“روروک مخصوص بچه ها, درهم و برهمی” شده است نگرانی از تقویت توسط گزارش های رسانه ها در مناطق شهری که در آن micromobility وارد چشم انداز با تعداد زیادی از dockless اسکوتر و دوچرخه الکترونیکی در شهر و خیابان و پیاده رو. اما یک مطالعه اخیر نشان می دهد که وسایل نقلیه موتوری هنوز هم اصلی مجرم تا بحال وقتی که می آید به مسدود کردن دسترسی توسط مسافران دیگر.

تحقیقات co-نوشته شده توسط نیکلاس کلاین استادیار شهر و برنامه ریزی منطقه ای در دانشگاه کرنل ارائه می دهد اطلاعات در مورد اثرات اسکوتر و bikeshare وسایل نقلیه در پنج شهرستانها آمریکا است.

تحقیق و ترجمه است و تکرار برای کمک به اطلاع رسانی به شهرها تلاش در reimagining عمومی خیابان و پیاده رو. برخی از شهرستانها با توجه به جدید مقررات پارکینگ و دیگر به دنبال برنامه ریزی و سیاست راه حل برای این مشترک اسکوتر و دوچرخه که معرفی شده اند به بیش از 100 شهرستانها پس از سال 2018 است.

یک مقاله منتشر شده در حمل و نقل تحقیقات میان رشته ای, از دیدگاه, بررسی روروک مخصوص بچه ها دوچرخه و پارکینگ خودرو رفتار در Austin, تگزاس; پورتلند اورگان; سان فرانسیسکو, سانتا مونیکا در ایالت کالیفرنیا و واشنگتن در این پژوهش به رهبری آن قهوه ای از دانشگاه اورگان, مدرسه, برنامه ریزی عمومی, سیاست و مدیریت.

محققان جمع آوری شده 3,666 مشاهدات e-اسکوتر, دوچرخه, موتور وسایل نقلیه و “پیاده رو اشیاء” مانند ساندویچ تخته. تحقیقات دستیاران ثبت پارکینگ رفتار در هر دو طرف مشغول راهرو تجاری به مدت سه روز و هشت ساعت در هر روز. آنها مشاهده اتومبیل های پارک شده اسکوتر و دوچرخه و همچنین به عنوان پیاده رو و مبلمان از جمله تبلیغات مواد ساخت و ساز و پیاده رو-نصب آسانسور و یا پله-دسترسی به درب.

این مطالعه نشان داد که پارکینگ noncompliance نرخ در پنج شهرستانها به مراتب بالاتر برای وسایل نقلیه موتوری (24.7 درصد از 2,631 وسایل نقلیه موتوری مشاهده) نسبت به micromobility وسایل نقلیه (0.8 درصد از 865 روروک مخصوص بچه ها و دوچرخه مشاهدات).

تحویل مواد غذایی و سوار-نقطه وسایل نقلیه اختصاص تناسب تعداد پارکینگ نامناسب حوادث مانع دسترسی یا تحرک برای دیگر مسافران کلاین گفت. بسیاری از این تخلفات رخ داده در حالی که رها کردن و یا برداشتن افراد و یا مواد غذایی از جمله دو پارکینگ اشغال “پارک ممنوع” و یا مناطق محدود و مسدود کردن وآمد.

این یافته ها نشان می دهد که حضور micromobility شرکت ها و فن آوری های دیگر فعال خدمات حمل و نقل باید با ایجاد انگیزه در شهرستانها به تجدید نظر خود را در پارکینگ سیاست های محققان گفتند.

داستان منبع:

مواد ارائه شده توسط دانشگاه کرنل. Original نوشته شده توسط Daniel Aloi. توجه داشته باشید: محتوا ممکن است برای ویرایش سبک و طول.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im