پرواز اتومبیل می تواند به زودی اگر ما اجازه کمک نظامی

یک ‘جدید مدرسه’ رویکرد نظامی R&D بودجه نه تنها به پیشبرد امنیت ملی است. آن پیشرفت های پیشرفت است.

پس از “Jetsons” برای اولین بار در سال 1962 آمریکایی ها شده اند مجذوب چشم انداز ماشین پرواز. در این نمایش به یاد ماندنی, باز, جورج Jetson به نحوی خود را تا خورده براق فضا سدان به یک کیف کمی از طراحی جادوگری علم را پیدا خواهد کرد به چالش کشیدن برای از نو خلق کردن.

کارتون فیزیک کنار ما بسیار نزدیک تر به توسعه پرواز ماشین از شما ممکن است متوجه است.

پرواز وسایل نقلیه حاکی از ارتفاع زمینی ماموریت های نظامی—و کل صنایع تجاری—به بعد سوم. با بیش از 200 شرکت اعمال نفوذ پیشرفت از هیبرید و برقی اتومبیل برای ایجاد مقرون به صرفه “برقی برخاست و فرود عمودی” (eVTOL) سیستم های رادیکال حمل و نقل در آینده نه خیلی دور از ذهن و نه خیلی دور. به خصوص اگر نیروی هوایی کمک می کند تا رسوب آن است.

قبلی تحول در حمل و نقل هوایی تولید شده دیدنی جهش در عملکرد اما دست در دست با هزینه های افزایش یافته که مقدار محدود است. پرواز ماشین ها کاملا مخالف است. با توجه مکانیکی خود را از سادگی و درجه بالایی از اتوماسیون, هزینه ها برای خرید و نگهداری می تواند منظور از قدر کمتر است. این امر را به مقدار کم از این سیستم های مورد نیاز برای پایه امنیت و نجات و امداد رسانی و ماموریت های دیگر مقرون به صرفه است. حرکت این ماموریت را به بعد سوم ارائه می کنند بیشتر پاسخ برای سربازان آمریکایی و سریع تر استفاده-مورد برای شرکت های ساختمان آنها.

بزرگترین مانع است نه دانش فنی. آن است که ایجاد یک تغییر اساسی در نحوه نظامی در تعامل با ظهور تجاری بازار.

بیش از 80 درصد از ملت ما R&D بودجه در حال حاضر به بخش خصوصی است. جدید ترین فرصت های دروغ در بازارهای تجاری است که به اتهام جلوتر نظامی بدون مشارکت. ادامه داد: این شرایطی خواهد شد که پیامدهای گسترده است که می تواند مخاطره امنیت ملی نفع ملت ما لذت می برد و برای چند دهه.

در نظر گرفتن کوچک و هواپیماهای بدون سرنشین. پنتاگون شرایطی که این بازار پدید آمده مجاز چین برای تسلط بر زنجیره تامین جهانی. در حال حاضر ما واکنش نشان می دهند به چالش های امنیتی این ایجاد می کند. در حقیقت فعال نامزدی نظامی—interjecting مداوم تقاضا از بازار ما برای اعتماد سیستم ها حتی در قیمت های بالاتر—ممکن است حمایت وزیر صنعت پایه در برابر سقوط.

سرگرمی هواپیماهای بدون سرنشین هستند اما یک چیز دیگر dual-استفاده از فن آوری—آنهایی که با پتانسیل بیشتری تاثیر را در اقتصاد جهانی به خصوص هوشمند—اتوماسیون در حال توسعه به عنوان ما صحبت می کنند. هیچ تضمینی وجود ندارد که آنها را تجاری در آمریکا برای اولین بار. اما به نکته مقیاس ضروری است ما نظامی مشاهده فعال شتاب از این فن آوری به عنوان ضروری است.

در مورد eVTOL های نیروی هوایی در حال انجام است که فقط. ما برنامه جدید چابکی نخست اهرم منحصر به فرد نیروی هوایی دارایی—تست محدوده ایمنی گواهینامه های, و ماموریت های نظامی قادر به ورود به سیستم ثابت ساعت پرواز به ساخت اعتماد به نفس در, تکنولوژی, جذب سرمایه گذاران و امیدوارم تسریع داخلی تجاری. آن را نیز فراهم می کند نیروی هوایی انقلابی چابکی برای ماموریت های متعدد.

چابکی نخست همکاری را با صنعت در یک سری از زنده-پرواز چالش های شروع با یک مجازی راه اندازی رویداد از مارس 27 مه 1 با گرد هم آوردن شرکت های, سرمایه گذاران, و نیروی هوایی از سراسر کشور. این “هوا نژادها” را شناسایی وسایل نقلیه آماده برای انجام ماموریت های نظامی در حال حاضر و سریع آنها را به اولیه عملیات ظرف مدت سه سال. چرا که هدف ما این است که شتاب و گرداندن مراکز فساد تجاری سیستم قادر به استفاده نظامی دشوار دفاع-انجمن منحصر به فرد خواهد شد به شدت خارج از محدوده—یک گام مهم در استفاده نظامی ما در بازار برای تسریع تجاری یکی از.

پرواز اتومبیل نه تنها تجاری تکنولوژی نظامی می تواند کمک به سرعت بخشیدن به. نسل بعدی هوش مصنوعی کوانتومی سیستم و صفر-اعتماد, نرم افزار, تکنولوژی هستند فقط تعداد کمی از مناطق که در آن ما به طور جدی به دنبال آینده چابکی نخست-مانند طرح.

همانطور که ما کشف جدید نظامی مفاهیم لجستیک و نجات ما را از دست ندهیم ما گسترده تر هدف ایجاد یک صنعت جدید و جرقه انقلاب در حمل و نقل هوایی—پرورش کشور ما پایدار نوآوری موتور ضروری است برای غلبه بر چالش های امروز و فردا است. در یک معنا ما در حال بازگشت به ریشه های ما با انجام این کار. نیروی هوایی راهرو در پنتاگون هستند اندود شده با تصاویر پیشگامانه هواپیما: از برادران رایت پارچه و چوب طراحی براق جت که thundered گذشته صدا و مانع به یواشکی سیستم های سلاح های که تسلط بر آسمان امروز.

با Covid-19 اجبار همه را به فکر می کنم متفاوت در حال حاضر زمان مناسب برای یک نوآوری جدید مدل مشارکت و فقط شاید یک تصویر جدید برای پنتاگون.


سیمی نظر انتشار مقالات خارج از همکاران به نمایندگی از طیف گسترده ای از دیدگاه های. ادامه مطلب نظرات در اینجا. ارسال یک op-ed در [email protected]

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de