‘Call of Duty: Modern Warfare 2″ هنوز هم بدتر یادگار

اخیر remaster از بازی وسرد است یادآور مختلف جهان اصلی به دنیا آمده بود.

بهترین لحظه در Call of Duty: Modern Warfare 2 یکی از نزدیک به مطلق عدم قطعیت است. در آن یک پالس الکترومغناطیسی فقط تعطیل تمام الکترونیک و سیستم های ارتباطی در این بازی جنگ زده توصیف واشنگتن, DC. به عنوان یک تکاور ارتش شما و تیم خود سرگردان در وسط یک میدان جنگ رفته خاموش را به حرکت به راه خود را به یک نقطه تجمع. آن را کاملا تاریک, خیس با باران و تمام شاخص های شما استفاده کرده اند تا به این نقطه به شناسایی دوست و دشمن از حرارتی چشم انداز به نقطه قرمز رنگ بر روی سلاح خود را به مناظر مرده با تشکر از EMP.

غرق هواپیما لیتر زمین و شما خزش از طریق شب uneasily. افسر فرمانده خود را مکث هر زمان که او می بیند جنبش پیش رو فریاد یک کلمه کد را امتحان کنید برای شناسایی دوست از دشمن. برای این مختصر کشش شما هرگز نمی دانید چه کسی به عنوان یک دوست و کسی که برای رفتن به یک دشمن. در یک بازی شناخته شده برای بی پروا عمل آن را مختصر و قانع کننده کشش از وحشت.

منتشر شده 11 سال پیش Call of Duty: Modern Warfare 2 است عاقبت به اصلی جنگ های مدرنکه تبدیل به اقدام نظامی سری به یک نیروی عظیم منهدم کننده با تغییر توجه خود را از جنگ جهانی دوم تا به امروز اینصورت بازی خود را در اطراف تکنولوژی و نگرانی از اوایل 2000s نظامی آمریکا فرهنگ است. به تازگی آن را به یک کت تازه رنگ با اکتیویژن با انتشار یک به طور کامل remastered نسخه از بازی مبارزه در پلی استیشن 4 و سپس بعد از آن بر روی Xbox One و PC. این یک برجسته صالح به خوبی انجام remaster که باعث می شود بازی احساس معاصر انتشار. به نمایش گذاشته است که چگونه عجیب و غریب یک یادگاری از آن دوران جنگ های مدرن 2 واقعا است.

که فرو رفته در نظامی آمریکا در ستایش آن را به عنوان Call of Duty 4: Modern Warfare یک بازی مستحق حداقل یک کمی ستایش است. آن موفق به ساخت معتبر ترس و disempowerment به آنچه که می توانست ساده jingoism و در این روند ایجاد یک بازی است که می خواند به عنوان یک طنز از اوایل جنگ با ترور با قهرمانانه دیوانگی از این بازی در اوایل بخش به سرعت نوظهور به سردرگمی و فاجعه است. Modern Warfare 2 بود unenviable از تهیه عاقبت به طور مستقیم از این روایت و احتمالا به عنوان یک نتیجه از انتخاب که آن را نتواند به چسبیدن به عنوان هر نوع روایت است. آن را کثیف و زشت بازی کمی به عنوان مسحور آن را به عنوان بدتر است.

شکست آن احساس ترین کاملا در بخشی از این بازی است که به سرعت تبدیل شد بحث برانگیز ترین: “هیچ روسی” کوتاه در سطح سوم برای اولین بار از این بازی. فرض است belabored, narratively صحبت کردن اما خونتان ساده در گیم پلی. شما یک پلیس مخفی آمریکا عمل جاسازی شده با یک گروه از تروریست های روسی (این بازی ها برای برخی از این دلیل نیست طرفداران بزرگ از روسیه). آنها را در تعامل وحشتناک حمله تروریستی: جرم تیراندازی در فرودگاه. به منظور حفظ پوشش خود شما را مجبور به رفتن همراه با آن است. این بازی به شما می پرسد به شرکت در جرم تیراندازی (هر چند آن را مجازات شما دارد اگر شما نمی—آن را کاملا مناسب برای بازی تمام سطح بدون تیراندازی هر کسی که تیراندازی در شما به نظر می رسد که غیر عمدی). آن را به معنای وحشتناک و تکان دهنده تشدید disempowering دنباله ای که در آن یک بمب هسته ای منفجر در اولین بازی—یک ویترین از حماقت و خشونت بد سیاست خارجی و انسانی ظلم و ستم به طور کلی.

اما “هیچ روسی” فقط … نمی … کار می کنند. وحشت از آن را فراموش کرده است در مورد شرایط بازی را بازی به عنوان به زودی به عنوان آن را بیش از. تیراندازی با اسلحه راه حل برای هر مشکل دیگر شما پرتاب می شود و هر گونه تفسیر سیاسی است shunted توسط این واقعیت است که این بازی نشان می دهد بعد از آن که این همه راه اندازی توسط rogue به طور کلی در تلاش برای شروع یک جنگ است. هیچ چیزی در مورد سطح هر گونه تاثیر گسترده تر در راه بازی احساس می کند. آن را فقط احساس زمخت و احمق; چه نوع از عامل مخفی تعبیه شده در یک گروه تروریستی به نه توقف آنها را از انجام جرم قتل به هر حال ؟ دنباله ای نگران کننده است, بدون هیچ گونه توجیه روشن وجود داشته باشد. آن بود و البته بحث برانگیز پس از انتشار و remaster شامل یک گزینه به جست و خیز آن احساس می کند مانند یک بستری است که آن را هرگز که لازم است برای شروع با.

در حالی که لحظه ای به نظر می رسد که طراحی شده است برای نقد سایه قدرت آمریکا نتواند این لحظات است که نزدیک ترین سقوط در خط با ساده آمریکایی jingoism بازی بهترین. بعد از آن روسیه با حمله به ایالات متحده را فریب را به باور که آمریکایی ها مسئول حمله تروریستی در “هیچ روسی”—که نیست کاملا نادرست—و چندین پرچین سطح را در طول محاصره در واشنگتن, DC. این است که در اینجا پست-EMP سطح به نظر می رسد و آن را و همه چیز را در اطراف آن به ارتفاع مطلق Modern Warfare 2‘s تجربه. آشنایی از زمین حومه رستوران ها فست فود حتی کاخ سفید—ترکیبی با عدم تقارن طراحی سطح است که دشمنان در آینده شما را از هر جهت در انفجار غیر قابل پیش بینی را هر لحظه احساس حیاتی و ترسناک. زمانی که انفجار EMP و بازی رول کامل-شیب برای چند دقیقه به وحشت آن اوج حس عدم اطمینان است که این بازی شده است ساختمان برای دو ساعت قبل از. در بهترین لحظات از Modern Warfare 2شما نمی دانید که دشمنان هستند و یا جایی که آنها ممکن است از. هر کس و همه چیز می تواند یک تهدید و شما underprepared به آنها را ملاقات. این یکی از تنها بار در هر ندای وظیفه بازی از اصلی WW2 کلاسیک که شما در حال اصیل در backfoot.

اما بهترین بازی همچنین باعث می شود در این مورد برای بهترین تبلیغ است. اساطیر از عدم قطعیت ضروری است به موتور از جنگ علیه ترور است. ایده این است که یک آمورف دشمن است که می تواند در هر نقطه پنهان در میان هر جمعیتی پناه توسط هر دولت غیر پاسخگو به ساختارهای سنتی قدرت منطق جنگ با ترور ترین وحشتناک زیاده. پاتریوت عمل فراقانونی زندان و شکنجه—این اقدامات تحت این توجیه که امریکا بی سابقه ای مواجه خبر بد است که می تواند به نظر می رسد در هر نقطه در هر زمان. اساطیر از عدم اطمینان یکی از مهم ترین بلوک های ساختمان از جنگ است که هرگز به پایان تا زمانی که کسانی که در قدرت نمی خواهید آن را به.

که نگران کننده ایدئولوژی در دست Infinity Ward و Activision می شود سرگرمی های خالص. به همین دلیل است که با وجود کت تازه رنگ Call of Duty: Modern Warfare 2 Remastered هنوز موفق به احساس می کنم مثل یک یادگاری. به دلیل آن است که به وضوح تلاش برای تعامل با ایدئولوژی و تصاویر از دوران سیاست و جنگ است. اما این کار را در یک راه است که احساس می کند بیش از حد به طور کامل از آن دوران. به عنوان یک کار از شعارهای این بازی این است که شکست آن تلاش انتقادات سقوط تخت در حالی که اکثر آن راست رو لحظه می خوانم. آن را می خواهد به عقب براند در برابر جریان jingoism در فرهنگ آمریکایی بدون درک آن و یا قادر به تعامل با آن را در عمیق ترین سطح. به عنوان یک کار سرگرمی است یا خسته کننده یا درخشان بسته به آنچه شما در حال بازی است. Call of Duty: Modern Warfare 2 است عاقبت به بازی اصلی سزاوار. اما به عنوان یک پرتره از یک مبهم عصر که در آن حتی انتقاد از جنگ با ترور احساس فرو رفته در تبلیغات ممکن است آن را کامل است.


بزرگ تر سیمی داستان
  • این کارگزاران بازار سهام از سحر و جادو: جمع آوری بازی برای نگه می دارد
  • این محکوم گراز دریایی ممکن است صرفه جویی در سایر حیوانات از انقراض
  • چگونه می توان بهتر از قهوه در خانه
  • پیامبر از دقت علمی و Covid contrarian
  • این بیماری همه گیر را نشان می دهد فضائل بی طرفی خالص
  • 👁 AI آشکار بالقوه Covid-19 درمان است. به علاوه: دریافت آخرین اخبار AI
  • 💻 ارتقاء کار خود را با بازی ما دنده تیم های مورد علاقه, لپ تاپ, کیبورد تایپ جایگزین و سر و صدا لغو هدفون

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im