کالیفرنیا آلودگی هوا پلیس Eyeing Uber و Lyft

یک پیشنهاد نیاز به 60 درصد از سوار-تگرگ مایل به در خودروهای الکتریکی تا سال 2030. و شرکت در هیئت مدیره هستند.

پس از Uber و Lyft پشت سر هم بر روی صحنه یک دهه پیش این شرکت را تاسیس شهرت dodging مقررات دولت. در حال حاضر در کالیفرنیا در حال کار بر روی اولین-از-خود-نوع قوانین برای محدود کردن تولید گازهای گلخانه ای از سوار-تگرگ وسایل نقلیه است که می تواند نیروی این شرکت به حدود یک سوم از رانندگان خود را به وسایل نقلیه الکتریکی تا پایان سال 2030. که سوار-تگرگ شرکت ها می گویند (با مدارک): آن را در آورد.

کالیفرنیا هدف بلند پروازانه است برای قرار دادن آن را به آرامی. دولت منابع هوایی مدیره پیشنهاد کرده است نیاز است که 60 درصد از مایل سفر با سواری-تگرگ مسافران در خودروهای الکتریکی تا سال 2030. در سال 2018 تنها حدود 1 درصد از کسانی که مایل بودند در وسایل نقلیه الکتریکی. کالیفرنیا کشور بالای بازار برای خودروهای الکتریکی, اما کمتر از یک در 10 خودرو فروخته شده در سال 2019 می توانید پلاگین در.

به آمار که 60 درصد هدف, هوا, هیئت مدیره تخمین می زند که یک سوم از سوار-تگرگ وسایل نقلیه را به توان الکتریکی و شرکت های نیاز به فشار خود بالاترین-رانندگان مسافت پیموده شده به سوئیچ به EVs. این شرکت ها نیز باید خود را به اشتراک گذاشته ادغام خدمات بوده که به حالت تعلیق در طول Covid-19 بیماری همه گیر. هنوز هم: Lyft می خواهد سختگیرانه تر نه شل تر قوانین. “ما فکر می کنیم که کربوهیدرات باید همچنان مهاجم می گوید:” سام Arons این شرکت از پایداری.

در اوایل این سال Lyft متعهد به برق همه آن رانندگان وسایل نقلیه تا سال 2030. این یک چالش به دلیل Lyft خود را نمی کند کسانی که وسایل نقلیه; آن کست خود را به عنوان یک تکنولوژی به کمک واسطه بين تجار (رانندگان) و افرادی که می خواهید برای خرید خدمات خود را (دوچرخه سواران). پس از آن باید متقاعد کردن رانندگان به خرید وسایل نقلیه الکتریکی هنگامی که فن آوری است که هنوز هم گران تر از اتومبیل های بنزینی و شارژر هنوز هم سخت به آمده است. چگونه به انجام این کار ؟ بسیاری از کمک دولت و پول است.

Uber ساخته شده است مشابه تعهد در اطراف وسایل نقلیه الکتریکی. اما می گوید یک سخنگوی شرکت “به نظر می رسد به جلو به ادامه تعامل با کربوهیدرات” و Uber “پشتیبانی از کالیفرنیا را تمیز مایل استاندارد به عنوان اولین در نوع خود عملکرد-محور استاندارد است.”

برق بیشتر سوار-تگرگ وسایل نقلیه می تواند یک معامله بزرگ برای دولت است. “وجود دارد یک کاتالیزور فرصت در اینجا به مزایای مثبت در بازار به عنوان یک کل و نه فقط برای سوار-نقطه می گوید:” همین Anair تحقیقات و معاون تمیز کردن وسایل نقلیه برنامه در اتحادیه دانشمندان نگران علوم, سازمان حمایت.

سوار-تگرگ ممکن است به نظر می رسد مانند یک هدف برای آلودگی تنظیم کننده. در کالیفرنیا شرکت هایی مانند Uber و Lyft حساب فقط حدود 1 درصد از خودرو مایل سفر و 1 درصد از انتشار گازهای گلخانه ای از اتومبیل. اما این سهم بالاتر است و در شهرستانها که تمایل به بیشتر آلوده است. و از آنجا که رانندگان باید برای سفر بین هر سوار متوسط سفر از طریق سوار-تگرگ تولید 50 درصد بیشتر از تولید گازهای گلخانه ای نسبت به متوسط ماشین سفر. تحقیقات منتشر شده در ماه گذشته نشان می دهد که متوسط سوار-تگرگ خودرو در کالیفرنیا سفر بسیار دورتر هر روز بیش از اتومبیل های دیگر برق سوار-تگرگ خودرو موجب صرفه جویی سه برابر مقدار CO2 به عنوان برق اتومبیل های دیگر.

برقی سوار-تگرگ ناوگان خوبی خواهد بود به دلایل دیگر. سوار-تگرگ وسایل نقلیه می تواند شارژ در اوج ساعت مانند اواسط صبح تا اواسط بعد از ظهر زمانی که شبکه برق گرایش به کمتر بر دوش و کمتر میشود. کالیفرنیا سوار-تگرگ آلودگی مقررات نیز اعمال خواهد شد به خودروهای که می تواند فشار و کسانی که مشغول به کار در robotaxis به آنها را به الکتریکی است.

آن را به کار Arons این Lyft پایداری سر می گوید: سوار-تگرگ صنعت نیاز به کمک دولت در قالب یارانه برای کمک به کاهش درآمد و با درآمد متوسط رانندگان خرید EVs. (در کلرادو و Masschausetts شرکت دریافت اعتبار مالیاتی هنگامی که آن را معرفی EVs به ناوگان خود را.) به آن نیاز دارد بیشتر ارزان تر و سریع تر ایستگاه های شارژ. به آن نیاز دارد به اعتصاب معاملات با شرکت های ابزار است که می تواند آن را بیشتر مقرون به صرفه برای رانندگان به شارژ.

Lyft همچنین قصد دارد برای افزایش سرمایه گذاری در آن راننده اجاره برنامه اکسپرس درایو از طریق آن شرکت های اجاره دهد, Lyft, درایور دسترسی به ماشین. Lyft پیدا کرده است که رانندگان که اجاره اتومبیل خود رانندگی بیشتر مایل است. (که حس می کند: آنها باید به کار کردن هزینه های اجاره.) اگر Lyft, میتواند اعتصاب یک معامله با یک خودرو ساز به شرکت های اجاره یک استراحت در اتومبیل های الکتریکی خودرو ساز می تواند به فروش بیشتر ارزش اقتصادی و کاهش هزینه های تولید. Lyft در مذاکرات با خودروسازان Arons می گوید:—حتی اگر Lyft نمی خواهد تا پایان داشتن اتومبیل. Uber قطع خود را اجاره برنامه میان ضرر و زیان قابل توجهی در سال 2017.

Lyft به وضوح می بیند سبز بودن به عنوان یک استراتژی بازاریابی خوب ، Arons نقل از تحقیقات نشان می دهد که بیش از 70 درصد از ما و Candian مصرف کنندگان خواهد پرداخت حق بیمه به صورت “پایدار و سازگار با محیط زیست” محصولات.

به آمار هر سال 2030 هدف سوار-hailers نیاز به حرکت سریع است. “آیا به اندازه کافی شارژ ؟ به اندازه کافی برقی اجاره? آنها لازم نیست که مقدار زیادی از زمان” می گوید: Mollie کوهن d’agostino که تحقیقات سیاست در دانشگاه کالیفرنیا در دیویس’ دانشکده مطالعات حمل و نقل.

در ضمن کالیفرنیا شارژ پیش با مقررات آن-فرآیند ساخت. دولت می گوید آن را حل و فصل خواهد شد در سوار-تگرگ برق قوانین در ژانویه. برق سیاست پیشرفته در حال توجه است. “کشورهای دیگر واقعا به دنبال در کالیفرنیا در حال حاضر” کوهن d’agostino می گوید.


بزرگ تر سیمی داستان
  • پشت میله های زندان است اما هنوز ارسال در Infinite
  • دوست من زده شد ALS. به مبارزه با عقب او ساخته شده است یک جنبش
  • Deepfakes در حال تبدیل شدن به جدید داغ شرکت ابزار آموزشی
  • امریکا یک بیمار وسواس با Covid-19 سنجی
  • که کشف اولین واکسن?
  • 👁 آماده شدن برای هوش مصنوعی برای تولید کمتر جادوگری. به علاوه: دریافت آخرین اخبار AI
  • 🎙️ گوش دادن به سیمی ما پادکست جدید در مورد آینده چگونه متوجه است. گرفتن آخرین قسمت و مشترک به 📩 خبرنامه به نگه دارید تا با تمام ما را نشان می دهد
  • 📱 پاره بین آخرین گوشی ؟ هرگز ترس—بررسی آیفون ما راهنمای خرید و مورد علاقه گوشی های آندروید

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>