استفاده از سوخت های زیستی. اما اگر دیگر 50 درصد از آمازون محموله هنوز هم به شدت تکیه بر انرژی از سوخت های فسیلی و یا احتمالا حتی بیشتر از آن تعهد است کمتر موثر, Jardim می گوید.


بزرگ تر سیمی داستان
  • Linkin Park T-پیراهن تمام خشم در چین
  • یک ریاضیدان راهنمای چگونه سرایت گسترش می یابد
  • رسانه ها هیولا در ملی گفت و گو
  • چگونه برای به دست آوردن صفری ویژگی های حفظ حریم خصوصی در کروم و فایرفاکس
  • 15 ماسک صورت, ما در واقع می خواهم به پوشیدن
  • 👁 آماده شدن برای هوش مصنوعی برای تولید کمتر جادوگری. به علاوه: دریافت آخرین اخبار AI
  • 🎙️ گوش دادن به سیمی ما پادکست جدید در مورد آینده چگونه متوجه است. گرفتن آخرین قسمت و مشترک به 📩 خبرنامه به نگه دارید تا با تمام ما را نشان می دهد
  • 🎧 چیز نه صدایی درست است ؟ بررسي فايلهاي مورد علاقه ما هدفون بی سیم, هدفون soundbars و بلندگوهای بلوتوث

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im