‘بوته’ نقد و بررسی: آمازون, Magicks بازی کلیشه به چیزی تازه

اولین ارائه از Amazon Game Studios ترکیبی از آشنا عناصر را به یک جای تعجب لذت معجون.

در یک جادوگر , دیگ, Amazon Game Studios زده است با هم معاصر بازی محبوب ترین استعارههای: یک rag-tag team متنوع قهرمانان معدن برای براق منابع مبارزه برای بقا, sci-fi سلاح های غرب وحشی و بیگانه در زمین—همه رایگان-به-بازی اما پولی با یک نبرد منتقل می کند. دم است بوتهو آن را پایین می رود آسان است. سحر و جادو است که کار می کند.

منتشر شده در هفته گذشته بوته ترکیبی از چیزهای بزرگ است. بازی آن را و یا توصیف آن به دیگران اصلاح “مانند سرپرستی,” “مانند لیگ از افسانه,” “مانند Fortnite” و یا “مانند قهرمانان از طوفان” جریان خارج از زبان. در حال حاضر در میان علاقهمندان به این نوع مقایسه ها اجباری نیست. با wildfire روند طراحی مانند نبرد رویال وام آشنایی به آغاز بکار, جدید بازی ها اغلب دیده می شود در درجه اول به عنوان تمرین در مقایسه و کنتراست. وجود پول در دم و برچسب زدن به تعداد زیادی.

با وجود برخی بسیار جسورانه علامت با اشاره به بازی های دیگر فکر نمی کنم از بوته به عنوان تقلیل. بوته , magicks آشنا به چیزی به طور کامل خود را: یک استراتژی مبتنی تیم تیرانداز با جذابیت غیر قابل انکار.

این بازی است که به نام, که در آن طول می کشد محل سرکش junglesque سیاره ای که تنها منبع شناخته شده از ماده ای به نام جوهر. کوچک معدن مستعمره بنا به استخراج منابع گرانبها اما خزندگان جانوران به نام stompers وارد این طرح می باشد. گاز سمی نشو و نما پس از حمله و جهان غیرقابل سکونت. اما زمانی که حفره های کوچک در ابر ظاهر احزاب از شکارچیان موشک و رقابت در برابر یکدیگر در یک sci-fi طلا راش.

رایگان برای PC در Steam بوته ارائه می دهد سه حالت های چند نفره که همه ریف در بقا تیرانداز یا MOBA (multiplayer online battle arena) مکانیک. رویداد اصلی است که قلب کهیر. در گسترده و با شکوه سبز, نقشه, بازیکنان باد در اطراف درختان و ناهموار صخره را به تصرف سه کندو قلب قبل از تیم های دیگر است. کهیر تخم ریزی در یک تایمر ظاهر می شود به عنوان پیازی هیولا که تف خطرناک هواپیماهای بدون سرنشین است. بازیکنان را مجبور به پوشیدن آنها را به فاش کردن capturable قلب. برای به دست آوردن لبه بیش از این تیم دعوا که تحقق اطراف کندو قلب بازیکنان جمع آوری آبی-درخشان اصل در اطراف نقشه به سطح بالا به ارتقاء. شما آن را جمع آوری با کشتن صدای خش خش خزنده اوباش گرفتن جوهر تمیز کردن و کشتن مخالفان.

در یک نمونه بازی, بازیکنان, سازماندهی کمی ماموریت را به تصرف جوهر-برداشت نقاط و تفنگ پایین stompers به سطح به یک مزیت رقابتی است. کمی قبل از کندو spawns تیم یکی شدن به تعقیب یکدیگر را پوسته پوسته شدن صخره طرف و یا بافت از طریق دره سبز. هنگامی که بسیاری از تیم دشمن پایین است و کندو نابود شده است, یک بازیکن سراسیمه به تصرف کندو قلب, طولانی, suspenseful ثانیه است.

قلب کهیر احساس می کند مانند یک ژنرال-مخاطبان زمین برای امروز محبوب ترین بازی رقابتی مکانیک. اگر شما بازی یک قهرمان تیرانداز مانند سرپرستی یا Team Fortress 2شما را در درک تئوری پشت این تیم مبارزه می کند. اگر شما یک بازی MOBA مانند لیگ افسانه ها یا قهرمانان از طوفان, شما جان کلام را از عناصر استراتژیک. اگر شما هیچ کدام از موارد بالا شما فقط نیاز به یک زن و شوهر از دور به به سرعت.

قلب کهیر است invitingly ساده به قطع اگر چه با گذشت زمان لایه پیچیدگی خود را نشان می دهد. گیم پلی به طور مداوم نیروهای این بازیکن را به خطر انداخته است. وجود دارد یک گله ای از دایناسور اوباش پف کرده با ذات بین شما و سه-vs-سه teamfight. آیا شما برداشت و سطح بالا و یا عجله برای پیوستن به هم تیمی های خود را? یا شاید شما مرده و دشمن تیم نزدیک به شکست کندو; آیا شما تخم ریزی توسط خود تیم رو به کاهش و یا دور در سراسر نقشه در نزدیکی یک uncaptured برداشت ؟ وجود یک تنش ثابت بین نیاز به سطح بالا و برنده شدن وضعیت سه اسیر قلب. برای به دست آوردن یک لبه بازیکنان خوب فکر می کنم در مورد منطقه کنترل مدیریت منابع موقعیت و البته مبارزه با مکانیک. این محاسبات به همان اندازه درگیر رفلکس و قدرت به صورت رضایت بخش پایان بازی احساس صرف نظر از اینکه آیا شما برنده شوید.

بوته‘s دو حالت دیگر کمتر standout اما نه در همه فراموش شدنی. آن نبرد رویال حالت آلفا شکارچیان چاله هشت تیم از دو بازیکن در برابر یکدیگر در یک سرعت در حال کوچک شدن نقشه. یکی از آخرین ایستاده برنده و اغلب که کسی که بهترین تعادل teamfights و منابع-معدن. اگر هم تیمی خود می میرد, شما ممکن است به شکل یک پیمان با دیگری, انفرادی, جنگنده برای افزایش شانس خود را برای پیروزی. آخرین تاپیک بوته‘s حالت بازی رفتگر فرمان است که در آن دو تیم از هشت مسابقه برای به دست آوردن برداشت 100 امتیاز.

این نقشه برای همه از این حالت همان است و در مصاحبه با سیمی بوته‘s مبارزه با طراح Jon Peters گفت که Amazon Game Studios نمی کند در حال حاضر در حال برنامه ریزی برای اضافه کردن بیشتر. پس از ساعت ها و ساعت ها از بازی من آنها را سرزنش نیست. این نقشه جاده های پیچ و جغرافیایی جالب تشکل های خود را در حال حاضر منحنی یادگیری. علاقمندان به تجربه و یا آسیب تخم ریزی در اطراف نقشه به طور تصادفی ارائه بیشتر به مبارزه با بیش از. و پراکنده در میان فلور تعاملی گیاهان از رنگ های بسیاری که منفجر شود برای ایجاد موقت, ناپدیدی, خوشه طبقه یا بهداشت.

بوته کشد این بازی-مکانیک cameos, در بخشی به دلیل آن احساس بالا. و چه افزایش بوته بسیاری از آنها شخصیت های آن به نام شکارچیان—التقاطی تخیلی موجودات در تمام سنین و نژادها و می سازد. چرا که این بازی می گیرد در آینده دور که در آن یک شکارچی پس زمینه است که بیشتر احتمال دارد به عنوان خوانده شده “تاو Centi کشتی سازی کمربند” از “اوآهو در هاوایی” خود را در طیف وسیعی از رنگ پوست و لهجه بیرون کشیدن چند نژادی sci-fi جامعه است. این یک نشاط بخشی, چشم انداز و یک اعدام با خلاقیت های بسیار زیاد.

وجود دارد, تابستان, فربه, free-spirited سفینه فضایی سازنده که رها کسب و کار خانوادگی به شکار جوهر در بوته با جوش flamethrowers و مشعل. هنگامی که او را در نزدیک آتش دعوا مقدار زیادی از وقت خود را آواتار در حال رقص است. وجود دارد Shakirri های شاد, افتخار, محدود, سیاه, زنی که برش دشمنان با دقیق rapier. ارل یک آبجو شکم بیگانه با چهار توپ و یک راننده کامیون کلاه drawls در مورد زندگی ساده با یک لهجه جنوبی. رهی و برادر هستند یک نوع دوستانه انسان-ربات اواز یا موسیقی دو نفری که به دست آورده کهکشان گسترده افراد مشهور, توزیع آب آشامیدنی و farmable زمین به کسانی که نیاز دارند. رابطه خود را الهام گرفته شده بود sci-fi, جرم و جنایت, درام, Person of Interest. این می افزاید: کمی چیزی است که هر شکارچی سفارشی خود را معرفی موسیقی.

بوته‘s طراحان نمی خواهم بازیکنان به احساس بیش از حد تنگ در انتخاب خود را از شکارچی در بازی داده شده است. هیچ سخت مفهوم از یک مخزن که جذب آسیب یا ساده آسیب فروشنده. آن را قطعا آزاد. با که گفت, برخی شکارچیان’ مکانیک بهم خوبی برای موقعیتی استراتژی. Shakirri می توانید قطره forcefield که تله مخالفان در داخل آن کوسه وحشی-مرد Drakahl می توانید چرخش خود را صوتی تبر به دام افتاده در برابر دشمنان است. در حالی که تابستان منحرف مخالفان با flamethrowers برازنده آبی دوزیستان Ajonah می تواند گرفته شده از دور. خوشحال ربات کوچک Bugg مکانیک هستند و برخی از جالب ترین آن قطره گل حساس که zap مخالفان برای مقدار جرم از آسیب.

قبل از هر بازی بازیکنان باید گزینه ای برای سفارشی کردن شکارچیان’ ارتقاء که آنها کسب عنوان آنها سطح بالا در بازی. این بیت از شخصی می تواند در قالب یک شکارچی دوست دارید به یک شکارچی شما در مورد پرشور.

بوتهترین بحث منحرف از هنجار است که مجموع آن فقدان صدا یا متن چت در راه اندازی. در این بازی راه اندازی صفحه نمایش بازیکنان را وادار به پیوستن به بوته‘s اختلاف گروه که در آن کاربران ارسال و درخواست گروه دعوت به منطقه. در حالی که آن طول می کشد تنها ثانیه برای پیدا کردن یک پشته برای قلب کهیر در واقع گروه بندی کردن در بازی نیاز به برخی از بخار ژیمناستیک: درخواست یک غریبه کد اچ درخواست آنها را در بخار و دعوت از آنها در بازی. آمازون دلیل و نه از جمله در بازی comms در راه اندازی ساده است. “برخی از کسانی که بیشتر رایج است اشکال سمی برخورد نمی شود وجود دارد چرا که ما اصلا به این معنی که در آغاز می گوید:” Amazon Game Studios حق رای دادن منجر کالین جوهانسون. در حالی که آنها در حال ساخت صدا و متن چت توسعه دهندگان می خواهید قوی ضد سمیت سیستم قبل از آنها آن را راه اندازی. بازیکنان تکیه بر یک پینگ سیستم برای نشان دادن اهداف اشاره کیت پزشکی و یا شناسایی دشمنان است.

من در ابتدا توسط تصمیم گیری است. بوته های قابل ملاحظه ای کمتر سرگرم کننده کمتر هماهنگ و کمتر رقابتی بدون چت صوتی. حتی اگر یکی از هم تیمی نیست در comms و آنها فقط سرگردان در اطراف حفاری در خاک است که می تواند به معنای همواره ناهموار دعوا و برخی از دست دادن. و حتی از طریق چند اختلاف-تسهیل گروه من مواجه می شوند هیچ سمیت در این بازی تا کنون—چیزی است که می تواند به راحتی قرار دادن زنان و اقلیت ها از حفاری را به یک بازی جدید مکانیک و آسیاب کردن مهارت های نردبان. به عنوان یک زن که عمدتا پخش آنلاین چند نفره رقابتی بازی آن را احساس ارزش تجارت کردن در حال حاضر.

چون بوته است بنابراین چیزی-برای-همه این سخت است برای گفتن آنچه که نقش آن را بازی خواهد کرد در صورت فلکی امروز بزرگترین چند نفره رقابتی بازی. وجود دارد هیچ برنامه ای برای ناشر-اجرای esports لیگ whetting رقابتی بازیکنان پالت. وجود ندارد بسیار بازاریابی به منظور جلب منافع برای بازیکنان گاه به گاه. آن را به اندازه کافی از یک MOBA را به تصرف خود جرم توجه از لیگ از افسانه بازیکنان و نه به اندازه کافی از یک تیرانداز را به تصرف خود جرم توجه از سرپرستی بازیکنان. در حالی که صف برای بازی نیست طولانی نشان می دهد که بسیاری از مردم در حال بازی این بازی هنوز هم احساس می کند مانند یک لذت ،

بوته خوب است اما من مطمئن هستم که آن را می توانید در قرعه کشی از مردم و دور از تصفیه جامد-احساس بازی که اسیر MOBA و قهرمان طرفداران تیرانداز توجه برای سال. این نوع از چیزی که من می خواهم بازی گاهی اوقات وقتی که من نیاز به یک استراحت از سرپرستی.

امیدوارم بوته‘s نوع-اگنوستیک زمین نمی تحریک علاقهمندان به بازی شیر یا خط آن را در همان سطل به عنوان نگاه-down-on, رایگان-به-بازی بازی های که خشک شده تا در ماه. بوته سبک است و ماده و ایده آل آن بیشتر آشنا ویژگی در نظر گرفته خواهد شد ستون برای آنچه باعث می شود آن را اصلی است. از سوی دیگر هیچ چیز باعث می شود یک بازی صدا کلی تر از بحث مهیجی که در آن نیست.


بزرگ تر سیمی داستان
  • چگونه به خواب زمانی که جهان در حال سقوط است از هم جدا
  • چرا انسان کاملا دمدمی مزاجی هنگامی که آنها از دست داده
  • دره سیلیکون تجدید نظر به (خانه) office
  • 26 عبور حیوانات راهنمایی برای خود جزیره بازی
  • Covid-19 ترسناک لخته شدن خون نیست که تعجب آور
  • 👁 مغز مفید مدل برای هوش مصنوعی ؟ به علاوه: دریافت آخرین اخبار AI
  • 💻 ارتقاء کار خود را با بازی ما دنده تیم های مورد علاقه, لپ تاپ, کیبورد تایپ جایگزین و سر و صدا لغو هدفون

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>