همچنان به ارسال امواج شوک از طریق هر صنعت خودرو جهان از این قاعده مستثنی است. برای تولید کنندگان اقدام به محوری برای توسعه پایدار در مدل ویژه فشار دادن سوال است که می تواند اتومبیل های الکتریکی برای زنده ماندن ؟

با مجموع فروش خودرو انتظار برای افت بیش از 20 درصد در این سال آن را حدس میزنن.

در نظر headwinds EVs روبرو هستند. شرکت های ماشین برش R&D بودجه برای زنده ماندن. نفت کاهش قیمت در حال تضعیف یکی از دلایلی که مصرف کنندگان ممکن است بخواهید به استفاده از بنزین کمتر—کمک در طول اداری rollbacks از اقتصاد سوخت استاندارد. و قیمت حق بیمه برای ارقام و EV است به احتمال زیاد به آنها را nonstarters برای خریداران نگران ياوه بازارهای سهام و افزایش سرسام آور بیکاری است.

حتی به عنوان دیگر خودروسازان دست و پنجه نرم کردن با چشم انداز خود را, برق, برنامه, ولوو نگه داشتن پدال به فلز. سوئد ساز مسلما میراث نام تجاری بیشتر متعهد به الکتریکی در آینده و در ادامه اعلام کرد که کل آن ترکیب خواهد بود یا برق یا هیبرید تا سال 2025. داده ولوو در اندازه نسبتا کوچک و فاقد تاسیس حرکت تمام الکتریکی تسلا—که مخاطره آمیز تعهد است.

می خواهید آخرین اخبار در مورد حمل و نقل در صندوق پستی خود را? ثبت نام در اینجا!

اما نه از ولوو دیدگاه. “ما نمی خواهد سازش ما برق استراتژی” Mårten Levenstam این شرکت از استراتژی به من گفت که در اوایل این ماه. “برق ولوو را در مسیر رو به جلو و ما ادامه خواهد داد تا برنامه های ما به electrify محصول ما است.”

این شرکت در سال گذشته پرده برداری از آن برای اولین بار اختصاص داده شده EV آینده XC40 شارژ و هیبریدی و پلاگین گزینه های در دسترس برای اکثر مدل های خود را ترکیب. Polestar ولوو را مجلل spinoff نام تجاری است که در آستانه انتشار آن اسپرت تمام الکتریکی سدان.

Levenstam پیش بینی بدون تغییر در ولوو کلی EV استراتژی یا آن جدول زمانی از جمله برنامه های اضافی, هیجانی, گزینه های. “با توجه به گسترش coronavirus ما می بینیم که تضعیف بازار و تولید اختلالات تاثیر ما در نیمه اول با نتایج منفی,” او می گوید. “با این حال ما همچنان به سرمایه گذاری در فن آوری های جدید و محصولات برای حفاظت از ما در دراز مدت آینده است.”

مراجعه به شرکت مرکز R&D در گوتنبرگ سوئد در ماه فوریه فقط به کروناویروس در نظر گرفتن نگه دارید ارائه برخی از بینش به ولوو استراتژی برای از بحران در حال ظهور با قوی برق استراتژی است. متعلق به پس از سال 2010 توسط خودروساز چینی Geely ولوو شده است با تمرکز بر روی باتری آن روند توسعه و کار برای اطمینان حاصل شود که آن را همچنان به دسترسی به قفسه بالا فن آوری از طریق بحران و فراتر از آن.

مدیر تولید Martina Buchhauser کار کرده است با تامین کنندگان از جمله کسانی است که ارائه بحرانی باتری قطعات برای مقابله با خرابی های ناشی از این بیماری همه گیر. یکی موضوع: آیا ولوو نیاز به منابع جدید برای جلوگیری از تولید slowdowns در حال حاضر و یا در صورت آینده اختلالات? چگونه آسان آن را برای متوسطی به اندازه نام تجاری به نمره اجزای آن در قیمت مناسب ؟ “ما بسیار خوب برق استراتژی در محل و تامین کنندگان ما را ببینید که ما این را بسیار جدی” Buchhauser می گوید.

اما منابع قابل اعتماد با کیفیت بالا و سلول های باتری است که تنها بخشی از این چالش است. ولوو همچنین نیاز به ادامه بهبود دامنه و قابلیت اطمینان از باتری آن سیستم به منظور اقامت رقابت با تسلا که عملکرد در این زمینه شده است ستارگان و دیگر EV سازان. که این شرکت با تکیه بر یک در خانه باتری آزمایشگاه وسیع مجموعه ای از اتاق ها—که تقریبا دو برابر حجم—پر از مهر و موم اتاق تست و نیمکت ایستگاه های تست که در آن مهندسین با تجربه مکانیکی و الکتریکی بیت و قطعات که شامل یک EV انتقال قدرت.

در 60 میلیون دلار تسهیلات, تاسیس سه سال پیش این مهندسین طراحی الکتریکی powertrains برای دیدار با استانداردهای این شرکت برای بهینه سازی عملکرد و بهره وری و ایمنی. شرکت خرید سلول های باتری از جمله تامین کنندگان به کره جنوبی LG Chem و دیگران اما چالش واقعی این است که یکپارچه سازی آن خارج از قفسه-قطعات به خودروهای drivetrains برای اطمینان از آنها را به خوبی انجام در تمام رانندگی در حالت ها و شرایط.

توسعه سیستم های باتری داخلی مهندسین را قادر می سازد به سفارشی کردن نرم افزار برای کنترل سیستم های قدرت و به جمع آوری اطلاعات در مورد عملکرد خود را. چون باتری های گران قیمت ترین جزء یک EV سیستم نیاز به “به عنوان خوب یا بهتر” از هر چیز این شرکت در گذشته استفاده می شود می گوید: Ulrik پرسون یک مدیر محصول با تمرکز بر برقی powertrains.

کار در خانه نیز بدان معنی است که ولوو مهندسین تر می توانید به راحتی به روز رسانی نرم افزار به منظور بهبود قدرت مدیریت و گسترش باتری محدوده بیش از زندگی از وسیله نقلیه. “اگر ما از تامین کنندگان اگر آنها را به یک طرح و برنامه می خواهم که جواب این خواهد بود نه” Persson می گوید که او پیاده روی در اطراف بی عیب امکانات جدید که در آن اتاق تست بی سر و صدا شارژ و تخلیه باتری در خودکار تنهایی.

بخش بزرگی از آزمایشگاه کار در دراز مدت ارزیابی های مختلف باتری شیمی و سیستم های مدیریت از جمله عملکرد کلی ویژگی های بالقوه ایمنی معایب شکست پروفیل و رفتار زمانی که آسیب دیده است. بر خلاف باتری های لیتیوم یون در گوشی های هوشمند آنهایی که در اتومبیل باید به آخرین طول عمر خودرو و به خوبی کار می کنند در درجه حرارت subzero و کویر و گرما. باتری سرمایشی و گرمایشی در حال بحرانی به عنوان سلول های ایمنی طراحی شده برای محافظت از باطری ها در تصادفات و جلوگیری از آنها را از ابتلا به آتش. تست های انجام شده توسط تخلیه و شارژ در زمان واقعی و یا در یک برنامه سریع است که شبیه سازی تا 15 سال استفاده در یک ماده از ماه.

چالش دیگر این است که سرعت در آن باتری پیشرفت تکنولوژی است. هر بار که یک تامین کننده معرفی جدید و یا به روز رسانی شیمی یا تکنولوژی می توانید آن را چند سال به تصویب از طریق ولوو باتری از آزمایشات است. در عین حال رشد بلند مدت از وسایل نقلیه الکتریکی است که به احتمال زیاد بستگی دارد که چگونه به سرعت این شرکت می توانید هر گونه فن آوری های جدید به ناوگان خود را.

اگر هیچ چیز دیگری, این روند شده است به شدت آموزشی برای ولوو. “این فوق العاده تجربه یادگیری” Persson می گوید. “در حال توسعه این سیستم های باتری شده است بسیار پیچیده تر از ما فکر می کردیم اما مشتریان در حال خرید بسیار گران قیمت سیستم. آنها نمی خواهند ما را به عقب نگه دارید و آنها می خواهند برای به دست آوردن هر پنی ارزش از آنها.”


بزرگ تر سیمی داستان
  • موضوع: چگونه همه ما حل بحران آب و هوا
  • همه چیز شما نیاز به کار از خانه مانند یک حرفه ای
  • سلامتی اثرگذارندهها فروش وعده های دروغین به عنوان بهداشت ترس افزایش می یابد
  • چرا زندگی در طول یک بیماری همه گیر احساس حقیقی
  • خدمات پستی را تعجب آور نقش مهمی در زنده ماندن روز قیامت
  • 👁 چرا نمی توانید AI درک علت و اثر ؟ به علاوه: دریافت آخرین اخبار AI
  • 🏃🏽♀️ می خواهید بهترین ابزار برای دریافت سالم است ؟ ما را بررسی کنید دنده تیم میدارد برای تناسب اندام بهترین انتقالها دنده در حال اجرا (از جمله کفش و جوراب) و بهترین هدفون

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de