هواپیماهای بدون سرنشین را به پرواز به حمل Covid-19 آزمایش به آزمایشگاه در آفریقا

Zipline که بدون سرنشین و صنعت در حال گذر گاه کیت و دنده محافظ در غنا می خواهد برای راه اندازی یک سرویس مشابه در کارولینای شمالی.

این Covid-19 همه گیر منجمد زیادی از جهان حمل و نقل هوایی و سیستم ارتینگ ناوگان ریز ترازنامه و توقف خطوط تولید به عنوان مسافر تقاضا چاله. اما در غنا یک ناوگان جدید از هواپیما در زمان پرواز در روز جمعه در تلاش برای جلوگیری از گسترش این رمان coronavirus. این هواپیماهای بدون سرنشین که توسط ما راه اندازی Zipline هستند حمل و نقل coronavirus نمونه تست از بیش از 1 ، 000 امکانات بهداشتی به آزمایشگاه در شهر آکرا و کومسی. و مدیر عامل شرکت کلر Rinaudo می گوید: Zipline با هدف راه اندازی یک برنامه مشابه در کارولینای شمالی در هفته های آینده.

همه گیر تحت فشار قرار دادند تا بسیاری از شرکت های خارج از منطقه راحتی خود را—خودروسازان در حال تولید هواکش و پروازهای مسافری در حال تخلیه محموله. در این مورد Rinaudo می گوید: Zipline نقاط قوت مناسب به بحران است. خدمات خود را برای اولین بار استفاده می شود برای ارائه خون برای انتقال در رواندا در سال 2016 نیاز به زیرساخت های محدود و حداقل تماس با انسان. “این بسیار واضح است چرا تحویل نمی با استفاده از انسان ها به طور ناگهانی واقعا مهم است,” او می گوید.

دفعات بازدید: همه ما coronavirus پوشش در اینجا.

به جای یک باند Zipline خود را راه اندازی هواپیماهای بدون سرنشین از یک منجنیق در یکی از آن چهار مراکز توزیع که دهانه کشور از مرز بورکینافاسو در شمال به اقیانوس اطلس حدود 400 مایل به سمت جنوب. هر مرکز شامل یک زن و شوهر از ظروف حمل و نقل برای عملیات مونتاژ و تعمیرات و ذخیره سازی. قبل از برخاستن اپراتور بارهای حمل بار تا وزن 4 پوند به شکم هواپیما به شکل هواپیما همراه با بسته باتری. یک بار هوابرد هواپیماهای بدون سرنشین ساخته شده از گسترش فوم و با پا 11 -, بال, می توانید کروز در حدود 60 مایل در ساعت و پوشش 100 مایل است. زمانی که آن را به مقصد خود را در آن فرود به حدود 40 فوت و خارج آن بسته که شناور به زمین گره خورده است به یک کاغذ parachute هدف برای یک منطقه فرود به اندازه دو پارکینگ. سپس آن را برمی گرداند به پایه و لمس کردن با ابتلا به قلاب کوچک در دم خود را بر روی یک طناب نایلون حساس بین دو فریم های پیچ در پیچ مانند یک طناب از ارتفاع بلوز در پایان طناب.

در غنا بهداشت روستایی امکانات خود را ارسال coronavirus آزمون به مراکز توزیع. روز جمعه Zipline زد چهار پرواز به آکرا حمل و نقل 51 Covid نمونه تست و ساخت هر سفر در کمتر از یک ساعت. در روز شنبه آن آغاز شده خدمات به کومسی. در حال حاضر Rinaudo می گوید: این شرکت ramping تا خدمات به دنبال ارائه به عنوان بسیاری به عنوان نمونه مورد نیاز در هر روز است.

علاوه بر حمل و نقل آزمون-کیت پرواز Zipline است با استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین برای کشتی استفاده نشده تست تجهیزات حفاظتی مانند دستکش و ماسک و لوازم از جمله واکسن و داروهای ضد سرطان از توزیع آن در مراکز روستايی به امکانات بهداشتی است. ایده Rinaudo می گوید این است که آن را آسان تر برای مردم به آنچه آنها را بدون نیاز به رفتن به یک بیمارستان که در آن آنها می توانند در معرض coronavirus و منابع کمیاب است. این شرکت در حال انجام کار مشابه در رواندا.

Rinaudo شده است برای سال ها کار به تصویب قانونی به عمل Zipline را هواپیماهای بدون سرنشین در حریم هوایی ما و همه گیر ممکن است باز کردن درب. او می بیند Zipline انجام در کارولینای شمالی چه آن را انجام می دهند در غنا حرکت Covid-19 نمونه تست و PPE بین امکانات بهداشتی و آوردن لوازم پزشکی به افرادی که نمی خواهید برای رفتن در نزدیکی یک بیمارستان است. آن را جا به کارولینای شمالی وزارت حمل و نقل هواپیماهای بدون سرنشین یکپارچه سازی سیستم های برنامه آزمایشی.

با استفاده از Zipline هواپیماهای بدون سرنشین را برای این نوع از کار نخواهد بود کاملا جدید در کارولینای شمالی. از سال گذشته دولت نقطه کار کرده است با هواپیماهای بدون سرنشین شرکت Matternet و یو پی اس برای حرکت خون منابع بین WakeMed بیمارستان در رالی و امکانات در این نزدیکی هست با استفاده از quadcopters ها ، به نوبه خود 30 دقیقه درایو به 3 دقیقه پرواز. Zipline ارائه می دهد همان مزیت Rinaudo می گوید. “بسیاری از ارزش آنچه ما انجام دهید این است که در لحظه کم هزینه تحویل قابل اعتماد است.”

لوازم حرکت توسط هواپیماهای بدون سرنشین به این معنی نیست به نگرانی در مورد ترافیک, پیدا کردن یک انسان درایور و یا حصول اطمینان از یک وسیله نقلیه در دسترس است می گوید: ریحان Yap که اجرا می شود در نقطه هواپیماهای بدون سرنشین برنامه. “هوا بسیار سریعتر از هر گونه خدمات پیک.” نقطه و Zipline برنامه ریزی شده بود به شروع برنامه تحویل در پاییز اما تسریع در راه اندازی به دلیل Covid-19 با برنامه ای برای استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین به حرکت آزمون نمونه PPE و لوازم دیگر. “هر گونه امداد برای پزشکی موجود سیستم لجستیک کمک خواهد کرد که به طور کلی پاسخ” Yap می گوید.

Zipline ثابت بال هواپیما بهترین راه حل مناسب برای پروازهای پوشش ده ها مایل به این معنی که با قرار دادن آنها به خوبی استفاده نیاز به اجازه از FAA برای پرواز آنها فراتر از اپراتور خط دید. (برای کوتاه تر سفر یک دار کوادکوپتر کار می کند فقط خوب است. خود را برای رالی عملیات یو پی اس است که FAA اجازه.) صدای تند و تیز و Rinaudo می گویند که آنها در حال کار با FAA به امن است که اجازه. FAA سخنگو می گوید: آژانس نمی نظر در برنامه های کاربردی.

Rinaudo مشتاق برای چراغ سبز به مجموعه Zipline هواپیماهای بدون سرنشین را در بالاترین نقطهء کشتی در کشور خود و همچنین به عنوان خارج از کشور. “این است که در حال حاضر کوچک در کشورهای دیگر و ایستاده و آماده برای دیدار با این چالش است.”


بیشتر از سیمی در Covid-19
  • چه Covid-19 انجام به مغز شما ؟
  • یک تاریخ شفاهی از این بیماری همه گیر هشدارهای تهمت نادیده گرفته
  • ما نیاز به یک واکسن—بیایید آن را حق اولین بار
  • سازمان ملل-مواد مخدر معجزه می تواند کمک به اهلی همه گیر
  • سیمی Q&A: ما در میان شیوع. در حال حاضر چه ؟
  • دفعات بازدید: همه ما coronavirus پوشش در اینجا

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.rushrtco.de