دوچرخه رفت و آمد شتاب در هنگام دوچرخه-به اشتراک گذاری سیستم های نورد به شهر

در چند سال گذشته اگر شما زندگی در یک عمده و یا حتی متوسط شهر شما احتمالا آشنا با دوچرخه-به اشتراک گذاری دوچرخه.

آیا تکیه در برابر یک درخت پهن همراه در پیاده رو و یا ایستاده “لنگر انداخت” در یک ایستگاه اغلب به رنگ روشن با دوچرخه غریب نام شرکت وعده داده شده آماده وسیله ای برای رسیدن از نقطه A به نقطه B.

اما یک فرد خود به خود سوار است فرد دیگری رفت و آمد به کار می کنند. قبل از COVID-19 همه گیر در شهرستانها که در آن دوچرخه-به اشتراک گذاری سیستم معرفی شده اند با دوچرخه رفت و آمد 20 درصد افزایش یافته است گفت: Dafeng زو استادیار در دانشگاه واشنگتن Evans مدرسه از سیاست و حکومت. زو مطالعه شهرستانها ایالات متحده با و بدون دوچرخه-به اشتراک گذاری سیستم با استفاده از آمار و اطلاعات شرکت به تجزیه و تحلیل چگونه رفت و آمد الگوهای تغییر زمانی که دوچرخه سهام در دسترس است.

“این مطالعه نشان می دهد که دوچرخه-به اشتراک گذاری سیستم های درایو می تواند به مردم برای رفت و آمد با دوچرخه گفت:” زو که مطالعه منتشر شد آوریل 11 در مجله تجزیه و تحلیل سیاست و مدیریت.

دوچرخه-به اشتراک گذاری سیستم های رایج در شهرستانها در اروپا و آسیا آغاز شد و در چهار شهرستانها ایالات متحده در سال 2010 و به عنوان 2016 رشد کرده بود به بیش از 50. نه همه سیستم ها موفق بوده است: راحتی — چگونه از آن آسان است برای پیدا کردن و اجاره یک دوچرخه — کلید است. در سیاتل یک شهرستان متعلق به دوچرخه-به اشتراک گذاری برنامه موفق در سال 2017 به دلیل تعداد محدودی از دوچرخه و فقدان زیرساخت اما شرکت های خصوصی در همان بازار رونق قبل از همه گیر.

[در سراسر جهان شهرستانها تصویب کرده اند که تحرک محدودیت در طول شیوع کروناویروس. پاسخ دوچرخه-به اشتراک گذاری شرکتها و دوچرخه-به اشتراک گذاری استفاده متنوع توسط جامعه.]

میان منافع دیگر در حمل و نقل و مهاجرت سیاست زو تحقیقات اثر دوچرخه سواری در محیط زیست و سلامت انسان در راه دوچرخه-به اشتراک گذاری سیستم می تواند نقش بازی با گسترش دسترسی به دوچرخه سواری.

“به طور کلی دوچرخه سواری خوب و سالم و به این معنی کمتر آلودگی و ترافیک, اما آن را گران می شود و مردم نگران دوچرخه خود را در حال سرقت چیزهایی مانند این که” زو گفت. “به اشتراک گذاری دوچرخه در حل برخی از این مشکلات به خاطر مردم لازم نیست به نگرانی در مورد هزینه و سرقت است.”

برای این مطالعه زو طریق طبقه بندی شده اند نه سال جمعیتی و رفت و آمد آمار از جامعه آمریکا بررسی دقیق گزارش سالانه اداره آمار. او سپس به بررسی دوچرخه-به اشتراک گذاری اطلاعات شرکت (از طریق انجمن ملی از شهرستان مقامات حمل و نقل) از 38 شهرستانها با سیستم با تمرکز بر سفرهای وارد شده در صبح و بعد از ظهر ساعت عجله. با مقايسه تعداد و محل و زمان کار مرتبط با دوچرخه رفت و آمد از داده های سرشماری در برابر دوچرخه-به اشتراک گذاری سوابق شرکت از سفرهای وارد هر دو قبل و پس از راه اندازی از دوچرخه سهام زو قادر به برآورد استفاده از دوچرخه سهام برای رفت و آمد سفر.

زو پیدا کردم که در هر دو دوچرخه-به اشتراک گذاری و غیر دوچرخه-به اشتراک گذاری شهرستانها نرخ دوچرخه رفت و آمد افزایش یافته در حالی که ماشین رفت و آمد و کاهش از 2008-2016. نرخ دوچرخه رفت و آمد-و استفاده از حمل و نقل عمومی — به طور معنیداری بیشتر در دوچرخه-به اشتراک گذاری شهرستانها.

برای مثال در دوچرخه-به اشتراک گذاری شهرستانها در سال 2008 حدود 66 درصد از مسافران سوار به کار حدود 1% biked و 22 درصد در زمان حمل و نقل. که در مقایسه با غیر دوچرخه-به اشتراک گذاری شهرستانها که در آن حدود 88 درصد از مسافران سوار, کمتر از 1% biked و 4 درصد در زمان حمل و نقل.

تا سال 2016 — پس از دوچرخه-به اشتراک گذاری سیستم های راه اندازی کرده بود — ماشین رفت و آمد کاهش یافته بود به 59 درصد در دوچرخه-به اشتراک گذاری شهرستانها در حالی که با دوچرخه رفت و آمد بود و با صعود به 1.7 درصد و حمل و نقل به 26 درصد است. رفت و آمد با ماشین در غیر دوچرخه-به اشتراک گذاری شهرستانها تضعیف شده بود به 83 درصد در سال 2016 در حالی که با دوچرخه رفت و آمد رشد کرده بود به 1% و حمل و نقل به 6 درصد.

در سراسر کشور 0.6 درصد از مسافران با دوچرخه به محل کار با توجه به آمریکایی انجمن بررسی گزارش در سال 2017.

در کل شهرستانها با بزرگتر دوچرخه-به اشتراک گذاری سیستم های با تجربه نیز واضح تر را افزایش می دهد در دوچرخه رفت و آمد زو گفت.

“این تعجب آور نیست: بزرگ دوچرخه-به اشتراک گذاری سیستم به معنی تراکم بالاتر از دوچرخه است و در نتیجه بیشتر در دسترس مسافران,” او گفت:. “در مقابل متاسفانه سیاتل عاجلانه تلاش برای جذب مسافران و در نهایت محکوم به فنا تنها پس از سه سال از بهره برداری بخشی از آن به دلیل اندازه نسبتا کوچک.”

در مقاله خود خو امتیاز به شیکاگو که در عمل یک municipally متعلق به دوچرخه-به اشتراک گذاری سیستم به نام قسمت کردن. قبل از Divvy راه اندازی در سال 2013, 1.5 درصد از مسافران biked به کار زو گفت: اما پس از آن است که نرخ رشد به 2 درصد.

این روند برگزار شد گفت: حتی زمانی که کنترل یک شهر را گسترش محافظت مسیرهای دوچرخه سواری — یکی دیگر از عوامل مهم در این است که مردم را انتخاب کنید به دوچرخه به محل کار با توجه به تحقیقات دیگر.

به طور کلی اعداد قبل از COVID-19 شد و امیدوار کننده زو گفت. این اعداد می تواند به رشد او گفت: اگر جوامع و دوچرخه-به اشتراک گذاری شرکتها ایجاد تغییرات است که می تواند افزایش درخواست تجدید نظر از دوچرخه رفت و آمد: اضافه کردن مسیرهای دوچرخه سواری به خیابان های شهر در حال گسترش برنامه های به جوامع دور افتاده و یا افزایش مجاز اجاره زمان. بسیاری از دوچرخه سهام برای مثال در گذشته تنها تا نیم ساعت قبل از یک کاربر به پرداخت هزینه برای یک سفر جدید.

زو همچنین نویسنده مقاله قبلی به تجزیه و تحلیل تاثیر دوچرخه-به اشتراک گذاری سیستم در نرخ چاقی.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>