در سن بیش از حد تعصب آمریکایی ها به طور فزاینده ای خود را دریافت اخبار از سایت های است که چین با باورهای سیاسی خویش را. اما جدا از آن دسته از راست و چپ متمایل طرف وب سایت خود را در مقابل ایدئولوژی است. با توجه به یک مطالعه جدید انتهای سمت راست شکسته آنلاین اخبار صنعت همچنین آهنگ مخاطبان آن به مراتب بیشتر به شدت از سمت چپ می کند.

در یک مطالعه منتشر شده در هفته گذشته محققان از کالج کینگ لندن متمرکز بر حفظ حریم خصوصی مرورگر شرکت شجاع و بازوی تحقیقاتی اسپانیایی مخابرات شرکت Telefonica در مقایسه با شیوه های نظارت از چپ و راست متمایل سایت های خبری در سراسر وب. آنها دریافتند که سایت های طبقه بندی شده به عنوان راست گرا که گرایش گیاه به طور متوسط حدود 10 درصد بیشتر کوکی ها—بیت از اطلاعات است که اجازه می دهد سایت های برای شناسایی کاربر و قبلی خود را مرور تاریخچه—از چپ به همتایان: 65 کوکی ها به طور متوسط برای راست گرا که گرایش سایت در مقابل 58 به صورت متوسط چپ یکی.

وقتی که می آید به حزبی رسانه های خبری که رتبه در میان 10,000 محبوب ترین سایت های آنلاین تفاوت بود حتی بیشتر آشکار. محبوب راست متمایل رسانه ها و تحليل دادهها توسط محققان قرار داده 227 کوکی ها در مرورگر کاربر مقابل 131 برای ميانه محبوب چپ متمایل شد. زمانی که محققان به دستور سایت های محبوب با چگونه بسیاری از کوکی ها در آنها قرار داده شده, کنتراست در پایان بالا از نظارت-مبارک سایت بود و حتی بیشتر تلفظ: بالای 25 درصد از سایت های محافظه کار در نظر ردیابی کاشته و بیش از 300 کوکی ها در مرورگرها در مقابل کمتر از نیمی از این تعداد برای همین بالای 25 درصد برش لیبرال سایت.

“اساسا ad tech بیشتر تکامل یافته در سمت راست متمایل وب سایت از در سمت چپ متمایل وب سایت می گوید:” Nishanth Sastry مدرس ارشد در رشته علوم کامپیوتر در کالج کینگ لندن که همراه با دیگر محققان حاضر در این مطالعه در کنفرانس وب در تایوان در ماه آوریل است.

خود را به انجام مطالعه محققان شروع با یک لیست از “حزبی” اخبار سایت های آنها در زمان از قبل تحلیل اخبار سیاسی طیف توسط Buzzfeed news. که برای بررسی منتشر شده در سال 2017, روزنامه نگاران در Buzzfeed دستی طبقه بندی شده بیش از 500 سایت با بررسی خود را در مورد صفحات و Facebook صفحات به صورت صریح اشاره خود را لیبرال یا محافظه کار تکیه و در برخی از موارد استنباط کسانی که گرایش سیاسی از محتوای داستان ، راست متمایل سایت در بازه زمانی از Dailycaller.com به Realclearpolitics.com به TheGatewayPundit.com در حالی که به سمت چپ متمایل آنهایی که در محدوده Salon.com به Rawstory.com به Alternet.com.

سپس محققان از crawled هر دو سمت راست و چپ متمایل لیست سیاسی وب سایت Buzzfeed تعریف کرده بود با مجموعه ای از وب-مرور “افراد,” اساسا رباتها طراحی شده برای جعل هویت واقعی کاربران که مرورگرهای قبلا بازدید سایت های که با علامت آنها را به عنوان برخی از جمعیت. نر personas شد prepped با مراجعه به سایت هایی مانند MensHealth.com و GQ.com به عنوان مثال در حالی که زن personas بودند از قبل لود شده با کوکی ها از Cosmopolitan.com یا Womansday.com.

محققان دریافتند که زن افراد به طور کلی جذب بیشتر کوکی ها را از تمام سایت ها از نر آنهایی که مسن و افراد دریافت کوکی ها بیشتر از آنهایی که جوان. که هدف قرار دادن زنان و سالمندان متناسب با فرضیات در صنعت تبلیغات است که هر دو گروه پاسخ خوبی به هدف می گوید: آبل توان buko تبلیغات آنلاین تحلیلگر و مشاور برای تبلیغ شرکت Bannerboy. اما کمتر از انتظار بود و محققان دیگر پیدا کردن: که سایت های محافظه کار قرار می گیرد به مراتب بیشتر کوکی ها بدون در نظر گرفتن جمعیت. FoxNews.com محبوب ترین راست متمایل سایت قرار داده شده حدود 4 درصد بیشتر کوکی ها در مرورگرها نسبت به MSNBC.com محبوب ترین چپ متمایل سایت به عنوان طبقه بندی شده توسط Buzzfeed. همچنین قرار 34 درصد بیشتر کوکی ها در مرورگرهای 26 درصد بیشتر کوکی ها در افراد جوان مرورگرها و 30 درصد بیشتر کوکی ها در سالمندان’ مرورگر.

پس چرا راست متمایل سایت ردیابی کاربران بیشتر به سمت چپ متمایل آنهایی است ؟ این محققان توضیح ساده است اگر نه در مجموع رضایت بخش: تبلیغ مایل به پرداخت بیشتر برای تبلیغات خود را در مقابل محافظه کار مخاطبان است. محققان به این نتیجه رسید که آنها را اندازه گیری هزینه تبلیغات خود را به افراد نشان داده شد با استفاده از یک روش برخی از همان گروه تحقیقاتی ایجاد شده برای یک سال 2017 مطالعه که ره گیری قیمت آگهی در ترافیک وب ارسال به مرورگر. (در مواردی که قیمت آن فرستاده شد در فرم های رمزگذاری شده به آنها با استفاده از یادگیری ماشین روش را به تلاش برای تعیین آنها.)

آنها دریافتند که هزینه تبلیغات در سمت راست متمایل سایت به طور معنیداری بالاتر: به طور متوسط در حدود 67 سنت در هر هزار برداشت در مقابل 56 سنت در هر هزار برداشت در سمت چپ متمایل یکی. در میان 25 درصد براکت از گران ترین تبلیغات آنها را دیدم اما راست متمایل سایت تا به حال حتی بیشتر استفاده با تبلیغات شد که تا آنجا که پنج بار به عنوان گران قیمت به عنوان کسانی که خود را لیبرال تر هستند. پس از آن قیمت به طور کلی مجموعه توسط یک آگهی حراج ارز آنها نشان می دهد که بیشتر تبلیغ مناقصه برای نشان دادن تبلیغات در سمت راست متمایل سایت از در سمت چپ متمایل هستند.

نسبی بالا و قیمت تبلیغات در سایت های محافظه کار محققان استدلال می کنند یک نوع از مرغ و تخم مرغ است. “تبلیغ بیشتر مشتاق به هدف قرار دادن کاربران و مخاطبان این وب سایت از از چپ می گوید:” نیکولاس Kourtellis از Telefonica پژوهش است. “تبلیغ و انتقالها دریافت تعبیه شده در این وب سایت به انجام بیشتر شدید ردیابی منجر به حتی بهتر کاربر هدف که در نتیجه منجر به گران تر از تبلیغات است. این باعث می شود چنین وب سایت های حتی بیشتر جذاب به سایر انتقالها و تبلیغات است که ممکن است بخواهید نیز تعبیه شده برای اینگونه سایت ها به عنوان آنها می توانید پول بیشتر و کل دایره یا مارپیچی همچنان ادامه دارد.”

که دوره ای توضیح, اما جواب نمیده چرا راست متمایل مخاطبان کشیده اند بیشتر تبلیغ توجه و بالاتر از ارزش تبلیغات در وهله اول. محققان دریابند که مطالعه می کند به این پرسش پاسخ دهد. اما اشکان سلطانی سابق کارشناس ارشد برای کمیسیون تجارت فدرال که در حال حاضر با این نسخهها کار به عنوان یک مستقل حریم خصوصی و امنیت متمرکز محقق می گوید که یافته های جدید متناسب با پژوهش های قبلی. به طور خاص او اشاره به مطالعات انجام شده نشان داده اند که راست متمایل مخاطبان به طور قابل توجهی بیشتر احتمال دارد به عنوان خوانده شده و به اشتراک گذاری جعلی اخبار از چپ متمایل مخاطبان است. او نشان می دهد که اگر راست متمایل خوانندگان کمتر شک و تردید نسبت به اخبار در راست سایت های خاص آنها ممکن است کمتر شک و تردید از تبلیغات بر روی آنها بیش از حد. “این باعث می شود حس” سلطانی می گوید. “اگر مردم بر آن تقویت اثربخشی است که با هدف قرار دادن. این ممکن است که جمعیتی است که بیشتر مایل به تعامل با این نوع محتوا ساخت تبلیغات با ارزش تر است.”

این کالج کینگ Telefonica و شجاع محققان اذعان کرد که وجود دارد می تواند در واقع دیگر تفاسیر را مطالعه: که راست گرا که گرایش مخاطبان بیشتر کسب و کار و یا مصرف کننده گرا و در نتیجه با ارزش تر مخاطبان برای تبلیغ است. یا این که تبلیغ و آگهی مبادلات به نحوی به دنبال نفوذ و یا کنترل راست گرا که گرایش مخاطبان بیش از چپ ، Facebook را کمبریج Analytica رسوایی, بعد از همه, نشان داد دقیقا چگونه قدرتمند آنلاین اطلاعات-جمع آوری تکنیک می تواند کمک به هدف سیاسی خاص مخاطبان و نوسان نظرات خود را.

اما محققان را رد کرد و همه از آن به عنوان نشده گمانه زنی در اطراف یک مطلب اساسی واقعیت: تبلیغ خواهید تبلیغات خود را در سمت راست متمایل وب سایت از آنجا که آنها می توانید پول بیشتری را که در راه است. “ما نمی مطالعه و یا می دانم که اگر تبلیغ اکوسیستم است ردیابی راست گرا که گرایش مردم بیشتر به شدت به این دلیل که تبلیغ در خدمت منافع سیاسی و یا حمایت از برخی جهت گیری سیاسی و یا برخی دیگر مانند تئوری توطئه” می گوید: Telefonica تحقیقات Kourtellis. “اگر ما فقط نگاهی به اصول تبلیغ هدف کاربران در وب سایت های راست گرا که گرایش به دلیل چشم خود را با ارزش تر است.”


بزرگ تر سیمی داستان
  • کد وسواس رمان نویس می سازد نوشتن یک ربات. طرح غلیظ
  • خوش آمدید به دوران سوپر لیتیوم-سیلیکون باتری
  • کریس ایوانز به واشنگتن می رود
  • شکسته آینده از مرورگر حریم خصوصی
  • نحوه خرید و استفاده از چرخ دنده در eBay—هوشمند امن راه
  • 👁 تاریخچه راز از صورت به رسمیت شناختن. به علاوه آخرین اخبار در مورد هوش مصنوعی
  • 🏃🏽♀️ می خواهید بهترین ابزار برای دریافت سالم است ؟ ما را بررسی کنید دنده تیم میدارد برای تناسب اندام بهترین انتقالها دنده در حال اجرا (از جمله کفش و جوراب) و بهترین هدفون

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

نرم افزار گرامرلی