Facebook و Google بررسی داده ها ممکن است کمک نقشه Covid-19 را گسترش

محققان از دانشگاه کارنگی ملون امید به استفاده از داده ها برای مشاهده و پیش بینی موج در گسترش ویروس.

در اوایل این هفته در واشنگتن پست سرمقاله Facebook بنیانگذار و مدیر ارشد اجرایی مارک زوکربرگ اشاره شده انتخاب کردن در نشانه نظرسنجی نشان داده در Facebook است که می تواند کمک به محققان در دانشگاه کارنگی ملون هوا Covid-19 موارد بر اساس محل. در صورت موفقیت این پروژه را ارائه دهد county-توسط-شهرستان بینش و imminently مفید برای مقامات بهداشت عمومی و بیمارستان ها که نیاز به آماده شدن برای پتانسیل موج در بیماران است.

در حال حاضر پس از چند هفته از داده های اولیه-جمع آوری کارنگی ملون منتشر کرده است پنج نقشه های تعاملی از Covid-19 شاخص های سراسر ایالات متحده است. نقشه ها به روز خواهد شد یک بار در روز و به نظر می رسد در زیر زبانه جداگانه بر اساس منابع داده ها: self-گزارش علائم از Facebook و Google بررسی جستجوهای گوگل برای علائم خاص آزمایشات پزشکی و بازدیدکننده داشته است دکتر. محققان در CMU که مشغول به کار در اپیدمیولوژیک پیش بینی برای چند سال اما به تازگی ramped تا تلاش های اطراف Covid-19 می گویند این کار در حال انجام با Facebook و Google مهم است زیرا از مقیاس این سیستم عامل است. با توزیع علامت نظرسنجی در سراسر Facebook اخبار تغذیه و گوگل ابزار نظر سنجی محققان در حال به دست آوردن دسترسی به میلیون ها نفر از نقاط داده ها.

چرا که شرکت کنندگان در مطالعه خود گزارش علائم خود را و بسیاری از علائم برای COVID-19 اختصاصی در این نوع از جمع آوری داده ها می تواند منجر به پتانسیل overestimation از این بیماری اگر اصلاح روش ها استفاده نمی شود می گوید: Maimuna Majumder یک محاسباتی اپیدمیولوژی در دانشکده پزشکی هاروارد و محاسباتی بهداشت انفورماتیک برنامه در بیمارستان کودکان بوستون. جستجو در روند یکی از منابع داده برای این نقشه ها نیست همیشه قابل اعتماد شاخص در مطالعات بهداشت. و طرفداران حفظ حریم خصوصی با احتیاط از فناوری مشارکت در جمع آوری داده های سلامت از مصرف کنندگان و استفاده از آن برای ساخت مکان-محصولات خاص, حتی اگر در این مورد هر دو گوگل و Facebook اصرار آنها در حال دادن تمام داده ها به طور مستقیم به CMU و حفظ بسیار کمی داده های خود را.

اما CMU محققان بر این باورند که Covid-19 پیش بینی نقشه ها به نام COVIDCast می تواند بسیار دقیق تر و موثر تر از هر یک از پروژه های قبلی خود را برای ردیابی آنفلوانزا و تب دانگ با توجه به این نظر سنجی. “من فکر می کنم اگر ما در یک بیماری همه گیر من نمی فکر می کنم بزرگترین بازیکنان در تکنولوژی را در نظر گرفته بازگشت من ایمیل و من نمی فکر می کنم می شده اند و علاقه زیادی به مصرف این نظرسنجی می گوید:” رایان Tibshirani یک امار شناس و یکی از دو منجر شود محققان برای CMU را Covid-19 تیم پاسخ.

یک coronavirus-اخبار مرتبط نوک ؟ ارسال آن به ما در [email protected]

کارنگی ملون تیم COVIDCast نقشه های تماس خود دلفی که از سال 2012 بوده است ردیابی آنفلوانزای فصلی در ایالات متحده و دانگ در پورتوریکو و پرو. معمولا دلفی پروژه ها شامل شش یا هفت اعضای تیم برای Covid-19 پروژه آغاز شد که چهار هفته پیش 27 محققان درگیر شدم.

بخش قابل توجهی از دلفی کار در گذشته بوده است اپیدمی پیش بینی: با استفاده از انواع منابع داده را پیش بینی که در آن یک شیوع آنفولانزای رخ می دهد ممکن است در دو تا چهار هفته. در حال حاضر با توجه به دلفی coleader و یادگیری ماشین استاد Roni روزنفلد این تیم در تلاش است به هر دو “nowcast”—استفاده از برخی از همان شاخص برای تعیین که در آن یک بیماری همه گیر است که در هر زمان و در هر محل و هوا. “هنگامی که این بیماری همه گیر آمد در اطراف ما چرخد و ما کل گروه به سعی کنید به استفاده از برخی از تکنیک های ما در طول هفت سال گذشته به Covid-19,” روزنفلد می گوید. “برخی از ابزار حمل و برخی از آنها شما را مجبور به دوباره اختراع.”

برای ساخت نقشه های گروه دلفی کشیدن داده ها از حداقل پنج منابع: جستجو در گوگل روند (که دلفی استفاده شده در پروژه های قبلی); آنفولانزا آزمون اداره آزمون-ساز Quidel; موارد از پزشک و پزشکی از راه دور قرار ملاقات که در طی آن Covid مانند علائم مشخص شد; و نشانه های نظرسنجی ها در حال ترویج و یا میزبانی Facebook و Google. برخی از جریان داده در حال نزدیک مستمر و تیم تحقیقاتی است که گاهی اوقات تغییر روش ها در پرواز است. برای مثال CMU محققان در ابتدا به دنبال آنفولانزا آزمون که منفی بودند و اعتقاد داشتند که حذف مکانیسم شد یک سیگنال قوی است که یک فرد بیمار علائم مربوط به Covid; در حال حاضر تیم مقاطعه در تمام Quidel آنفولانزا آزمون. آنها کاهش یافته است برای به اشتراک گذاشتن که مراقبت های بهداشتی ملی خدمات است که ارائه اطلاعات در بازدید از دفتر پزشکان و پزشکی از راه دور قرار ملاقات.

Google و Facebook نظرسنجی هر یک از جمع آوری داده ها در روش های مختلف ، گوگل بررسی یک سوال نوشته شده توسط CMU: “آیا شما می دانید کسی که در جامعه خود را که بیمار است و تب همراه با سرفه و تنگی نفس یا اشکال در تنفس) در حال حاضر؟” پاسخ گزینه های Yes, No, و مطمئن نیست. گوگل نمایش داده خواهد شد بررسی جعبه در سراسر گوگل متعلق به محصولات از جمله بررسی برنامه Google Opinion Rewards و در سراسر محتوا مانند اخبار که بخشی از گوگل نظرسنجی شبکه ناشر. شما ممکن است دسترسی به یک مقاله برای مثال اگر شما بررسی کامل.

دفعات بازدید: همه ما coronavirus پوشش در اینجا.

Facebook اقدام به عنوان یک پروموتر برای CMU خود را بررسی. CMU بررسی است که در عمق پرسشنامه که شامل حداقل یک دوجین سوال در مورد شرکت کننده سن, کد پستی, خانوار, علائم, تلاش برای برقراری ارتباط با پزشکان و یا آزمایش برای Covid-19 و تعامل با افراد خارج از فوری خانواده است. هنگامی که علائم نظرسنجی نشان می دهد تا در کسی Facebook, اخبار و کلیک کاربر بر روی آن, آنها می توان به کارگردانی CMU سایت خاموش Facebook.

این COVIDCast نقشه در نهایت به نظر می رسد به عنوان یک نقشه بزرگ از ایالات متحده با پنج زبانه برای جدا کردن هر منبع داده. در کنار این نقشه وجود دارد گزینه ای را برای مشاهده Covid شاخص توسط دولت و مترو منطقه یا شهرستان (دانه های ریز ترین گزینه); و در نگاه به زمان شدت از موارد و یا در روند شدت بیش از هفت روز گذشته. در آن زمان نسخه نقشه بسیار بدیهی است که آنچه Adelphi ممکن است تماس بگیرید “nowcasting” یا شاید نزدیکی-ریخته گری; آن را نمی توان پیش بینی.

هدف این است که برای انجام آن نهایت. “آن را مفید به فکر می کنم در مورد Covid-19 به عنوان یک شدت هرم” گوید, با مردم در پایین که آلوده هستند و سپس افرادی که Covid-19 اما که ممکن است علائم و سپس کسانی که علائم اما آیا رفتن به دکتر; تمام راه را تا به افرادی که در بیمارستان بستری هستند و در نهایت در بخش مراقبت های ویژه و یا می میرند از Covid-19 یا عوارض مربوط.

“پایین است که بسیار سخت تر برای اندازه گیری, اما آنچه اتفاق می افتد در پایین تراوش به بالا. بنابراین اگر شما یک افزایش علائم گزارش شده در یک منطقه خاص شما می توانید انتظار آن خواهد بود افزایش پزشکان بازديد چند روز بعد و پس از آن شاید پیش بینی افزایش بستری شدن در بیمارستان پس از آن” روزنفلد می گوید.

Tibshirani دیگر رهبر تیم می گوید: دلفی تیم است که به سختی اولین گروه تحقیقاتی برای استفاده از علائم نظرسنجی سعی کنید به دقت Covid-19 شیوع است. “وجود دارد احتمالا 15 چنین نظر سنجی که من می توانم نام” او می گوید.

یک مثال Covid در نزدیکی سال crowdsourced علائم ردیاب رهبری John Brownstein در بیمارستان کودکان بوستون و یک تیم داوطلب bioinformaticians از شرکت هایی مانند اپل و آمازون و گوگل. اگر شرکت کنندگان در نظرسنجی نشان می دهد آنها به خوبی احساس آنها را وادار به رفتن را از طریق یک شدید تر شد. آن را نمی خواهد تحویل, تشخیص, به عنوان سیمی‘s Maryn کنار نوزاد گزارش شده است که این می تواند هشدار مقامات بهداشتی به جایی که Covid-19 ممکن است موج بعدی.

اما بخش بزرگی از CMU استراتژی بود برای به دست آوردن فناوری بزرگ برای استقرار این نظر سنجی “از آنجا که کمک خواهد کرد که با ایجاد یک منبع داده است که در آن حجم نمونه و حفظ می شود و در بالا و حجم نمونه به صورت ماه به” Tibshirani می گوید. تا کنون حدود یک میلیون Facebook کاربران در هر هفته باید در پاسخ به CMU بررسی, در حالی که حدود 600,000 کاربران گوگل در پاسخ به تنها سوال گوگل میزبانی نظرسنجی در هر روز.

CMU محققان اذعان دارند که برخی از داده ها می تواند ناقص و مغرضانه و یا با توجه به شرکت کنندگان خود گزارش علائم خود را. Majumder از بیمارستان کودکان بوستون می گوید: این نوع از سندرومی نظارت می تواند “بسیار ناقص علم است.” اگر اصلاحات روش استفاده نمی شود, بررسی مبتنی بر کار می تواند در نتیجه پتانسیل در حد برآورد Covid-19 نفر در یک جمعیت داده می شود. حتی اگر اصلاح روش ها استفاده می شود, آنها نیست, کامل, او می گوید. “به عبارت دیگر مردم با آلرژی فصلی ممکن است به طور تصادفی ‘شمارش’ به عنوان Covid-19 به سادگی از آنجا که آنها گزارش سرفه خشک در بررسی های خود را,” او گفت: سیمی.

و Majmuder افزود: این مهم در سندرومی پروژه های نظارت نمی شود آرام به یک از امنیت کاذب به سادگی از آنجا که داده ها نشان می دهد سازگار سیگنال. “دیدن یک سیگنال در سراسر منابع چندگانه داده ها می تواند این تصور که گفت: سیگنال معنی است اما این همیشه درست زمانی که چند وجود دارد که در شرایط همزمان در جمعیت است که تولید علائم *و* جستجو در گوگل الگوهای.” رفتن به آلرژی مثال: یک فرد می تواند گزارش داشتن سرفه های خشک در یک Covid بررسی و همچنین گوگل واژه سرفه های خشک است که می تواند اشتباه به خصوص معنی دار; که در واقع فرد فقط آلرژی.

Tibshirani می گوید او امیدوار است که هر گونه تعصبات معرفی شده توسط خود گزارش خواهد حداقل ثابت در طول زمان. بنابراین اگر برخی از علائم است که به دنبال در برخی از شهرستان ها بیش از یک هفته اگر وجود دارد یک سنبله و سنبله بالا باقی می ماند آن را هنوز هم می تواند بازتابی از یک شيوع که علامت او می گوید.

جستجو روند نیز می تواند مشکل ساز به عنوان یک منبع داده برای سلامتی-پیگیری پروژه های. برای سال یک پروژه به نام Google Flu Trends سعی در پیش بینی آنفولانزا الگوهای از طریق جستجو در روند امیدوار به تولید برآورد شيوع آنفولانزا تا دو هفته قبل از CDC گزارش آنفولانزا موارد است. این GFT پروژه شکست خورده را بارها و بارها قبل از آن بود و در نهایت تعطیل با توجه به آنچه دانشمندان به نام “داده های بزرگ غرور.” گوگل به طور مداوم افزایش سرعت آن الگوریتم جستجوی; پرکن پیشنهادات می تواند تحت تاثیر قرار جستجو در روند; و همبستگی بودند overdrawn بین زمستان-جستجو مربوط روند و آنفولانزا-جستجو مربوط روند.

و به عنوان با سایر اخیر Covid-پیگیری پروژه های مربوط به داده های گرسنه, تکنولوژی, سیستم عامل, طرفداران حفظ حریم خصوصی با احتیاط از فناوری بزرگ را دخالت. “من فکر می کنم شما می بینید بسیاری از شرکت هایی که مایل فناوری خود را به lionized در حال حاضر به جای اینکه شرور و اهریمن می گوید:” سیندی کوهن مدیر اجرایی بنیاد مرز الکترونیک. “این بدان معنا نیست که آنها نمی تواند مفید در این رابطه وجود دارد اما یک مقدار عادلانه از Covid-شستشو قبلا بد رفتار است.”

این COVIDCast پروژه تایید شده توسط دانشگاه کارنگی ملون نهادی هیئت بررسی, محققان می گویند که ایجاد برخی از سیاست های مهر و موم شده در اطراف داده-های (سیاست هایی که برخی از شرکت های فن آوری ممکن است به طور معمول بیشتر سهل انگاری در اطراف). هر دو Facebook و Google اصرار آنها در حال دریافت حداقل مقدار داده از این نظر سنجی.

Facebook اطلاع داده خواهد شد هنگامی که یک کاربر روی و کامل CMU بررسی, اما این شرکت می گوید: پاسخ نظرسنجی نیست مربوط به یک فرد Facebook حساب و CMU نمی های بررسی با پاسخ Facebook. گوگل سخنگوی مت برایانت می گوید گوگل می فرستد CMU جمع و ناشناس پاسخ داده از آن بررسی محصول گوگل که نمی, حفظ, استفاده مجدد و یا repurpose داده ها برای هر گوگل پروژه.

جن پادشاه مدیر مصرف کننده حفظ حریم خصوصی در دانشگاه استنفورد مرکز اینترنت و جامعه اشاره می کند که حتی با دستورالعمل از CMU بررسی هیئت مدیره در محل و شرکت های فن آوری اقدام به صرف خط لوله برای نظرسنجی Facebook و گوگل هر دو به اندازه کافی قدرتمند برای جمع آوری داده ها برای سلامت خود را-پیگیری پروژه های در صورتی که تمایل. گوگل او یادداشت کرده ما جستجو روند. و “Facebook است بنابراین ممکن است بسیاری از نقاط داده که آنها می توانند انجام یک تجزیه و تحلیل از هر کسی که مجوز های ارسال و هر چیزی را در اخبار خود را تغذیه در حال حاضر شکایت در مورد احساس بیمار و یا داشتن یک تب” شاه می گوید. “آنها می توانید سعی کنید به تجزیه و تحلیل آنچه که مردم می گویند در خود و کشف کردن که چگونه به استفاده از آن احتمالا مسیر عفونت.”

به عنوان با دیگر Covid-پیگیری طرح های, از جمله تماس با ما-نرم افزار ردیابی کیت و تحرک داشبورد راه اندازی توسط شرکت های فن آوری یکی از سوالات پاسخ داده نشده است و هنوز هم چگونه حاضر جمعیت های خاص ممکن است برای به اشتراک گذاشتن این نوع از داده های ناشناس یا نه—اگر آن را به معنی به دست آوردن درک بهتر از این زمان بیماری همه گیر.

بیشتر از سیمی در Covid-19
  • در یک بیمارستان پیدا کردن بشریت در یک بحران غیر انسانی
  • چگونه است که این بیماری همه گیر کوروناویروس تاثیر تغییر آب و هوا ؟
  • چه Covid-19 انجام به مغز شما ؟
  • یک تاریخ شفاهی از این بیماری همه گیر هشدارهای تهمت نادیده گرفته
  • پرسش و پاسخ: همه خود را Covid-19 سوال پاسخ داده
  • دفعات بازدید: همه ما coronavirus پوشش در اینجا

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>