Facebook ‘مدیریت فعالیت های یک دیر حریم شخصی از ویژگی های

جدید “مدیریت فعالیت” ویژگی به شما اجازه بایگانی و فله حذف پست برای اولین بار.

در طول 16 سال از وجود Facebook تلاش کرده است به ارائه کنترل حریم خصوصی کاربران واقعا می خواهید و نیاز به حفاظت از داده ها ارسال آنها را به پلت فرم. آن شده است یک پروژه به چالش کشیدن با مقدار زیادی از عمده بیراهه در طول راه. اما امروز Facebook اعلام کرد یک ابزار جدید برای مدیریت پست های خود را. ممکن بصری ترین نسخه از کنترل و در عین حال به دلیل آن را اساسا چه Gmail ارائه شده برای ایمیل از سال Facebook راه اندازی شد.

از ویژگی های جدید شناخته شده به عنوان “مدیریت فعالیت” را ایجاد مفهوم “بایگانی” در Facebook اجازه می دهد شما را به حرکت هر یا همه پست های گذشته به یک راز خانه جدید است که فقط شما می توانید ببینید. مدیریت فعالیت را نیز معرفی یک Facebook “سطل زباله” پوشه بنابراین شما می توانید پست را حذف کنید به راحتی. از ویژگی های جدید است نورد در Facebook به برنامه های تلفن همراه اول است.

“این که آیا شما در حال ورود به بازار کار پس از کالج و یا در حال حرکت از یک رابطه قدیمی ما می دانیم که همه چیز تغییر در زندگی مردم است و ما می خواهیم به آن را آسان برای شما به معاون کشیش بخش حضور خود را در Facebook” شرکت می گوید در یک پست وبلاگ.

screenshot
تصویر: Facebook

بایگانی و سطل زباله دو مفهوم اکثر مردم با آن آشنا هستند از ایمیل. به عنوان با جی میل, پست های شما حرکت به سطل زباله وجود دارد خواهد ماند برای 30 روز و پس از آن حذف شود مگر اینکه شما به صورت دستی خلاص شدن از شر آنها را دیر یا بازگرداندن آنها را. و مدیریت فعالیت معرفی دسته ای از اقدامات برای پست های متعدد در یک بار بنابراین شما می توانید مشاهده و سازماندهی به صورت فله به جای رفتن ارسال توسط پست. شما می توانید فیلتر بر اساس محدوده تاریخ, انواع پست ها (عکس و فیلم, نوشته های از برنامه های دیگر و غیره) خاص مردم و دیگر دسته ها را انتخاب کنید و سپس پست های فردی و یا دسته ای بایگانی و یا حذف به عنوان مورد نیاز است.

اگر شما بایگانی و یا حذف یک پست که مردم برچسب شده در آنها از دست دادن دسترسی به پست. Facebook می گوید آنها نمی تواند اطلاع از تغییر هر چند بنابراین شما می توانید بایگانی پنهانی. شما نمی توانید بایگانی مردم دیگر پست های که شما برچسب های در این است که تنها برای محتوای به اشتراک گذاشته اید.

Facebook در حال حاضر ارائه می دهد یک “انتخاب حریم خصوصی” منو برای هر یک از پست های خود را که در آن شما می توانید انتخاب کنید که می توانید مشاهده محتوا; گزینه های شما عبارتند از, مکان عمومی,, دوستان, خاص, دوستان, و غیره. در برخی از راه, آرشیو یک پست مشابه خواهد بود به انتخاب “تنها من” به این معنا است که تنها شما قادر خواهید بود برای مشاهده این پست و هیچ کس دیگری. اما اگر شما شده است با استفاده از “فقط من” به عنوان موقت آرشیو ویژگی مدیریت فعالیت نمی خواهید برای کمک به قرار دادن همه چیز را در یک مکان. تمام پست های آرشیو شده را نشان می دهد تا در یک مکان اما از Facebook می گوید وجود دارد در حال حاضر نیست یک راه برای مشاهده مجموعه ای از نوشته های شما مشخص شده “تنها من.”

پس از اختصاص 2018 به figuring چگونه به “رفع” Facebook, موسس و مدیر عامل شرکت مارک زوکربرگ منتشر شده “حریم خصوصی متمرکز بینایی برای شبکه های اجتماعی” در مارس 2019. او در این مورد مشکل است که هر Facebook کاربر به احتمال زیاد آگاه شده است برای بیش از یک دهه است.

“یکی از چالش ها در ساخت ابزار اجتماعی است ‘تداوم مشکل’,” زوکربرگ نوشت. “همانطور که ما در ساخت مجموعه های زیادی از پیام ها و عکس های آنها می تواند تبدیل به یک مسئولیت به عنوان به خوبی به عنوان یک دارایی. برای مثال بسیاری از افرادی که در Facebook برای مدت زمان طولانی باید عکس از زمانی که آنها جوان بودند که می تواند شرم آور است. اما مردم هم واقعا عاشق نگه داشتن یک رکورد از زندگی خود را.”

میدوی را از طریق 2018, زوکربرگ وعده داده شده از ویژگی های است که به کاربران اجازه پاک کردن تاریخچه مرور خود از Facebook. آن را در زمان بیش از یک سال برای ابزار “خاموش-Facebook فعالیت” در نهایت به رول در ماه اوت سال 2019. این قابلیت را فراهم می کند یک حسابداری از وب سایت های شخص ثالث و برنامه های که به اشتراک گذاری سفر خود را با تاریخچه Facebook و سپس به شما می دهد گزینه ای برای پاک کردن که کردن. آن را نیز اجازه می دهد تا شما block Facebook با استفاده از سابقه مرور شما برای تبلیغات هدفمند.

تمام راه برگشت در نوامبر 2011 اگر چه زوکربرگ بود دست و پنجه نرم کردن با مسائل مشابه. “Facebook همواره متعهد به شفاف بودن در مورد اطلاعات شما ذخیره شده اند را با ما و ما باید چراغ اینترنت در ساخت ابزار به مردم توانایی دیدن و کنترل کردن آنچه آنها به اشتراک بگذارید” او نوشت. “اما ما همچنین می توانید انجام دهید بهتر است. من متعهد به ساخت Facebook رهبر در شفافیت و کنترل در اطراف حریم خصوصی است.”

نه سال پس از این سخنان و 16 سال پس از تاسیس, Facebook است که هنوز هم به نحوی در روند بازگشت به اصول اولیه خود را با ویژگی های حفظ حریم خصوصی.


بزرگ تر سیمی داستان
  • NSA راز ابزار برای نقشه برداری شبکه های اجتماعی خود را
  • به ضرب و شتم Covid-19 شما باید بدانید که چگونه یک ویروس حرکت می کند
  • 11 راه برای ارتقاء خود را از Wi-Fi و با سرعت اینترنت خود را
  • نیجریه کلاهبرداران پاره کردن بیکاری سیستم
  • سلام بچه ها! خواندن این کتاب در طول خود را بسیار. طولانی است. تابستان
  • 👁 مغز مفید مدل برای هوش مصنوعی ؟ به علاوه: دریافت آخرین اخبار AI
  • 🎧 چیز نه صدایی درست است ؟ بررسي فايلهاي مورد علاقه ما هدفون بی سیم, هدفون soundbars و بلندگوهای بلوتوث

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im