با وجود دیرینه محبوب اعتقاد دوچرخه خطوط در واقع می تواند به بهبود کسب و کار است. در بدترین تاثیر منفی در فروش و اشتغال است, حداقل با توجه به یک مطالعه جدید از پورتلند ایالت حمل و نقل تحقیقات و آموزش و پرورش مرکز (TREC).
این گزارش بخشی از یک بزرگتر ملی خیابان بهبود مطالعه انجام شده توسط دانشگاه ایالتی پرتلند با حمایت از شرکت مشاوره بنت میدلند و دوچرخه سواری-حمایت غیر انتفاعی PeopleForBikes. مطالعه بودجه اجلاس بنیاد و موسسه ملی حمل و نقل و جوامع است.
محققان 14 دالان در شهرستانها 6 — Portland, سیاتل, سان فرانسیسکو, ممفیس, مینیاپولیس و Indianapolis — در بر داشت و چنین پیشرفت بود یا مثبت و یا غیر اثرات قابل توجهی در فروش و اشتغال است. اساسا اضافه کردن پیشرفت های مانند دوچرخه خطوط تا حد زیادی افزایش کسب و کار و اشتغال در خرده فروشی و مواد غذایی در بخش خدمات.
“من فکر می کنم که این بسیار مهم است که ما دریافتیم که مثبت نتایج کسب و کار برای خدمات مواد غذایی و خرده فروشی صنایع در این دالان مداوم حتی زمانی که ما در داده های مختلف متریک در اشتغال و یا فروش و یا زمانی که متفاوت با روش های تحلیلی مورد استفاده گفت:” جنی لیو دانشیار در Toulan دانشکده مطالعات شهری و برنامه ریزی.
مطالعات گذشته به بررسی اثرات خیابان بهبود دالان در شهرهای خاص است اما این مطالعه در میان برای اولین بار به درخواست منسجم و قوی تحلیلی رویکردهای متعدد در سراسر دالان ها و شهرهای متعدد.
این یافته ها همچنین ارائه سیاستگذاران و برنامه ریزان با چارچوب تحليلی و بیشتر شواهد برای حمایت از سرمایه گذاری در غیر موتوری زیرساخت های حمل و نقل.
“خیابان بهبودی مطالعه با پشتیبانی از داده ها آنچه که ما را دیده اند در بسیاری از جوامع: اضافه کردن دوچرخه زیرساخت های افزایش یک محله حیات اقتصادی” گفت: Zoe Kircos مدیر کمک های مالی و مشارکت در PeopleForBikes. “همکاری ما با دانشگاه ایالتی پورتلند و بنت میدلند در این تحقیقات به ما می دهد منابع بیشتر برای به اشتراک گذاشتن با شهرستانها در سراسر ایالات متحده است که مشتاق به bicycling امن تر و آسان تر برای همه است.”
لیو افزود که همکاری بین PSU PeopleForBikes و بنت میدلند کمک قابل توجهی به محصولات نهایی هستند که به طور مستقیم و هدفمند به برنامه ریزان و سیاست گذاران است. مطالعه تولید شده در عمق گزارش در پورتلند و سیاتل, سان فرانسیسکو, ممفیس, مینیاپولیس و ایندیاناپولیس.
در سراسر کشور پیدا مطالعه صنعت مواد غذایی خدمات مزایای اغلب از علاوه بر این از زیرساخت های حمل و نقل.
حتی در موارد که در آن یک وسیله نقلیه موتوری خط سفر و یا پارکینگ برداشته شد به اتاق را برای یک دوچرخه سواری lane, فروش مواد غذایی و اشتغال تمایل به بالا رفتن با توجه به گزارش.
“وجود پتانسیل فوق العاده ای برای گسترش آنچه که ما آموخته است که در این پروژه تحقیقاتی به سایر شهرستانها و راهروها و برای ارائه به سیاستگذاران با این فرصت را به بررسی خیابان بهبود پروژه ها قبل از اجرا و یا به جمع آوری اضافی اقتصادی/کسب و کار معیارهای قبل و بعد از اجرای” لیو گفت.
داستان منبع:
مواد ارائه شده توسط دانشگاه ایالتی پرتلند. Original نوشته شده توسط کتی Swordfisk. توجه داشته باشید: محتوا ممکن است برای ویرایش سبک و طول.
Leave a reply