از Covid توطئه برای انتخابات کلاهبرداری, خودکار تبلیغاتی, نرم افزار پخش بزرگ—و تا حد زیادی نهان—نقش.

وجود دارد بسیاری از رفتن در این تابستان. انتخابات ریاست جمهوری در حال ساخت بخار حقوق مدنی معترضان هنوز در خیابان های این بیماری همه گیر است که مصرف یک نوبت همیلتون است که در دیزنی+. در میان تمام کسانی که اخبار و رویدادهای—و تا حدودی به این دلیل از آنها—کسب و کار فعالان و نمایندگان مجلس در حال zeroing در یک موضوع که به نظر می رسد کمتر چشمگیر است اما هنوز هم بسیار مهم: تبلیغات دیجیتال, زمینه مدل مالی از اینترنت را باز کنید.

بالاترین-پروفایل مثال توقف نفرت برای سود مبارزات انتخاباتی که به اعتقاد برخی از عمده تبلیغ از جمله امثال Verizon و Unilever به توقف هزینه های خود را در Facebook تا شرکت های نمایشی گام برای مقابله با گسترش نفرت سخنرانی در پلت فرم آن است. اما دقیقا چگونه این مسائل به نوبه خود سود ؟ پاسخ فراتر از Facebook محتوای سیاست.

“بسیاری از کسانی که بحث زمانی که شما پیگیری آنها را به ویژگی های باعث می شود آن را به ناچار boils پایین به تبلیغات تکنولوژی” گفت: Aram Zucker-Scharff آگهی مهندسی مدیر واشنگتن پست‘s پژوهش و آزمایش و توسعه تیم است. “بنابراین بسیاری از مشکلاتی که مردم در حال صحبت کردن در مورد در وب در حال حاضر این مشکلاتی که بوجود می آیند از دقیق و مداوم شخص ثالث, cross-site رفتار کاربر ردیابی است.”

تاپیک های زیادی برای باز کردن وجود دارد. بیش از چند هفته آینده سیمی در حال رفتن به گرفتن یک نگاه در راه های مختلف است که در آن, مدرن, تبلیغات دیجیتال در بازار underwrites گسترش مضر تفرقه و گمراه کننده محتوای آنلاین در حالی که در همان زمان تضعیف واقعی روزنامه نگاری. برای شروع ما نیاز به درک سه دسته اصلی از ad tech و موقعیت آنها را پر کنید در زنجیره غذایی آنلاین زباله.

رسانه های اجتماعی

شرکت هایی مانند Facebook و Twitter را تقریبا تمام پول خود را از تبلیغات است. از این رو توقف نفرت برای سود تحریم: از دست دادن درآمد حاصل از تبلیغات است که به تنها چیزی که فکر می رود که می تواند بزرگترین شبکه اجتماعی تغییر نحوه معاملات آن با نژاد پرستی و دروغ. اما آنچه که دقیقا این است که رابطه بین تبلیغات و رسانه های اجتماعی بد بازیگران ؟ آن را به عنوان هر چند سفید supremacists در Facebook در حال ساخت پول از پست های خود را. اقتصاد کمی پیچیده تر است.

منتقدان Facebook طولانی استدلال کرد که در حالی که پلت فرم نیست و کسب درآمد از نفرت یا دروغ به طور مستقیم به اتکای آن در microtargeted تبلیغات را تشویق می کند که مسائل وجود داشته باشد. یک شبکه اجتماعی که به صورت رایگان برای کاربران باعث می شود پول نسبت به چه مقدار زمان آن دسته از کاربران صرف بر روی پلت فرم. زمان بیشتری را به معنی فرصت های بیشتر برای خدمت به تبلیغات و جمع آوری اطلاعات است که می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای کمک به تبلیغ کنندگان هدف حق مردم است. و بنابراین برای مدت زمان طولانی رسانه های اجتماعی شرکت های طراحی سیستم عامل خود را به نگه داشتن مردم مشغول اند. یکی از چیزهایی است که تمایل به نگه داشتن توجه مردم واقعا خوب است پلاریزه و التهابی محتوا. این دقیقا نمی تعجب آور; در نظر پیر روزنامه نگاری سرود “اگر این خونریزی آن منجر می شود.” یک الگوریتم است که اولویت نگه داشتن کاربران درگیر ممکن است در نتیجه اولویت بندی مطالب می شود که مردم riled—یا می گوید که مردم آنچه را که آنها می خواهند به شنیدن حتی اگر آن را نادرست. حتی اگر تبلیغات نیست به طور مستقیم بودجه تفرقه یا غلط محتوای چیزهای که نگه داشتن مردم بر روی پلت فرم. Facebook خود داخلی بررسی به این نتیجه رسیدند که “64 درصد از تمام گروه های افراطی می پیوندد با توجه به توصیه ما ابزار”است.

مسئله دیگر این است که با ماده ای از تبلیغات خود را—به خصوص تبلیغات سیاسی. همان ویژگی های یک پلت فرم ساخته شده در اطراف تعامل و microtargeting می توانید پرداخت می شود تبلیغات به خصوص قوی. در ماه ژوئن برای مثال Facebook در زمان پایین مغلوب ساختن پیشی جستن در مبارزات انتخاباتی آگهی های ویژه وارونه مثلث قرمز یادآور نازی نماد است. داده ها از Facebook آگهی کتابخانه نشان می دهد که کمپین آزمایش تغییرات مختلفی از این آگهی با استفاده از های مختلف هنری; مثلث یکی به نظر می رسد برای انجام بهترین. به عبارت دیگر Facebook الگوریتم بهینه سازی شده برای تبلیغ است که Facebook در نهایت تصمیم به نقض آن خود سیاست است.

“Facebook کل مدل کسب و کار است که یک بهینه سازی قوی اطلاعات-عملیات استخراج گسترش در سراسر خیلی از زندگی ما به microtarget تبلیغات علیه ارزان ترین و ‘جذاب’ محتوا ممکن است” گفت: Jason Kint مدیر عامل شرکت دیجیتال مطالب بعدی یک تجارت سازمان به نمایندگی از ناشران (از جمله سیمی شرکت مادر Condé Nast) در یک ایمیل. “متاسفانه محتوایی که تمایل به دریافت بیشترین سرعت و رسیدن به Facebook الگوریتم اغلب شنا در استخر همان با دروغ و نفرت است.”

Facebook اختلافات این. در پست های اخیر وبلاگ شرکت معاون رئیس جمهور و امور جهانی ارتباطات نیک کلگ اصرار داشت که “مردم در استفاده از Facebook و Instagram چرا که آنها تجربه های خوب—آنها نمی خواهند برای دیدن نفرت مطالب ما تبلیغ نمی خواهید به آن را ببینید و ما نمی خواهید به آن را ببینید. هیچ انگیزه ای برای ما به چیزی جز حذف آن است.”

Facebook ممکن است واقعا می خواهید به خلاص شدن از نفرت محتوا. اما آن را سخت به پیگیری میلیاردها پست ها و سیستم های خودکار باید یک زمان سخت تر با چیزهایی مانند گفتار نفرت. تحریم واقعا تغییر است. آن را نمی کند و حتی صدمه زدن به خط پایین شرکت که بسیار به دلیل اینکه اکثر Facebook تبلیغات می آید نه از شرکت های غول پیکر اما از کمتر شناخته شده کوچک و متوسط اندازه کسب و کار. (این هم روشن نیست که چگونه به طور جدی شرکت ها با در نظر گرفتن تحریم. HP به عنوان مثال اضافه شدن نام خود را به لیست اما همچنان به خرید جدید Facebook و Instagram تبلیغات در هفته اول جولای.)

Facebook است نه فقط یک قربانی از خود موفقیت عظیم است هر چند این شرکت باعث می شود سیاست های تصمیم گیری است که تسهیل گسترش دروغ بیش از حد. نگاهی به تصمیم خود برای معاف سیاستمداران از آن واقعیت-چک کردن سیاست از جمله برای تبلیغات—معنی مقامات منتخب و داوطلبان مجاز به راست تا دروغ بر روی پلت فرم و هدف آن نهفته است به خاص برش از رای دهندگان. (تحت فشار مارک زوکربرگ اخیرا اعلام کرد که Facebook را حذف سیاستمداران’ پست که تحریک خشونت و یا با هدف سرکوب رای گیری.) در پاسخ به تعدادی از منتقدان خواست Facebook برای پیوستن به گوگل و شرکت تابعه آن در یوتیوب منع توانایی microtarget تبلیغات سیاسی. که راه غلط ادعا می کند می تواند حداقل به موشکافی و برخورد به طور مستقیم برای محدود کردن مخاطبان است. چند خانه دموکرات معرفی شده اند صورتحساب که دستور درست آن. (توییتر در ضمن منع تبلیغات سیاسی به طور کامل.)

“آنچه که من فکر می کنم باعث می شود microtargeting بنابراین مهلک در زمینه سیاسی است و آنها می توانند microtarget بنابراین granularly به افرادی که مستعد ابتلا به آن اعتقاد دارند و بدون بهره مندی از اطراف استدلال یا ضد وجود دارد که اگر کسی قرار می دهد که آگهی در تلویزیون به عنوان مثال گفت:” دیوید Cicilline صندلی از خانه ضد تراست فرعی و نویسنده یکی از لوایح در مصاحبه ای در ماه مه.

برنامه نمایش

رسانه های اجتماعی می شود بیشتر توجه اما اگر شما واقعا می خواهید به دنبال پول پشت آنلاین نفرت و دروغ شما را به درک programmatic نمایش تبلیغات.

با توجه به یک گزارش جدید جهانی دروغ شاخص ده ها میلیون دلار تبلیغات را در جریان این سال به سایت های که منتشر شده حجم بالایی از coronavirus دروغ و تئوری های توطئه است. این گزارش شامل تصاویر نشان نامطلوب juxtapositions: تبلیغ برای مرک ظاهر شدن در جناح راست حاشیه سایت اخبار جهان روزانه در زیر تیتر “تونی Fauci و اسب تروا از استبداد”; a Dell آگهی در حال اجرا در بالای دروازه دانشمند مقاله سرزنش “معیوب مدل های ناخواسته علوم و دکتر Fauci” برای از بین بردن اقتصاد و حتی تبلیغ برای انجمن پزشکی بریتانیا در کنار تیتر نشان می دهد که “واکسیناسیون اجباری” را از نظر ژنتیکی تغییر مردم آنها را غیر انسانی.

چگونه این اتفاق می افتد ؟ در یک کلمه: اتوماسیون.

در 1990s و 2000s اولیه دیجیتال نمایش تبلیغات—بنر تبلیغات پاپ آپ و غیره—فقط دیجیتال آنالوگ چاپ و تبلیغات: یک نام تجاری را خرید فضا به طور مستقیم از یک سایت. اما امروز که به طور فزاینده ای نادر است. آنچه که افزایش یافته است در محل آن چیزی است که شناخته شده به عنوان برنامه ریزی شده تبلیغات. با برنامه ریزی تبلیغات و دیگر هیچ هدف خاص و انتشارات. در عوض آنها هدف قرار دادن انواع خاصی از کاربران بر اساس چیزهایی مانند سن و جنس و محل سکونت—همراه با creepier مسائل مانند آنچه در تاریخچه مرور خود را در مورد منافع خود است. تبلیغ در حال حاضر قرار دادن تبلیغات خود را به یک سیستم خودکار با دستورالعمل خاص برای رسیدن به مخاطبان در هر کجا که هستند. آنها برخی از قدرت به سیستم برای نگه داشتن تبلیغات خود را به دور از برخی سایت ها و محتوای اما نتایج پر از لکه.

برنامه ریزی تبلیغات اقتصادی سوخت از “رایگان” اینترنت است. ظهور آن ساخته شده است آن را به طور چشمگیری آسان تر برای هر کسی که برای ایجاد سایت خود را و بلافاصله پول از ترافیک. متاسفانه همان راحتی که اجازه می دهد تا یک وبلاگ نویس مواد غذایی به نوبه خود زیر به درآمد نیز اجازه می دهد تا هر کسی که برای راه اندازی یک سایت هل دادن نفرت گفتار و یا تبلیغات و دریافت آن برای کسب درآمد بدون هیچ گونه تبلیغ به صراحت انتخاب به آنها پرداخت.

“قبلا بدون ad tech, آن را بسیار سخت تر برای آنها را به پول می گوید:” آگوستین Fou یک آگهی تقلب مشاور. اتوماسیون همه چیز را تغییر داد. کلید تغییر Fou توضیح می دهد که “سهولت که با آن شما می توانید کپی و چسباندن چند خط کد را بر روی سایت خود را و شروع به در حال اجرا تبلیغات و پول. قبل از برنامه شما می خواهم برای دریافت یک تبلیغ و یا خرید رسانه آژانس به شما پول بدهد.” Ad-tech ابزار اجازه می دهد علامت های تجاری برای مسدود کردن سایت های خاص و انواع محتوا اما تبلیغ غالبا آیا امکان استفاده از آنها.

تناقض برنامهای تبلیغاتی است که در حالی که آن ممکن است آسان به استفاده واقعی مکانیسم است که به شدت پیچیده: یک سری از زمان واقعی مزایده به واسطه لایه های خودکار واسطه. هر بار که یک صفحه یا برنامه در حال اجرا برنامه ریزی تبلیغات لود ناشر شروع می شود با ارسال آن فضای تبلیغاتی همراه با هر آنچه که اطلاعات آن بر روی کاربر بارگذاری صفحه—اساسا موجودی این آگهی به آن سرور تبلیغ. (محبوب ترین آگهی سرور کنون اجرا شده توسط گوگل است.) آگهی سرور پرتوهای کردن یک درخواست پیشنهاد برای تبلیغ به دنبال هدف است که نوع کاربر است. برندها قرار دادن تبلیغات خود را به آگهی خرید پلت فرم همراه با مخاطبان هدف خود را و آنچه که آنها حاضر به پرداخت. (گوگل نیز صاحب بزرگترین خرید-سمت پلت فرم است که به خصوص محبوب در میان کسب و کارهای کوچک.) این پلت فرم می فرستد که تلاش برای تبلیغ, تبادل, که در آن آن را به رقابت در برابر دیگر پیشنهادات برای مخاطبان. برنده مناقصه پس از آن رقابت در برابر تمام برندگان از دیگر مبادلات. در نهایت برنده از برندگان به نظر می رسد در سایت ناشر. باور کنید یا نه, این است که به طور چشمگیری ساده, حساب; چیزی که واقعی است بسیار پیچیده تر است. اما در یک کلام این است که چگونه یک نام خانگی مانند مرک یا دل می تواند تا پایان حمایت Covid کره زمین ، (دو هفته پیش گوگل در نهایت اعلام کرد که می خواهد شروع به مسدود کردن تبلیغات از در حال اجرا در داستان ترویج افشا و خنثی coronavirus نظریه.)

مشخصات فنی ترین رسانه های اجتماعی تبلیغات نیز می تواند به عنوان برنامهای نمایش در حس که آن هدف در کاربران بر اساس رفتاری داده ها از طریق یک خودکار حراج. تفاوت در این است که رسانه های اجتماعی تبلیغات به نظر می رسد در سیستم بسته از یک پلت فرم در حالی که آنچه من خواستار برنامه ریزی تبلیغات شما به شرح زیر در سراسر وب. اما این دو سهم مهم شباهت.

“خیلی از آن است که در مورد ایجاد یک فضای که در آن کاربران می تواند هدف قرار زمانی که آنها برای عدم بهتر است اصطلاح آسیب پذیر می گوید:” پست‘s Zucker-Scharff. آنها آسیب پذیر به قطعه از خبر جعلی نشان دادن تا در قسمت سمت راست از یک خوراک یا در یک سایت در زمان مناسب. که نوع از چیزی که اتفاق می افتد چرا که می توان آنها را هدف قرار داده با این نوع از داده ها است.”

جستجو

آخرین big سطل دیجیتال تبلیغات جستجو: نتایج که تبلیغ پرداخت به نمایش داده شده در بالا و یا در زیر نتایج واقعی از یک موتور جستجو است. این است که بسیار ساده تر سیستم. شما انتخاب کنید موتور جستجوی خود را مشخص کنید که کدام عبارات جستجو شما می خواهید به ماشه آگهی و پرداخت بر اساس چگونه بسیاری از کلیک این آگهی می شود. هیچ پیچیده زنجیره ای از واسطه ها است که باعث می شود دیگر آگهی اکوسیستم بنابراین رسیده برای بازی ناپاک است. و, گوگل, که حساب برای برخی از 90 درصد از جهانی موتور جستجو بازار خیلی قوی سیاست های مربوط به تبلیغات است که اجرا بر روی پلت فرم آن است.

هنوز حتی جستجو ads می تواند مورد استفاده برای بیشتر اطلاعات غلط در مسائل حیاتی. دو گزارش اخیر توسط Tech شفافیت پروژه internet watchdog و مداوم گوگل منتقد نشان می دهد که چگونه. در ابتدا محققان خراشیده نتایج حاصل از هزاران نفر از گوگل برای جستجوی اطلاعات در مورد نحوه دریافت پول از سوی فدرال coronavirus امداد لایحه. آنها دریافتند تبلیغات با متن مانند “خود را دریافت محرک چک – ادعا می کنند پول خود را در حال حاضر” است که وقتی کلیک ارسال کاربران به انواع مختلفی از کلاهبرداری. چون گوگل به تازگی تغییر فرمت از تبلیغات کمتر کاربران زرنگ و دانا می تواند به راحتی اشتباه این به نتایج جستجو آلی. برخی از آنها طراحی شده برای دریافت شماره کارت اعتباری و یا دیگر اطلاعات شخصی. برخی از درخواست کاربران برای دانلود پسوند مرورگر است که ظاهرا کمک به آنها پول خود را دریافت کنید, اما در واقع اساسا تبدیل رایانه های خود را به کلیک بر روی ماشین آلات برای تحویل جعلی برداشت برای برنامه ریزی تبلیغات در وب سایت های کلاهبرداری. برخی به سادگی در زمان کاربران به دیگر lousier موتورهای جستجو است که پول های سیل نتایج خود را با تبلیغات—یک تکنیک شناخته شده به عنوان جستجو آربیتراژ است که نشان می دهد چقدر بد بازیگران می توانید با ترکیب انواع مختلف از ad tech برای تامین مالی طرح های خود را.

دومین گزارش مشابه در بر داشت skullduggery در اطراف پرس و جو جستجو برای چگونه به ثبت نام برای رای دادن. در خصوص کلاهبرداران preying در افراد با ارائه برای کمک به آنها برای ثبت نام هزینه های سنگین—حتی اگر ما قانون نیاز به ثبت نام رای دهندگان به صورت رایگان.

“امیدوارم حرکت رو به جلو شرکت خود را افزایش می دهد علت سعی و کوشش در تبلیغات مانند این است که باید شیوه های درنده—یا استخراج پول و یا نصب نرم افزارهای مخرب و یا پیشرو رای دهندگان به کلاهبرداری—به خصوص زمانی که مردم نه تنها در تلاش برای امن برای جلوگیری از تعامل با مردم در طول همه گیر اما تلاش برای پیدا کردن اطلاعات حیاتی” گفت: کتی پل, مدیر فناوری شفافیت پروژه.

گوگل در پاسخ به این گزارش با تاکید بر آن است که “ما به طور مداوم بهبود اجرای به ماندن بگیرید پیش از بازیگران بد که در حال تلاش برای استفاده از کاربران است.” یک سخنگو گفت: این شرکت گرفته بود پایین محرک تبلیغات و غیر فعال ثبت نام رای دهندگان تبلیغات حتی قبل از آنها گزارش شده در مطبوعات. آنها همچنین اشاره کرد که گوگل اعلام کرد در ماه آوریل که همه تبلیغ مورد نیاز خواهد بود به منظور بررسی هویت خود را برای اجرای تبلیغات بر روی هر سیستم عامل گوگل.

هنوز گزارش های اخیر نشان می دهد که حتی یک پلت فرم با منابع و تکنولوژی زرنگ و دانا از جستجو در گوگل می توانید در تلاش برای ماندن جلوتر از بازیگران بد.

“شرکت های فن آوری نیاز به تکامل خود علت سعی و کوشش و تلاش برای نگه دارید تا با این کلاهبرداران می گوید:” پل. “از آنجا که در هر زمان یک پلت فرم به پایان می رسد تا سرکوب چیزی scammers فقط رفتن به تکامل کمی به اجتناب از آن شده اند.”


بزرگ تر سیمی داستان
  • چگونه تایوان بعید دیجیتال وزیر هک همه گیر
  • راهنمایی برای ماندن مولد هنگامی که جهان در آتش
  • چیزی که در مورد یک تابستان بدون پرفروش
  • ناکجاآباد نیست sci-fi—برای من این واقعیت های آمریکا
  • ایرانی جاسوس تصادفی به بیرون درز ویدئوها از خود نرم
  • 👁 آماده شدن برای هوش مصنوعی برای تولید کمتر جادوگری. به علاوه: دریافت آخرین اخبار AI
  • 🎙️ گوش دادن به سیمی ما پادکست جدید در مورد آینده چگونه متوجه است. گرفتن آخرین قسمت و مشترک به 📩 خبرنامه به نگه دارید تا با تمام ما را نشان می دهد
  • ✨ خود را بهینه سازی صفحه اصلی زندگی ما با دنده تیم بهترین میدارد از ربات خلاء به قیمت مناسب تشک هوشمند بلندگو

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de

نرم افزار گرامرلی