جمعه گذشته وال استریت ژورنال نشان داد که وزارت امنیت داخلی شده است با استفاده از تجاری در دسترس محل تلفن همراه پرونده برای مهاجرت و اجرای مرزی. ما مهاجرت و گمرک مقاله گزارش با استفاده از داده ها “برای کمک به شناسایی مهاجران بودند که بعد از بازداشت” در حالی که گمرک و حفاظت از مرزها از آن استفاده می کند “به دنبال فعالیت های تلفن همراه در مکان های غیر معمول.”

از یک طرف اخبار نوع duh. اگر شما بوده ام به دنبال مسائل مربوط به حریم خصوصی در همه در سال های اخیر, شما می دانید که وب سایت ها و گوشی های هوشمند برنامه های خود را در محل دقیق اطلاعات اقتصادی کارگزاران و تبلیغ. چرا نمی اجرای قانون می خواهید به استفاده از آن گنجینه ای از نظارت intel? از سوی دیگر در حالی که میزان و جزئیات خاص DHS برنامه باقی می ماند نامشخص وجود آن را افزایش می دهد بسیار گسترده تر مجموعه ای از سوالات. وجود دارد هیچ چیز متوقف کردن سازمان های اجرای قانون دیگر از استفاده از این مجموعه داده. (استثنا است یوتا که گذشت یک سال 2019 قانون حفظ حریم خصوصی نیاز به پلیس برای گرفتن یک حکم برای انواع خاصی از اطلاعات آنلاین.) متمم چهارم قانون اساسی قرار است برای جلوگیری از مقامات دولتی از ردیابی هر حرکت ما. آنها واقعا می تواند فقط خرید راه خود را در اطراف اساسی ؟

متمم چهارم قانون اساسی است که قرار است برای محافظت از مردم از “جستجوهای غیر منطقی و تشنج.” استفاده از این قانون به محل داده های تولید شده توسط دستگاه های ما با ما 24/7, اما هنوز هم بسیار یک کار در حال پیشرفت است. سوال اول آمد تا در دیوان عالی کشور تنها دو سال پیش در نجار v. ایالات متحدهو پاسخ محدود به یک دسته خاص از داده ها شناخته شده به عنوان سلول های سایت اطلاعات محل و یا CSLI. به کراوات تیموتی نجار به یک رشته از سرقت—تلفن همراه فروشگاه های منظمی به اندازه کافی—اف بی آی در سال 2011 subpoenaed همراه خود را-محل برج پرونده قرار می گیرد که او را در نزدیکی صحنه جرم. دولت استدلال کرد که آن را نیاز ندارد برای دریافت حکم به دلیل به اصطلاح شخص ثالث نظریه که می گوید که شما تسلیم هر گونه انتظار از حریم خصوصی زمانی که شما به اشتراک گذاری اطلاعات با یک شخص ثالث است.

دیوان عالی کشور مخالفت کرد. در نقطه عطفی حکم قاضی جان رابرتز طرفه با دادگاه چهار لیبرال ها را نگه دارید که شخص ثالث دکترین که تاسیس شد در سال 1970 به سادگی معنا ندارد برای اطلاعات حساس و آشکار به عنوان CSLI. “زمانی که دولت آهنگ های مکان از یک تلفن همراه این است که رسیدن به نزدیکی کامل نظارت” رابرتز نظر اکثریت توضیح داد. با وجود فراگیر زبان حاکم بود باریک: اگر پلیس می خواهید برای دریافت هفت روز به ارزش و یا بیشتر از فردی محل پرونده از امثال AT&T یا Verizon آنها نیاز به آمده تا با یک حکم. رابرتز به سمت چپ باز آنچه باید اتفاق می افتد در حالات دیگر از جمله تلفن-برج افسردگی است که در آن پلیس می تواند درخواست سوابق از هر تلفن همراه در یک محل خاص بیش از یک دوره زمانی خاص.

در ضمن CSLI است به دور از تنها نوع داده های مکان در دسترس است و حامل های بی سیم به دور از تنها اشخاص پیگیری از ما محل. کیت توسعه نرم افزار تعبیه شده در هزاران برنامه حتی آنهایی که هیچ آشکار نیاز به دانستن که در آن کاربران آن قرار دارد در حال جمع آوری و فروش اطلاعات که در سراسر تبلیغات دیجیتال چشم انداز است. از آن می آید از برج همراه درخواستهای اما از چیزهایی مانند ردیابی GPS و آدرس های IP. آن را به صورت فله خریداری و اغلب “ناشناس” و یا محروم از شناسایی اطلاعات—اگر چه به عنوان یک اخیر نیویورک تایمز گزارش مصور آن را بدیهی آسان برای اتصال ناشناس انبوه داده های مکان به فردی کاربران تلفن همراه.

بزرگتر پیچ و تاب و در اینجا است که بر خلاف نجار DHS نیست subpoenaing محل ثبت آن را خرید و آنها را از Venntel یک بروکر داده است که با توجه به مجله دارای روابط نا مشروع, تجزیه و تحلیل عمده شرکت adtech. آیا متمم چهارم قانون اساسی و یا سایر حمایت های قانونی و حتی درخواست برای این نوع از معامله ؟

ناتان آزاد Wessler این ACLU وکیل که با موفقیت استدلال نجار پرونده در دیوان عالی کشور وجود دارد گفت: حداقل دو راه که در آن این تنظیم می تواند نقض قانون است. اولین نگرانی این شرکت در اصل جمع آوری داده های مکان به جای دولت است. زیر ذخیره می شود ارتباطات عمل از سال 1986 شرکت هایی که ذخیره و انتقال داده های کاربر به طور کلی ممنوع از “آگاهانه” به اشتراک گذاری سوابق آن با دولت است. که Wessler گفت: احتمالا صدق نمی کند به یک واسطه مانند Venntel نیست که در برخورد با مصرف کنندگان به طور مستقیم. اما آن می تواند به برنامه سازان که در حال عبور داده به همراه شرکت هایی مانند Venntel اگر آنها می دانند که آن را در نهایت به پایان رسید تا در دولت در دست.

“اگر وزارت امنیت داخلی بود و رفتن مستقیم به شرکت به این مسائل وجود دارد خواهد بود یک نوار روی آنها افشای داوطلبانه و یا فروش آن به DHS,” او گفت:. “چه اتفاقی می افتد اگر برنامه آب و هوا است که فروش آن به برخی از محل خبرخوان اما آنها می دانند که یک یا دو یا سه مرحله پایین زنجیره ای از قرارداد DHS خرید آن ؟ آنها آگاهانه افشای آن را به یک نهاد دولت? پس از امروز, مجله داستان, اگر من یک وکیل در یکی از این شرکت ها من خواهد بود عرق کردن. این واقعا قابل سوال است.”

پس از آن وجود دارد متمم چهارم قانون اساسی موضوع است. در نجار دادگاه برگزار شد بصورتی پایدار و محکم است که فقط به خاطر ما اجازه شرکت دسترسی ما تلفن محل سکونت نیست که به دولت اختیار تام به آن دسترسی داشته باشید. “آنچه در دادگاه مواجه می شوند نیست و در عین حال این است که آیا یک سازمان اجرای قانون می تواند فرار از حکم نیاز با پرداخت پول” Wessler گفت. “و اینکه آیا این واقعیت است که یک شرکت را که پول به نوعی به معنی متمم چهارم قانون اساسی صدق نمی کند.”

آستانه سوال در متمم چهارم موارد این است که آیا دولت در فعالیت های تشکیل یک “جستجو” است. دیوان عالی کشور را بدون حذف آزمون برای پاسخ دادن به این سوال. به جای قضات بپرسید که آیا متهم به حال یک “معقول انتظار حریم خصوصی”—متقابل بین سیاست های عمومی قضاوت و تفسیر جامعه شناختی. در نجار بله جواب میده: تلفن های همراه هستند تا “ضروری به مشارکت در جامعه مدرن” دادگاه برگزار شد که این امر می تواند غیر منطقی به آمریکایی ها بدهد تا حریم خصوصی خود را به منظور استفاده از یکی.

ما نمی دانیم دقیقا چگونه DHS است که با استفاده از این اطلاعات اقدام به خرید آن. CBP سخنگوی گفت: مجله “در حالی که CBP است که ارائه دسترسی به اطلاعات موقعیت مکانی این مهم است که توجه داشته باشید که این اطلاعات را شامل نمی شود تلفن همراه برج داده است مصرف به صورت عمده و را شامل نمی شود و فرد هویت کاربر.” اما نکته کلیدی از نجار حاکم است برای محدود کردن دولت این ظرفیت برای به دست آوردن ورود به سیستم جامع آمریکایی’ محل بدون نیاز به نشان می دهد علت احتمالی. اگر یک سازمان دولتی است که با استفاده از اطلاعات محل سکونت پرونده برای منزوی کردن جنبش از افراد خاص که همان منطق به نظر می رسد به اعمال می شود. محل ردیابی ساخته شده ممکن است توسط برنامه اطلاعات در سال 2020 است دقیق تر و به طور بالقوه حتی جامع تر از برج همراه داده که اف بی آی با استفاده از بازگشت در سال 2011. دادن دولت به همان اندازه به عنوان آن را می توانید خرید را افزایش می دهد همان چشم انداز “در نزدیکی کامل نظارت” است که رابرتز هشدار داد در مورد. به طور مشابه, آن را اساسا غیر ممکن است به طور کامل انتخاب کردن از محل ما در حال پیگیری است. “تنها چند بدون تلفن های همراه می تواند فرار از این خستگی ناپذیر و مطلق نظارت” به عنوان رابرتز قرار داده و آن را در نجار. تاثیر بر حریم خصوصی به نظر می رسد به همان خواهد بود که آیا دولت subpoenaing داده و یا آن را خرید.

“ما نمی خواهیم به زندگی در یک جهان که در آن در صورت عدم وجود قانون در نقطه دولت فقط می توانید خرید راه خود را در اطراف متمم چهارم قانون اساسی” گفت: Wessler. “اما مسلما دادگاه نیست در پاسخ به این سوال. و این واقعا قابل توجه است.”

هیچ راهی برای بدانید که چگونه دیوان عالی کشور را حل و فصل یک مورد بالا بردن این مسائل — یک فرایند است که سال ها طول بکشد. و این فرض وجود دارد حتی توسط یک مورد. یکی از چیزهایی است که باعث می شود آن را بسیار سخت برای به چالش کشیدن این نوع از نظارت این است که متهمان حتی ممکن است می دانم که دولت با استفاده از آن بر علیه آنها. آن هم درست در یک سطح اجتماعی. ما در حال حاضر می دانیم که DHS است تجاری با استفاده از داده های مکان برای اجرای مهاجرت. اما آنچه در مورد دیگر آژانس های فدرال, نه به ذکر است هزاران نفر از ادارات پلیس در سراسر کشور ؟ گذشته شاید از بودجه های تنگ هیچ چیز متوقف کردن آنها را از با استفاده از داده های در دسترس در بازار.

پس از آن وجود دارد این واقعیت است که دادگاه عالی اعلام کرده است که در آن می خواهد به حرکت به آرامی و با احتیاط در تطبیق با متمم چهارم قانون اساسی به تغییر فن آوری شرایط. این یک موقعیت مناسب اما آن را می سازد آن را حتی بیشتر بعید است که قوه قضائیه خواهد بود قادر به نگه دارید تا با حقایق روی زمین. در نهایت, پس از آن, این است که احتمالا یک مشکل برای کنگره را حل کند. قانون اساسی قانونی است اما اساسنامه می تواند اضافه کردن بیشتر حقوق در بالای آن است. سنا شده است ساخت صداهای مورد عبور فدرال قانون حفظ حریم خصوصی در این سال هر چند این امکان هنوز هم به نظر می رسد از راه دور. DHS داستان است که فقط در آخرین نمونه از چقدر مهم است برای قانونگذاران به عمل خود را با هم. اگر آنها نمی, ما ممکن است پیدا کردن دقیقا چه مقدار حریم خصوصی ما ارزش داشت.


بزرگ تر سیمی داستان
  • کد وسواس رمان نویس می سازد نوشتن یک ربات. طرح غلیظ
  • درخواست Know-It-Alls: چه coronavirus?
  • کریس ایوانز به واشنگتن می رود
  • بهترین وعده غذایی کیت ارائه خدمات برای هر نوع طبخ
  • شکسته آینده از مرورگر حریم خصوصی
  • 👁 تاریخچه راز از صورت به رسمیت شناختن. به علاوه آخرین اخبار در مورد هوش مصنوعی
  • 🏃🏽♀️ می خواهید بهترین ابزار برای دریافت سالم است ؟ ما را بررسی کنید دنده تیم میدارد برای تناسب اندام بهترین انتقالها دنده در حال اجرا (از جمله کفش و جوراب) و بهترین هدفون

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

نرم افزار گرامرلی