سواران حفظ. تمیز کردن هزینه های در حال افزایش هستند. برخی مانند منطقه خلیج را Caltrain, سیستم, صورت یک بحران وجودی.

در مارس 1, منطقه خلیج را Caltrain سیستم راه آهن بود و در میان 2 میلیارد دلار طرح به electrify آهنگ های خود را جایگزین آن پیری لکوموتیو دیزل و اجرای قطار بیشتر بین سان فرانسیسکو و دره سیلیکون. در حال حاضر مقامات هشدار می دهند که بدون بودجه جدی کمک—در حدود 100 میلیون دلار—Caltrain می تواند تعطیل در دسترس نباشد.

وجود دارد مقدار زیادی از دلایل به همین دلیل Caltrain منحصر به فردی است. بسیاری از ریشه های عجیب و غریب—برخی ممکن است می گویند انحرافی—ساختار حکومت از منطقه خلیج حمل و نقل. Caltrain توسط هیئت مدیره به نمایندگی از سه شهرستان که از طریق خط راه آهن سفر و اندازه گیری رای گیری به درخواست بودجه جدید نیاز به تایید شده توسط هیئت ناظران از هر شهرستان به همراه چهار جداگانه حمل و نقل تخته. هفته گذشته در سان فرانسیسکو سرپرستان کاهش یافته و به جای یک ⅛ درصد مالیات بر فروش در انتخابات در ماه نوامبر یک اندازه گیری است که خط راه آهن—که دهکدهای از دست داد 95 درصد از آن سواران پس از همه گیر خاموش شدن ناگهانی آغاز شد و در بهار—شناور.

علل Caltrain را گلایه های غیر معمول هستند اما آن مخمصه ممکن است منادی برای دیگر سیستم های حمل و نقل در Covid-19 عصر. “حمل و نقل کشیده بودن است به آستانه در همه جا می گوید:” استیون Higashide مدیر تحقیقات در پژوهش و حمایت سازمان TransitCenter. “این نه فقط در منطقه خلیج است که سازمان ها در مواجهه با این پرسش وجودی از نحوه تریاژ است.”

حمل و نقل عمومی و چهره نزدیک به کامل طوفان. Ridership—و کرایه درآمد را به طور چشمگیری کاهش یافته که بسیاری از مردم از خانه کار می کنند و دیگران برای جلوگیری از جرم هر چیزی. هر سیستم حمل و نقل متفاوت است اما حتی قبل از همه گیر کرایه به طور کلی تحت پوشش تنها 20 تا 25 درصد از سیستم عامل های هزینه. بقیه می آید از مالیات است. اما درآمد مالیاتی در حال سقوط در همه سطوح دولت در میان coronavirus ناشی از رکود اقتصادی است. در همین حال سازمان های توپخانه بیشتر در هزینه های تمیز کردن, برای محافظت از سواران و کارگران است. و هیچ کس نمی داند که آمریکایی ها که باید انتخاب خواهد شد در اتوبوس.

فدرال همه گیر امداد تصویب در مارس به سازمان های تاسیسات در قالب 25 میلیارد دلار. اما که پول نمی خواهد آخرین برای همیشه لطفا برای. یک TransitCenter تجزیه و تحلیل می یابد که پول اختصاص داده شده به کشور در 10 بزرگترین سیستم های گذشته بین پنج و هشت ماه; برخی از سیستم های کوچکتر می تواند زنده ماندن تا دو سال. نیویورک حمل و نقل متروپولیتن که به تنهایی حمل 38 درصد از این کشور در حمل و نقل مسافر پروژه کمبود بودجه از $3.9 میلیارد دلار برای سال 2020 است. لس آنجلس مترو می گوید آن را از دست بدهند 1.8 میلیارد سال 2022. کلیولند RTA می گوید: آن مواجه 14 درصد بودجه کاهش. سان فرانسیسکو شهری, حمل و نقل, آژانس ارائه شده است که بیش از 10 درصد از Caltrain را $155 میلیون بودجه در این سال می گوید ممکن است مجبور به قطع اکثریت خود را در خطوط اتوبوس. “ما در حال تجربه بزرگترین فاجعه ملی پس از جنگ جهانی دوم می گوید:” جارت واکر حمل و نقل مشاور که کار انجام شده است در منطقه خلیج است. “ما باید انتظار همه چیز را به طور بی سابقه است.”

بحث بر سر آینده Caltrain نیز بالا می برد بزرگتر سوالات در مورد هدف از حمل و نقل عمومی—و که سیستم باید برای کار. تقریبا یک چهارم از سیستم سواران زندگی در خانواده های با درآمد شکوه $200,000 یک سال و مانند سیستم های دیگر است که تکیه بر کار کارگران—MetroNorth و LIRR در نیویورک مترولینک در LA—آن ridership رنج می برد. Ridership کاهش یافته است کمتر در سیستم های که در آن مسافران هستند بیشتر احتمال دارد به طبقه متوسط و یا “ضروری کارگران است.”

که باعث شده است تا منتقدان بپرسید: آیا سیستم مانند Caltrain سزاوار نجات? چرا باید مالیات فروش—regressive مالیات است که به همان نسبت تاثیر مردم فقیر بیشتر از خود ثروتمند همسایه ها—به کمک این سیستم برای زنده ماندن ؟ آیا حمل و نقل نیاز به یک راه جدید برای پرداخت هزینه های خود را ؟ “حمل و نقل به معنی به پایان می گوید:” بث آزبورن که هدایت سیاست حمل و نقل و حمایت سازمان حمل و نقل برای امریکا است. “اگر حمل و نقل رنج می برند در حال حاضر به این دلیل است که وجود دارد بسیار مشکل بزرگتر ما نیاز به حل کند.” منتقدان از یک Caltrain نجات امیدواریم که اگر سیستم کیف پول-دارندگان رسیدن به یک مصالحه آن به مردم کمک خواهد کرد که پیدا کردن آن سخت به پرداخت هزینه برای سوار شدن. (Caltrain است و با توجه به مجموعه ای از سیاست ها برای انجام درست آن.)

جدید فدرال coronavirus امداد بیل می تواند کمک به قید وثیقه از حمل و نقل. (یکی بیحال شدن در مجلس نمایندگان ارائه می کنند نزدیک به 16 میلیارد دلار.) و مالیات های محلی برای کمک به منطقه ای سیستم می تواند در نهایت بر روی برگه های رای در ماه نوامبر. Caltrain اعضای هیئت مدیره می تواند رسیدن به یک مصالحه است که اجازه می دهد تا آنها را برای انجام این کار این هفته است. “در نهایت رای دهندگان در حال رفتن به به نجات آمده است می گوید:” واکر حمل و نقل مشاور. “یا نه.”


بیشتر از سیمی در Covid-19
  • چگونه ماسک های رفت و از همین حالا-پوشیدن به باید
  • Q&A: لری درخشان در چگونه به خوبی ما در حال مبارزه Covid-19
  • چگونه به خواندن Covid-19 پژوهش (و آن را درک کنند)
  • Covid-19 شتاب و تحول انسان—اجازه دهید آن را هدر ندهید
  • 15 ماسک صورت, ما در واقع می خواهم به پوشیدن
  • دفعات بازدید: همه ما coronavirus پوشش در اینجا

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

نرم افزار گرامرلی