برای هزاران سال بومی شکار جوامع subsisted خاص حیوانات برای بقای خود. چگونه باید این شکارچی-جمع تحت تاثیر قرار شده است که این حیوانات مهاجرت یا رفتن منقرض شده?

برای پاسخ به این سوال و سوالات دیگر دانشگاه تل آویو (تاو) محققان با انجام یک بررسی گسترده از چندین شکارچی جوامع در سراسر تاریخ در یک مطالعه گذشته نگر منتشر شده در تاریخ 30 ژانویه در وقت و ذهن. این مطالعه به رهبری ایال Halfon و پروفسور زد Barkai از تاو بخش باستان شناسی و باستان نزدیکی فرهنگ های شرقی میریزد نور در اعماق چند بعدی ارتباط بین انسان و حیوانات است.

“شده است وجود دارد بحث های زیادی از تاثیر مردم در از بین رفتن گونه های جانوری بیشتر از طریق شکار” توضیح می دهد که Halfon. “اما حرف ما این موضوع را به کشف چگونگی ناپدید شدن حیوانات — یا از طریق انقراض و یا مهاجرت — تحت تاثیر مردم است.”

این تحقیقات نشان می دهد که این جوامع با بیان عمیق عاطفی و روانی در ارتباط با گونه های جانوری آنها شکار به ویژه پس از ناپدید شدن خود را. مطالعه کمک خواهد کرد که انسان شناسان و دیگران را در درک عمیق از تغییرات زیست محیطی در حال وقوع در طول عمر.

Halfon و پروفسور Barkai انجام یک نظرسنجی از دوران های مختلف تاریخی و مکان جغرافیایی, تمرکز بر شکارچی جوامع است که شکار حیوانات به عنوان پایه ای برای امرار معاش خود. آنها همچنین بررسی شرایط که در آن این حیوانات منقرض شده و یا نقل مکان به بیشتر مهمان نواز مناطق به عنوان یک نتیجه از تغییر آب و هوا.

“ما دریافتیم که انسان در واکنش به از دست دادن حیوان آنها شکار — یک شریک قابل توجهی در اعماق متنوع و اساسی راه” Halfon می گوید.

تحقیقات جدید بررسی شکارچی جوامع در طول تاریخ بشر از آن قدمت صدها و هزاران سال به امروزی جوامعی که هنوز هم عملکرد بسیار راه ماقبل تاریخ گروه انجام داد. ده مورد از مطالعات نشان دهنده ارتباط عمیق — وجودی فیزیکی و معنوی و عاطفی — بین انسان و حیوانات آنها شکار شده است.

“بسیاری از شکارچی آماری بر اساس یک نوع از حیوانات را که ارائه بسیاری از ضروریات مانند غذا و لباس و ابزار و سوخت” پروفسور Barkai می گوید. “برای مثال تا 400,000 سال پیش انسان های ماقبل تاریخ در اسرائیل شکار فیل. تا 40000 سال پیش ساکنان شمال سیبری را شکار ماموت پشمالو. زمانی که این حیوانات از بین رفته از این مناطق این حال عمده انشعابات برای انسان که نیاز به پاسخ و انطباق با وضعیت جدید. برخی از آنان به طور کامل تغییر راه خود را از زندگی به زنده ماندن.”

با توجه به مطالعه گروههای انسانی سازگار در راه های مختلف. سیبری ساکنان به دنبال روزی پس از ناپدید شدن ماموت مهاجرت شرق تبدیل شد و اولین مهاجران از آلاسکا و شمال کانادا است. غار ساکنان در مرکز اسرائیل Qesem غار (کاوش های باستان شناسی توسط پروفسور Barkai) شکار گوزن زرد به مراتب کوچکتر از فیل ها که نیاز به چابکی و ارتباطات اجتماعی به جای قوی قدرت فیزیکی. این ضروری گسترده تغییرات در مواد و اجتماعی فرهنگ و متعاقبا ساختار فیزیکی.

Halfon تنش عاطفی واکنش به حیوانات گروه ناپدید شدن است. “انسان احساس عمیقا متصل به حیوانات آنها شکار آنها را با توجه به همکاران در طبیعت و قدردانی از آنها برای امرار معاش و روزی آنها ارائه شده,” او می گوید. “به اعتقاد ما آنها را فراموش کرده هرگز این حیوانات — حتی مدت ها پس از آنها ناپدید شد از چشم انداز است.”

جذاب مثال از این نوع حافظه را می توان در نقوش از اواخر دوره پارینه سنگی در اروپا, که از ویژگی های حیوانات مانند ماموت ها و مهر و موم. مطالعات نشان می دهد که بسیاری از این توصیفاتی ایجاد شد پس از این دو حیوان ناپدید شد از مجاورت.

“این تصاویر منعکس ساده احساسات انسانی همه ما به خوبی می دانیم: اشتیاق می گوید:” Halfon. “انسان های اولیه به یاد حیوانات است که ناپدید شده و تداوم آنها را درست مانند یک شاعر می نویسد که یک آهنگ مورد علاقه خود را که در سمت چپ او.”

به گفته پروفسور Barkai دیگر پاسخ عاطفی بود و احساس مسئولیت-حتی گناه. “بومی شکارچی جوامع شده اند بسیار مراقب باشید برای حفظ قوانین روشن در مورد شکار. به عنوان یک نتیجه زمانی که یک حیوان از بین می رود آنها بپرسید: “آیا ما رفتار درستی است ؟ آن است که عصبانی و مجازات ما ؟ آنچه می تواند ما را برای متقاعد کردن آن به بازگشت؟'” او نتیجه می گیرد. “چنین واکنش شده است به نمایش گذاشته شده توسط modern-day شکارچی جوامع نیز هست.”

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de