پس از هلیکوپتر به نظر می رسد برخی از 80 سال پیش, آنها استفاده کرده اید, تنها بالا-سرعت روتور دم به مقابله با گشتاور روتور اصلی ثبات هواپیما در حال پرواز است. اما که روتور است که هر دو کلید منبع سر و صدا برای هلیکوپتر و یک خطر ایمنی در حالی که بر روی زمین است.

در حال حاضر جانباز سازنده هلیکوپتر بل دارای یک طراحی به جای مکانیکی محور روتور دم مجمع با چهار مقدار کوچکتر کفن طرفداران برقی. سیستم جدید رونمایی کرد این هفته بعد از فیلم از آن تظاهرات به بیرون درز آنلاین را تا حد زیادی صدا خفه کن هواپیما را صدا. آن را نیز دارای پتانسیل ساختن هلیکوپتر امن تر و آسان تر به پرواز و می تواند گریس سورتمه برای آینده هیجانی, هواپیما, از همه نوع.

می خواهید آخرین اخبار در حمل و نقل هوایی در صندوق پستی خود را? ثبت نام در اینجا!

توسعه یافته در طول دو سال گذشته و تست شده در این شرکت تسهیلات در Mirabel کبک به “الکتریکی توزیع شده ضد تورک” سیستم و یا EDAT به صورت کوتاه, شبیه دار کوادکوپتر هواپیمای بدون سرنشین تنظیم به صورت عمودی در داخل بل 429 هلیکوپتر عقب vertical fin. EDAT با استفاده از چهار متغیر-سرعت پروانه به تابع همان راه معمولی روتور دم می کند با تنظیم جریان هوا از طریق تیغه های به نگه داشتن بدنه ثابت و هدف آن را در جهات مختلف. خلبانان با استفاده از پدال پا برای تنظیم این حرکت اجازه می دهد این هواپیما به “انحراف” چپ و راست در حالی که می گویند در یک شناور.

سیستم جدید این ترفند این است که در مکانیزم کنترل. معمولی دم روتور همیشه به اجرا در سرعت کامل چون مکانیکی مربوط به روتور اصلی; خلبانان تنظیم زمین از تیغه برای کنترل جریان هوا. در مقابل, جدید طرفداران الکتریکی کنترل جریان هوا توسط عامل در سرعت های مختلف. “ما رو از شر همه ارتباط مکانیکی که تغییر زمین از تیغه و جایگزین آنها را با سیم های برق” بل مدیر برنامه های اریک Sinusas گفت. “ما متوجه است که ما در واقع نیازی که ranch hands و گیربکس است که ما تا به حال برای آخرین 80 سال یا بیشتر.”

که انتقال مورد نیاز مهندسی قابل توجهی تلاش و دقت بالا نرم افزار برای ایجاد سیستم امن و قابل اعتماد است. EDAT نمی کند اجرا کردن یک باتری اما به جای تساوی قدرت از یک ژنراتور متصل به هلیکوپتر موتور توربین. که موتور هنوز هم تولید آن معمول سر و صدا اما سر و صدا به طور معمول تولید شده توسط روتور دم—به عنوان روتور راهنمایی عبور هوا در سرعت های بالا—کاهش خواهد یافت. هر چند بل هنوز فاش درصد در کاهش نویز این شرکت می گوید آن را “قابل توجه است.”

Sinusas گفت: تیم خود را انتخاب چهار فن آرایه به دلیل یک واحد بزرگتر الکتریکی روتور خواهد بود سنگین تر و کمتر پاسخگو می کند تغییرات در سرعت. کوچکتر از طرفداران برقی نیز ساکت تر که انگیزه اولیه برای توسعه این سیستم است. “سر و صدا همواره وجود دارد اما واقعا نبوده است یک اولویت برای کاهش آن تا همین اواخر,” او اضافه شده است. “ما در نقطه ای که در آن مکان منع پرواز هلی کوپتر به دلیل سطح سر و صدا و است که ما را وادار به بپرسید که چگونه ما می تواند این را حل کند.”

تبدیل روتور دم به همه سیستم های الکتریکی حل مشکلات دیگر است. آن را بهبود می بخشد ثبات به دلیل روتور لازم نیست به طور مداوم در حال حرکت بر خلاف متعارف روتور دم. خلبان در واقع می تواند به نوبه خود طرفداران در پرواز رو به جلو به عنوان vertical fin آنها تعبیه شده در داخل تثبیت هواپیما. (معمولی دم روتور ها تنها نیاز به صورت معلق در هوا و سرعت پایین, پرواز, اما آنها به اجرا به طور مداوم به دلیل لینک اصلی موتور است.) همچنین از آنجا که سیستم fly-by-wire به معنی کنترل الکتریکی و نه از طریق مکانیکی ارتباط کامپیوتر می توانید کنترل طرفداران. این می تواند به طور بالقوه از بین بردن نیاز برای خلبان مجبور به استفاده از پدال در همه. خودکار یک نسخه از EDAT نتیجه خواهد بود یک فرم از روی خلبان اتوماتیک.

در نهایت این سیستم کمک خواهد کرد که در حال حاضر با عجله به سمت برق از هواپیما به خصوص تاکسی هوایی در حال توسعه توسط بل و ده ها تن از شرکت های دیگر. “این قطعا یک سنگ پله به سمت برق و ساده تر از انجام آن با یک هواپیما با یک کاملا جدید انتقال قدرت” Sinusas اشاره کرد. آن را نیز باید آسان تر به گواهی از یک تازه طراحی هلیکوپتر—کمتر از یک سال در مقابل چند سال—از آنجا که تنها ضد گشتاور سیستم در حال تغییر است و در حال میکنه.

سیستم ژنراتور و موتور توسعه یافته در همکاری با فرانسه موتور تولید کننده Safran که در حال حاضر لوازم موتورهای بل و در حال توسعه برق انتقال قدرت, سیستم های هواپیما. این EDAT تکنولوژی باید امن تر از معمولی روتور دم مجمع به لطف و نگهداری حداقل و روانکاری نیاز دارد و این واقعیت است که تا سه چهار طرفداران می توانند بدون شکست و در نتیجه از دست دادن کنترل. آن را نیز امن تر چون پره فن کفن و آنها را می توان خاموش به محض این که هواپیما لمس کردن و از بین بردن هر فرصتی برای تماشاگران به طور تصادفی در راه رفتن به مسیر تقریبا نامرئی روتور.

بل نشده نشان داد یک جدول زمانی و یا برای این سیستم به نظر می رسد در آن هواپیما و یا هزینه های آن—جز به می گویند که هزینه های عملیاتی باید سقوط به دلیل کاهش نیاز به تعمیر و نگهداری. به نظر می رسد احتمال وجود دارد که بزرگترین تاثیر را در به سادگی در میان اولین سیستم های پیشرانش در آسمان برای رفتن الکتریکی است.


بزرگ تر سیمی داستان
  • ویکیپدیا گذشته بهترین مکان در اینترنت
  • آیا طرفداران کارتون های پورنو, ستاره نفرت (واقعی) ،
  • می خواهید برای مبارزه با تغییر آب و هوا ؟ جلوگیری از باور این اسطوره
  • مایکل بلومبرگ اصلی تکنولوژی bro
  • بارگذاری تغییرات قوانین خود و رانندگان تنظیم استراتژی های خود را
  • 👁 تاریخچه راز از صورت به رسمیت شناختن. به علاوه آخرین اخبار در مورد هوش مصنوعی
  • 📱 پاره بین آخرین گوشی ؟ هرگز ترس—بررسی آیفون ما راهنمای خرید و مورد علاقه گوشی های آندروید

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im