حکومت توقف خدمات حمل و نقل—و ترک سواران رشته

تعلیق خدمات مانند Lyft بارگذاری و سیتی دوچرخه اتحاد چپ معترضان و ضروری کارگران تقلا برای یک راه به خانه است.

جاشوا Kimbrell یک تکنسین فوریتهای پزشکی در بروکلین اغلب آثار تا نیمه شب در یک شب آهسته. اولین پاسخ آغاز شد و با تکیه بر موتورگازی rideshare سرویس Revel به رفت و آمد در طول Covid-19 بیماری همه گیر. این بهار بود و فصل مشغول به تمام پایان فصل شلوغ برای افرادی که پاسخ 911 تماس و شادی را شاد آبی اسکوتر برقی ثابت به خصوص کلاچ در شیفت که در آن Kimbrell تا به حال به جلو و فوق العاده ساعت های طولانی به خصوص پس از نیویورک آغاز شد و اختتامیه آن قطار برای تمیز کردن در 1:00 am. در این هفته هر چند به عنوان شهر نهاد حکومت نظامی در پاسخ به اعتراضات در مورد پلیس خشونت Kimbrell در بر داشت خود را گیر کرده است. “من گرفتار کردن گارد هنگامی که شادی و سیتی دوچرخه کار نمی کند” او می گوید. هر دو شادی و محبوب به اشتراک گذاری دوچرخه در برنامه سیتی دوچرخه سواری بود ناگهان به حالت تعلیق خدمات. بدون اطلاع قبلی پیشرفت و رو به کاهش گزینه های برای برخی از مشتریان وفادار به خانه.

به او کمک Kimbrell یافت rideshare که شب. از آن پس هر چند هر دو Lyft و Uber نیز به حالت تعلیق خدمات در طول curfewed ساعت در شهرستانها در سراسر کشور از جمله نیویورک قابل ملاحظه ای محدود کردن تحرک گزینه های حتی بیشتر. این به این معنی Kimbrell را طولانی اتوبوس سفر و یا پرسه زدن در اطراف محل کار خود خسته تا rideshares رزومه. این یک وضعیت نا امید کننده. “اگر حکومت نظامی است و یک استثنا برای کارگران ضروری بنابراین باید شادی سیتی دوچرخه, Uber, et cetera,” او می گوید. “این چیزی است که مقامات برنامه ریزی منع رفت و آمد در نظر گرفته شود.”

این شیب افت در گزینه های حمل و نقل در شهرستانها که در آن حکومت شده اند برقرار است سردرد را برای مردم در سراسر کشور است. ضروری کارگران هنوز هم نیاز به اطراف ، برخی از شهرستانها مانند لوس آنجلس و شیکاگو رفت و تا آنجا که به طور موقت تعطیل خود را در سیستم های مترو در آخر هفته گذشته ایجاد وضعیت هرج و مرج برای سواران که بستگی حمل و نقل عمومی. حتی در شهرستانها که نگه داشته قطار در حال اجرا همه گیر ساخته شده است که حمل و نقل عمومی با حسی مملو از گزینه بنابراین از بین بردن این گزینه را rideshares, bikeshares و دیگر تحرک و خدمات بوده است به خصوص مخل. “ما تا به حال یک چشم انداز مثبت قابل ملاحظه در ثبت نام از پزشکان و پرستاران و غیره می گوید:” نیکلاس Bedell یک نماینده برای حمل و نقل کارگران اتحادیه های محلی 100 است که نشان دهنده سیتی دوچرخه کارگران است. بدون بسیاری از گزینه های حمل و نقل آنها با تکیه بر آنها به سمت چپ در تلو تلو خوردن. “آن احساس می کند مانند شهر خاص این حمل و نقل عمومی روش برای تعطیل زیرا آنها بر این باورند آن است که در حال استفاده توسط معترضان در راه است که نامناسب” Bedell می گوید: “و آنها را اولویت بندی کنید که بیش از این کارگران ضروری که نیاز به گرفتن جایی که آنها در حال رفتن و از آن استفاده کنید. که یک اولویت است سوال. من فکر می کنم شما می توانید تماس بگیرید به سوال اینکه آیا یا نه آن را حق اولویت است.”

در علاوه بر این به تابنده ضروری کارگران بالابر پایین گزینه برای مردم به اطراف در این شهر مقررات منع رفت و آمد حتی شروع می شود تا به حال عجیب و غریب در نتیجه آن را سخت تر برای معترضان به رعایت مقررات منع رفت و آمد. کنراد سرخ شده اختصاص داده شده سیتی دوچرخه سوار در زمان یکی به Midtown برای شرکت در یک اعتراض. “من در غرب ایجاد کرد و فکر کردم این امر می تواند یک راه مناسب برای به دست آوردن وجود دارد و پس از آن در زمان مطابق با مقررات منع رفت و آمد” او می گوید. “من متوجه شدم پس از من وجود دارد که من می تواند بارانداز در غیر فعال حوض اما پس از آن قادر نخواهد بود برای بازیابی یکی است.” او درهم آن را به خانه در زمان. این نیست نیویورک-موضوع خاص. دسترسی به عمده دوچرخه سهام نیز محدود در مینیاپولیس, Washington, DC, هوستون, پرتلند و دیگر شهرستانها. در شیکاگو bikeshare برنامه Divvy—که متعلق به Lyft—به طور کامل به حالت تعلیق در روز یکشنبه بین بردن آن را به عنوان یک ماندگار حالت از حمل و نقل. (از آن است که در حال حاضر در دسترس در طول روز ساعت.)

سیتی دوچرخه نیز متعلق به Lyft توییتی آن ناکامی با دستور به تعطیل. برای چند روز گذشته آن را به حالت تعلیق در 6 ساعت و دو ساعت قبل از حکومت نظامی می رود به اثر در نیویورک است. (یک سخنگوی Lyft جولی چوب می گوید: “ما لازم توسط همکاران ما در شهر نیویورک دولت به قطع خدمات در طول حکومت نظامی ساعت. ما می دانیم که چگونه مخل این است که به هر کس که متکی سیتی دوچرخه به خصوص کارگران ضروری و عذرخواهی می کنیم.”) شادی کردن نیز تعطیل در همان زمان آن بنیانگذاران فرانک Reig گفت: در یک بیانیه ارائه شده به سیمی که شادی کردن عمل در جهت دفتر شهردار شهرستان. بارگذاری بیش از حد مشخص آن تصمیم به تعلیق خدمات به عنوان یک نتیجه از دستورات از مقامات شهرستان. نه هر کس اقدام به خرید این بازده از مسئولیت. “من شک و تردید از Uber و Lyft ناگهان پرتاب دست خود را در اینجا و گفت:” خوب دولت به ما گفت ما نمی تواند آن را انجام دهد, بنابراین ما نمی توانیم,'” برایانت سبز شیکاگو وکیل است که متخصص در rideshare مرتبط با موارد می گوید. “آنها شده ایم شکستن قوانین کل وجود خود. بنابراین اگر آنها تصمیم به دنبال این قانون و یا به دنبال این منظور آنها را ببینید آن را در سود خود را به انجام این کار است.”

Dockless روروک مخصوص بچه ها شرکت های پرنده و آهک نیز کشیده بسیاری از وسایل نقلیه خود را خاموش خیابان در شهرستانها با حکومت و صدور بیانیه از طریق سخنگویان نشان می دهد که آنها نیز انجام این کار در دستور شهرستانها. آهک اشاره کرد “این بخشنامه از تنظیم کننده های محلی” در حالی که پرنده با اشاره به “شهرها گسترده تر ایمنی و حمل و نقل استراتژی.” در لس آنجلس و برخی از dockless دوچرخه استفاده می کردند که معترضان به کمربند یک خیابان وجود دارد و فیلم در رسانه های اجتماعی نشان دادن مردم با استفاده از اسکوتر به عنوان پرتابه در بسیاری از شهرستانها. (لازم به ذکر است هر چند که مردم به طور منظم حول اسکوتر در اطراف و حتی روشنایی آنها را بر روی آتش در ایالات متحده قبل از اعتراضات آغاز شد.)

آهک و پرنده در حال حاضر کاهش در دسترس بودن در طول Covid-19 همه گیر به دلیل ridership حال کاهش یافت. اما دیگر گزینه های تحرک مانند دوچرخه و دوچرخه با تجربه افزایش محبوبیت این بهار که مردم رفتند و به آنها به عنوان یک جایگزین امن تر برای حمل و نقل عمومی. آنها ارائه راه برای گرفتن اطراف بدون که به نزدیکی با افراد دیگر است که بسیار جذاب در طول یک بیماری همه گیر که در آن فضاهای شلوغ مطرح سلامت عمومی را انتخاب کنید. بارگذاری, بلند کردن اجسام و دیگر rideshare خدمات هنوز هم ضروری رانندگان و مسافران به اشتراک گذاری همان فضا اما آنها به حداقل رساندن قرار گرفتن در معرض ملاحظه و تبدیل به چنین linchpins حمل و نقل است که خدمات خود را تعلیق شده است به شدت مخل به عنوان به خوبی. “Uber و Lyft باید ریشه دوانده خود را به حالت اولیه حمل و نقل برای بسیاری از مردم” سبز می گوید. “اگر شما خاموش کردن برنامه های آن ضروری کارگران چپ قادر به انجام کارهای ضروری. سپس کل شهر و جامعه رنج می برد.”

زمانی که ملیسا بایرن وارد نیویورک پن استیشن را پس از در نظر گرفتن یک Amtrak به خانه از یک روز صرف اعتراض در فیلادلفیا او را به عهده گرفت او می خواهم که قادر به استفاده از یک rideshare برای رسیدن به خانه اش در شرق ایجاد کرد. پس از کشیدن تا بارگذاری و متوجه هیچ چیز در دسترس بود او احساس نا امن در نظر گرفتن مترو با توجه به Covid-19 و نمی خواهم به راه رفتن در سراسر قصبه و خطر بازداشت. با توجه به بایرن افسران پلیس در صحنه بودند و نه مفید. “من به معنای واقعی کلمه شنبه در محدود کردن و در مقابل پلیس تا زمانی که یک تاکسی آمد و در 11 pm,” او می گوید. “این خیلی بد به قطع حمل و نقل امن.”

شهر نیویورک مقامات استرس که rideshare خدمات فقط آفلاین برای چند ساعت از 8 ساعت منع رفت و آمد تا بعد از نیمه شب و اداره پلیس نیویورک ادعا سیتی دوچرخه و شادی اسکوتر تعطیل شد, با توجه به نگرانی های مردم با استفاده از آنها را برای غارت و چپاول. (NYPD نیست پاسخ به درخواست برای اطلاعات بیشتر در مورد منطق پشت این rideshare/bikeshare تعطیلی و یا ارائه نظر در چه رشته بودند قرار است انجام دهد در صورت عدم وجود این خدمات است.) اما هر کسی نمی خرید که. دیوید زیپ یک همکار مدعو در دانشگاه هاروارد کندی مدرسه که تحقیقات تحرک و شهرستانها است متعجب و متحیر شده توسط راه شهرستانها هستند conflating مسائل با اسکوتر و مسائل را با دوچرخه سهام. “من تا به حال مقامات شهرستان به من بگویید که آنها در حال لغو دوچرخه به اشتراک بگذارید چرا که آنها نگران به اشتراک گذاری دوچرخه در وسایل نقلیه استفاده می شود به عنوان پرتابه,” او می گوید. “من دیده ام شواهدی وجود دارد که یک دوچرخه به اشتراک گذاری دوچرخه استفاده شده است برای شکستن یک پنجره در راه آن به نظر می رسد مانند برخی از میکرو اسکوتر تحرک داشته باشد. بنابراین من کاملا مطمئن هستم که من درک می کنم.”

دفتر شهردار ارسال سیمی نسخه از رونوشت از, بیل د Blasio صحبت با مطبوعات در پاسخ به سوال در مورد اینکه چرا این تعلیق اتفاق افتاده است.

“در سیتی دوچرخه من نمی دانم که چگونه به این می گویند به مردم است. من در تلاش برای نگه داشتن آن را می گویند و من شاید حرف های من می شکست من اما باید به درک درستی از این شهر که یک وحدتی وجود دارد در اینجا در فرایند تصمیم گیری. وجود این من فکر می کنم در گذشته بسیار بد واقعیت کجا و من فکر می کنم شما آن را دیدم صراحت گاهی اوقات در دولت قبلی که در تالار شهر مجاز با تمام احترام به بسیاری از چیزهای خوب در مورد NYPD, شهرستان, سالن معوق به NYPD به تصمیم گیری بدون حق نوع غیر نظامی نظارت و دخالت نظامی در این تصمیم گیری. من می خواهم به دادن اعتبار به سه پلیس کمیسیون. آنها در واقع به عنوان خوانده شده در قانون اساسی ایالات متحده” د Blasio می گوید در متن پس از گزارشگر دیو روده بزرگ از او خواست به توضیح یک نمونه از سیتی دوچرخه استفاده می شود در غارت. “آنها می دانند چگونه از این قرار است کار می کنند. آنها درک کنند که منتخب رهبری غیر نظامی می سازد مرکزی تصمیم گیری و احترام به پلیس حرفه ای و البته به آنها راه گریز به انجام کار خود را. مدل توسعه داده اند در اینجا این است که زمانی که من پلیس کمیسیون می گویند که آنها نیاز به چیزی است که من قصد دارم به بیرون رفتن از راه خود را به آنها را دریافت کنید منابع آنها نیاز دارید و به حمایت آنها نیاز دارند.”

برخی از حکومت در سراسر کشور در حال حاضر شده است آرام یا برداشته. دیگران در حال ادامه برای حداقل چند روز بیشتر. اما حتی کوتاه ترین حکومت می تواند اثرات طولانی بر مردم و در نظر گرفتن گزینه های خود را برای گرفتن در اطراف. تجربه گیر شدن با توجه به ناگهان توقیف گزینه های حمل و نقل اگر چه ممکن است عواقب ماندگار—فرسایش مردم تکیه بر این خدمات و اعتماد است که آنها می توانید دریافت کنید که در آن آنها نیاز به رفتن.


بزرگ تر سیمی داستان
  • Covid-19 تسریع خواهد کرد هوش مصنوعی مراقبت های بهداشتی انقلاب
  • چه Clubhouse و چرا Silicon Valley مراقبت ؟
  • چگونه به خواب زمانی که جهان در حال سقوط است از هم جدا
  • تصویری-چت داوران و آینده از عدالت کیفری
  • 26 عبور حیوانات راهنمایی برای خود جزیره بازی
  • 👁 مغز مفید مدل برای هوش مصنوعی ؟ به علاوه: دریافت آخرین اخبار AI
  • 💻 ارتقاء کار خود را با بازی ما دنده تیم های مورد علاقه, لپ تاپ, کیبورد تایپ جایگزین و سر و صدا لغو هدفون

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net