مات چهره ضد روزنامه نگاری و ضد انسانی

عکاسان خبری نیست در اعتراض به انتخاب یک طرف. تغییر عکس اعتماد از بین می برد و غفلت از این حقیقت است که مردم می خواهید به دیده می شود.

من به طور کامل قادر به نگاه دور اما وحشت زده به سمت. من گیر کرده بود اواسط رفته در Instagram, در این عکس سیاه و سفید بدن انجام آنچه من می خواهم دیده می شود اجداد ما را در مواجهه با بی عدالتی است. این بار آنها با راهپیمایی در خیابان ها در اعتراض به قتل جورج فلوید و بی پایان خشونت پلیس قبل از او. اما این عکس متفاوت بود. آیا این قطعه که زده آکورد تظاهرات در ’60s و یا حتی تظاهرات و شورش در ’92 پس از ضرب و شتم رادنی کینگ.

عکس از یک عکاس, من به دنبال در شهر نیویورک به حال یک بار در سراسر چشم از تظاهر کنندگان مات ویژگی های صورت خود. آن را حذف بشریت از کسی که مایل دیده می شود و ناکامی خود را شنیده و آنها را تبدیل به یک چهره سیاه و سفید بدن است. یک جسم سیاه با همان زبان بدن از ازار و اضطراب, اما هیچ چیز به انسانیت آن احساسات. هیچ چیز برای کمک به اتصال آنها به کسی که شاید درک نمی کنند که چرا او وجود دارد و یا ممکن است که وجود داشته اند فقط به برخی از آشنایی با سیاه وجود به طور کلی. آن ترس جهنم از من. نه برای من خاطر خود بلکه برای چگونه تصاویر مانند این خواهد بود که درک در گسترده تر لنز آمریکا است. و بود که حتی قبل از من در روزنامه نگاری من کلاه.

برای آخرین ماه کوچک اما آوازی بخشی از اینترنت در تماس بوده است برای عکاسان پوشش تظاهرات به تیرگی یا نه نشان دادن چهره معترضان بیش از نگرانی های ایمنی. این زیر مجموعه که تکان دهنده بود برای من واقعا ساخته شد. آن زمانی شروع شد که برخی از کاربران توییتر به نام از این واقعیت است که چندین معترض برجسته در شناسایی عکس در سال 2016 به حال پس از درگذشت در شرایطی مشکوک و یا ناپدید شده بود. به زودی پس از تماس به تیرگی چهره و پنهان کردن هویت شروع به ظاهر در سراسر رسانه های اجتماعی (بسیاری از این نظر جوان تر بودند و بیشتر به ظاهر متحد از معترضان). این نظر به نظر نمی رسد به درک اخلاق روزنامه نگاری, قدرت, تصاویر, و نه آنها را به طور کامل دریافت اهمیت این اعتراضات در چارچوب بزرگتر است که آنها در بازی روایت سیاه و سفید از مردم رو به افزایش در این کشور است. در عین حال با توانایی به گسترش اطلاعات و یک دسته از غیر عکاسان خبری به دنبال اطلاعات و همچنین احساس فشار از قبلا ذکر شد, گروه, آنلاین, آن شروع به اتفاق می افتد.

یک جستجوی سریع در تاری عکس از معترضان به ارمغان خواهد آورد تا یک دسته از مقالات از رسانه ها مانند TechCrunch, Mashable, محبوب, علم و شرف و سیمی و توضیح داد که چگونه به انجام این کار و چرا یکی باید. اما من خواهش می کنم به درخواست کسی در واقع صحبت به معترضان که در خارج وجود دارد در مورد آنچه که آنها امیدوار به انجام رساندن و چگونه آنها می خواهم به توان? یا این “فراموش gooders” فقط در نظر گرفتن افکار چند نفر که از آن ساخته شده را به شبکه خود و گسترش اطلاعات که به عنوان یک یکپارچه حقیقت را پوشش می دهد که هر عدم تجمع اعتراضی در خارج وجود دارد که اگر همه آنها آگاه هستند از آنچه در معرض خطر است. قدرت وجود دارد به عکس است و قدرت در اعداد است. چرا کسی از طریق آماده سازی برای اعتراض در میان جهانی از همه گیر بیش از یک موضوع است که گرفته شده بیشتر سیاه و سفید زندگی می کند بیش از 200 سال گذشته از مدرن پلیس از Covid-19 گرفته شده فقط به خود تصویر مبهم, پنهان, سفید? (برو گوگل فردریک داگلاس.)

اگر عکاسان تاری چهره راهپیمایان و معترضان از حقوق مدنی جنبش خواهد سوزن باید نقل مکان کرد و به عنوان های زیادی را در دهه 1960? جان لوییس و دیگر معترضان مورد ضرب و شتم در حالی که راهپیمایی در ادموند Pettus پل در سلما, سیاه, بزرگسالان و کودکان در حال اسپری با شیلنگ آب: چه این یاد گالوانيزه تبدیل تصاویر اگر شما نمی تواند نگاه به چشمان مظلوم و احساس آنچه را که آنها احساس ؟ اگر شما نمی تواند تشخیص بشریت و پشتکار آنها باید برای قرار دادن زندگی خود را در خط برای بهتر و عادلانه تر فردا ؟

اگر شما در حال گرفتن عکس از بدن آن را بسیار مهم به دانستن تاریخ این تصویر وقتی که می آید به شورش. دانستن است که تضمین می کند شما می دانید که با پنهان کردن سیاه بدن شما نمی اجتناب از مشکل شما بخشی از آن است.

من درک می کنم این نگرانی است. من شوم ظهور نرم افزار Clearview AI و می دانم تاریخی سابقه اجرای قانون وقتی که می آید به جاسوسی از معترضان و مقدار متناوب از نظارت ما عبور روزانه حتی بدون توجه به و مرگ مشکوک از معترضان بیش از چهار سال گذشته. در عین حال من هم دیدن شیب لغزنده این ارسال می تواند روزنامه نگاران پایین اگر آنها به صرفنظر کردن به این خواسته است.

رسانه های خبری شده اند و داشتن اعتبار خود حمله در هر نوبت. بین ظهور عبارت “خبر جعلی” به ایده موسسات حمل خاصی تعصب در برابر یک طرف و یا دیگر مات سیاه و سفید بدن را بزرگ اعتبار به این انتقادات. نه تنها خوانندگان اعتماد به این اخبار سازمان های, کمتر, سازمان خود را خواهد بود مطیع قوانین آن بازی شیر یا خط استانداردهای روزنامه نگاری از پنجره بیرون را در حمایت از تسلیم شدن به فشار آوازی چند.

در نظر گرفتن تصاویر پدید آمده است که از Charlottesville در ماه اوت سال 2017 از معترضان حمل مشعل ماورا. من مطمئن هستم تعداد کمی از کسانی که مردم را دوست داشت که توانسته اند به چهره خود را پنهان و یا تاری; در برخی موارد آن را نجات داد خود را در شغل و روابط. یا حتی در مورد امی کوپر بود که اخراج ماه گذشته پس از مسیحی کوپر (مربوط نیست) ثبت شده او در تماس با پلیس او را در پارک مرکزی. او نیست که خواستار همان درمان است ؟ پیر گفت: “چه خوب است برای غاز خوب است برای gander” به ذهن می آید و در آن نهفته سوال که تا چه حد است بیش از حد.

سوال واقعی ما باید بپرسید این است که چگونه می تواند ما را حتی بیشتر محترم روزنامه نگاری در این لحظه به طوری که عکاسان خبری و documentarians به وضوح متمایز از مشکل بیشتر افراد با آی فون دوربین فقط وجود دارد برای اینکه چیزی برای ‘گرم? پاسخ ساده است: انجام کار خود را در سطح است که شما آموخته بودند و می دانم که چگونه. ما در حال سرعت گرفتن بیش از دوران چتر نجات روزنامه نگاری که در آن کسی که (اغلب از نیویورک) پرواز به پرت و دور افتاده محل عکس آن را می پرسد حداقل پرسش و سر بازگشت به خانه. ما در حال شروع به کار بیشتر با مردم در زمین که درک جوامع که در آنها پوشش حداقل برخی از پوست در این بازی است. فقط توانایی آگاهی از تفاوت های ظریف و مطمئن شوید که شما در حال ثبت این داستان در یک نور است که احساس صادقانه و درست به جامعه خود را است آنچه در این مورد تمام شده است.

در بالای آن, آن پایین می آید به صحبت کردن با مردم معترض این مردم می خواهند به شنیده می شود و همه چیز را به می گویند در غیر این صورت آنها نمی خواهد وجود دارد. ما در میان یک جهانی همه گیر که زندگی بیش 125,000 مردم و آلوده بیش از 2.5 میلیون نفر در ایالات متحده به تنهایی اما آنها در حال گرفتن به خیابان در مجاورت نزدیک به یکدیگر را به مطمئن شوید که صدای آنها شنیده می شود. ضروری است به این روزنامه نگار بخشی از عکاس خبری حتی در حال حاضر بیشتر از همیشه. را تصاویر خود را در تلاش برای گرفتن نام—این است که روزنامه نگاری 101—جرقه مکالمات خود را با افراد درک و حتی بیشتر در مورد یک موضوع است که شما ممکن است به خوبی تحصیل کرده در قبل و آمد را با خرید از افرادی که شما عکس به علاوه به عنوان چهره عمومی خود سازمان/خروجی جامعه آغاز خواهد شد برای ساخت این رابطه دوستانه خود را با روزنامه نگاری و می توانید شروع به امیدوارم بازسازی این پل که ما را دیده اند در این لحظه نمی تواند تقریبا به عنوان قوی به عنوان برخی ممکن است فرض کرده اند.

عکاسان خبری وجود ندارد به انتخاب یک طرف و یا برجسته کردن برخی از چاپلوس جنبه های داستان. آنها وجود دارد به سند لحظات در راه است که جامعه و تاریخ را می شناسد به عنوان راستگو. و هنگامی که انجام شده است در بالاترین سطح آن است که قدرت به پل شکاف ایجاد مکالمات و پرورش تفاهم بین مردم است که در پایان روز که همه ما فقط انسان است. و حتی کوچکترین تاری است که بشریت یا که حقیقت تمام قدرت از روزنامه نگاری و تاریخ می شود تاری راست همراه با آن است.


سیمی نظر انتشار مقالات خارج از همکاران به نمایندگی از طیف گسترده ای از دیدگاه های. ادامه مطلب نظرات در اینجا. ارسال یک op-ed در [email protected]


بزرگ تر سیمی داستان
  • دوست من زده شد ALS. به مبارزه با عقب او ساخته شده است یک جنبش
  • پوکر و روانشناسی از عدم قطعیت
  • كلاسيك, هکرها ساختمان بهتر Nintendo Game Boy
  • درمانگر در است—و آن را به یک برنامه chatbot
  • چگونه برای تمیز کردن لباس های قدیمی خود را رسانه های اجتماعی پست
  • 👁 مغز مفید مدل برای هوش مصنوعی ؟ به علاوه: دریافت آخرین اخبار AI
  • 🏃🏽♀️ می خواهید بهترین ابزار برای دریافت سالم است ؟ ما را بررسی کنید دنده تیم میدارد برای تناسب اندام بهترین انتقالها دنده در حال اجرا (از جمله کفش و جوراب) و بهترین هدفون

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de