همه سفارش, تحویل, اما برنامه های در حال ساخت پول

با اتاق ناهار خوری بسته شده و بیشتر مردم با استفاده از بارگذاری می خورد, Grubhub و DoorDash. اما خدمات صورت یک چالش برای برآوردن هر دو مصرف کنندگان و رستوران ها.

زمانی که لوقا ادواردز باز آه Pizza & دم در 2014, کلمبوس, اوهایو, رستوران فکر تحویل نرم افزار می تواند کمک به کسب و کار خود را. او بال مرغ و پیتزا تخصص—محبوب ترین مناسب به نام “دور زدن” صدر با پپرونی, سوسیس, ژامبون, کالباس بیکن و پنیر اضافه—نیاز مخاطب است. و او می گوید: کار با برنامه های مانند DoorDash, Grubhub, Postmates و کانادا SkipTheDishes به او کمک کرد تا ساخت یک زیر وفادار اجازه می دهد او را به باز کردن دو آه Pizza & Brews با محل دیگری در راه است.

اما در ماه ژانویه 2019 ادواردز به اندازه کافی داشت. برای یک, او فکر نمی کنم این خدمات شد کمک به خط پایین خود را. “حتی اگر ما در آوردن پول بیشتر پس از پرداخت کمیسیون نرخ ما شاهد کاهش در سود خالص” او می گوید. رانندگان بودند متناقض او گزارش و گاهی فاقد تجهیزات مانند عایق کیسه های مواد غذایی به نگه داشتن تحویل گرم. ادواردز نیز یافت می شود آن را سخت تر برای دریافت در تماس با خدمات به مشتریان تکرار برای برنامه های که گاهی اوقات بازپرداخت مشتریان در رستوران هزینه برای تحویل به اعتقاد او تا به حال به خوبی پیش رفته.

“به سرعت متوجه شدم [برنامه] خوب بودند در جستجو و بهینه سازی چیز” او می افزاید. “آنها وحشتناک در تحویل.” امروز آه Pizza & دم می پردازد خود قرارداد رانندگان برای ارائه که ادواردز معتقد است که او موجب صرفه جویی در پول است.

برای مطمئن شود, ادواردز, شنا بالادست. این Covid-19 همه گیر بسیاری از رستوران ها به اتاق ناهار خوری و سرعت بخشیدن آنلاین سفارش بایگانی اطلاعات و خدمات تحویل. محبوب خدمات مانند Uber می خورد DoorDash, Postmates و Grubhub هر اضافه شده صدها نفر از سالن های خود را عرضه می کنند. از طریق پایان ماه آوریل جمعی فروش در خدمات تحویل نزدیک به دو برابر در مقایسه با زمان مشابه در سال گذشته با توجه به کارت اعتباری تجزیه و تحلیل شرکت دوم اندازه گیری.

این برنامه جذاب به یک دلیل: بدون مقدار سربار رستوران می تواند به سرعت به دست آوردن دسترسی به یک نیروی کار با بیمه و پس زمینه-چک رانندگان پایه مشتری از افرادی که برای رسیدن به تلفن های خود را زمانی که آنها می خواهند یک وعده غذایی و یک مجموعه از بازاریابی و تبلیغاتی add-ons. Taw Vigsittaboot صاحب تایلندی X-ing در واشنگتن دی سی یک رستوران شناخته شده برای آن صمیمی جایزه fixe خدمات سنتی تایلندی مواد غذایی است. پس از پایان ماه مارس رستوران بوده است در خدمت takeout از طریق تحویل نرم افزار. “این یک مقدار زیادی از سردرگمی گاهی اوقات اما ما در حال یادگیری” او می گوید. او اعتبار takeout به علاوه یک وام از دولت با نگه داشتن کسب و کار در حال اجرا است. در پایان آوریل دوم اندازه گیری می گوید: 29 درصد از آمریکایی ها دستور داده بود از یک آنلاین تحویل سرویس تا از 23 درصد در سال گذشته است.

اما تجربه ادواردز و دیگر نقاط به این چالش عظیم برای این خدمات: حفظ هر دو طرف از پایه مشتری خود را. آنها باید رقابت برای حفظ خواران که با توجه به 2019 Grubhub نامه ای به سرمایه گذاران “در حال تبدیل شدن بیشتر قاعده”—به دنبال از طریق سیستم عامل های مختلف برای معاملات و تبلیغات قبل از اقامت در یک وعده غذایی. و آنها باید رقابت برای رستوران ها که باریک بیشتر از حد معمول حاشیه اجرای بالا در برابر هزینه های کمیسیون اعم از 15 تا 30 درصد در هر سفارش. برخی از صاحبان در حال بنا به گزارش لغزش منوها و کارت به هر برنامه-دستور غذا برای بر انگیختن خریداران به پرش واسطه و سفارش به طور مستقیم از رستوران دفعه بعد.

به عنوان آن را تحویل شرکت ها به سختی به ضرب پول است. Grubhub گزارش 12 درصد افزایش درآمد در سه ماهه اول به $363 میلیون اما نوشته شده در از دست دادن. مدیر عامل مت مالونی گفت: سهامداران این ماه است که این شرکت در مورد شکستن حتی در سفارشات در طول بیماری همه گیر. Uber گفت ناخالص رزرو در خورد رز 52 درصد در سه ماهه اول, اما این بخش همچنین نشان داد از دست دادن.

کوچکتر و مستقل رستوران ها و زنجیره ای مانند آه Pizza & دم و تایلندی X-ing ممکن است کلید به برنده تحویل برنامه مسابقه است. در چند سال گذشته برنامه ها را درگیر در مشخصات بالا, چمن جنگ را به نفع مشارکت با علامت های تجاری مانند رستوران تاکو بل (Grubhub), Chipotle (DoorDash) و استارباکس (Uber می خورد). اما Grubhub مدیران گفت: سهامداران در ماه فوریه است که “شرکت ملی برندها” مذاکره کرده بود هزینه سفارشات خود را ترک کمتر برای Grubhub.

رستوران مستقل در مقابل “ارزش های ما تقاضا نسل قابلیت” با توجه به مدیران و غیره می پردازد بیشتر در کمیسیون. (رستوران های مستقل نیز ممکن است با استفاده از این برنامه کمتر-محبوب که به معنی آن می شود به جمع آوری برخی از تحویل هزینه بیش از حد.)

رستوران های مستقل ممکن است تاثیر برنامه های سیاسی آینده نیز هست. در هفته های اخیر سیاستگذاران در لس آنجلس, نیویورک, سان فرانسیسکو و سیاتل به عنوان به خوبی به عنوان Jersey City, New Jersey, و, واشنگتن, DC, گذشت اضطراری صورتحساب دربندی از برنامه های کمیسیون. هدف آنها برای نگه داشتن رستوران شناور و رستوران کارگران شاغل در حالی که ناهار خوری پایین است. اما خدمات تحویل ممکن است پاسخ به این مقررات با افزایش قیمت به مصرف کنندگان است که می تواند صدمه دیده است فروش. پس از جرسی سیتی در اوایل این ماه اعمال 10 درصد درپوش در کمیسیون بارگذاری مطرح محلی سفارش هزینه $3.

“تنظیم این کمیسیون است که صندوق بازار ما—به خصوص در طول این بی سابقه تایمز می خواهند به زور ما را به اساسا تغییر راه ما انجام کسب و کار مجموعه ای گسترده سابقه در یک بازار بسیار رقابتی و در نهایت می تواند صدمه دیده است کسانی که ما در حال تلاش برای کمک بیشتر: مشتریان کسب و کارهای کوچک و تحویل مردم” Uber سخنگو در بیانیه ای گفت.

برخی از خدمات را کاهش و یا حذف کمیسیون برای رستوران های کوچکتر در طول بیماری همه گیر. DoorDash برش کمیسیون برای رستوران های کوچکتر 50 درصد و چشم پوشی آنها برای وانت سفارشات و Grubhub اتحاد معوق تا 100 میلیون دلار در کمیسیون. Uber نیز چشم پوشی هزینه ای برای تحویل سفارشات.

ماه آینده DoorDash قصد دارد برای راه اندازی یک سرویس جدید به نام نمای اجازه می دهد تا رستوران برای کنترل سفارشات از طریق وب سایت خود را, اما با استفاده از این شرکت قرارداد کارگران به ارائه آنها را. یک سخنگو گفت: این سرویس ساخته شده برای رستوران ها که می خواهید بیشتر دسترسی مستقیم به مشتریان.

در بیانیه سخنگوی Grubhub گفت: “اکثریت قریب به اتفاق ما سفارشات در حال تکمیل و بدون تاخیر و یا شکایات اما زمانی که همه چیز نمی رویم به عنوان برنامه ریزی شده ما قدر شنیدن بازخورد و کار سخت به آن را به سمت راست.” این سخنگو همچنین گفت: زمان تحویل گاهی دیگر به دلایل خارج از رانندگان کنترل, مانند, دیگر, رستوران, زمان آماده سازی و ترافیک.

رقابت شدید است و باعث موجی از تحکیم است که در نهایت می تواند به کاهش هزینه های منابع-مکیدن تبلیغات و رقابت برای رانندگان است. این شرکت هلندی Takeaway.com بسته آن $7.8 میلیارد دلار خرید انگلستان فقط خوردن در ماه ژانویه; بارگذاری می خورد این است که فروش آن در هند کسب و کار به Zomato; و آلمان را قهرمان تحویل در اواخر سال گذشته صرف 4 میلیارد دلار برای خرید کره جنوبی خدمات Woowa. در اوایل این ماه وال استریت ژورنال گزارش داد که بارگذاری شد, در مذاکرات برای به دست آوردن Grubhub; هم شرکت خواهد کنترل حدود 45 درصد از بازار ایالات متحده—در مورد حتی با حاکم ما قهرمان DoorDash.

در یک بیانیه Grubhub سخنگو گفت:” “تحکیم می تواند حس ما در صنعت و مانند هر مسئول شرکت ما همیشه به دنبال در ارزش افزایش فرصت های. که گفت: ما با اعتماد به نفس باقی می ماند در حال حاضر ما استراتژی و ما طرح های اخیر برای حمایت از رستوران ها در این چالش محیط زیست است.” Uber سخنگوی کاهش یافته است به نظر.

اما سرنوشت این شرکت ها ممکن است به تصمیم گیری از مردم مانند ادواردز که نگه داشته است همه کارگران خود را در حقوق و دستمزد با وجود تیز مرکز شهر در کسب و کار ناشی از این بیماری همه گیر. او حتی دست برخی می برد او می گوید: در بخشی به دلیل برخی از کارکنان متوجه آنها خواهد بود اگر آنها شده بود اجازه رفتن و قادر به دسترسی به همه گیر امداد کمک. او اعتبارات برنامه برای “گرفتن کلمه برای ما. اما گاهی اوقات ما تا به حال به مبارزه برای حفظ مشتریان در وجود آنها است.”


بزرگ تر سیمی داستان
  • در طول مستند, نقشه های گوگل به پسر من یک راه
  • چگونه یک هوش مصنوعی غول ساخته چت—نظارت—آسان
  • پایان handshakes—برای انسان و روبات
  • شات اول: در داخل Covid واکسن سریع آهنگ
  • در مورد بازگشایی مدارس
  • 👁 آنچه که هوش به هر حال ؟ به علاوه: دریافت آخرین اخبار AI
  • 📱 پاره بین آخرین گوشی ؟ هرگز ترس—بررسی آیفون ما راهنمای خرید و مورد علاقه گوشی های آندروید

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>