از بازیهای رایانهای داستان و تنظیم Final Fantasy VII شده بالا به قلمرو اسطوره است. برای اولین بار منتشر شده در سال 1997 در سونی پلی استیشن آن را طلیعه عصر جدیدی از نقش بازی کردن بازی ها و در روند داستان آن—begrudging قهرمان Cloud Strife و ragtag گروه از آرمان گرایان و چوب لباسی-در مبارزه با captivatingly بد Sephiroth به خاطر این سیاره شد بزرگتر از زندگی برای بسیاری از بازیکنان است. ابر Sephiroth شناور شهر Midgar—اینها دال در دنیای بازی ها است که رسیدن به مراتب گسترده تر از بازی آنها آمده و وجود دارد با قدرت در خارج از چهار چوب خود را.

آنچه بیشتر قابل توجه و سپس در مورد Final Fantasy VII Remake است چگونه خاص آن است. در میان تعدادی از عجیب و غریب adaptational انتخاب بزرگترین موفقیت در ساخت محیط و شخصیت های این داستان اسطوره ای احساس خاص تر و انسانی تر از آنها همیشه قبل از.

Final Fantasy VII Remake آغاز می شود مانند موسس آن با یک عمل دنباله. مزدور Cloud Strife تیم با برت و گوه Biggs و جسی—اعضای اکو-گروه تروریستی بهمن—برای از بین بردن یک راکتور در شناور cyberpunk شهر Midgar. شرکت اربابان از Midgar, Shinra ایجاد کرده اند یک منبع انرژی با استفاده از lifestream جادویی نیروی زندگی از این سیاره و بهمن را هدف این است که برای متوقف کردن آنها را در هر راه که آنها می توانند. ساعت اول هر دو بازی است که در نتیجه یک حمله رعد و برق در یکی از Shinra را راکتورهای با مواد منفجره به پایان برسد. در هر دو بازی تقریبا همان ضرب و شتم ضرب و شتم:: خطر ناک خشونت آمیز.

سپس دو انشعاب. این جایی است که Final Fantasy VII Remake بدن افت می کند و بلافاصله بیش از حد تمرکز در جزئیات است. هر لحظه در بازسازی احساس می کند اختصاص داده شده برای نشان دادن روند—چگونه قهرمانان در چگونه آنها فرار چه پرواز از Shinra مقامات به نظر می رسد. هر لحظه در حال گسترش نشان می دهد در بیشتر تحت اللفظی جزئیات چگونه از آن اتفاق افتاد. در حالی که بسیاری از بازی ها به خصوص بازی ها از اصلی پلی استیشن دوره پذیرفته می شکند از واقعیت—شهرستانها منطقی بسیار کوچکتر از آنها واقعا می تواند درگیری های که در حال ضمنی به همان اندازه به عنوان آنها نشان داده شده است—بازسازی مقاوم است که برای بیشتر literalist رویکرد به داستان سرایی. مانند یک بازی است که می تواند مانند یک تریلر cyberpunk اغلب احساس می کند مانند یک تکه از داستان زندگی یک سفر از طریق پیچیده ترین و دقیق جهان شرکت Square Enix می تواند جمع اوری.

آن را وسوسه انگیز به فکر می کنم این جزئیات گرا سرایی—اضافه می کند که تنظیمات جدید جدید ماموریت های جانبی و گسترش backstories برای بسیاری از شخصیت های—تلاش در لایه پرکننده. Final Fantasy VII Remake نیست تمامیت اصلی FFVII; آن را پوشش می دهد تنها در ساعات اولیه اصلی بازی در این بخش صرف شده به طور کامل در Midgar. در عین حال اضافات جدید گسترش 15-بازی ساعت به 30 ساعت و به نظر می رسد که نقطه—به سرعت پیشرفت بازیکن به اندازه کافی که آنها احساس آنها ارزش پول خود را در حالی که همچنین به شرکت Square Enix زمان به کار بر روی بعدی اقساط.

اما وجود دارد بیشتر به آن از آن. این رویکرد evinces یک متفکر رویکرد انسانی به انتقال این داستان یکی از طبقه بندی—پایین تر-کلاس شهروندان به معنای واقعی کلمه زندگی در سایه Midgar شناور فلزی شهر—و هزینه ها و شایستگی های خشونت آمیز و اقدام مستقیم در جهان شروع به تلو تلو خوردن در آستانه فروپاشی زیست محیطی. Final Fantasy VII محبوب است که تا به خوبی شناخته شده است این امر بوده است آسان برای بازسازی‘s توسعه دهندگان فقط به ساحل در دود حاصل از این بازی را در حال حاضر تاسیس اساطیر. به هر کس کمی بزرگتر و کمی سردتر هر لحظه کمی بیشتر هیجان است. به فیلم اکشن نسخه از داستان با ابهام و بشریت محروم و دور. اما رویکرد روشمند در اینجا تضمین می کند که این بازی می کند مخالف است. به عنوان شما را سرگردان خود را dauntingly بزرگ منظره تعامل با مردم عادی را احساس شخصیت انسان خطاپذیر و در راه است که Final Fantasy VII‘s, عجیب و غریب, دنباله و شرکت Square Enix در تقاطع هرگز واقعا. ابر است و تقریبا کودکانه یک پسر playacting در یک جنگجو و همیشه استخوانی بخشی. و Aerith یکی از محبوب ترین غم انگیز قهرمانان در بازی ها بیشتر از عشق و علاقه در اینجا—او اثیری حضور آرام و شاد کسی که به نظر می رسد به وجود نیم در این جهان و نیمی دیگر بیشتر معنوی یکی. این خطاپذیر منسجم شخصیت های اشتباه و لغزش را از طریق خراب کردن جهان است. بازی سیاسی سوالات آمار بیشتر به طور موثر در این راه بیش از حد; هنگامی که شما می دانید مردم و تنظیمات Midgar در بیشتر صمیمی جزئیات اقدامات خشونت آمیز شما را به عنوان قهرمانان بمب گذاری در این شهر را به صرفه جویی در جهان احساس به طور قابل توجهی بیشتر مملو. این بازی است که به وضوح در کنار عزیزمان ecoterrorists اما ترس از ابهامات اخلاقی از این دیدگاه.

این توجه به صمیمی جزئیات نیز به گسترش آن سیستم جدید مبارزه با هل که دعوا از نوبه خود مبتنی بر حالت و به از کوره در رفته در زمان واقعی عمل است. این سیستم پس از مدل اصلی با متر که پر کنید تا به شما حمله و حرکت است که می تواند مورد استفاده قرار گیرد استراتژیک و توانایی های خاص. اما این حرکت به زمان واقعی اجازه می دهد تا بازی تمرکز فیزیکی این شخصیت با lushly انیمیشن های دقیق برای هر نوسان ابر غول شمشیر هر پانچ Tifa می اندازد و هر طلسم Aerith کست. یکی از مهم ترین واقعیت های این سیستم مبارزه در راه آن ارتباط برقرار حضور و وزن, چگونه آن را بیشتر در خدمت به توسعه بازیگران اصلی. شما می توانید یک حس آنها را نه فقط از نحوه تعامل آنها اما در نحوه مبارزه با آنها از ابر طبیعی سرباز فضل به Barrett, وحشی, ماشین-آتش تفنگ.

Final Fantasy VII Remake‘s قابل ستایش تمرکز بر روی دنیوی نیز خود بزرگترین مشکل است. برخی از بخش های آن به سادگی خسته کننده است. این اجرا می شود خطر ابتلا به خصوص در نیمه اول از دست دادن موضوع اصلی داستان به طور کامل سقوط به طور کامل به یک سری از moseying مکالمات و کار برکنار شده و ماموریت های جانبی است. برای موفقیت در این بازی است در تنگ کردن آن, آن را نمی تواند به نظر می رسد به شکل از چگونه به انجام این کار بدون فدا کردن تنش از طرح اصلی. مجموعه قطعات اصلی بازی در حال گسترش به طولانی زندان دستکش از مبارزه و نور حل پازل است که به اندازه کافی بلند برای شما تعجب زمانی که بعد از طرح توسعه در حال رفتن به اتفاق می افتد. این احساس در زمان مانند ساعت اول یک داستان جدید دوباره و دوباره به عنوان شخصیت های جدید معرفی شده تنها به دریافت خود را تمرکز و خاص یک تماس اقدام به جلب آنها را به بزرگتر ماجراجویی. هنگامی که تمام داستان بیت در محل Final Fantasy VII Remake جاذب است. اما زمانی که آن را واقعا نمی.

آن را نیز خسته کننده است که فرصت نبود گرفته شده برای رفع برخی از بازی اصلی است بدترین افراط. قابل توجه ترین است که خصوصیات بارت که می آید بیشتر به عنوان یک تقلید مسخره امیز از آقای T از مثل هر شخص واقعی است. او عمق که تمام شخصیت های انجام, اما او پرنیان است که هنوز هم پس از بیش از حد و غیره کشیده شده از خارج از تاریخ کلیشه ای تصاویر سیاه و سفید از مردم که آن را به صراحت خیره کننده است که هیچ چیز انجام شد و او را به بیشتر بخوانید واقع است. آن را واقعا مهم نقطه کور; یکی که احساس می کند در خوش خیم ترین تفسیر مانند اتکا تنبل استعارههای.

اما این مشکلات متوقف نمی Final Fantasy VII Remake از احساس مانند یک توجه بسیار غنی و گسترش از بازی اصلی است بخش اول. بد بازسازی محتوا برای تولید مثل چیزی که در حال حاضر وجود دارد استدلال خود را برای superfluousness. Final Fantasy VII Remake استدلال می کند در همه جا برای آن ضروری محل به عنوان یک گسترش و مهربان نگاهی به این داستان و جهان آن را می گیرد در. Final Fantasy VII است که یکی از جذاب ترین داستان های جریان اصلی صنعت بازی تا به حال تولید شده است. Final Fantasy VII Remake, به جای بیرون کشیدن و مشاهده است که داستان به عنوان یک داده شما را دعوت به نگاه کمی نزدیک تر است.


بزرگ تر سیمی داستان
  • توهم حفاظت کامل
  • ساخت شهرستانها برای دوچرخه و اتوبوس و پا—نه ماشین
  • این حزب در آنلاین عظیم جهان
  • زوم حریم خصوصی واکنش تنها شروع
  • در سین کیانگ گردشگری کارائی آخرین آثار اویغور فرهنگ
  • 👁 چرا نمی توانید AI درک علت و اثر ؟ به علاوه: دریافت آخرین اخبار AI
  • ✨ خود را بهینه سازی صفحه اصلی زندگی ما با دنده تیم بهترین میدارد از ربات خلاء به قیمت مناسب تشک هوشمند بلندگو

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im