اخبار خستگی جدید نیست. اما آن می تواند نشان می دهد مشکل ساز تغییر در رفتار ما با توجه به همه گیر.

هنگامی که مواجه با یک فاجعه است که خواسته های ما در خانه بمانند اکثریت آن را تنها طبیعی است که بسیاری از ما با توسل به خواندن اخبار.

در طول ماه مارس ما را تماشا می کردند و surfed پیوسته است. نگهبان دریافت 2.17 میلیارد نمایش صفحه افزایش بیش از 750 میلیون دلار در رکورد قبلی مجموعه در اکتبر 2019. بوریس جانسون آدرس به ملت در 23 مارس یکی از پربیننده ترین برنامه در تاریخ تلویزیون بریتانیا با بیش از 27 میلیون نفر زندگی می کنند بینندگان رقابت 1966 جام جهانی و مراسم تدفین پرنسس دایانا.

اما در حال حاضر به عنوان ما وارد هفته چهارم انزوا از چهره های جدید پدید آمده اند که به نظر می رسد نشان می دهد که منافع ما در coronavirus مطالب پایانی. تحقیقات توسط NiemanLab اولیه روزنامه نگاری موسسه در دانشگاه هاروارد نشان می دهد که در مارس 9, یکی در هر چهار صفحه نمایش در آمریکا سایت های خبری در یک coronavirus داستان و موضوع “تولید نوعی از توجه در یک هفته که استیضاح دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن را در یک ماه.” ترافیک به اوج خود رسید و در مارس 12 و 13 با دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن بیضی آدرس دفتر تام هنکس تشخیص و تعلیق NBA.

تا پایان ماه مارس به این توجه تا به حال زوال یافت و ادامه آن به سمت پایین شیب در هفته اول ماه مارس قبل از سقوط به خیلی سطح نرمال این هفته است. به نظر می رسد ممکن است ما را توسعه داده اند coronavirus اخبار خستگی. اما چرا این اتفاق افتاده است ؟ می تواند مردم واقعا از دست دادن علاقه در چنین رویداد زمین شناسی? و چه این رها کردن به چه معنی برای دولت استراتژی ؟

اخبار خستگی است که جدید نیست. داده ها از رویترز موسسه برای مطالعه روزنامه نگاری نشان می دهد که حتی قبل از یک دوره که در آن یک رویداد غالب اخبار دستور, 24 درصد از مردم در بریتانیا گفت: آنها به طور فعال سعی کنید برای جلوگیری از این خبر. در طول مبارزه با تروریسم در اروپا می گوید: Rasmus Kleis نیلسن مدیر رویترز موسسه این رقم رشد به حدود یک سوم.

سه دلیل وجود دارد برای این ضعف عمومی: اخبار مردم را احساس افسردگی; آن همچنین باعث می شود آنها احساس ناتوان—بینندگان احساس می کنند نمی توانند تاثیر حوادث; در نهایت این فقط اعتماد ندارند اخبار—آنها آن را به عنوان سطحی sensationalist و نادرست است.

“اگر شما باید یک کار بسیار کم نور مشاهده خبرنگاری و روزنامه نگاری با گرایش به گزارش برخی از چیزهایی که اشتباه رفته در جهان دیروز و اگر شما در یک موقعیت برای انجام هر چیزی در مورد آن چیزهایی که آن را واقعا آشکار است که چرا شما می خواهم به صرف زمان بسیار زیادی را با آن به ویژه پس از اولین موج علاقه به یک بحران جدید را تصویب کرده است می گوید:” Nielsen.

از نظر روانی اثر درگیر شدن با این بحران به طور خاص مطالعات در حال حاضر در حال انجام. اما وجود دارد یک رابطه نزدیک بین overconsumption از اخبار و به طور کلی افزایش اضطراب. سازمان بهداشت جهانی به طور خاص توصیه می کند تنظیم این خبر اگر شما رشد مضطرب. “ما می تواند از آن است که مردم ممکن است گوش دادن به مشاوره و به همین دلیل ما شاهد ترافیک کمتر می گوید:” چری Armour استاد از آسیبهای روانی و بهداشت روان در دانشکده روانشناسی در دانشگاه کوئین در بلفاست. “وجود دارد یک ریز آستانه بین آنچه مفید است, اضطراب و آنچه عبور از خط.”

نیز وجود دارد یک فعل و انفعال پیچیده بین این اضطراب و تعامل ما با این خبر. “از بسیار محدود تحقیقاتی که در حال حاضر در دسترس—از هنگ کنگ در این بیماری همه گیر H1N1—مردم آغاز شده بودن کاملا مضطرب و سپس با گذشت زمان وجود اضطراب در واقع رفت می گوید:” ریچارد Bentall استاد روانشناسی بالینی در دانشگاه شفیلد است. “که اضطراب یک پیش بینی کننده رفتار با توجه به این ویروس و همچنین احتمالا یک پیش بینی از خواندن مسائل در روزنامه ها.”

مردم توضیح می دهد Bentall تمایل به طبقه بندی ‘مانیتور’ و ‘blunters’. سابق تمایل به جستجو برای اطلاعات بیشتر در زمانی که اضطراب; دومی تمایل به جلوگیری از آن است. “این حدس و گمان است اما آنچه که ما ممکن است از دیدن این جمعیت مرتب سازی خود را به این دو گروه متفاوت,” او می گوید.

دیگر نتیجه یک دوره پایدار از پوشش خبری یک موضوع است که می شود حساسیت در یک فرایند مشابه به راه است که قرار گرفتن در معرض درمان درمان فوبیا. “در یک راه بیشتر ما آن را بشنوند که ما کمتر متوجه آن می گوید:” زره. “و البته من نمی گویم که مردم توجه نشده Covid-19 وضعیت. اما در زمینه Covid-19 اخبار آن را می شنویم ما آن را ببینید اما ما در حال حاضر شروع به فیلتر کردن سر و صدا.”

اما به خلق و خو و نگرش نسبت به ويروس و اقداماتی که قرار داده شده است در محل به سرعت گسترش آن خواهد شد که در دراز مدت اثرات رفتاری است که می تواند پیشرفت بیماری همه گیر. صباح در هنگ کنگ مطالعه کسانی که بیشتر شد حساسیت تمایل اجتماعی به دور است. “فرض برخی از این مدل ها این است که گرفتن می ترسم مردم به ماندن در داخل دارد به اپیدمی اما اگر مردم تبدیل حساسیت سپس ما ممکن است مشکلات می گوید:” Bentall.

آنچه مسلم است این است که با توجه به برخی از اخبار مفید است: وجود ارتباط بین استفاده از سازمان های خبری به عنوان یک منبع اطلاعات در مورد کوروناویروس و درک بیشتری از این بحران است. اخبار خوانندگان به سادگی آگاهانه تر.

روزنامه نگاران را به نگه داشتن توجه عمومی به عنوان یک مسئله فوری می گوید: Nielsen. “اگر دولت رویکرد در آینده شروع به نگاه خاکستری مناطق بین کامل مستند و کامل باز شما می دانید افرادی که توجه نمی کند در حال رفتن به یک زمان بسیار سخت افشای آنچه که دقیقا آنها قرار است به انجام,” او می گوید.

این داستان در ابتدا در ظاهر سیمی انگلستان است.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im