تقاضا برای هواپیماهای بدون سرنشین تحویل در e-خرده فروشی بالا است توانایی برای دیدار با این تقاضا کم

مصرف کنندگان می خواهند به آنچه آنها می خواهند و آنها آن را می خواهم. تحویل هواپیماهای بدون سرنشین شده است در مورد به عنوان یک گزینه برای جلب رضایت مصرف کننده تحویل خواسته اما چگونه واقع بینانه است ؟ تحقیقات جدید در اطلاع مجله حمل و نقل علوم به نظر می رسد در چگونه ممکن است و مطلوب آن است که استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین برای تحویل به صورت e-خرده فروشان با توجه به هزینه و اثربخشی در برخی مناطق جمعیت و در مکان های خاص.

مطالعه انجام شده توسط Gohram بلوچ و Fatma Gzara هر دو از دانشگاه واترلو در استان انتاریو کانادا با استفاده از شهر نیویورک به عنوان مثال و به نظر می رسد در داده های اطراف منطقه منهتن. نویسندگان جدا این منطقه به نیویورک بر اساس جمعیت و اندازه.

بلوچ و Gzara گفت: آنها را انتخاب نیویورک به دلیل بزرگترین e-خرده فروشی شرکت آمازون برای اولین بار شروع آن از 2 ساعت تحویل خدمات در اپل بزرگ است.

“ما تجزیه و تحلیل مبادلات بین توزیع هزینه ها و درآمد تحت مختلف مشکلات اجتماعی با هواپیماهای بدون سرنشین مانند ترجیحات مشتری و نظارتی و تکنولوژیکی محدودیت. ما پس از آن می توانید تصمیم گیری تحصیل در چگونه بسیاری از امکانات برای باز کردن که خدمات برای ارائه در این مرکز که خدمات خود را به مشتریان در برخی از مناطق گفت:” Gzara, یک استاد گروه علوم مدیریت در واترلو.

طراحي بهينه آزمون مکان در شهر نیویورک بر اساس همه عوامل است که سه هواپیمای بدون سرنشین امکانات پوشش 75 درصد از منطقه شهر نیویورک و 34 درصد از جمعیت. باز کردن یک چهارم تسهیلات را افزایش می دهد منطقه و جمعیت تحت پوشش به 84 درصد و 38 درصد بود اما افزایش هزینه عملیات است به اندازه کافی برای پوشش این مرکز هزینه.

مدل سازی و تجزیه و تحلیل می توان با استفاده از e-خرده فروشان به تجزیه و تحلیل اقتصادی در شرایط مطلوب ارائه یک هواپیمای بدون سرنشین تحویل بسته و اثر آن بر روی شبکه خود را. نهادهای نظارتی می توانید با استفاده از این کار برای تست تاثیر قوانین و مقررات بر پتانسیل اقتباس از هواپیماهای بدون سرنشین تحویل توسط e-retail میباشد.

“نتایج ما نشان می دهد که دولت مقررات و فن آوری محدودیت ها و خدمات شارژ و تصمیم گیری نقش حیاتی در بهینه تنظیمات و هواپیماهای بدون سرنشین بازارهای هدف” ادامه داد Gzara. “در زمان فرود هواپیماهای بدون سرنشین قابلیت های هواپیماهای بدون سرنشین تحویل خدمات ممکن است در یک پرجمعیت در منطقه منهتن که در آن تقاضا برای چنین یک سرویس است که انتظار می رود به بالا باشد.”

بلوچ و Gzara گفت: در زیر سمت راست قابلیت های فن آوری و مقررات e-خرده فروشان می تواند رسیدن به بازارهای کوچکتر و قیمت بیشتر حساس مشتریان احتمالا ارائه تخفیف بر روی هواپیماهای بدون سرنشین تحویل سفارشات.

داستان منبع:

مواد ارائه شده توسط موسسه تحقیق در عملیات و علوم مدیریت. توجه داشته باشید: محتوا ممکن است برای ویرایش سبک و طول.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

نرم افزار گرامرلی

ایندکسر