اگر سند چشم انداز گذاشته شده توسط توسعه دهندگان جدید برقی عمودی بالابر هواپیما شده اند نسبتا دنیوی تا کنون—تاکسی هوایی محموله تحویل—آن است که یک ماده از زمان قبل از اینکه کسی شروع به تعیین جنسیت تا کسانی که ماشین پرواز فانتزی. چگونه به زودی قبل از آنها ظاهر می شود در یک باند ، هنگامی که ارتش خود را دریافت دستگیره ،

هر چند اولین سوال همچنان نظامی علاقه به واضح تر تمرکز این هفته است. نیروی هوایی ایالات متحده به عنوان بخشی از برنامه خود را به مطمئن شوید که برق حمل و نقل هوایی رفتن نیست راه از هواپیماهای بدون سرنشین و مهاجرت به چین گفته است که به دنبال کار با توسعه دهندگان برای کمک به پرش شروع eVTOL تکنولوژی برای هر دو تجاری و نظامی استفاده کنید. در حالی که پیشنهاد نمی آید با هر بودجه و یا مستقیم R&D پشتیبانی نیروی هوایی ارائه شده است برای کمک به هواپیما از طریق آزمایش و صدور گواهینامه های لازم برای نهایی استفاده های نظامی و دولتی و خریداران.

“از یک نیروی هوایی دیدگاه وجود دارد این پرواز چیزهایی که اتفاق می افتد و ما می خواهیم مطمئن شوید که ما در حال به طور بالقوه یک بخشی از آن—اگر در آن اضافی را فراهم می کند قابلیت برای اپراتورهای ما و پتانسیل مالیات دهندگان صرفه جویی” گفت: نیروی هوایی سرهنگ ناتان Diller رهبر برنامه به نام چابکی نخست طی یک رسانه میز گرد.

اقامت در دانش با ما حمل و نقل عضویت در خبرنامه. ثبت نام در اینجا!

این اولین بار است که ابتکار عمل را از چابکی نخست راه اندازی در پاییز به اطمینان حاصل شود که نوآوری در برقی حمل و نقل هوایی سرچشمه در ایالات متحده است. “آنچه که ما نمی خواهید به اتفاق می افتد این است که همان چیزی که اتفاق افتاد این هواپیمای بدون سرنشین کوچک مهاجرت به چین گفت:” خواهد Roper های نیروی هوایی دستیار وزیر برای کسب. “پنتاگون را یک موضع فعال در آن و در حال حاضر بسیاری از که زنجیره تامین کرده و به چین است. اگر ما تا به حال متوجه شدم که روند تجاری و نشان داده بود که پنتاگون حاضر به پرداخت قیمت بالاتر نقطه ما احتمالا می تواند نگه داشته اند بخشی از بازار را در اینجا و نه مجبور به رفتن را از طریق مسائل امنیتی ما در حال حاضر زمانی که کسی می خواهد به استفاده از یک خارجی ساخته شده از هواپیماهای بدون سرنشین در برخی از نوع نیروی هوایی و وزارت دفاع رویداد است.”

تحت “توانایی نوآوری باز” این هفته منتشر—اصل درخواست به صورت رسمی همکاری—نیروی هوایی است که ارائه تخصص خود را در تولید استراتژی های مانند دانستن تکنیک چه بهترین راه حل مناسب برای مواد مختلف و در حصول اطمینان از این هواپیما به طور کامل تست شده و آماده برای صدور گواهینامه. آن نیز کمک خواهد کرد و به مطمئن شوید که آنها مناسب سیستم ایمنی و در حال بررسی برای پتانسیل کاربردهای نظامی. حمایت مالی لازم نیست چرا که در حال حاضر وجود دارد مقدار زیادی از سرمایه گذاری تجاری در این زمینه Diller گفت.

در ابتدا نیروی هوایی می بیند که می توان برای این هواپیما به طور یکپارچه به حمایت از نقش ها مانند همان دنیوی تاکسی هوایی و محموله تحویل سند چشم انداز توسعه دهندگان تجاری در حال پیگیری است. قوی تر نسخه ممکن است در نهایت در مبارزه با استفاده یا میدان جنگ نقش. درخواست درخواست برای هواپیما قادر به حمل بین سه و هشت نفر در پرواز حداقل 100 مایل در ساعت برای حداقل 200 کیلومتر و برای حداقل یک ساعت.

“ما گرفته ایم گسترده ای نگاه کنید که چگونه این تکنولوژی ممکن است توان مورد استفاده قرار گیرد” Diller گفت. “توزیع و تدارکات و قطعا وجود دارد بالقوه برای تخلیه پزشکی ، آتش نشانی و مدنی و نظامی و امداد رسانی. شما می دانید, چیزهایی که شما می تواند با استفاده از به طور بالقوه در سراسر بخش های دیگر دولت فدرال و وزارت دفاع است.”

در علاوه بر این به مطمئن شوید که فن آوری حرکت نمی کند و فلات قاره چابکی نخست برنامه همچنین به دنبال متقاعد کردن سرمایه گذاران تجاری است که وزارت دفاع پشتیبانی از high-tech R&D می تواند یک دارایی و نه مسئولیت آن اغلب دیده می شود—یا به دلیل فن آوری های نظامی هستند بیش از حد تو رفتگی در دیوار و یا به دلیل بی میلی برای نظامی تجاری و فن آوری است. در همان زمان یک مهر تایید از نیروی هوایی می تواند نه تنها در نتیجه سیستم های است که می تواند با اقتباس از نظامی و غیر نظامی استفاده از آن را نیز می تواند کمک به متقاعد کردن شرکت های تجاری به اتخاذ و با استفاده از جدید الکتریکی هواپیما برای حمل بار و مسافر پرواز.

که در مورد مزایای استفاده از هر نوآوری و تفکر خلاق در بخش غیر نظامی و استحکام و ایمنی در نظامی—را به نفع دیگری است.

درخواست باز باقی خواهد ماند تا زمانی که در 28 فوریه سال 2025 و تقویت شود خاص “زمینه های مورد علاقه,” مانند صدور گواهینامه برای اولین بار اعلام می شود. نیروی هوایی را ارائه قرارداد به واجد شرایط برنامه های اولیه ای نیاز دارد که در اندازه کامل رسیدن به هواپیما خود را به پرواز اول با 17 دسامبر این سال است.

نیروی هوایی امیدوار به شروع آزمایش عملیاتی eVTOL هواپیما توسط 2023 هر چند هیچ تنظیم جدول زمانی برای زمانی که آن را امیدوار به محل آنها را به خدمات. به طور مشابه, تاکسی هوایی و eVTOL شرکت ها از جمله بارگذاری را هدف قرار 2023 تا 2025 به عنوان تقریبی اجرای جدول زمانی برای خدمات خود را—هر چند که به بهترین صورت با توجه به گمنام از صدور گواهینامه ایمنی و سوالات. به عنوان الکتریکی هواپیما اولین حضور در یک فیلم جیمز باند حدس ما این است که یک بعدی پس هیچ وقت به مرگ.


بزرگ تر سیمی داستان
  • دره سیلیکون خراب کار فرهنگ
  • رفتن فاصله (و فراتر از آن) برای گرفتن ماراتن متقلب
  • ناسا حماسه قمار به خاک مریخ به زمین
  • احسان توسط از دست رفته زایمان? اطلاعات زرنگ و دانا تکنولوژی کمک می کند
  • این آتش سوزی عکس یادآوری مداوم از هرج و مرج
  • 👁 تاریخچه راز از صورت به رسمیت شناختن. به علاوه آخرین اخبار در مورد هوش مصنوعی
  • ✨ خود را بهینه سازی صفحه اصلی زندگی ما با دنده تیم بهترین میدارد از ربات خلاء به قیمت مناسب تشک هوشمند بلندگو

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net