برداشت خود را از کسی که شما فقط ملاقات کرد و تحت تاثیر قرار در بخشی از آنچه مانند نگاه کنند و چگونه آنها را صدا.

اما می تواند شما را نادیده بگیرد چه کسی به نظر می رسد و یا چگونه آنها را صدا اگر شما آن را گفته است ،

احتمالا حداقل در اکثر موارد جدید دانشگاه ایالتی اوهایو با مطالعه بر داشت.

برای مثال برخی از شرکت کنندگان در مطالعه نشان داده شد یک عکس از چهره و شنیده مختصری قطعه از سخنرانی در همان زمان گفته شد که عکس و صدا متعلق به افراد مختلف است.

در برخی موارد شرکت کنندگان گفته شد به رای چگونه قوی لهجه آنها فکر می کردند این فرد نشان داده شده در عکس را.

شرکت کنندگان در فکر فرد در عکس را بیشتر صدای لهجه اگر سخنان آنها شنیده می شود نیز تا به حال قوی تر لهجه — با وجود اینکه گفته تصویر و صدا به نمایندگی از دو نفر مختلف.

“حتی اگر ما به آنها گفتم به چشم پوشی از صدای آنها نمی تواند آن را انجام دهد به طور کامل” گفت: مطالعه نویسنده کاترین Campbell-Kibler استادیار زبانشناسی در ایالت اوهایو.

“برخی از اطلاعات از صدای چشمانداز به ارزیابی خود را،”

همان درست بود زمانی که از شرکت کنندگان خواسته شد برای ارزیابی چگونه “خوب به دنبال” فرد با یک صدای خاص بود — آنها را تحت تاثیر قرار, عکس, آنها مشاهده, حتی زمانی که آن را گفته بود و یک فرد متفاوت از بلندگوی آنها شنیده می شود.

اگر چه شرکت کنندگان در مطالعه معمولا نمی تواند چشم پوشی از اطلاعات بی ربط وجود دارد یکی از جذاب استثنا است که در آن شرکت کنندگان می ترسید نشان نژادی کلیشه ای که آن را به اندازه گیری لهجه صدای.

مطالعه آنلاین منتشر شد این هفته در مجله جامعهشناسی.

این مطالعه شامل 1,034 افرادی که بازدید از یک نمایشگاه به میزبانی ایالت اوهایو بخش زبان شناسی در مرکز علم و صنعت موزه علوم در کلمبوس.

شرکت کنندگان نشان داده شد عکسهای 15 مردان بر روی صفحه نمایش تلویزیون. به عنوان هر یک از عکس نشان داده شد آنها شنیده تک کلمه ضبط و تکرار سه بار در طی پنج ثانیه نیز توسط یکی از 15 مردان است. با توجه به آنچه گروه آنها را در شرکت کنندگان بود به رای چگونه لهجه و یا خوب به دنبال صورت یا صدا بود.

برخی از سخنرانان این مطالعه شرکت کنندگان شنیده شده است امتیاز توسط مردم در یک مطالعه قبلی به عنوان صدایی نسبتا لهجه. دیگر صدای بودند از افرادی که انگلیسی را آموخته بود و در سنین بالا بوده و تاریخ به عنوان داشتن بیشتر از یک لهجه.

هنگامی که شرکت کنندگان در ارزیابی ترکیب چهره و صدا و نمی شد گفت به چشم پوشی از هر چیزی آنها ارزیابی “خوب به دنبال” عمدتا بر اساس چهره و “لهجه” در صدا — به عنوان انتظار می رود.

اما برخی از مردم گفته شد به بررسی چهره در حالی که نادیده گرفتن صدای یا ارزیابی صدا در حالی که نادیده گرفتن چرا که آنها به نمایندگی از دو نفر مختلف.

در این موارد برخی از افراد مورد بررسی بر روی چهره “خوب به دنبال” ابعاد و برخی از ارزیابی در “لهجه” ابعاد. همان درست است برای ارزیابی صدا. در هر دو مورد آنها تا به حال به چشم پوشی از دیگر ورودی صدا و یا صورت.

“ما دریافتیم که مردم می تواند به ورزش برخی از کنترل بیش از آنچه که اطلاعات به نفع صدا و یا صورت با توجه به آنچه گفته شد آنها را به انجام” کمپبل-Kibler گفت.

“اما در اکثر موارد آنها را قادر به به طور کامل از بین بردن اطلاعات بی ربط.”

وجود دارد یک استثنا: مردم قادر بودند به طور کامل چشم پوشی از زمانی که امتیاز چگونه لهجه صدا صدا.

Campbell-Kibler گفت: به همین دلیل به نظر می رسد که شرکت کنندگان بسیاری از آنها سفید بودند مراقب باشید که نشان می دهد هر نژادی كليشه اي است.

“برخی از شرکت کنندگان به صراحت به ما گفت که آنها در تلاش بودند برای جلوگیری از پاسخ است که می تواند دیده می شود به عنوان کلیشه ای” او گفت:.

آنها می دانستند که چگونه یک فرد به نظر می رسد هیچ ارتباط واقعی به چگونه آنها را صدا حتی اگر کلیشه های نژادی اغلب سریع مردم به شریک قوی لهجه با افرادی که به نظر نمی آید و سفید.

“آنها احساس خطر نشان دادن تعصب نژادی که آن را به ارزیابی لهجه. به همین دلیل آنها مراقب باشید به حذف چه صورت شبیه هنگام ارزیابی اگر صدای صدا, لهجه,” کمپبل-Kibler گفت.

“آنها نمی باید این مسئله زمانی که ارزیابی “خوب به دنبال’ به این دلیل است که دیده می شود به عنوان ذهنی به اندازه کافی است که شما واقعا نمی تواند اشتباه باشد” کمپبل-Kibler گفت.

از آنجا که این مطالعه با استفاده از عکس به جای تصویری, صوتی مردم شنیده بود قوی تر نفوذ در آنها را از آن ممکن است در زندگی واقعی او گفت:. ویدئوها احتمالا یک اثر قوی تر در مردم ارزیابی از این تصاویر ثابت.

اما پیام اصلی همان است: ما را تحت تاثیر قرار تمام اطلاعات ما در دسترس که آیا قابل استفاده است یا نه.

“این سخت است برای چشم پوشی اجتماعی اطلاعات مربوط به حواس خود را درک حتی اگر ما به شما بگویم آن است که مربوط به کار شما در حال حاضر” کمپبل-Kibler گفت.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de

نرم افزار گرامرلی