می تواند تعاملی فن آوری سهولت های شهری ترافیک ؟

تراکم ترافیک یک مشکل جدی در ایالات متحده, اما یک تجزیه و تحلیل جدید نشان می دهد که تکنولوژی های تعاملی — اعم از 511 اطلاعات ترافیک و سیستم های دوربین های کنار جاده ای به ترافیک برنامه های مانند Waze و نقشه های گوگل — کمک در شهرستانها که با استفاده از آن.

به طور بالقوه محققان گفت: فناوری می تواند حد نیاز به گسترش و توسعه جاده در حالی که مسافران صرفه جویی در وقت و پول و کاهش آسیب های زیست محیطی.

“تکنولوژی بالقوه برای کمک به جامعه و یکی از راه های است که برای کمک به ما در ایجاد زیرساخت های بهتر تصمیم گیری قرار داده و فشار کمتر در جاده ها گفت: Paul A. Pavlou رئیس سایکس کالج کسب و کار در دانشگاه هوستون و نویسنده مسئول به صورت گزارش منتشر شده توسط مجله سیستم های اطلاعات پژوهشی.

Pavlou و همکاران هارون چنگ از مدرسه اقتصاد لندن و Min-Seok اضطراب سخت و ناگهانی از دانشگاه تمپل در بر داشت که شهرهای ایالات متحده با استفاده از سیستم های حمل و نقل هوشمند (ITS) ذخیره پول و زمان و سایر منابع از جمله:

  • بیش از $4.7 میلیارد دلار در سال از دست داد کار یا بهره وری
  • 175 میلیون ساعت در سال در زمان سفر
  • 53 میلیون گالن در سال در مصرف سوخت های فسیلی و
  • 10 میلیارد پوند کمتر CO2 ساطع شده در هر سال.

این پژوهشگران تجزیه و تحلیل داده هاي آن از فن آوری های مستقر در 99 مناطق شهری در ایالات متحده از سال 1994 تا 2014. که شامل مناطق شهری شیکاگو, لس آنجلس, آتلانتا, New York-Newark, هوستون, دالاس-فورت ورث و واشنگتن دی سی, در میان دیگران.

Pavlou به ذکر است که فن آوری های پیشرفته است-و ترافیک همچنان به رشد می کنند — از آنجا که 2014 آخرین سال در مجموعه داده مورد استفاده برای تحقیق و ساخت آن را به احتمال زیاد است که امروز پس انداز بیشتر خواهد بود.

وزارت ترابری ایالات متحده توصیف آن به عنوان “یک سیستم یکپارچه ارتباطات پیشرفته فن آوری های تعبیه شده در زیرساخت های حمل و نقل و وسایل نقلیه برای بهبود ایمنی حمل و نقل و تحرک” و با اهدا کمک های مالی به شهرستانها برای سرمایه گذاری در فن آوری است. فن آوری های گنجانده شده در این پژوهش شامل آن دسته از توسعه نقطه تجاری و فن آوری های طراحی شده برای بهبود ایمنی ترافیک و تحرک است.

محققان دریافتند که تکنولوژی موثر در کاهش تراکم ترافیک هنگامی که دو چیز اتفاق می افتد: مسافران با استفاده از خدمات آنلاین بیشتر برای اطلاعات ترافیک از جمله برنامه های به عنوان Waze و هنگامی که دولت های ایالتی ترکیب توابع پیشرفته تر به خود 511 مسافر سیستم های اطلاعاتی.

اما هر شهرستان متفاوت است. Pavlou اشاره کرد که در حالی که هوستون است به تصویب رسید 511 سیستم آن همکاری با شرکت های خصوصی برای طراحی و ساخت حمل و نقل هوشمند سیستم از جمله پیام نشانه های کنار جاده ای دوربین های دیجیتال و خورشیدی-طراحی رادار تشخیص سایت های.

Pavlou گفت: این مطالعه نشان می دهد جایگزین به سادگی ساختمان بیشتر و بزرگتر جاده به نگه دارید تا با جمعیت و ترافیک رشد. با استفاده از مقیاس بزرگ سیستم های فن آوری در رابطه با زمان واقعی ترافیک برنامه های در سطح فردی است که کمتر از گران قیمت و موثر تر از تنها صرف بودجه برای گسترش و حفظ جاده, او گفت:. هوستون ترافیک و اتوبان سیستم برای مثال رشد کرده اند به طور قابل توجهی پس از او دانش آموز بود در 1990s, او گفت:. “ترافیک است و حتی بدتر از قبل از مردم حرکت می کند که در آن جاده ساخته شده و بیشتر در رانندگی. این شهر در حال رشد است اما وجود دارد راه های جایگزین که نه تحمیل برخی از مقدار تقاضا در جاده ها با استفاده هوشمندانه از فناوری در موازی.”

داستان منبع:

مواد ارائه شده توسط دانشگاه هوستون. Original نوشته شده توسط جینی Kever. توجه داشته باشید: محتوا ممکن است برای ویرایش سبک و طول.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>