طرفداران بازی مانند سیاه چال و اژدها می دانیم که سرگرم کننده می آید در بخشی از خلاق Dungeon Master—همه-قدرتمند راوی که به دنبال یک داستان است اما مهار آزاد به بداهه نوازی در پاسخ به بازیکنان اقدامات و سرنوشت تاس.

این نوع از خود به خود و در عین حال منسجم داستان سرایی بسیار دشوار برای هوش مصنوعی حتی به عنوان هوش مصنوعی تسلط بیشتر محدود مانند بازی های تخته شطرنج و رفتن. بهترین متن-ایجاد هوش مصنوعی برنامه های بیش از حد اغلب تولید اشتباه و بی ربط نثر. بنابراین برخی از محققان نمایش خود به خود داستان سرایی به عنوان یک آزمایش خوب از پیشرفت نسبت به بیشتر ماشین های هوشمند.

تلاش برای ساخت مصنوعی, سیاه چال, استاد ارائه می دهد امید است که دستگاه قادر به بداهه نوازی یک داستان خوب ممکن است ساخته شده است. در سال 2018 لارا مارتین دانشجوی تحصیلات تکمیلی در جورجيا به دنبال یک راه برای هوش مصنوعی و انسان به کار با هم برای توسعه و روایت و پیشنهاد پیشنهاد Dungeons & Dragons به عنوان یک وسیله نقلیه برای این چالش است. “پس از یک در حالی که این آمار من,” او می گوید. “من رفتن به مشاور و می گویند:” ما اساسا پیشنهاد یک مأموریت زندان با استاد ندارد.’ او متوقف شد به صورت کمی و گفت: “آره, من حدس می زنم ما!'”

روایت های تولید شده توسط هوش مصنوعی ارائه یک راهنمای به جایی که ما در تلاش برای ایجاد ماشین آلات هستند که به عنوان هوشمندانه ما. مارتین می گوید: این امر می تواند بیشتر به چالش کشیدن از تسلط یک بازی مانند رفتن یا پوکر چرا که فقط در مورد هر چیزی که می توان تصور اتفاق می افتد در یک بازی.

پس از 2018 مارتین منتشر کرده است کار که به تشریح پیشرفت به سوی هدف ساخت یک هوش مصنوعی استاد به سیاه چال انداختن. رویکرد او ترکیبی از دولت از هنر الگوریتم های یادگیری ماشین با قدیمی تر حکومت مبتنی بر ویژگی های. با هم این اجازه می دهد تا یک سیستم هوش مصنوعی رویای روایات مختلفی در حالی که به دنبال این موضوع یک داستان را به طور مداوم.

مارتین آخرین کار ارائه شده در یک کنفرانس برگزار شده در این ماه توسط انجمن پیشرفت هوش مصنوعی توصیف یک راه برای یک الگوریتم به استفاده از مفهوم “حوادث” متشکل از یک موضوع فعل جسم و عناصر دیگر در یک روایت منسجم. او آموزش دیده این سیستم در داستان از جمله داستان های علمی تخیلی نشان می دهد به عنوان , دکتر, فوتوراماو X-Files. هنگامی که تغذیه یک قطعه از متن آن را شناسایی رویدادها و استفاده از آنها را به شکل ادامه طرح نوتبوک توسط یک شبکه عصبی. در یکی دیگر از پروژه های تکمیل شده در سال گذشته مارتین طراحی و توسعه یک راه برای هدایت یک زبان مدل نسبت به یک رویداد خاص مانند دو شخصیت ،

متاسفانه این سیستم هنوز هم اغلب اشتباه گرفته و مارتین فکر نمی کند که آنها را خوب DM. “ما هیچ جا به این واقعیت و در عین حال” او می گوید.

نوح اسمیت استاد در دانشگاه واشنگتن که متخصص در هوش مصنوعی و زبان می گوید مارتین کار نشان دهنده علاقه رو به رشد در ترکیب دو روش مختلف به AI: یادگیری ماشین و حکومت مبتنی بر برنامه است. و اگر چه او هرگز بازی Dungeons & Dragons خود اسمیت می گوید: ایجاد قانع کننده ای به سیاه چال انداختن استاد به نظر می رسد مانند ارزشمند چالش است.

“گاهی اوقات grand challenge اهداف مفید در گرفتن بسیاری از محققان در حال حرکت در یک جهت واحد” اسمیت می گوید. “و برخی از آنچه می چرخد نیز مفید است در بیشتر برنامه های عملی است.”

حفظ قانع کننده روایت باقی می ماند اساسی و مشکل آزار دهنده با زبان موجود الگوریتم.

بزرگ شبکه های عصبی آموزش دیده برای پیدا کردن الگوهای آماری در مقادیر عظیمی از متن خراشیده از این وب سایت به تازگی ثابت شده قادر به تولید قانع کننده به دنبال قطعه از متن است. در فوریه 2019 AI شرکت OpenAI توسعه یک ابزار به نام GPT-2 قادر به تولید روایت در پاسخ به کوتاه و سریع است. خروجی از GPT-2 می تواند گاهی اوقات به نظر می رسد startlingly منسجم و خلاق, اما آن را نیز خواهد به ناچار تولید عجیب و غریب عجیب.

هنوز GPT-2 به کار گرفته شده است به منظور توسعه یک نوع مأموریت زندان با استاد. در دسامبر 2019 نیک والتون در مقطع کارشناسی در دانشگاه بریگهم جوان و متخصص در دستگاه آموزش ایجاد یک متن بازی ماجراجویی, هوش مصنوعی, سیاه چال با استفاده از GPT-2 به تولید باز حالات.

والتون می گوید که او برای اولین بار از بازی Dungeons & Dragons چند ماه قبل از ساخت هوش مصنوعی سیاه چال و هیئت مدیره بازی بخشی از الهام بخش است. “یکی از چیزهایی که خیلی جالب در مورد Dungeons & Dragons این است که شما می توانید هر چیزی را انجام دهید و این مأموریت زندان با استاد می توانید تصمیم بگیرید چه اتفاقی می افتد به عنوان یک نتیجه از که,” او می گوید. “شما می تواند بسیار خلاق نسبت به بازی های دیگر است.”

بازی هوش سیاه چال اغلب احساس می کند بیشتر شبیه به یک دیوانه کننده تریک جلسه از متن ماجرا به این دلیل که الگوریتم veers در, عجیب و غریب, جهت و سرعت از دست می دهد طرح. حتی پس والتون می گوید بیش از 1.3 میلیون نفر بازی کرده اند بازی خود را, برخی از racking تا بیش از 30 ساعت از گیم پلی. “قطعا وجود دارد کاربرانی که مانند این است که خود را جم,” او می گوید. “این چیزی است که آنها بوده ام در انتظار است.”

در واقع در حالی که بازیکنان در حال حاضر می تواند کمک به AI سیاه چال از طریق Patreon, والتون می گوید: او به تازگی تصمیم گرفت که به جای پیوستن به یک ماشین خود رانندگی, راه اندازی, او را به نوبه خود هوش مصنوعی سیاه چال به تجاری تلاش است.

روش های جدید مانند کسانی که مشخص شده در مارتین تحقیقات ممکن است کمک به تولید متن بازی ماجراجویی و یا اربابان سیاه چال است که منسجم تر و قانع کننده است. اما حتی اگر آن را ممکن است برای ساخت یک کاملا قانع کننده AI, سیاه چال, استاد برخی از کارشناسان هشدار می دهند که این قطعا نمی منعکس هوش واقعی و یا تسلط بر زبان است. چرا که این برنامه ها نیست اتصال معنای متن را به هر چیزی.

“مشکل این است که در پردازش زبان طبیعی است که هیچ جا در نزدیکی استخراج و یا دستکاری معنی از متن می گوید:” سیمون Teufel استاد که با این نسخهها کار بر روی هوش مصنوعی و زبان در دانشگاه کمبریج در انگلستان است. “اما آن را آسان برای فریب خودمان را به فکر که چیزی ‘هوشمند’ در جریان است.”

در واقع Tuefel فکر می کند زمان شیفتگی با آماری روشهای یادگیری ماشین در نهایت منجر به ناامیدی. “اولین موج AI شکست خورده در حدود سال 1985 به دلیل آن بود ساده و بی تکلف و بلند پروازانه و آن را درک نمی کنند چقدر پیچیده زبان و ارتباطات بود,” او می گوید. “موج دوم هوش مصنوعی در حال حاضر است به زودی به شکست به دلیل بیش از حد حیله گری و حتی خود حیله گری استفاده می شود.”

هنوز هم می داند که با D&D تجربه چیزی از رنسانس به غریبه همه چیزبه سبک 80s, نوستالژی, شاید این بازی حتی می تواند ضبط عمومی تخیل به عنوان چالش بزرگ بعدی برای AI.

مارتین همچنین امیدوار است این تلاش ممکن است همچنین نشان می دهد چیزی در مورد راه سرایی شیپور خاموشی به عناصر اطلاعاتی مانند عام تجسم و تخیل است. “اگر ما می تواند ایجاد قانع کننده AI DM را به ما بگویید بیشتر در مورد چگونگی ایجاد و تجربه این جهان” او می گوید.

هر کسی که رسیده برای 20 طرفه مرگ به عنوان شخصیت خود را با حمله یک “جابه جا وحش” و یا یک “مکعب ژلاتینی” ممکن است فقط پیدا کردن یک مصنوعی, سیاه چال, استاد, سرگرم کننده, به خصوص اگر آنها در حال تلاش برای پیدا کردن مردم به اندازه کافی برای یک تلاش خوب.

بزرگ تر سیمی داستان
  • جلبک خاویار کسی ؟ آنچه ما می خواهیم غذا خوردن در سفر به مریخ
  • تحویل ما را خداوند از راه اندازی زندگی
  • کد وسواس رمان نویس می سازد نوشتن یک ربات. طرح غلیظ
  • سیمی راهنمای به اینترنت از چیزهایی که
  • چگونه برای به اشتراک گذاری فایل امن آنلاین
  • 👁 تاریخچه راز از صورت به رسمیت شناختن. به علاوه آخرین اخبار در مورد هوش مصنوعی
  • 🏃🏽♀️ می خواهید بهترین ابزار برای دریافت سالم است ؟ ما را بررسی کنید دنده تیم میدارد برای تناسب اندام بهترین انتقالها دنده در حال اجرا (از جمله کفش و جوراب) و بهترین هدفون

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im