برای دانشگاه و کلاس های درس هستند telepresence روبات بهترین چیز بعدی برای بودن وجود دارد ؟

Telepresence روبات کمک به دانشجويان آموزش از راه دور به احساس بخشی از کلاس تحقیقات جدید توسط دانشگاه ایالتی اورگان نشان می دهد.

این یافته ها در خصوص وضعیت کشور تغییر به آموزش آنلاین ناشی از COVID-19 همه گیر وادار بسیاری از دانش آموزانی که در غیر این صورت خواهد بود در کلاس های درس و آزمایشگاه به دنبال آموزش از راه دور است.

بنیاد ملی علوم مطالعه led توسط نائومی مشخصه از OSU دانشکده مهندسی بررسی تجارب دانشجویان از حضور در کلاس ها در سه فرمت: فرد; از طریق یک telepresence robot; و از طریق آموزش از راه دور ابزار مانند livestreaming ثبت شده در سخنرانی ها و تماس به کلاس با پرسش.

یافته های منتشر شده در رباتیک و اتوماسیون نامه.

تنظیمات 18 دانشجویان مهندسی بودند که به تقسیم شدند بین آموزش از راه دور ابزار یا DLTs و حضور در فرد است. مدرسان از چهار دوره در مطالعه یکنواخت ترجیح داده آموزش دانش آموزان در فرد است.

اما مدرسان احساس ربات های telepresence شد نسبت به آموزش از راه دور ابزار برای کنترل از راه دور, یادگیری و دانش آموزان با اشاره به روبات توانایی به نگه داشتن آنها را بیشتر درگیر رسا و خود آگاه است.

حتی قبل از همه گیر و نازی یادداشت 14 درصد از دانشجویان دانشگاه ها در ایالات متحده دنبال شد و درجه منحصرا آنلاین و 15 درصد با استفاده از آموزش از راه دور فن آوری حداقل برخی از زمان.

“دانش آموزان درگیر در آموزش از راه دور برای بسیاری از دلایل” او گفت:. “وجود دارد چالش اساسی در آموزش از راه دور مانند نیاز به پیدا کردن یک راه برای آموزش دانش آموزان در مدیریت زمان و مهارت های گوش دادن فعال به طور معمول توسعه در آموزش عالی است. فاصله آموزان نیز مستعد ابتلا به از دست رفته در بهره گیری از همسالان خود — موثر تعامل اجتماعی در حالی که یادگیری منجر به بهتر تفکر انتقادی و دراز مدت نگهداری اطلاعات.”

رابط کاربر برای روبات ها در این مطالعه شامل رو به جلو و رو به پایین دوربین رو انداز زوم گزینه های ماوس و صفحه کلید مبتنی بر ربات رانندگی و منوها برای تنظیم عناصر سمعی و بصری.

“گذشته تحقیق به بررسی استفاده از ربات های telepresence در طیف گسترده ای از زمینه ها از جمله بیمارستان ها و دفاتر موزه ها و حرفه ای همایش” نازی گفت.

شرکت کنندگان در این مطالعه که همچنین شامل محققان Nisha Raghunath و کریستوفر سانچز از OSU کالج هنرهای لیبرال با حضور در کلاس از طریق هر یک اختصاص داده روش برای یک دوره دو هفته ای. در این دوره چهار نفر و متوسط بالا-سطح مهندسی کلاس — ماشین, آموزش نرم افزار معماری, تجزیه و تحلیل الگوریتم ها و سیستم های کامپیوتری سازمان — به طور عمده متشکل از سنتی سخنرانی در یک کلاس درس با مشارکت دانش آموزان تشویق می شوند.

این OSU محققان و همکاران در دانشگاه جنوب کالیفرنیا و دانشگاه کالیفرنیا در سانتا کروز وارد مطالعه با سه فرضیه:

  • حضور در کلاس در فرد منجر به بهتر خود گزارش نتایج یادگیری برای دانش آموزان است.
  • با استفاده از telepresence robot منجر به بیشتر احساس حضور و بیان خود از آموزش از راه دور فن آوری — احساس حضور هنگامی که با استفاده از یک ربات خواهد بود و نزدیک به احساس حضور در هنگام حضور در کلاس های حضوری از طریق آموزش از راه دور روش.
  • زمانی که دانش آموزان قادر به شرکت در کلاس در فرد آنها و مربيان خود را ترجیح می دهند telepresence روبات به عنوان یک کنترل از راه دور آموزش راه حل بیش از آموزش از راه دور روش.

“شرکت کنندگان به طور کلی با استفاده از روبات برای مشاهده سخنرانی ، پرسش در طول سخنرانی و حرکت در اطراف در طول پرش به صحبت کردن با دوستان و یا مدرسان” نازی گفت. “وقتی پرسیده شد که برای انتخاب یک روش مورد علاقه برای حضور در کلاس و نه شرکت کنندگان را در انتخاب شخص حضور هشت انتخاب DLT منابع و یکی را انتخاب telepresence robot.”

فرد در یادگیری رتبه بالاتر از دیگر حضور روش در هر جنبه ای از روزانه های نظرسنجی تکمیل شده توسط شرکت کنندگان به جز برای سهولت یادگیری که در آن گره خورده با آموزش از راه دور فن آوری. فرد در یادگیری به عنوان اجتماعی تر و به صورت جداگانه رسا در مقایسه با دیگر روش های یادگیری و احساس حضور و توانایی تعامل نیز بهتر در فرد است.

“همه دانش آموزان تا به حال متوجه ارزش فرد در یادگیری قبل از بررسی” نازی گفت. “مدرسان یکنواخت ترجیح فرد در حضور دانش آموزان. اما وجود دارد اشکالاتی به فرد در یادگیری بیش از حد مانند یک فرد نشسته در کنار من است و همیشه صحبت کردن است.'”

در خود را پس از مطالعه مصاحبه, دانشجو شرکت کنندگان به طور کلی ارائه نظرات مثبت در مورد روبات ها اما ذکر عیوب مانند “وجود دارد که من قادر به خواندن از روی صفحه نمایش به درستی” و “من مطمئن هستم که در مورد من صحبت کردن حجم.”

“اگر یک telepresence robot ندارد کافی است دوربین با کیفیت سرمایه گذاری در دیگر ویژگی های جدید برای آن ممکن است بیهوده” نازی گفت.

مدرسان برای اکثر قدردانی قادر به دیدن دانشجويان چهره ها و عبارات غیرکلامی در حالی که ابراز خوشی از راه دور دانش آموزان در کلاس با استفاده از یک telepresence robot.

“با وجود گزارش چالش های خاص شرکت کنندگان به نظر می رسید که به طور کلی تجارب مثبت با استفاده از ربات های telepresence,” نازی گفت. “درک چگونه به استفاده از فن آوری های به نگه داشتن مردم متصل خواهد شد و افزایش اهمیت در این جهان به طور فزاینده ای گسترش-از خانواده تیم ها و طبقات است.”

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>