اولین بار لوسی Kyselica را در صورت به سرقت رفته بود آن تبدیل شده تا در پنجره یک سالن زیبایی در شهر های کوچک آمریکا. Kyselica هلندی است زیبایی YouTuber که عمدتا باعث می شود فیلم در مورد تاریخی hairdos اما او نیز ساخته شده یک ویدیو نشان مشترکین چگونه به موضوع خود به خود ابرو. این سالن در زمان screengrab از آن ویدئو, سینه های بزرگ آن را به اندازه پوستر و استفاده از آن برای تبلیغات خود ابرو نخ خدمات. در سراسر اقیانوس در هلند Kyselica تنها به دلیل برخی از طرفداران او به رسمیت شناخته شده و از او خواست اگر او مشغول به کار بود با سالن و یا اگر او حتی می دانست که تصویر خود را در آن پنجره. او نبود; او نیست. او با ارسال یک ایمیل و شنیده ام هرگز دوباره. “این هنوز هم ممکن است وجود دارد,” او می گوید.

در شش سال پس Kyselica دیده است تصویر او استفاده می شود برای فروش محصولات افراد دیگر و بیش از بیش. او شده است به صورت مو ابزار ضخیم شدن مو محصولات و قرص. “محصولات همیشه نوع خطرناک” او می گوید. اخیرا آن کلیپ در موی چتری به فروش می رسد توسط یک تاجر چینی در آمازون است. Kyselica تصمیم به انتشار مشکل او و ساخته شده یک ویدیو در مورد آن: “من به دستور خود من موی چتری کردن آمازون 🤔 🙅♀”. شما ببینید Kyselica را چتری که امضای او نگاه نمی در واقع کلیپ-ins. رشد آنها از پوست سر.

تصویر سرقت نیست منحصر به فرد به Kyselica و یا حتی رسانه های اجتماعی اثرگذارندهها. اگر شما تا کنون دیده ام (یا خرید) یک کیف دستی طراح و یا یک جفت از عینک آفتابی است که “سقوط یک کامیون” شما دیده می شود یک نسخه از این قبل است. اینترنت ساخته شده است فروش knockoffs نسیم به خصوص از آنجا که فروشندگان می توانند فقط با استفاده از یک تصویر واقعی مقاله در لیست و مشتری نمی خواهد می دانم که تفاوت تا به ناچار plasticy و افتضاح جعلی را نشان می دهد تا در آستان خود است.

به عنوان تاثیر گذار بازاریابی در محبوبیت رشد کرده با استفاده از تصاویر از حساب های خود را است شد گام منطقی بعدی است. Instagrammers اغلب شکایت در مورد چینی مد سریع شرکت های کپی خود را به نظر می رسد و با استفاده از عکس های خود را (اغلب با چهره خود را نابود و لگدمال کردن) به فروش ارزان knockoffs. زیبایی در تاریکی به طور مداوم در برخورد تبلیغات این برنامه شامل چشم خود ناخن یا کل چهره و همچنین صندوق و DMs پر از طرفداران گفتن آنها در مورد تبلیغات. در یک اقتصاد مبتنی بر اعتماد مخاطبان این محصولات می تواند یک ضربه واقعی برای کسب و کار خود را. اغلب آنها هیچ ایده چه باید بکنید بعد.

در حالی که آن را قطعا خوب نیست یک نام تجاری ساخت پایین-اجاره گول زدن خود لباس و فروش آن را با یک عکس از خود را بی سر و بدن می تواند یک بیمار مرتب کردن بر اساس از بهترین سناریو مورد. برای یکی از شما رو که deniability قابل قبول: اگر من واقعا تایید این (پیش فرض) محصول چرا که آنها محصول من ، به علاوه برای برخی رسوایی تمام آن را در واقع می تواند بهره مند شوند.

که آنچه اتفاق افتاده است به YouTuber برنادت, بنر, که باعث می شود تاریخی دوخت ویدئوها. یک روز صبح حدود 6 هستم, او در بر داشت او DM صندوق—Facebook, Instagram, Etsy—پر شده با پیام از طرفداران. آنها همه گفتن که سریع مد شرکت تبلیغاتی یکی از لباس خود را—یک قرن 15 شب او تا به حال کپی از نقاشی و دست دوخته شده در طول دوره بیش از 250 ساعت—با (بی سر) تصویر $40.98 است که حتی با نیمی از مواد هزینه. “من فقط خواب بیدار شده. من به وقوع پيوسته است. من هرگز به نقطه خشم” بنر می گوید. “من فکر می کردم چه اتفاقی خواهد افتاد اگر من آن را خریدم ؟ که واقعا خوب محتوای ویدئو.’ بدون خارج شدن از تخت به من دستور داد لباس.” در نتیجه تصویری که او خواستار “تحصیل کباب” ویروسی رفت. آن را به 3.5 میلیون انداز دو برابر بنر عضویت در تعداد و پنج ارقام درآمد.

بنر کسب و کار مبتنی بر نمایشگاه تخصص او: او طراحی است که لباس و او نمی فروش آن در هر نقطه به طوری که گرین بینز واقعا هزینه اش هر چیزی را در از دست داده و کسب و کار. این همین کار را برای بسیاری از زیبایی اثرگذارندهها. آنها مشتق درآمد خود را از تصاویر خود را در چهره و مو و ناخن به طوری که آنها ایستاده به از دست دادن بسیاری از زمانی که تصاویر آن به سرقت رفته است. حتی افراد مشهور در تاریکی متاثر شده اند. ناخن هنرمند به سادگی Nailogical که 7.5 میلیون مشترک را تجربه کرده است بسیار تصویر سرقت که او و متن هر تصویر و ویدئو او ارسال و مردم هنوز آنها کش رفتن برای تبلیغات است. آرایش گورو Tati وستبروک که بیش از 9.5 میلیون مشترک ساخته شده یک ویدیو شرح هر زمان تصویر و صدا استفاده شده است برای ترویج محصولات او نمی تایید.

مردم تقریبا همیشه نگران زمانی که این اتفاق می افتد. “این فقط نوع خزنده برای دیدن چهره من در چیزی است که من همراه نیست و در هر راه” Kyselica می گوید. “آن لطمه می زند و کسب و کار. همچنین در سطح شخصی اعتماد پیروان من به معنای زیادی به من. من احساس می کنم دارای لیت و لعل زیاد در مورد داشتن چهره استفاده می شود که محصولات ساخته شده در راه است که به احتمال زیاد نمی اخلاقی تولید مثل در یک تولیدی در چین است.” اخلاق نگرانی می آید تا مقدار زیادی: بنر علنا به انتقاد از مد سریع شرکت ها به طور کلی تا به او لباس های کپی شده توسط یکی بود فوق العاده خسته کننده است. “وجود دارد که احتمالا کسی کار اساسا به عنوان یک برده به این لباس” بنر می گوید. “من ناراحت کننده خرید آن, اما من می خواهم به فکر می کنم که من نگه داشتن صدها یا هزاران نفر از مردم از خرید آن بیش از حد.”

در میان تاریکی و دیگر تاثیرگذاران وجود دارد یک حس است که هیچ چیز می تواند انجام شود از فریاد به درجه اعتبار ساقط است. وجود دارد که اغلب مانع زبان بین تاثیر گذار و فروشنده; شرکت ها به ندرت (اگر نگوییم هرگز) پاسخ به ایمیل های خود و تصاویر اغلب پاپ آنلاین دوباره به عنوان تبلیغات برای شرکت های مختلف به طور کامل در عرض چند روز یا حتی چند ساعت. (به طور معمول مارک تمام سهم یک شرکت مادر.) “این همیشه مأیوس کننده برای پیدا کردن که این اتفاق افتاده دوباره” Kyselica می گوید به ویژه به دلیل در راه خود را, آن را نشانه ای از موفقیت خود را. “این کار ما برای تولید تصاویر زیبا از خودمان و آنها را findable در گوگل,” او می گوید. “هنگامی که شما تصاویر گوگل از آن تعجب آور نیست که ما آمده است.” قرار داده راه دیگر جستجوگرها در حال حاضر یک خطر شغلی.

اگر این محصولات در حال تبلیغ بر ما مبتنی بر سیستم عامل مثل Instagram و یا آمازون مراجعه ممکن است هر چند تا حدودی پیچیده است. با استفاده از کسی تصویر خود را برای به دست آوردن تجاری بدون رضایت آنها غیر قانونی است. “سیستم عامل حمایتی هستند اما نیاز به ابلاغ به در خود را فرمت. اگر کسی ارسال یک ایمیل که می گوید: “من می خواهم تصویر من اینجا” این کافی نیست می گوید:” فرد Dimyan مدیر عامل شرکت Potoo یک شرکت است که دسته این موضوع برای صدها نفر از مارک های عمده. “شما باید به توجه خاص نقض. آن است که یک علامت تجاری یا آن را یک علامت تجاری ثبت شده? که سطح دانه دانه.” مردم بدون وکیل و یا پلت فرم کارشناسان در دست را پیدا خواهد کرد که دشوار است اما غیر ممکن نیست.

در حال حاضر برای سیستم عامل هستند و فعالانه برخورد با تصویر سرقت به نمایندگی از تاثیرگذاران. آن را به فردی به آن را گزارش. اما خوشبختانه برای آنها سپاه از طرفداران تماشای تغذیه از جانب خود و به اطلاع عموم می سوء استفاده از تصاویر خود را هنگامی که آن اتفاق می افتد. گاهی اوقات آن را حتی کمک می کند. پس از صحبت کردن با من Dimyan توافق برای کمک به Kyselica رویکرد آمازون در مورد تبلیغات برای کسانی که کلیپ در موی چتری. او تصاویر حذف شده اند—در حال حاضر است.


بزرگ تر سیمی داستان
  • ویکیپدیا گذشته بهترین مکان در اینترنت
  • آیا طرفداران کارتون های پورنو, ستاره نفرت (واقعی) ،
  • می خواهید برای مبارزه با تغییر آب و هوا ؟ جلوگیری از باور این اسطوره
  • مایکل بلومبرگ اصلی تکنولوژی bro
  • بارگذاری تغییرات قوانین خود و رانندگان تنظیم استراتژی های خود را
  • 👁 تاریخچه راز از صورت به رسمیت شناختن. به علاوه آخرین اخبار در مورد هوش مصنوعی
  • 📱 پاره بین آخرین گوشی ؟ هرگز ترس—بررسی آیفون ما راهنمای خرید و مورد علاقه گوشی های آندروید

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im