می توانید آن را. آمازون نیست معمولی خود را به فروشگاه مواد غذایی

چرا که “هر کس آن را انجام می دهند” استدلال فریبنده.

Coronavirus شده ارائه شده آجر و ملات خرده فروشان و حتی کمتر قادر به در مهار آمازون قدرت بازار.

به عنوان ضد تراست و نظارتی ویژه می درخشد روشن در آمازون موارد نقض حقوق بشر در گیر یک گزارش وال استریت ژورنال در هفته گذشته نشان داد که کارکنان آمازون قابل دسترسی اطلاعات از فرد بازار فروشندگان هنگامی که در حال توسعه محصولات این شرکت را ایجاد و فروش تحت نام تجاری خود را. این گزارش به نظر می رسد در تناقض با اظهارات تحت سوگند توسط یک آمازون, وکیل, Nate ساتون که نگهداری در کنگره شنوایی است که این شرکت هرگز مورد استفاده قرار داده از فروشندگان در هنگام ایجاد آن محصولات خود را.

روز جمعه هفت نفر از اعضای کمیته قضایی مجلس چهار دموکرات و سه جمهوری خواهان با ارسال نامه ای به آمازون درخواست مدیر عامل شرکت جف بزوس به شهادت و روشن کردن ضبط. “این بسیار حیاتی است به کمیته” این Congressmembers نوشت: “به عنوان بخشی از آن مهم کار بررسی و درک مسائل رقابت در بازار دیجیتال که آمازون پاسخ به این و دیگر پرسش مهم مربوط به رقابت مسائل دیجیتال در بازار.”

برای مقابله با این کنگره فشار آمازون مدافعان واسطه اسطوره است که این شرکت ادعا انحصاری انجام—به خصوص آن را به عنوان مربوط به اختصاص اطلاعات از و پس از آن رقابت در برابر مستقل تجار در آن پلت فرم متفاوت است که از نمونه فروشگاه مواد غذایی پایین جاده.

هیچ موضوع را با برچسب های خصوصی نفسه; دیگر خرده فروشان را با موفقیت راه اندازی این نوع از محصولات در طول سال. مشکل این است که آیا اطلاعات آمازون استفاده می کند برای ایجاد کلون آن به دست آمده نامناسب به عنوان رندانه توسط مجله داستان و این که آیا آمازون تبعیض آمیز کنترل بیش جستجوی محصولات بر آن غالب پلت فرم را تهدید می کند و نوآوری در میان مستقل تجار.

در اینجا پنج دلیل که چرا آمازون “هر کس-است-انجام-آن را” استدلال فریبنده.

1. به عنوان یک انکوباتور از محصولات جدید آمازون مجاز است برای گرفتن یک بخش بزرگتر از سود محصولات مارک در مقایسه با آجر و ملات رسانه ها.

آمازون بازار هیجان انگیز در آزمایشگاه که در آن جدید و تست محصولات در حال راه اندازی روزانه. در مقایسه با محدودیت های فیزیکی از آجر و ملات آمازون قفسه ظرفیت برای نمایش محصولات جدید بی نهایت است. بسیاری از مارک های کوچک که به احتمال زیاد هرگز توجه سنتی بزرگ خرده فروش به فروش محصولات خود را به طور مستقیم به مصرف کنندگان در بازار است. و بر خلاف فروشگاه محله خود را, آمازون می تواند به “استطاعت” به میزبانی این مارک در آن بازار به دلیل قوانین فعلی سپر آن را از زمانی که مسئولیت تجربی محصولات تا پایان کشتن و یا صدمه زدن به Amazon.com خریداران. اخیرا مدار چهارم دادگاه تجدید نظر برگزار شد که در حالی که آمازون نبود ایمنی بدن از پرونده های حقوقی در بخش 230 را نمی واجد شرایط تحت قانون به عنوان “فروشنده” از محصول مضر بود و بنابراین نمی مسئول طبق قانون دولت برای فروش محصولات معیوب.

آمازون می شود به جمع آوری اطلاعات ارزشمند در مورد تازه بدوران رسیده نوپای محصولات آن می توانید با استفاده از این اطلاعات برای تصمیم گیری است که بازار برای حمله به. آمازون می تواند توسعه خود را در رقابت با نسخه های قبلی در یک نام تجاری چرخه زندگی و گرفتن بیشتر از نام تجاری سود در آینده.

در مقابل آجر و ملات رسانه ها تا حد زیادی مقابله با بیشتر مارک های تاسیس شده که در حال حاضر اعتبار و شناخته شده در مصرف کننده شود. زمانی که یک نام تجاری به نظر می رسد در یک خرده فروش قفسه آن است به احتمال زیاد شده است در اطراف برای دیگر کپی شده است قبلا که به معنی همان سود از کپی کردن در دسترس هستند که خرده فروش. آن را نیز بدان معنی است که مارک های تاسیس شده در آن خرده فروش راهرو بهتر می توانید مقاومت در برابر تهاجم.

2. چرا که آمازون به فروش می رساند پیچیده تبلیغات خدمات خود به تجار آن بی نظیر است و دسترسی به داده ها از فروشندگان که راه اندازی محصولات خود را به بازار آزمایشگاه.

با استفاده از یک فروشنده اختصاصی اطلاعات از جمله مقدار یک تازه بدوران رسیده با نام تجاری باید صرف تبلیغات برای تولید مصرف کننده تقاضا آمازون می تواند نقطه ضربه بعدی و قبل از هر نام تجاری تاسیس و یا خرده فروش می تواند. این اطلاعات که تنها آمازون دسترسی می تواند از آن کمک کند تعیین کند که آیا اعتیاد به مواد مخدره یک محصول خاص است که تولید آن در بازار معتبر است یا نتیجه جدی هزینه های تبلیغات. آن را می دهد آمازون اول تکان دهنده مزیت نسبت به سایر فروشندگان در آن پلت فرم در راه اندازی یک خصوصی-برچسب محصول.

داده است که آمازون جمع آوری از فروشندگان نیز بیشتر گرانول از اطلاعاتی که سنتی خرده فروشان را در مارک های آنها به فروش. برای مثال یک نام تجاری ممکن است پرداخت آجر و ملات خرده فروش یک سلتنج هزینه برای بهتر قفسه قرار دادن. خرده فروش پس از آن می توانید تجزیه و تحلیل اینکه آیا افزایش فروش بود و آلی و یا منتسب به سلتنج هزینه. اما این یکی به جای نفت خام بالا یا پایین آزمایش.

در مقابل آمازون ارائه می دهد بازار فروشندگان بی شمار از گزینه های تبلیغات. یک برنامه آمازون تاک اجازه می دهد تا مارک به پرداخت آمازون برای جذب خریداران به نقد و بررسی و امتیاز دهی به محصولات جدید که در حال ارسال شده در صفحه محصول. اگر مثبت آنها می تواند افزایش محبوبیت این محصول در آمازون جستجو آلی الگوریتم رتبه بندی.

یکی دیگر از برنامه آمازون پرداخت برای هر کلیک تبلیغات ابزاری است که اجازه می دهد تا چندین فروشندگان پیشنهاد برای کلمات کلیدی در یک حراج سکوت. برنده می شود برای نمایش محصول خود را بالاتر از آمازون آلی-نتایج جستجو.

مقایسه این نوع تصفیه شده اطلاعات به داده ها است که آجر و ملات و جمع آوری خرده فروشان مانند مقایسه داده ها دانشمندان ناسا با استفاده از به استفاده می شود که توسط ستاره شناسان قرون وسطی.

3. زیرا این شرکت همچنین فروشگاه ها و کشتی های بسیاری از محصولات است که فروشندگان فروش در آن بازار آمازون می آموزد بیشتر در مورد ساختار هزینه از پشتیبانان آن نسبت به انجام آن آجر و ملات رقبا.

آمازون را تشویق می کند مستقل تجار با هویج و چماق خود را به استفاده از خود را در خانه انجام خدمات به کشتی خود را به مشتریان’ سفارشات; چوب گفته مستلزم بستن تحقق آن خدمات به دسترسی ترجیحی به آمازون پلت فرم. در مقابل یک جعبه بزرگ خروجی و یا یک فروشگاه مواد غذایی هرگز نمی تواند یاد بگیرند به همان اندازه در مورد نام تجاری هزینه و یا حاشیه.

دانستن بیشتر در مورد یک نام تجاری ساختار هزینه آمازون اجازه می دهد تا انتخاب کنید که کدام مارک برای حمله و بهتر آن توسعه خصوصی-برچسب محصول. فروشندگان موفق با محصولات اغلب دعوت آمازون به حرکت برخی از محصولات خود را و یا راه اندازی امکانات جدید زیر AmazonBasics نام تجاری چتر. آمازون می تواند اهرم داده ها قبل از مارک های دیگر را یک پیشنهاد به تازه بدوران رسیده. این فرصت برای کپی و محافظت از خود را از حمله از می شود دستگاه های کپی—در دسترس نیست به رقیب فروشندگان در آمازون پلت فرم به عنوان رقبای تنها می توانید حدس بزنید در این نام تجاری را هزینه.

جف بزوس,’ سرود معروف است “شما حاشیه است من فرصت است.” با توجه به آن برتر, اطلاعات جمع آوری شده از هر دو آن تبلیغات و تحقق نقش های آمازون تا حد زیادی می تواند انتخاب کنید که چه نوع از رابطه را می خواهد که با علامت های تجاری است که فروش در آمازون است. اگر داده ها نشان می دهد آن را سودآور به زور به یک نام تجاری تبدیل شدن به یک فروشنده آمازون می تواند به توقف خرید به طور مستقیم از نام تجاری. اگر داده ها نشان می دهد که آن را سود آور به خرید به طور مستقیم از نام تجاری آمازون ورزش می تواند یک کمی شناخته شده ارائه و در آن شرایط استفاده از خدمات و نیروی برندها شروع به فروش به طور مستقیم به آمازون.

4. برخی از استراتژی های انحصاری در دسترس هستند فقط برای آمازون با توجه به اندازه آن و کنترل آن الگوریتم جستجوی.

اگر چه اندکی وجود دارد داده های بتن تخمین زده می شود که آمازون کنترل تقریبا نیمی از تمام U. s. e-commerce. حتی ممکن است این حقیقت را اظهار نکردن آمازون واقعی سهم به اندازه آنها عبارتند از محصولات (در مخرج از سهم محاسبه) نه فروخته شده توسط آمازون. یک مطالعه انجام شده توسط استفان کاروس در دیجیتال بینش سال گذشته متوجه شد که آمازون به طور متوسط 74 درصد از سهم دیجیتال معاملات در ایالات متحده در دسته بندی محصولات که به فروش می رسد از طریق پلت فرم. در مقوله های مانند لوازم الکترونیکی مصرفی این مطالعه تخمین زده است که آمازون سهم بازار حدود 80-85 درصد است. در طرف دیگر این طیف آمازون گرفته شده تنها حدود 35 درصد از بازار آنلاین برای لباس زنان. در محصولات آن در واقع توزیع آمازون در زمان کنترل بیش از 90 درصد از تجارت الکترونیکی و خرید و فروش. به حدی که یک e-commerce کانال برای آن دسته از محصولات به منزله مربوطه ضد تراست بازار آمازون می توان گفت به انحصار کانال که تحت قانون ضد تراست. این قدرت بازار و همزمان توانایی مسدود کردن رقیب توزیع کنندگان منحصر به فرد است به آمازون. اخیر ProPublica داستان مشخص شده چگونه آمازون است که قادر به قفل کردن بازرگانان موثر تهدید از تنزیل رتبه آنها در جستجو اگر تاجر موجودی کمتر از یک آستانه خاص است. آمازون توانایی هدایت جستجوهای خود را برای اجناس از طریق کنترل از آن الگوریتم جستجو است و در عین حال یکی دیگر از انحصاری اهرم در دسترس نیست به آجر و ملات رسانه ها.

5. چرا که آمازون غالب پلت فرم آمازون خود preferencing و اتهام سرقت اطلاعات اختصاصی از تجار پتانسیل برای تولید اثرات ضد رقابتی.

آن است که هیچ دفاعی در یک ضد تراست دادگاه ادعا می کنند به عنوان آمازون مدافعان انجام در انجمن های عمومی است که “دیگران آن را انجام می دهند.” تنظیم منحصر به فرد و انحصاری استراتژی های موجود برای آمازون (بالا توضیح داده شد) کوچکتر توزیع رقبا ممکن است کپی استراتژی های خاص از آمازون و یا حتی واز اول وجود دارد (به عنوان مثال برچسب های خصوصی). اما اثرات ضد رقابتی نیاز به ترکیبی از انحصاری انجام و قدرت بازار. بدون دومین عنصر انحصاری انجام است که اغلب تلقی بی ضرر.

از آن زمان به انصراف با این تصور که آمازون رفتار درست مانند هر دیگر خرده فروش. آمازون قدرت بازار گسترده است و تنها در حال رشد در طول بیماری همه گیر. تنظیم کننده باید با چشم باز در مورد مزایای منحصر به فرد لذت می برد توسط آمازون در هنگام طراحی برای حمایت از مستقل تجار. بر خلاف آنچه که در حال تبدیل شدن به یک زامبی اسطوره آمازون است نه پدر شما در فروشگاه مواد غذایی.


سیمی نظر انتشار مقالات خارج از همکاران به نمایندگی از طیف گسترده ای از دیدگاه های. ادامه مطلب نظرات در اینجا. ارسال یک op-ed در [email protected]


بزرگ تر سیمی داستان
  • این کارگزاران بازار سهام از سحر و جادو: جمع آوری بازی برای نگه می دارد
  • ظهور یک هندو vigilante در سن واتساپ و مودی
  • چگونه برای پوشش دادن آهنگ خود را هر زمان که شما بروید آنلاین
  • ساخت شهرستانها برای دوچرخه و اتوبوس و پا—نه ماشین
  • توقیف: یک عکاس قطاری کابین-تب رویاهای
  • 👁 AI آشکار بالقوه Covid-19 درمان است. به علاوه: دریافت آخرین اخبار AI
  • ✨ خود را بهینه سازی صفحه اصلی زندگی ما با دنده تیم بهترین میدارد از ربات خلاء به قیمت مناسب تشک هوشمند بلندگو

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de