بیش از حد قند مصرف مرتبط با ناسالم رسوبات چربی

مصرف قند مرتبط است با بزرگتر رسوبات چربی در اطراف قلب و در شکم که مخاطره آمیز برای سلامت. این یافته از یک مطالعه منتشر شده امروز در مجله اروپایی پیشگیری و عروق, مجله جامعه قلب اروپا (ESC).

“هنگامی که ما مصرف بیش از حد قند و شکر بیش از حد است که به چربی تبدیل شده و ذخیره می شود” گفت: مطالعه نویسنده خانم So Yi Yun یک دانشجوی دکترا در دانشگاه مینه سوتا دانشکده بهداشت عمومی. “این بافت چربی واقع در اطراف قلب و در شکم انتشار مواد شیمیایی به بدن است که می تواند مضر به سلامت. نتایج ما محدود اضافه شده مصرف قند.”

بیش از حد قند مصرف مشکل در سراسر جهان است. شش کشور با بیشترین خرید و فروش نوشیدنی های شیرین سرانه هستند شیلی, مکزیک, آرژانتین, پرو, آمریکا و عربستان سعودی است. تقاضا برای شکر است انتظار می رود افزایش در آسیا و آفریقا و روسیه است.

اين مطالعه مشاهدهای بررسی هر دو قند نوشیدنی های شیرین شده (مانند نوشابه, میوه, نوشیدنی, نوشابه های انرژی زا) و قند اضافه شده به غذاها و نوشیدنی برای شیرینی (برای مثال هنگامی که پخت و پز و یا در غذاهای فرآوری شده). این پژوهشگران تجزیه و تحلیل ارتباط طولانی مدت مصرف قند و ذخایر چربی در اطراف قلب و سایر ارگان ها.

دادههای به دست آمده از عروق کرونر خطر توسعه در بالغين جوان (کاردیا) در حال انجام مطالعه کوهورت در ایالات متحده که شامل مراکز در آلاباما کالیفرنیا و ایلینویز و مینه سوتا است. در مجموع 3,070 سالم شرکت کنندگان در سن 18 تا 30 در اين مطالعه گنجانده شدند.

مواد غذایی و آشامیدنی (persian) دريافت گرديد و سه بار در طی یک دوره 20 ساله (سال 1985 تا 2005). پس از 25 سال (در سال 2010) توموگرافی کامپیوتری (CT) اسکن قفسه سینه و شکم انجام شد برای اندازه گیری حجم چربی در شکم و اطراف قلب است.

محققان دریافتند که مصرف قند در طول دوره 20 ساله مربوط به حجم چربی بعد از آن در زندگی است. دريافت بالاتر از هر دو قند نوشیدنی های شیرین شده و شکر اضافه شده به ترتيب مربوط به بیشتر ذخیره چربی در اطراف اندام در مد گام به گام.

“یافته های ما با ارائه شواهد بیشتری که مصرف بیش از حد شکر و نوشیدنی های شیرین است مربوط به یک مقدار بالاتر از بافت چربی” گفت: نویسنده مطالعه دکتر Lyn استفن از دانشگاه مینه سوتا دانشکده بهداشت عمومی. “و ما می دانیم که رسوبات چربی متصل هستند با خطرات بیماری های قلبی و دیابت است.”

او توصیه کاهش میزان شکر افزوده مصرف هر روز. “باید به جای آب از نوشیدنی های شیرین را انتخاب کنید و تنقلات سالم بیش از مواد غذایی غنی از قند اضافه شده مثل کیک,” او گفت:. “خواندن برچسب های مواد غذایی به بررسی مقدار شکر اضافه شده در آنچه که شما در حال خرید. به دنبال مواد تشکیل دهنده مانند شربت گلوکز فروکتوز ساکارز و مالتوز. آگاه تر از قند پنهان کمک خواهد کرد که شما قطع است.”

دکتر استفن گفت: “در بالای فردی ما تلاش های دولت تولید کنندگان مواد غذایی و رستوران ها و مدارس و محل های کار یک نقشی در افزایش آگاهی مصرف کننده قند در مواد غذایی و نوشیدنی ها و ارائه جایگزین های سالم.”

داستان منبع:

مواد ارائه شده توسط European Society of Cardiology. توجه داشته باشید: محتوا ممکن است برای ویرایش سبک و طول.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *